wat is dittttquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:44 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Nee
Kijk, als je langs de zijkant staat dan kan je vanuit jouw lip een lichte scherpe hoek zien
[ afbeelding ]
net zoals bij figuur c, als je weet wat ik bedoel
Op wie?quote:
he ik zit prooooppa.. maar 2 dingen zou ik nog kunnen eten: watermeloen en cheesecake. En ijs. En brownies.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gooi een luchtig onderwerp in
en geen cheesecakes
Je zou een goede salafist geweest zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:44 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Bijna alle moslims in Nederland zijn hypocrieten. Vrouwen zonder hoofddoek en gezicht vol make-up, maar doen wel ramadan. Massaal seks voor het huwelijk en toch beweren dat ze goede moslims zijn.
Ze denken dat ze het kunnen compenseren door te stelen denk ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:44 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Bijna alle moslims in Nederland zijn hypocrieten. Vrouwen zonder hoofddoek en gezicht vol make-up, maar doen wel ramadan. Massaal seks voor het huwelijk en toch beweren dat ze goede moslims zijn.
dikkeeeequote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
he ik zit prooooppa.. maar 2 dingen zou ik nog kunnen eten: watermeloen en cheesecake. En ijs. En brownies.
Jij bent grappig man! Wil je nu een stikker?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze denken dat ze het kunnen compenseren door te stelen denk ik.
Geef mij ook beetje svpquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dikkeeee
watermeloen ga ik straks eten
Aldus de israelische nationalist. Over hypocriet gesproken...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:44 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
ga eens wegquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze denken dat ze het kunnen compenseren door te stelen denk ik.
Valla ik snap niet wat je bedoelt. Je moet foto's van mensen posten wil ik het begrijpen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:44 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Nee
Kijk, als je langs de zijkant staat dan kan je vanuit jouw lip een lichte scherpe hoek zien
[ afbeelding ]
net zoals bij figuur c, als je weet wat ik bedoel
Hij is niet eens een jood. Nog erger.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Aldus de israelische nationalist. Over hypocriet gesproken...
Nee, all mine.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:47 schreef darkmond het volgende:
[..]
Geef mij ook beetje svp
-edit-
en post pica
Waarom happen jullie?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Aldus de israelische nationalist. Over hypocriet gesproken...
sneuquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:35 schreef hafez1234 het volgende:
Wat vinden jullie van de tattoo van Yes-R?
http://www.nu.nl/achterkl(...)moslim-tatoeage.html
Ziet er niet uit. Is ook niet echt sexy food.quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Op dat meisje ofcourse. Iedereen wil Omar
Toedels.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:49 schreef kurk_droog het volgende:
We hebben gelachen, de lolz was groot! Succes iedereen met de Ramadan!
Joden lopen altijd weg.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:49 schreef kurk_droog het volgende:
We hebben gelachen, de lolz was groot! Succes iedereen met de Ramadan!
Gast.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:50 schreef hafez1234 het volgende:
Hoe makkelijk moslims in Nederland hun geloof laten vallen voor geld.
Meisje op 3:16 is echt een profiteur. Deed niet eens aan ramadan denk ik.
quote:Hoe krijg je een huis in het paradijs: Herhaal 10x Soerat al Iglaas
Hoe krijg je een schat in het paradijs:
Zeg La hawla Wa La Quwwata Illah Billah.
Hoe wordt een palmboom voor jou in het paradijs geplant:
Zeg Soebhana Allah AlAdiem Wa Bihamdiehie.’
Hoe krijg je 10 bomen voor jou geplant in het paradijs:
Zeg Soebhana Allah Wal Hamdoelilah Wa La Illaha il Allah Wa Allahoe Akbar.
Hoe worden al jou zonden vergeven, al is het zoveel als de Zee :
Herhaal 100x Soebhana Allah Wa bihamdiehie
Hoe kom je los van jou zorgen:
Herhaal 7x Hasbiea Allahoe Alladie La illahoewa Alayhie Tawakkaltoe Wa
hoewa Rabboe Al archie alAdiem
Hoe maakt
allah je tevreden met wat je hebt:
Herhaal 3x Raddietoe billahie raabban Wa bil Islamie Dienan wa bi Moehammad Nabian Wa rasoelan
Hoe vergeeft God jou zonden:
Herhaal 3x Asstagfier ullah al adiem Alladie La illaha illahoewa Al Hayyou al qeyyoem Wa attoeboe Illaihie.
Hoe krijg je duizend Hasanat of worden duizend van jou zonden weggeveegd:
Herhaal 100x Soebhana Allah.
Hoe krijg je voor iedere moslim en moslima wa moemien wa moemiena hasanaat.
Zeg Allahoema Igfier Lil moeslimina wal moeslimat wal moemienina Wal moemienat Al ahhyaa min hoem wal amwaat.
Hoe krijg jij dezelfde beloning die jij krijgt met de hele koran lezen:
Herhaal 3x soerat Al Iglaas
Hoe krijg je zoveel hasanat als de troon van Allah:
Zeg Soebhan Allah Wa bihamdiehie zienata Archiehie
Hoe krijg je 10 hassanat en worden 10 zonden weggeveegd:
Herhaal 10x Allahuma Sally Ala Nabeyna Muhamad Sala Allahu Alihi Wa Salam
Dat heet aroma.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:51 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
zweterige turk![]()
krijg je zijn zweet en baardhaar in je eten
joah, altijdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:50 schreef Che_ het volgende:
Eten jullie wel eens limoen in 4 gesneden en citroenzuurpoeder of zout er op?
Sji'ieten niet trouwensquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Op dat meisje ofcourse. Iedereen wil Omar
Hamas is hierin de schuldige, niet Israel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast.
Wat is jouw probleem eigk? Moet jij niet aftrekken op video's waarin kinderen worden gebombardeerd door Israeliers?
Dat is niet waar. Israël maakt alleen terroristen dood. Soms gaan er onschuldige mensen dood, maar dat komt omdat Hamas burgers als schild gebruikt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast.
Wat is jouw probleem eigk? Moet jij niet aftrekken op video's waarin kinderen worden gebombardeerd door Israeliers?
Moest grinniken.quote:
Oprotten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hamas is hierin de schuldige, niet Israel.
AHAHSHAHAHAHAHHAHAHAHquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Israël maakt alleen terroristen dood. Soms gaan er onschuldige mensen dood, maar dat komt omdat Hamas burgers als schild gebruikt.
Rare tjappiesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goeie idd, wilde het niet benoemen maar nu je dat doet, wil ik het wel bevestigen.
Ja toch. En dan moeilijk doen om een naamquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Moest grinniken.
Iedereen is uiteindelijk toch hetzelfde. Who cares.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |