@che4eva: niks mis mee geefquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:42 schreef Che4eva het volgende:
Sowieso twitteren
Dan is er ergens iets mis gegaan
ja alles wat je eet uitkotsenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoi weiss. Ik ga over 6 weken op holiday. Kan ik nog 10k kwijt snel?
quote:
Klassieker dezequote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je had mee kunnen doen aan Ramadan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:02 schreef Slayage het volgende:
moeten we hier ook invoeren: "jij niet vasten? paar stokslagen zal je goed doen!" (ISISistan)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:02 schreef Slayage het volgende:
moeten we hier ook invoeren: "jij niet vasten? paar stokslagen zal je goed doen!" (ISISistan)
[ afbeelding ]
Prima, maar dat geldt dan ook voor jongeren (en ouderen) die stelen, schelden, doden etc.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:02 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Prima, maar dat geldt dan ook voor jongeren (en ouderen) die stelen, schelden, doden etc.
Wat de neuk man. Kijk die kinderen daar staan ook. Lekker.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:02 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn alleen mensen die niet meedoen aan Ramadan!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Prima, maar dat geldt dan ook voor jongeren (en ouderen) die stelen, schelden, doden etc.
Mongolen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat de neuk man. Kijk die kinderen daar staan ook. Lekker.
jong geleerd is oud gedaanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat de neuk man. Kijk die kinderen daar staan ook. Lekker.
das een aannamequote:
Volgens mij is dat geen aanname.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
jong geleerd is oud gedaan
[..]
das een aanname
Schaamluisquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen aanname.
http://www.islam-watch.or(...)n-muslim-beards.html
Ze zijn er trots op.![]()
Ik vind het heel erg om te zien. Hoezo vicieuze cirkel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |