Noem een conflict wereldwijd - ooit - waar Het Westen geen vinger in de pap heeft en ik geef je gelijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Maar ik denk wel dat de westerse wereld wel openstaat voor discussie en verbetering, daar waar ze bij onze cultuur niet verder komen. Natuurlijk heeft het westen zat dingen gedaan die verwerpelijk zijn, ze snappen er niks van wb de situatie in het MO.
Dat is een proces van jaaaaaaren geweest. 40 jaar geleden was sex voor het huwelijk hier ook een schande.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Maar ik denk wel dat de westerse wereld wel openstaat voor discussie en verbetering, daar waar ze bij onze cultuur niet verder komen. Natuurlijk heeft het westen zat dingen gedaan die verwerpelijk zijn, ze snappen er niks van wb de situatie in het MO.
Aan mijn kantquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:01 schreef Triggershot het volgende:
Che, ik heb het gesprek / discussie / onderwerp gemist, aan wiens kant sta ik hier?
Ze zijn overal, maar niet altijd aan de juiste kant? Bedoel je dat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Noem een conflict wereldwijd - ooit - waar Het Westen geen vinger in de pap heeft en ik geef je gelijk.
Koken kun je ook al niet. Blijft niet veel over zo he..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap het niet meer. Ik ben niet gemaakt voor discussies.
Nee, dat ze verantwoordelijk zijn voor ieder conflict wereldwijd. Tenzij jij er een kunt noemen waar dat niet het geval is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze zijn overal, maar niet altijd aan de juiste kant? Bedoel je dat?
Ik ben zo'n leeg persoon inderdaad. Kan het ook niet helpen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Koken kun je ook al niet. Blijft niet veel over zo he..
Nee dat kan ik niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, dat ze verantwoordelijk zijn voor ieder conflict wereldwijd. Tenzij jij er een kunt noemen waar dat niet het geval is.
Dan ben ik oprecht benieuwd wat voor verbetering je voor ogen hebt?quote:
Nou dan pak je ook een onderwerp.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:04 schreef Stimorol- het volgende:
Kijk maar eens naar de discussie rondom Zwarte PietOprottuh met die swarte mensen!
Daarom mijn mening. Haal dat beetje intelligentie, zgn beschaving, luxe what ever weg en kijk hoe mensen werkelijk zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou dan pak je ook een onderwerp.![]()
Alle mensen veranderen dan opeens in tokkies. Ik heb niks tegen zwarte piet, maar die manier van discussiėren.
Nou wat dacht je van die foto? Die eerder dit topic gepost werd? Dat lijkt mij best essentieel. En ja blabla gebeurde/gebeurt hier ook in het westen etc, dat het nog steeds zoveel gebeurd in onze landen vind ik gewoon verwerpelijk. Islam staat hier toch niet voor?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan ben ik oprecht benieuwd wat voor verbetering je voor ogen hebt?
Dat heeft ook een nadeel... Als je opeens moet, dan moet je ook. De druk is dan gewoon enorm. Dat is niet fijn als je in de file staat.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben serieus jaloers op mensen met een sterke/grote blaas. Je hebt geen idee hoeveel geluk jij hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke foto is dat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou wat dacht je van die foto? Die eerder dit topic gepost werd? Dat lijkt mij best essentieel. En ja blabla gebeurde/gebeurt hier ook in het westen etc, dat het nog steeds zoveel gebeurd in onze landen vind ik gewoon verwerpelijk. Islam staat hier toch niet voor?
Je moet ook kijken naar de oorzaken van het geweld. Dan kom je ook weer bij het Westen uit. Dus in feite is er geen wezenlijk verschil tussen de mensen, wel in de omgeving en gebeurtenissen wat daar toe leidt. Hier zou het hetzelfde zijn met een relatief lage percentage van de bevolking die extreem geweld gebruikt (zoals daar het geval is).quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou wat dacht je van die foto? Die eerder dit topic gepost werd? Dat lijkt mij best essentieel. En ja blabla gebeurde/gebeurt hier ook in het westen etc, dat het nog steeds zoveel gebeurd in onze landen vind ik gewoon verwerpelijk. Islam staat hier toch niet voor?
waar ging het over?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij doet het niet meer blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |