Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
KB, wat als jij je kind Omar noemt?
wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
Als Sjiiet je kind Omar of Aisha noemenWoyoowwww
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
denk dat mn vader dan een beroerte krijgt iddquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
Wow.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kijk dat krijg je ervan, kutsoenni's altijd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Shia_Islam#Beliefsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:55 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat sjiieten anders geloven dan soennieten?
Okequote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:57 schreef hafez1234 het volgende:
Jullie moslims zeggen dat Israël kwaadaardig is. Israël kan heel Gaza met met atoombommen vernietigen. Dus als Israël zo kwaadaardig is waarom doen ze dat niet? Stel je voor dat de moslims kernbommen hadden. Dan zouden ze niet aarzelen om ze op Israël te gooien. Palestijnen moet Israël dankbaar zijn. De Palestijnen leven in veel betere omstandigheden vergeleken met moslims in andere landen.
Eerste drie kaliefen geloven wij niet in. Alleen imam ali.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:55 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat sjiieten anders geloven dan soennieten?
niet echt neequote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Iedereen is uiteindelijk toch hetzelfde.
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Inderdaad, sektarisch wijf
Ik wilde er gewoon Hup Brazilië van maken, je weet toch.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
Ja, vind ik ook. Dus?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:59 schreef darkmond het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar jij vond omar wel mooie naam zei je toch?
ewa chill habibtiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En omar doet me denken aan een fokker met die naam, dus no way dat mn kind zo gaat heten.
Welke fokker? Gezien die smiley.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En omar doet me denken aan een fokker met die naam, dus no way dat mn kind zo gaat heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |