Persoonlijk vind ik sucuk vlak voor het slapen echt vies. Krijg je overdag zo'n stinkbek van en een verzuurde maag...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:31 schreef Bortecinem het volgende:
Sucuklu yumurta voor sahur, goed idee?
je leeft nog!quote:
Hoezo mega zout? Valt toch reuze mee. Ik doe meer zout op mijn tomaat/salata dan dat er in de sucuk die ik eet zit haha.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
sucuk zou ik niet doen, mega zout mega gekruid dus dorst binnen no time en zwaarr op de maag
"redactie frontpage" toe maar!!!quote:
Verzuurde maag en stinkbek heb ik nooit last van. Dus dat komt goed.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik sucuk vlak voor het slapen echt vies. Krijg je overdag zo'n stinkbek van en een verzuurde maag...
voor mij doen mega iigquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoezo mega zout? Valt toch reuze mee. Ik doe meer zout op mijn tomaat/salata dan dat er in de sucuk die ik eet zit haha.
akdenizliquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jji bent zeker Karadenizli. Sucuk mega-gekruid noemen enzo.
Door het Syrië-topic, en de interesse in het hoe en wat in de islam (herinner je je mijn islam-topic nog)?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
"redactie frontpage" toe maar!!!
hoe ben je in dit topic beland eig?
heerlijk met bulgur, lente-ui, tomaat en korianderquote:
Korianderquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:52 schreef leeell het volgende:
[..]
heerlijk met bulgur, lente-ui, tomaat en koriander
oh ja idd, beetje de moslim getinte onderwerpen iddquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Door het Syrië-topic, en de interesse in het hoe en wat in de islam (herinner je je mijn islam-topic nog)?
Verder en vooral: men is nog wakker hier
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
oh ja idd, beetje de moslim getinte onderwerpen iddhier zijn ze idd vaak wel (half) wakker
watquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:52 schreef leeell het volgende:
[..]
heerlijk met bulgur, lente-ui, tomaat en koriander
jawohl! OP memleketlerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geloof ik geen baaal van. Zeker aan de West kant dan.
Durum korrelsquote:
irri is geen probleem, we zijn in dit topic wel het een en ander gewendquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben ook wel irri hier.. Trek ea in twijfel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |