Bay/ab idd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat mag, als ik een deur was
helaas voor jou
[..]
ab (eb?) denk ik.
geen turk?quote:
Ga aub met je groep 7 wijshedenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Overal waar teveel voor staat is niet goed.
Te veel darkmond?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jij bent toch 15?quote:
wquote:
Tja...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:35 schreef Stimorol- het volgende:
TM, suna baksana![]()
whahahahahahha die vragen vn mensen!
I know, just kiddingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:38 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
jij bent toch 15?
btw, hier staan alle scheikundige elementen in met hun eigenschappen
Van sommige dingen kun je niet genoeg hebben, geld bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stimo en ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:39 schreef darkmond het volgende:
Ik en stimo zijn besties, kijk hier foto van ons :
[ afbeelding ]
Waarom zeg je dit? Je weet niet eens hoe ik eruit zie?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:39 schreef darkmond het volgende:
Ik en stimo zijn besties, kijk hier foto van ons :
[ afbeelding ]
Dat is nog niks vergeleken met haatquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar alle baby's zeggen baba mama dat soort woorden
[..]
wrm zo hatelijk doen
Sorry, dacht dat je dood was en maakte me zorgen. Dit was de enige manier om je te kunnen laten sprekenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit? Je weet niet eens hoe ik eruit zie?
Ja oke, maar soms is ook teveel geld teveel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Van sommige dingen kun je niet genoeg hebben, geld bijvoorbeeld.
teveel geld = teveel geld.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja oke, maar soms is ook teveel geld teveel.
Ok.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:41 schreef darkmond het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat je dood was en maakte me zorgen. Dit was de enige manier om je te kunnen laten spreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |