ewa chill habibtiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En omar doet me denken aan een fokker met die naam, dus no way dat mn kind zo gaat heten.
Welke fokker? Gezien die smiley.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En omar doet me denken aan een fokker met die naam, dus no way dat mn kind zo gaat heten.
wie waren dat? die igdirlilar?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
jammer dat onze twee Turkse shia's niet meer posten..
Sjiieten zijn veel meer relaxed ze vormen geen bedreiging voor het Westen. De soennieten zijn de gekkies. Alle moslimterroristen zijn soenniet. Zij vormen een bedreiging voor het Westen. ISIS bijvoorbeeld is soenniet. Zij zijn zo gek dat ze sjiieten vermoorden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:55 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat sjiieten anders geloven dan soennieten?
Een Nederlander die Omar heet?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was overdreven, geen haat. Een Nederlander.
Een NL-er met de naam Omar?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was overdreven, geen haat. Een Nederlander.
quote:3:103 Hold fast to God’s rope all together; do not split into factions. Remember God’s favour to you: you were enemies and then He brought your hearts together and you became brothers by His grace; you were about to fall into a pit of Fire and He saved you from it–– in this way God makes His revelations clear to you so that you may be rightly guided.
waarom moet je hier de sfeer verkankeren? Ga je joodse slet anaal rammen a vieze tatta!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:01 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Sjiieten zijn veel meer relaxed ze vormen geen bedreiging voor het Westen. De soennieten zijn de gekkies. Alle moslimterroristen zijn soenniet. Zij vormen een bedreiging voor het Westen. ISIS bijvoorbeeld is soenniet. Zij zijn zo gek dat ze sjiieten vermoorden.
Hezbollah = shia = bedreiging voor Israelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:01 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Sjiieten zijn veel meer relaxed ze vormen geen bedreiging voor het Westen. De soennieten zijn de gekkies. Alle moslimterroristen zijn soenniet. Zij vormen een bedreiging voor het Westen. ISIS bijvoorbeeld is soenniet. Zij zijn zo gek dat ze sjiieten vermoorden.
quote:
Ja, tenminste. Ik denk, hij is geen moslim iig. Maar ga geen namen posten hier das raar toch joh.quote:
Ja, waarom post Ayca niet meer eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
jammer dat onze twee Turkse shia's niet meer posten..
Vind dit een rare opmerking... Sonucta geloof jij ook in bepaalde dingen die jou een soenniet maken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, blijf vooral deze sektevorming in stand houden. Precies wat God en de Profeet gewild hebben.
[..]
genus en die chick , nauwelijks/geen religieuze opvoeding heeft zo zijn risico'squote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yeah. Alhoewel, volgens mij waren ze beide niet gelovig. Maar ze hadden Shia achtergrond iig.
Maar hezbollah is goed, want ze kunnen niks doen tegen israel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hezbollah = shia = bedreiging voor Israel
Iran zelfde.
Wat is je punt nou in dit topic?
OMG PUREHEART!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef mrstylo het volgende:
Zulke shit vind ik dan op fok.
Sjiisme staat toe dat je aan het volgende doet (een paar voorbeelden);
- gravenaanbidderij (dus je richt je gebeden tot de doden, i.p.v. God)
- zelfkastijding (je weet wel; je zelf slaan tot bloedens aan toe, kinderen zo jong als een baby worden hierbij betrokken)
- takkiya: hun betekenis is anders dan die van de sunni; ze mogen liegen om anderen te misleiden (niet zoals het in de koran staat omschreven; enkel liegen als je leven in gevaar is)
- mut3a: huwelijksovereenkomst die zo kort als een uur mag duren; dus als ze elke dag 10 verschillende vrouwen willen nemen dan kan dat gewoon
- ze kennen hun imam's goddelijke eigenschappen toe
- Seks met kinderen voor de pubertijd is toegestaan (ja ook baby's)
Soennieten volgen de leer van de profeet.
De leer van de profeet verbiedt alle genoemde voorbeelden die ik gaf over het sjiisme.
Maar zo zijn er wel meer verschillen; zoals hun obsessie met Ali, de neefje van de profeet (volgens hun hoorde hij de profeet te zijn en heeft God een foutje gemaakt). Hun vijandschap richting de vrienden van de profeet en enkele van zijn vrouwen. etc etc.
F&L / Wat is het verschil tussen soennieten en sjiieten ?
Blijf er dan niet steeds op reageren!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:02 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
waarom moet je hier de sfeer verkankeren? Ga je joodse slet anaal rammen a vieze tatta!
doe ff normaal gast...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:02 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
waarom moet je hier de sfeer verkankeren? Ga je joodse slet anaal rammen a vieze tatta!
Genus is zwaar religieus opgevoed en volgens mij komt Ayca uit een redelijk normaal gelovig gezin.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
genus en die chick , nauwelijks/geen religieuze opvoeding heeft zo zijn risico's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |