wowowwww je knie zichtbaarquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil normale shorts voor Turkije. Tot net boven de knie. Maar het is allemaal onderbroeken model, wtf man
En dan heb ik al moeite met het vinden van topjes die mij passen en dan komen ze tegenwoordig met dingen die net boven je navel zittenOf waarvan het decolleté net onder je tepels zitten.
ELK JAAR HETZELFDE GEKUT IK BEN HET ZAT.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wowowwww je knie zichtbaargewaagd hoor
Ja hatelijke kledij tegenwoordig. Draag een abaya dan.
ik ruil dan ook mijn lange roken in voor shortsquote:
Niks mis mee toch?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zie me al zo lopen naast familie in Turkije hahaahha
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/2SV_0112_007R.jpg]&set=key[rotate],value[0.45]&set=key[width],value[3442]&set=key[height],value[4025]&set=key[x],value[865]&set=key[y],value[458]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Eerlijk... Trashy. Vooral die 14 jarige kindjes hiermee zien lopen is echtquote:
Thanks, ama sorun orda iste. Bu kiz olsa olsa 1.70. Dus wat bij haar goed is is bij al weer te kort.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:10 schreef xaban06 het volgende:
http://m-nl.tommy.com/Den(...)30%2Cnl_NL%2Cpd.html
Alsjeblieft
Our model is 1.76m and is wearing size S Tommy Hilfiger shorts.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eerlijk... Trashy. Vooral die 14 jarige kindjes hiermee zien lopen is echt!
[..]
Thanks, ama sorun orda iste. Bu kiz olsa olsa 1.70. Dus wat bij haar goed is is bij al weer te kort.
Thanks for het meedenken tho.
Laf atmasan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Our model is 1.76m and is wearing size S Tommy Hilfiger shorts.
Jij past toch geen S, dus neem je L en staat het je goed.
dat is kurdisch vrindquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Koop gewoon Turksche waar.. Super Trash!
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Our model is 1.76m and is wearing size S Tommy Hilfiger shorts.
Jij past toch geen S, dus neem je L en staat het je goed.
Moet eerlijk zeggen: ja. Plus draag graag hakken: 1.86 soms. Maar dat is op t werk fijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:51 schreef Unlabeled het volgende:
Met jouw lengte straal je wel meer gezag uit stimorol. Had graag willen ruilen.
hak hun hoofden erafquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:11 schreef Peunage het volgende:
$%#$%$#% projectgenoten!!111!!
Morgenochtend 08:30 presentatie, hebben ze nog steeds niks aan gedaan.
Turkse basketbalclubs?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:58 schreef Blocko het volgende:
Waar vind je Turkse meisjes van 1,76m?
Bij voorbaat dank.
Gevaarlijke uitspraak...quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen: ja. Plus draag graag hakken: 1.86 soms. Maar dat is op t werk fijn.
Buiten werk raak ik soms onzeker: waarom staren ze zo? Vooral in TR. Beni rahatsiz ediyor, srs.
Dus leuk, maar soms voel ik me een attractie
Hoi, ik ben 1,90. Trouwen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen: ja. Plus draag graag hakken: 1.86 soms. Maar dat is op t werk fijn.
Buiten werk raak ik soms onzeker: waarom staren ze zo? Vooral in TR. Beni rahatsiz ediyor, srs.
Dus leuk, maar soms voel ik me een attractie
Tijdens suikerfeest inshallah. Adres kan je via pb sturen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmm.. 1.80? De een zegt iets korter, de ander iets langer.
[..]
Ik ben je abla.
öp elimi
lol, je hebt het constant over je lengte, mensen kijken je zogenaamd raar aan, je kan zogenaamd geen kleding vinden. 1.80m is heel normaal in NL, snap niet dat je geen kleding kunt vinden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmm.. 1.80? De een zegt iets korter, de ander iets langer.
[..]
Ik ben je abla.
öp elimi
Vay. Saygilisin desene.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:32 schreef Blocko het volgende:
[..]
Tijdens suikerfeest inshallah. Adres kan je via pb sturen.
Bij vrouwen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
lol, je hebt het constant over je lengte, mensen kijken je zogenaamd raar aan, je kan zogenaamd geen kleding vinden. 1.80m is heel normaal in NL, snap niet dat je geen kleding kunt vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |