Pics!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:21 schreef Weissman het volgende:
Ik zou Stimorol overigens wel raken. (No racist) (no zina)
Yav susquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:21 schreef Weissman het volgende:
Ik zou Stimorol overigens wel raken. (No racist) (no zina)
Geen verplichting. Je spreekt af met iemand om te de stad in te gaan of zo. Nogal wat km verderop. Is dit expres het vasten verbreken en dien je dit dan met bv 60 dagen vasten in te halen?quote:
Dat ik vatsig ga worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
Valt mee... maar wat heeft dat er mee te maken? xd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meeten chickieequote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Post je pic eens. Zoveel hebben gezien waarom ik niet?!
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Post je pic eens. Zoveel hebben gezien waarom ik niet?!
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat ik vatsig ga worden.VatsigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat de vrijstellingen rondom het niet hoeven te vasten tijdens het reizen niet voor amusement is bedoeld.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:35 schreef darkmond het volgende:
[..]
Geen verplichting. Je spreekt af met iemand om te de stad in te gaan of zo. Nogal wat km verderop. Is dit expres het vasten verbreken en dien je dit dan met bv 60 dagen vasten in te halen?
Sagol. Ze waren al voor iets in Nederland blijkbaar en komen van daaruit zometeen naar hier.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gecmis olsun.
En wie komt er nou helemaal uit Duitsland familie in NL bezoeken op dit tijdstip?
Zavalli anne..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sagol. Ze waren al voor iets in Nederland blijkbaar en komen van daaruit zometeen naar hier.
Oh, oyle mi. Normaal krijg ik wel een 'hier klopt iets niet' seintje bij een verkeerd geschreven woord, maar hier niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis toch vadsig. Je kunt niet veel verwachten van volk dat friet zegt.
Ik ben nu paaskoekjes aan het eten. Die waren na pasen extra afgeprijsd en ze zijn superrr lekker. Met kaneel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou ik moeten doen. Voor IF purposes naturlich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |