tel er dan een paar duizendjes voor neerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laat zo'n systeem aanleggen in huis zodat ze je voedsel direct vanuit de keuken naar je kamer kunnen sturen...
[ afbeelding ]
DOE DANquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik heb ze wss in minder dan 10sec gehaald voor je![]()
Trap op doe ik in minder dan 2sec, en trap af ook ongeveer.
tjaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat zeg jij Allahin askina. Ik heb dus een zwakke iman..
Allah akil fikir versin sana.
Luiheid voeden dus?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laat zo'n systeem aanleggen in huis zodat ze je voedsel direct vanuit de keuken naar je kamer kunnen sturen...
[ afbeelding ]
Probleem is dat ik eerst helemaaal naar jou toe moet komenquote:
ik leg em in je doosquote:
Fuck your pussy? Klinkt veel spannender.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
amk
aq
Betekent amina koyim. Google maar.
Oh, dan moeten maar eens wat gaan drinken binnenkort. Oh, the usual stuff, werk, werk en nog werk. beetje druk gehad met wat projecten. Maar dat is gedaan nu. Nee dat was ik niet, ik woon nog steeds in NL.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, ik las je PM. Maar dacht; ik reageer straks.
Maar dat is niet meer nodig zie ik. Ben de laatste tijd ook weinig op FOK! geweest, nu vakantie dus meer vrije tijdddd. Wat houdt jou allemaal bezig tegenwoordig? Woon je nog in het buitenland? (of was dat iemand anders?)
Ik stop em in je poesje ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fuck your pussy? Klinkt veel spannender.
sterke iman is geen twijfel in je iman, zoekende zijn is twijfel in je iman, dus zwakke imanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat tja?. Sacma sapan oordelen yapma.
Astaghfirullah!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fuck your pussy? Klinkt veel spannender.
Ik dacht eerst iets over moeder ofzo.quote:
-_-''quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Even normaal doen ja. Zitten hier ook minderjarigen
wie dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh, je kunt niet soenniet zijn en denken hey, die hadisler, dat klopt niet dat kan niet. En na lang zoeken Koranist worden?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
sterke iman is geen twijfel in je iman, zoekende zijn is twijfel in je iman, dus zwakke iman
die zijn al in bedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
KB is nog in het topicquote:
ik doe het voornamelijk tijdens voetbal wedstrijdenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik durf Turkse scheldwoorden nooit uit te spreken; klinken zo hard. Niet dat ik überhaupt van schelden hou.
Oh, altijd druk jij zeg. Maar dat drinken klinkt wel goed, alleen ga ik binnenkort op vakantie dus dat schiet niet echt op. Jeetje, dacht dat jij in het buitenland woonde. geen idee dan hoe ik daar aan kom. Heb je nu ook vakantie? Of gewoon rustig op het werk?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dan moeten maar eens wat gaan drinken binnenkort. Oh, the usual stuff, werk, werk en nog werk. beetje druk gehad met wat projecten. Maar dat is gedaan nu. Nee dat was ik niet, ik woon nog steeds in NL.
niet als je een sterke iman hebt neequote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh, je kunt niet soenniet zijn en denken hey, die hadisler, dat klopt niet dat kan niet. En na lang zoeken Koranist worden?
Ja, dit. Ik vind die argo scheldwoorden ook echt niks. Haat het ook als mannen die gebruiken..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik durf Turkse scheldwoorden nooit uit te spreken; klinken zo hard. Niet dat ik überhaupt van schelden hou.
Je uiterlijk is sterk verouderd t.o.v. mijn ja, maar dat telt niet mee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bakkie, ik ben ouder dan jij bent mannetje
Waarom niet? Zowel een soenniet als Koranist geloven beiden in Allah?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
niet als je een sterke iman hebt nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |