Ik heb jou foto al gezien... in het klein dan wel maar gezieeeen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
foto ruilen? :$ voor taartfoto?
je bovenlip is "ingetrokken" en jouw kinlijn is erg turksquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik lijk niet echt op een Turk. Je ziet wel aan mij dat ik ergens uit het Midden-Oosten kom maar ben verder moeilijk te plaatsen. Ik ben donker, maar wel iets lichter dan D.U.M.A.N.
nee ik bedoelde jouw hoofd in ruil voor monstertaartfotoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb jou foto al gezien... in het klein dan wel maar gezieeeen.
What the hell is een ingetrokken bovenlip?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:34 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
je bovenlip is "ingetrokken" en jouw kinlijn is erg turks
dat hij zo een beetje "smal" lijkt, een kleine bovenlipquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
What the hell is een ingetrokken bovenlip?
Gondermiyorsun. Susuyorumquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik lijk niet echt op een Turk. Je ziet wel aan mij dat ik ergens uit het Midden-Oosten kom maar ben verder moeilijk te plaatsen. Ik ben donker, maar wel iets lichter dan D.U.M.A.N.
Who cares.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:35 schreef hafez1234 het volgende:
Wat vinden jullie van de tattoo van Yes-R?
http://www.nu.nl/achterkl(...)moslim-tatoeage.html
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:35 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dat hij zo een beetje "smal" lijkt, een kleine bovenlip
Ingetrokken bovenlip?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
What the hell is een ingetrokken bovenlip?
niksquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:35 schreef hafez1234 het volgende:
Wat vinden jullie van de tattoo van Yes-R?
http://www.nu.nl/achterkl(...)moslim-tatoeage.html
ja doe kan je meteen je baard showenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:36 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ingetrokken bovenlip?
Zal ik foto van mezelf posten met voorbeeld?
Je wilt wel heel graag hè.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:36 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ingetrokken bovenlip?
Zal ik foto van mezelf posten met voorbeeld?
Ik niet. Dm me xx : $ : $quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ik bedoelde jouw hoofd in ruil voor monstertaartfoto
iedereen heeft mij gezien
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vind je het niks of denk je er niks over?
Net bijna helemaal weggehaaltquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja doe kan je meteen je baard showen
Denk je datquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je wilt wel heel graag hè.deel maar.
quote:
Maar dat ziet er niet eens lekker uit..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:39 schreef kurk_droog het volgende:
Kijk nu al naar morgen uit..heerlijk in de pauze onder de neuzen van de haters heerlijk eten![]()
[ afbeelding ]
mabroukquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:39 schreef kurk_droog het volgende:
Kijk nu al naar morgen uit..heerlijk in de pauze onder de neuzen van de haters heerlijk eten![]()
[ afbeelding ]
Alsof wij er niet tegen kunnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:39 schreef kurk_droog het volgende:
Kijk nu al naar morgen uit..heerlijk in de pauze onder de neuzen van de hongerige en aandachttrekkende haters heerlijk eten![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad. Sukkel. Straks tostiiii.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:39 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Maar dat ziet er niet eens lekker uit..
Shiiiit, je motiveert hier alleen maar mensen met dit soort picsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:39 schreef kurk_droog het volgende:
Kijk nu al naar morgen uit..heerlijk in de pauze onder de neuzen van de hongerige en aandachttrekkende haters heerlijk eten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bezem ga weg kkzemml
[..]
ja zeg dat dan meteen nerd
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:39 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. Flikker maar weer op.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:40 schreef hafez1234 het volgende:
[..]![]()
![]()
Meeste moslims in dit topic snoepen sowieso denk ik.
Ja, maar ik heb geen lipliner gebruikt en mijn lipstick is verneukt aangebracht, misschien daardoor? Want ik heb geen ingetrokken bovenlip - whatever dat ook mag zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:37 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dit is toch jouw foto?
[ afbeelding ]
sodemieter opquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:40 schreef hafez1234 het volgende:
[..]![]()
![]()
Mashallah zuster dezon.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mabrouk
allemaal hasanaat voor de vastenden om je heen, goed bezig!
Sowieso...vooral buiten hun relaties om snoepen de mannen ook veel. Hypocrietenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:40 schreef hafez1234 het volgende:
[..]![]()
![]()
Post eens foto.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen lipliner gebruikt en mijn lipstick is verneukt aangebracht, misschien daardoor? Want ik heb geen ingetrokken bovenlip - whatever dat ook mag zijn.
Jelly.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zoenen op de poster. Ga jij maar gewoon eten hoor morgen
Wat kom je hier stoer doen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso...vooral buiten hun relaties om snoepen de mannen ook veel. Hypocrieten
Watsdezequote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat kom je hier stoer doen.
Ga bushaltes slopen ofzo. Hooligan.
En dát is wat je post als je mensen hongerig wilt makenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:39 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna alle moslims in Nederland zijn hypocrieten. Vrouwen zonder hoofddoek en gezicht vol make-up, maar doen wel ramadan. Massaal seks voor het huwelijk en toch beweren dat ze goede moslims zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso...vooral buiten hun relaties om snoepen de mannen ook veel. Hypocrieten
Neequote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen lipliner gebruikt en mijn lipstick is verneukt aangebracht, misschien daardoor? Want ik heb geen ingetrokken bovenlip - whatever dat ook mag zijn.
Watquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:44 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Nee
Kijk, als je langs de zijkant staat dan kan je vanuit jouw lip een lichte scherpe hoek zien
[ afbeelding ]
net zoals bij figuur c, als je weet wat ik bedoel
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:44 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Nee
Kijk, als je langs de zijkant staat dan kan je vanuit jouw lip een lichte scherpe hoek zien
[ afbeelding ]
net zoals bij figuur c, als je weet wat ik bedoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |