islamwatch? sorry daar klik ik niet opquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen aanname.
http://www.islam-watch.or(...)n-muslim-beards.html
Ze zijn er trots op.![]()
Je vergelijkt twee uitersten met elkaar... westerse gedachtengoed met het midden-oosterse.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg om te zien. Hoezo vicieuze cirkel?Jog geleerd is inderdaad oud gedaan. Waarom moet iedereen zo met elkaar omgaan? Waar is de gulden middenweg waar mensen naast elkaar kunnen leven zonder elkaar af te moeten slachten? Zo middeleeuws weer.
Ik ben serieus jaloers op mensen met een sterke/grote blaas. Je hebt geen idee hoeveel geluk jij hebt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik drink meer dan een liter en heb daar geen last van. Ik moet toch 3 uurtjes later opstaan.![]()
een mok thee, een glas water, een maden suyu en na het tandenpoetsen nog wat water, hoeveel lieter dat is geen idee, maar nee ik sta niet op om te zeiken, maar ik zweet me wel kapotquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:42 schreef Bortecinem het volgende:
Drinken jullie veel water met sahur? Ik drink nu zo'n 0,75 l, maar dan word ik daarna steeds om het uur wakker omdat ik naar het toilet moet.Vandaag kon ik zogenaamd uitslapen tot 12 uur, maar moest om het uur uit mijn bed. Zo irritant.
Ben ik de enige die hier last van heeft?
nou dan google je zelf: lice beard islam en je komt zat tegen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
islamwatch? sorry daar klik ik niet op
Dat bedoel ik. Ze blijven hangen, staan niet open.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je vergelijkt twee uitersten met elkaar... westerse gedachtengoed met het midden-oosterse.
Aint gonna happen.
je blaas kun je trainenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben serieus jaloers op mensen met een sterke/grote blaas. Je hebt geen idee hoeveel geluk jij hebt.
kan me wel voorstellen als je die zoektermen gebruiktquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou dan google je zelf: lice beard islam en je komt zat tegen.Viezigheid
Want het Westen kent geen moord/ruzie om zaken als geloof/kleur/nationaliteit?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou dan google je zelf: lice beard islam en je komt zat tegen.Viezigheid
[..]
Dat bedoel ik. Ze blijven hangen, staan niet open.
[..]
je blaas kun je trainen
Ja, want dat is de gemiddelde gedachtegang van iemand uit het Midden-Oosten..?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je vergelijkt twee uitersten met elkaar... westerse gedachtengoed met het midden-oosterse.
Aint gonna happen.
Ik zeg niet dat het westen goed is. Maar ok als jij dat zo ziet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want het Westen kent geen moord/ruzie om zaken als geloof/kleur/nationaliteit?
Naief. Het valt mij op hoe jij de Westerse wereld maar blijft ophemelen.
Aan het eind van alles: je bent en blijft een allochtoon hier.
Lees mn post erna eens skatteboutquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, want dat is de gemiddelde gedachtegang van iemand uit het Midden-Oosten..?
Wat een verkaasde manier van denken
Ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En dus? Ik ben dan wel een allochtoon en dan? Ben ik daardoor een minder mens ja?
Je bent en blijft een buitenlander. Je kunt je wel zodanig aanpassen/assimileren dat het ze niet meer zo opvalt, maar als de shit uitbruikt ben je gewoon een Irakese.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En dus? Ik ben dan wel een allochtoon en dan? Ben ik daardoor een minder mens ja?
In wat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Blijkbaar. Nou dikke prima. Ik ga me niet tegen laten houden in ieder geval.
Dat hoeft ook niet. Het ging mij erom dat je denkt dat het hier allemaal wel goed is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Blijkbaar. Nou dikke prima. Ik ga me niet tegen laten houden in ieder geval.
Ja en dan? Welke shit uitbreekt?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent en blijft een buitenlander. Je kunt je wel zodanig aanpassen/assimileren dat het ze niet meer zo opvalt, maar als de shit uitbruikt ben je gewoon een Irakese.
En moslima.
Wie?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Het ging mij erom dat je denkt dat het hier allemaal wel goed is.
Je had anders gesproken als je Mohammed el Boulari had geheten.
WO III ofzo.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja en dan? Welke shit uitbreekt?
Nee, dat denk ik niet. Maar ik denk wel dat de westerse wereld wel openstaat voor discussie en verbetering, daar waar ze bij onze cultuur niet verder komen. Natuurlijk heeft het westen zat dingen gedaan die verwerpelijk zijn, ze snappen er niks van wb de situatie in het MO.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Het ging mij erom dat je denkt dat het hier allemaal wel goed is.
Je had anders gesproken als je Mohammed el Boulari had geheten.
Anti-homobeleid.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:59 schreef Stimorol- het volgende:
Toen ik nog vaak uitging ging ik weg met vriendin en een Marokkaanse homo. Gast studeert en is zowat Hollands in zijn alles.
En dan geweigerd worden.x op x.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |