Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Hahaha ik hoop niet dat jij verantwoordelijk bent voor rekenkundige taken op je werkquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:40 schreef xaban06 het volgende:
De gemiddelde 21-jarige Nederlandse vrouw was in 1997 170,6 centimeter, haar Amerikaanse tegenhanger was in 1993 daarentegen 163,5 centimeter groot.
Haal daar de half miljoen kleine buitenlandse vrouwen uit en gemiddelde zal al iets hoger liggen. Zo super lang ben je niet, je bent maar 6% boven het gemiddelde.
-zucht-quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:40 schreef xaban06 het volgende:
De gemiddelde 21-jarige Nederlandse vrouw was in 1997 170,6 centimeter, haar Amerikaanse tegenhanger was in 1993 daarentegen 163,5 centimeter groot.
Haal daar de half miljoen kleine buitenlandse vrouwen uit en gemiddelde zal al iets hoger liggen. Zo super lang ben je niet, je bent maar 6% boven het gemiddelde.
zeg het hem!quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahaha ik hoop niet dat jij verantwoordelijk bent voor rekenkundige taken op je werk
Ze is net zo lang als een gemiddelde vrouw op hoge hakken. Kan je gewoon lang noemen hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:40 schreef xaban06 het volgende:
Leg t hem maar uitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ze is net zo lang als een gemiddelde vrouw op hoge hakken. Kan je gewoon lang noemen hoor
Gewoon regelmatig eten toch, dan heb je dat nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leg t hem maar uitHij heeft honger denk ik en snapt t niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecmis olsun.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Argh, familie uit Duitsland die besluit om op dit tijdstip te komen. Wat haat ik dat. Kondig het een paar dagen van tevoren aan ofzo...
Is vrij normaal vij Turken. Impulsief gedrag enzoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gecmis olsun.
En wie komt er nou helemaal uit Duitsland familie in NL bezoeken op dit tijdstip?
Hoezo.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:21 schreef Weissman het volgende:
Ik zou Stimorol overigens wel raken. (No racist) (no zina)
Ja, voor buren enzo. Niet voor familie een paar honderd kilometers verderop, en al helemaal niet op dit tijdstip.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is vrij normaal vij Turken. Impulsief gedrag enzo
Iets genetisch denk ik (see what I did there)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |