Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Hahaha ik hoop niet dat jij verantwoordelijk bent voor rekenkundige taken op je werkquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:40 schreef xaban06 het volgende:
De gemiddelde 21-jarige Nederlandse vrouw was in 1997 170,6 centimeter, haar Amerikaanse tegenhanger was in 1993 daarentegen 163,5 centimeter groot.
Haal daar de half miljoen kleine buitenlandse vrouwen uit en gemiddelde zal al iets hoger liggen. Zo super lang ben je niet, je bent maar 6% boven het gemiddelde.
-zucht-quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:40 schreef xaban06 het volgende:
De gemiddelde 21-jarige Nederlandse vrouw was in 1997 170,6 centimeter, haar Amerikaanse tegenhanger was in 1993 daarentegen 163,5 centimeter groot.
Haal daar de half miljoen kleine buitenlandse vrouwen uit en gemiddelde zal al iets hoger liggen. Zo super lang ben je niet, je bent maar 6% boven het gemiddelde.
zeg het hem!quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahaha ik hoop niet dat jij verantwoordelijk bent voor rekenkundige taken op je werk
Ze is net zo lang als een gemiddelde vrouw op hoge hakken. Kan je gewoon lang noemen hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:40 schreef xaban06 het volgende:
Leg t hem maar uitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ze is net zo lang als een gemiddelde vrouw op hoge hakken. Kan je gewoon lang noemen hoor
Gewoon regelmatig eten toch, dan heb je dat nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leg t hem maar uitHij heeft honger denk ik en snapt t niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecmis olsun.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Argh, familie uit Duitsland die besluit om op dit tijdstip te komen. Wat haat ik dat. Kondig het een paar dagen van tevoren aan ofzo...
Is vrij normaal vij Turken. Impulsief gedrag enzoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gecmis olsun.
En wie komt er nou helemaal uit Duitsland familie in NL bezoeken op dit tijdstip?
Hoezo.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:21 schreef Weissman het volgende:
Ik zou Stimorol overigens wel raken. (No racist) (no zina)
Ja, voor buren enzo. Niet voor familie een paar honderd kilometers verderop, en al helemaal niet op dit tijdstip.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is vrij normaal vij Turken. Impulsief gedrag enzo
Iets genetisch denk ik (see what I did there)
Mss komen ze voor een "hayirli is" voor TMquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, voor buren enzo. Niet voor familie een paar honderd kilometers verderop, en al helemaal niet op dit tijdstip.
Komen ze TM's hand vragen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mss komen ze voor een "hayirli is" voor TM
Tja dat is wat hij in feite zei...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHAHAHA
sorry moest hier harder om lachen dan ik wilde
Pics!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:21 schreef Weissman het volgende:
Yav susquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:21 schreef Weissman het volgende:
Geen verplichting. Je spreekt af met iemand om te de stad in te gaan of zo. Nogal wat km verderop. Is dit expres het vasten verbreken en dien je dit dan met bv 60 dagen vasten in te halen?quote:
Dat ik vatsig ga worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
Valt mee... maar wat heeft dat er mee te maken? xd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meeten chickieequote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Post je pic eens. Zoveel hebben gezien waarom ik niet?!
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Post je pic eens. Zoveel hebben gezien waarom ik niet?!
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat ik vatsig ga worden.VatsigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat de vrijstellingen rondom het niet hoeven te vasten tijdens het reizen niet voor amusement is bedoeld.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:35 schreef darkmond het volgende:
[..]
Geen verplichting. Je spreekt af met iemand om te de stad in te gaan of zo. Nogal wat km verderop. Is dit expres het vasten verbreken en dien je dit dan met bv 60 dagen vasten in te halen?
Sagol. Ze waren al voor iets in Nederland blijkbaar en komen van daaruit zometeen naar hier.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gecmis olsun.
En wie komt er nou helemaal uit Duitsland familie in NL bezoeken op dit tijdstip?
Zavalli anne..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sagol. Ze waren al voor iets in Nederland blijkbaar en komen van daaruit zometeen naar hier.
Oh, oyle mi. Normaal krijg ik wel een 'hier klopt iets niet' seintje bij een verkeerd geschreven woord, maar hier niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis toch vadsig. Je kunt niet veel verwachten van volk dat friet zegt.
Ik ben nu paaskoekjes aan het eten. Die waren na pasen extra afgeprijsd en ze zijn superrr lekker. Met kaneel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou ik moeten doen. Voor IF purposes naturlich
Haha idkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hmm..
Dank voor deDan maar denk ik
Hoe maak je hier neen gesprek van
Neequote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:32 schreef klawie het volgende:
[..]
Haha idk
Hie kom jij op eens bij dit topic ? Vast je mee ?
Geheimtaal?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:31 schreef Bortecinem het volgende:
Sucuklu yumurta voor sahur, goed idee?
Ja sorry, ik kan dit niet lezenquote:
Dat ben ik zeker wél, hoewel het uiteraard niet rot bedoeld was...quote:
sucuk zou ik niet doen, mega zout mega gekruid dus dorst binnen no time en zwaarr op de maagquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:31 schreef Bortecinem het volgende:
Slayquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
sucuk zou ik niet doen, mega zout mega gekruid dus dorst binnen no time en zwaarr op de maag
Persoonlijk vind ik sucuk vlak voor het slapen echt vies. Krijg je overdag zo'n stinkbek van en een verzuurde maag...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:31 schreef Bortecinem het volgende:
je leeft nog!quote:
Hoezo mega zout? Valt toch reuze mee. Ik doe meer zout op mijn tomaat/salata dan dat er in de sucuk die ik eet zit haha.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
sucuk zou ik niet doen, mega zout mega gekruid dus dorst binnen no time en zwaarr op de maag
"redactie frontpage" toe maar!!!quote:
Verzuurde maag en stinkbek heb ik nooit last van. Dus dat komt goed.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik sucuk vlak voor het slapen echt vies. Krijg je overdag zo'n stinkbek van en een verzuurde maag...
voor mij doen mega iigquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoezo mega zout? Valt toch reuze mee. Ik doe meer zout op mijn tomaat/salata dan dat er in de sucuk die ik eet zit haha.
akdenizliquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jji bent zeker Karadenizli. Sucuk mega-gekruid noemen enzo.
Door het Syrië-topic, en de interesse in het hoe en wat in de islam (herinner je je mijn islam-topic nog)?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
"redactie frontpage" toe maar!!!
hoe ben je in dit topic beland eig?
heerlijk met bulgur, lente-ui, tomaat en korianderquote:
Korianderquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:52 schreef leeell het volgende:
[..]
heerlijk met bulgur, lente-ui, tomaat en koriander
oh ja idd, beetje de moslim getinte onderwerpen iddquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Door het Syrië-topic, en de interesse in het hoe en wat in de islam (herinner je je mijn islam-topic nog)?
Verder en vooral: men is nog wakker hier
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
oh ja idd, beetje de moslim getinte onderwerpen iddhier zijn ze idd vaak wel (half) wakker
watquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:52 schreef leeell het volgende:
[..]
heerlijk met bulgur, lente-ui, tomaat en koriander
jawohl! OP memleketlerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geloof ik geen baaal van. Zeker aan de West kant dan.
Durum korrelsquote:
irri is geen probleem, we zijn in dit topic wel het een en ander gewendquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben ook wel irri hier.. Trek ea in twijfel
Jij hebt echt een hoge pet op van jezelf, of niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben ook wel irri hier.. Trek ea in twijfel
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is niet het Turken topic en geen zin om op te zoeken. Nerelisin?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
irri is geen probleem, we zijn in dit topic wel het een en ander gewend
hoe dat dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hoge pet op van jezelf, of niet?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hoge pet op van jezelf, of niet?
Hou op met kusjes geven. Ayip.quote:
sollyyyyquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hou op met kusjes geven. Ayip.
Ooh, Isparta. Dat is toch Ege? Of Ic Anadolu. Zou het niet echt Akdeniz noemen.
Mensen die niet yufka zelf maken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:04 schreef expans het volgende:
Mijn tante heeft yufka meegenomen uit Turkije, u jelly?
Maras hoort ook bij Akdeniz guya.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
sollyyyy![]()
ik zou ook eerder zeggen ic anadolu, maar officieel is het dus akdeniz
Jouw ma is geen ekte Turkse mamaaaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:05 schreef expans het volgende:
[..]
M'n ma claimt dat het te veel rotzooi/ stof oplevert en niet kan in huis
Waar is Trigger in dit plaatje?quote:
Ja, die verdeling in geografische regio's is echt gaar. Afyonkarahisar ligt onder Eskişehir (İç Anadolu), maar hoort om een of andere reden bij Ege, terwijl het honderden kilometers van de zee af ligt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
sollyyyy![]()
ik zou ook eerder zeggen ic anadolu, maar officieel is het dus akdeniz
trigger is een wannabe turukquote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:08 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Waar is Trigger in dit plaatje?
Hij is ook wel een echte hoor..
Lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:04 schreef expans het volgende:
Mijn tante heeft yufka meegenomen uit Turkije, u jelly?
Loulouquote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:08 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Trigger is Macaron, toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:08 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Hij is geadopteerde abe... misschien erbij zetten als adoptieturk en dan leuke provincie uitzoeken voor hemquote:
Whiskytje!quote:
Hoestie Loulou? En zit je nog in Afrika of ben je hier?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:11 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Hij is geadopteerde abe... misschien erbij zetten als adoptieturk en dan leuke provincie uitzoeken voor hem
[..]
Whiskytje!
'31quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:08 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zijn gangetje! Met jou ook?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoestie Loulou? En zit je nog in Afrika of ben je hier?
hehe idd had kunnen weten, Iskandurum ofzo eigenlijk toch?quote:
Gangetje idd, al zijn er nog wat wensen overquote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:13 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zijn gangetje! Met jou ook?
Ja nog steeds verdwaald hier in l'afrique
0031quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon Nederland hoor.
Arabisch uitspraak idd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:14 schreef Aloulou het volgende:
[..]
hehe idd had kunnen weten, Iskandurum ofzo eigenlijk toch?
Ja Tunis, Libie slaan we maar effe over voorlopig hequote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gangetje idd, al zijn er nog wat wensen over![]()
![]()
Nog steeds daar dus.. Waar zat/zit je ook alweer? Tunesië? Libië?
En nee: dat is niet relevant, maar gewoon een weetje
Ik wist het echt niet meerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:16 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ja Tunis, Libie slaan we maar effe over voorlopig he
Stom onderwerp hier wellicht, maar het ligt al weken op mijn maag..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet meer
Tunis dus..
En ik moet het hier wellicht niet aanzwengelen, maar hoe denk je over de shit in de bezette gebieden?
Ik eerst? Ok, ik eerst..
Ik heb joodse familie in Israël (niet slaan graag), maar ik krijg met de seconde meer de perst aan (de regering van!!) Israël..
Nu je toch wakker bent.. Zeg eens ietsquote:
'Iets'?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu je toch wakker bent.. Zeg eens iets
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon Nederland hoor.
neeblyf is net zo gezelligquote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als ik hier om al hardop moet lachen is het tijd om te slapen
De man gehoorzaamt juist erg liefquote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, al die lieve vriendinnen hierquote:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
heeft dat te maken met Iskander ?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:14 schreef Aloulou het volgende:
[..]
hehe idd had kunnen weten, Iskandurum ofzo eigenlijk toch?
ditquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 03:22 schreef Che_ het volgende:
Damn, verkeerde timing om snelweg op te gaanleek op een zwembad met kapotte tl-lamp
gelukkig maar ik verheug me op het ijsjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 03:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou ben ik er heelhuids uitgekomen
Ik heb een dag geen bloemen laten bezorgen (zondag), sindsdien praat ze niet meer.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Sylv. Hoe is t nu met dat meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isparta Akdeniz?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
sollyyyy![]()
ik zou ook eerder zeggen ic anadolu, maar officieel is het dus akdenizZelfs Konya is zuidelijker...
klikquote:
Mijn reis daarheen is de season finale. Je moet een paar maanden wachten om erachter te komen of het wat is geworden.quote:
Ik mis het kijken naar Turk dizileriiii zatenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn reis daarheen is de season finale. Je moet een paar maanden wachten om erachter te komen of het wat is geworden.
Nooit geweest. Alleen als kind en toen klappen gehad van de imam. *srs*quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:10 schreef Blocko het volgende:
[..]
Vandaag is het vrijdag, dadelijk naar moskee.
InShallah, mashallah.
een linker of een rechter hoek?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nooit geweest. Alleen als kind en toen klappen gehad van de imam. *srs*
Gr gr
pussyquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wil Stimo abla niet op een vrijdag plagen.
Tegenwoordig zetten ze het zelf onlinequote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik mis het kijken naar Turk dizileriiii zaten
Tskquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wil Stimo abla niet op een vrijdag plagen.
Yuhquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had ook yenge/hala/teyze kunnen zeggen.
niet begrijpen waarom ik dat deedquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die mongool retweeten.
Gooi jezelf weg.
Abartma lan met je oude kop. Bende sana baba diyom o zaman aq.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had ook yenge/hala/teyze kunnen zeggen.
Waarom zo agressief?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Abartma lan met je oude kop. Bende sana baba diyom o zaman aq.
@che4eva: niks mis mee geefquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:42 schreef Che4eva het volgende:
Sowieso twitteren
Dan is er ergens iets mis gegaan
ja alles wat je eet uitkotsenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoi weiss. Ik ga over 6 weken op holiday. Kan ik nog 10k kwijt snel?
quote:
Klassieker dezequote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je had mee kunnen doen aan Ramadan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:02 schreef Slayage het volgende:
moeten we hier ook invoeren: "jij niet vasten? paar stokslagen zal je goed doen!" (ISISistan)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:02 schreef Slayage het volgende:
moeten we hier ook invoeren: "jij niet vasten? paar stokslagen zal je goed doen!" (ISISistan)
[ afbeelding ]
Prima, maar dat geldt dan ook voor jongeren (en ouderen) die stelen, schelden, doden etc.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:02 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Prima, maar dat geldt dan ook voor jongeren (en ouderen) die stelen, schelden, doden etc.
Wat de neuk man. Kijk die kinderen daar staan ook. Lekker.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:02 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn alleen mensen die niet meedoen aan Ramadan!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Prima, maar dat geldt dan ook voor jongeren (en ouderen) die stelen, schelden, doden etc.
Mongolen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat de neuk man. Kijk die kinderen daar staan ook. Lekker.
jong geleerd is oud gedaanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat de neuk man. Kijk die kinderen daar staan ook. Lekker.
das een aannamequote:
Volgens mij is dat geen aanname.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
jong geleerd is oud gedaan
[..]
das een aanname
Schaamluisquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen aanname.
http://www.islam-watch.or(...)n-muslim-beards.html
Ze zijn er trots op.![]()
Ik vind het heel erg om te zien. Hoezo vicieuze cirkel?quote:
islamwatch? sorry daar klik ik niet opquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen aanname.
http://www.islam-watch.or(...)n-muslim-beards.html
Ze zijn er trots op.![]()
Je vergelijkt twee uitersten met elkaar... westerse gedachtengoed met het midden-oosterse.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg om te zien. Hoezo vicieuze cirkel?Jog geleerd is inderdaad oud gedaan. Waarom moet iedereen zo met elkaar omgaan? Waar is de gulden middenweg waar mensen naast elkaar kunnen leven zonder elkaar af te moeten slachten? Zo middeleeuws weer.
Ik ben serieus jaloers op mensen met een sterke/grote blaas. Je hebt geen idee hoeveel geluk jij hebt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik drink meer dan een liter en heb daar geen last van. Ik moet toch 3 uurtjes later opstaan.![]()
een mok thee, een glas water, een maden suyu en na het tandenpoetsen nog wat water, hoeveel lieter dat is geen idee, maar nee ik sta niet op om te zeiken, maar ik zweet me wel kapotquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:42 schreef Bortecinem het volgende:
Drinken jullie veel water met sahur? Ik drink nu zo'n 0,75 l, maar dan word ik daarna steeds om het uur wakker omdat ik naar het toilet moet.Vandaag kon ik zogenaamd uitslapen tot 12 uur, maar moest om het uur uit mijn bed. Zo irritant.
Ben ik de enige die hier last van heeft?
nou dan google je zelf: lice beard islam en je komt zat tegen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
islamwatch? sorry daar klik ik niet op
Dat bedoel ik. Ze blijven hangen, staan niet open.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je vergelijkt twee uitersten met elkaar... westerse gedachtengoed met het midden-oosterse.
Aint gonna happen.
je blaas kun je trainenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben serieus jaloers op mensen met een sterke/grote blaas. Je hebt geen idee hoeveel geluk jij hebt.
kan me wel voorstellen als je die zoektermen gebruiktquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou dan google je zelf: lice beard islam en je komt zat tegen.Viezigheid
Want het Westen kent geen moord/ruzie om zaken als geloof/kleur/nationaliteit?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou dan google je zelf: lice beard islam en je komt zat tegen.Viezigheid
[..]
Dat bedoel ik. Ze blijven hangen, staan niet open.
[..]
je blaas kun je trainen
Ja, want dat is de gemiddelde gedachtegang van iemand uit het Midden-Oosten..?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je vergelijkt twee uitersten met elkaar... westerse gedachtengoed met het midden-oosterse.
Aint gonna happen.
Ik zeg niet dat het westen goed is. Maar ok als jij dat zo ziet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want het Westen kent geen moord/ruzie om zaken als geloof/kleur/nationaliteit?
Naief. Het valt mij op hoe jij de Westerse wereld maar blijft ophemelen.
Aan het eind van alles: je bent en blijft een allochtoon hier.
Lees mn post erna eens skatteboutquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, want dat is de gemiddelde gedachtegang van iemand uit het Midden-Oosten..?
Wat een verkaasde manier van denken
Ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En dus? Ik ben dan wel een allochtoon en dan? Ben ik daardoor een minder mens ja?
Je bent en blijft een buitenlander. Je kunt je wel zodanig aanpassen/assimileren dat het ze niet meer zo opvalt, maar als de shit uitbruikt ben je gewoon een Irakese.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En dus? Ik ben dan wel een allochtoon en dan? Ben ik daardoor een minder mens ja?
In wat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Blijkbaar. Nou dikke prima. Ik ga me niet tegen laten houden in ieder geval.
Dat hoeft ook niet. Het ging mij erom dat je denkt dat het hier allemaal wel goed is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Blijkbaar. Nou dikke prima. Ik ga me niet tegen laten houden in ieder geval.
Ja en dan? Welke shit uitbreekt?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent en blijft een buitenlander. Je kunt je wel zodanig aanpassen/assimileren dat het ze niet meer zo opvalt, maar als de shit uitbruikt ben je gewoon een Irakese.
En moslima.
Wie?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Het ging mij erom dat je denkt dat het hier allemaal wel goed is.
Je had anders gesproken als je Mohammed el Boulari had geheten.
WO III ofzo.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja en dan? Welke shit uitbreekt?
Nee, dat denk ik niet. Maar ik denk wel dat de westerse wereld wel openstaat voor discussie en verbetering, daar waar ze bij onze cultuur niet verder komen. Natuurlijk heeft het westen zat dingen gedaan die verwerpelijk zijn, ze snappen er niks van wb de situatie in het MO.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Het ging mij erom dat je denkt dat het hier allemaal wel goed is.
Je had anders gesproken als je Mohammed el Boulari had geheten.
Anti-homobeleid.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:59 schreef Stimorol- het volgende:
Toen ik nog vaak uitging ging ik weg met vriendin en een Marokkaanse homo. Gast studeert en is zowat Hollands in zijn alles.
En dan geweigerd worden.x op x.
Noem een conflict wereldwijd - ooit - waar Het Westen geen vinger in de pap heeft en ik geef je gelijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Maar ik denk wel dat de westerse wereld wel openstaat voor discussie en verbetering, daar waar ze bij onze cultuur niet verder komen. Natuurlijk heeft het westen zat dingen gedaan die verwerpelijk zijn, ze snappen er niks van wb de situatie in het MO.
Dat is een proces van jaaaaaaren geweest. 40 jaar geleden was sex voor het huwelijk hier ook een schande.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Maar ik denk wel dat de westerse wereld wel openstaat voor discussie en verbetering, daar waar ze bij onze cultuur niet verder komen. Natuurlijk heeft het westen zat dingen gedaan die verwerpelijk zijn, ze snappen er niks van wb de situatie in het MO.
Aan mijn kantquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:01 schreef Triggershot het volgende:
Che, ik heb het gesprek / discussie / onderwerp gemist, aan wiens kant sta ik hier?
Ze zijn overal, maar niet altijd aan de juiste kant? Bedoel je dat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Noem een conflict wereldwijd - ooit - waar Het Westen geen vinger in de pap heeft en ik geef je gelijk.
Koken kun je ook al niet. Blijft niet veel over zo he..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap het niet meer. Ik ben niet gemaakt voor discussies.
Nee, dat ze verantwoordelijk zijn voor ieder conflict wereldwijd. Tenzij jij er een kunt noemen waar dat niet het geval is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze zijn overal, maar niet altijd aan de juiste kant? Bedoel je dat?
Ik ben zo'n leeg persoon inderdaad. Kan het ook niet helpen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Koken kun je ook al niet. Blijft niet veel over zo he..
Nee dat kan ik niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, dat ze verantwoordelijk zijn voor ieder conflict wereldwijd. Tenzij jij er een kunt noemen waar dat niet het geval is.
Dan ben ik oprecht benieuwd wat voor verbetering je voor ogen hebt?quote:
Nou dan pak je ook een onderwerp.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:04 schreef Stimorol- het volgende:
Kijk maar eens naar de discussie rondom Zwarte PietOprottuh met die swarte mensen!
Daarom mijn mening. Haal dat beetje intelligentie, zgn beschaving, luxe what ever weg en kijk hoe mensen werkelijk zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou dan pak je ook een onderwerp.![]()
Alle mensen veranderen dan opeens in tokkies. Ik heb niks tegen zwarte piet, maar die manier van discussiëren.
Nou wat dacht je van die foto? Die eerder dit topic gepost werd? Dat lijkt mij best essentieel. En ja blabla gebeurde/gebeurt hier ook in het westen etc, dat het nog steeds zoveel gebeurd in onze landen vind ik gewoon verwerpelijk. Islam staat hier toch niet voor?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan ben ik oprecht benieuwd wat voor verbetering je voor ogen hebt?
Dat heeft ook een nadeel... Als je opeens moet, dan moet je ook. De druk is dan gewoon enorm. Dat is niet fijn als je in de file staat.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben serieus jaloers op mensen met een sterke/grote blaas. Je hebt geen idee hoeveel geluk jij hebt.
Welke foto is dat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou wat dacht je van die foto? Die eerder dit topic gepost werd? Dat lijkt mij best essentieel. En ja blabla gebeurde/gebeurt hier ook in het westen etc, dat het nog steeds zoveel gebeurd in onze landen vind ik gewoon verwerpelijk. Islam staat hier toch niet voor?
Je moet ook kijken naar de oorzaken van het geweld. Dan kom je ook weer bij het Westen uit. Dus in feite is er geen wezenlijk verschil tussen de mensen, wel in de omgeving en gebeurtenissen wat daar toe leidt. Hier zou het hetzelfde zijn met een relatief lage percentage van de bevolking die extreem geweld gebruikt (zoals daar het geval is).quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou wat dacht je van die foto? Die eerder dit topic gepost werd? Dat lijkt mij best essentieel. En ja blabla gebeurde/gebeurt hier ook in het westen etc, dat het nog steeds zoveel gebeurd in onze landen vind ik gewoon verwerpelijk. Islam staat hier toch niet voor?
waar ging het over?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij doet het niet meer blijkbaar.
That's it?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stokslagen voor niet vastende temidden van o.a. kleine kinderen.
Weet de context niet. Behalve dat mensen in een kring rondom een man stonden en die stokslagen zou krijgen/kreeg? Geen idee nogmaals, ik weet de context niet. Maar dat ze daar ook hun kinderen naar laten kijken vind ik gewoon zorgwekkend. Mensen denken helemaak niet na wat voor invloed dat kan hebben op kinderenquote:
jezus man, dat zeg ik toch niet? Echt, wat.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
That's it?
Daarom is het Westen superieur?
Dan ben jij zelf blind voor het Westen allemaal heeft geflikt en aan het flikken is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jezus man, dat zeg ik toch niet? Echt, wat.
Maar weet je, ok daarom is het westen superieur in mijn ogen idd.
Ja echt intens blindquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan ben jij zelf blind voor het Westen allemaal heeft geflikt en aan het flikken is.
Nee dat weet ik niet. Vertel me meerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:22 schreef Stimorol- het volgende:
Kb, je weet dat de CIA een grote rol heeft gehad in Afghanistan toch?
Of dat Bush bijv dikke matties was met de Bin Ladens familie?
Je weet dat dingen niet zijn zoals ze lijken? Dat de media je dingen toont om een bepaalde vooroordeel/beeld te creëren?
#Illuminatie
#mediacontrol
#Openyoureyes
#realeyesseereallies
Vertel dat even aan de kinderen die hun ouders aan Guantanamo bay en Abu Graib hebben verloren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, ik kom er even niet uit meer. Het is niet dat ik blind ben voor wat er allemaal gebeurt in de wereld. Integendeel. Maar goed, ik vind de westerse wereld superieur.
Vind ik ook!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, ik kom er even niet uit meer. Het is niet dat ik blind ben voor wat er allemaal gebeurt in de wereld. Integendeel. Maar goed, ik vind de westerse wereld superieur.
Op basis van wat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat, alsof ik dat allemaal ontken?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vertel dat even aan de kinderen die hun ouders aan Guantanamo bay en Abu Graib hebben verloren.
Desalniettemin wel superieur toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat, alsof ik dat allemaal ontken?
immerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Desalniettemin wel superieur toch?
1 ding al.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet. Vertel me meer
Wat staat hierquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jullie zeggen het op basis wat ik vind.
Nee. Joden wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iedereen weet dat Israël alles in handen heeft.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Congrats, zelfs je semi sarcasme in deze is te ziek voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |