Jelly.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zoenen op de poster. Ga jij maar gewoon eten hoor morgen
Wat kom je hier stoer doen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso...vooral buiten hun relaties om snoepen de mannen ook veel. Hypocrieten
Watsdezequote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat kom je hier stoer doen.
Ga bushaltes slopen ofzo. Hooligan.
En dát is wat je post als je mensen hongerig wilt makenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:39 schreef kurk_droog het volgende:
Kijk nu al naar morgen uit..heerlijk in de pauze onder de neuzen van de hongerige en aandachttrekkende haters heerlijk eten![]()
[ afbeelding ]
Bijna alle moslims in Nederland zijn hypocrieten. Vrouwen zonder hoofddoek en gezicht vol make-up, maar doen wel ramadan. Massaal seks voor het huwelijk en toch beweren dat ze goede moslims zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso...vooral buiten hun relaties om snoepen de mannen ook veel. Hypocrieten
Neequote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen lipliner gebruikt en mijn lipstick is verneukt aangebracht, misschien daardoor? Want ik heb geen ingetrokken bovenlip - whatever dat ook mag zijn.
Watquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:44 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Nee
Kijk, als je langs de zijkant staat dan kan je vanuit jouw lip een lichte scherpe hoek zien
[ afbeelding ]
net zoals bij figuur c, als je weet wat ik bedoel
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:44 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Nee
Kijk, als je langs de zijkant staat dan kan je vanuit jouw lip een lichte scherpe hoek zien
[ afbeelding ]
wat is dittttquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:44 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
Op wie?quote:
he ik zit prooooppa.. maar 2 dingen zou ik nog kunnen eten: watermeloen en cheesecake. En ijs. En brownies.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gooi een luchtig onderwerp in
en geen cheesecakes
Je zou een goede salafist geweest zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:44 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Bijna alle moslims in Nederland zijn hypocrieten. Vrouwen zonder hoofddoek en gezicht vol make-up, maar doen wel ramadan. Massaal seks voor het huwelijk en toch beweren dat ze goede moslims zijn.
Ze denken dat ze het kunnen compenseren door te stelen denk ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:44 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Bijna alle moslims in Nederland zijn hypocrieten. Vrouwen zonder hoofddoek en gezicht vol make-up, maar doen wel ramadan. Massaal seks voor het huwelijk en toch beweren dat ze goede moslims zijn.
dikkeeeequote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
he ik zit prooooppa.. maar 2 dingen zou ik nog kunnen eten: watermeloen en cheesecake. En ijs. En brownies.
Jij bent grappig man! Wil je nu een stikker?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze denken dat ze het kunnen compenseren door te stelen denk ik.
Geef mij ook beetje svpquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dikkeeee
watermeloen ga ik straks eten
Aldus de israelische nationalist. Over hypocriet gesproken...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:44 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
ga eens wegquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze denken dat ze het kunnen compenseren door te stelen denk ik.
Valla ik snap niet wat je bedoelt. Je moet foto's van mensen posten wil ik het begrijpen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:44 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
Hij is niet eens een jood. Nog erger.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Aldus de israelische nationalist. Over hypocriet gesproken...
Nee, all mine.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:47 schreef darkmond het volgende:
[..]
Geef mij ook beetje svp
-edit-
en post pica
Waarom happen jullie?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Aldus de israelische nationalist. Over hypocriet gesproken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |