Jij hebt echt een hoge pet op van jezelf, of niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben ook wel irri hier.. Trek ea in twijfel
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is niet het Turken topic en geen zin om op te zoeken. Nerelisin?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
irri is geen probleem, we zijn in dit topic wel het een en ander gewend
hoe dat dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hoge pet op van jezelf, of niet?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hoge pet op van jezelf, of niet?
Hou op met kusjes geven. Ayip.quote:
sollyyyyquote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hou op met kusjes geven. Ayip.
Ooh, Isparta. Dat is toch Ege? Of Ic Anadolu. Zou het niet echt Akdeniz noemen.
Mensen die niet yufka zelf maken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:04 schreef expans het volgende:
Mijn tante heeft yufka meegenomen uit Turkije, u jelly?
Maras hoort ook bij Akdeniz guya.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
sollyyyy![]()
ik zou ook eerder zeggen ic anadolu, maar officieel is het dus akdeniz
Jouw ma is geen ekte Turkse mamaaaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:05 schreef expans het volgende:
[..]
M'n ma claimt dat het te veel rotzooi/ stof oplevert en niet kan in huis
Waar is Trigger in dit plaatje?quote:
Ja, die verdeling in geografische regio's is echt gaar. Afyonkarahisar ligt onder Eskişehir (İç Anadolu), maar hoort om een of andere reden bij Ege, terwijl het honderden kilometers van de zee af ligt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
sollyyyy![]()
ik zou ook eerder zeggen ic anadolu, maar officieel is het dus akdeniz
trigger is een wannabe turukquote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:08 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Waar is Trigger in dit plaatje?
Hij is ook wel een echte hoor..
Lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:04 schreef expans het volgende:
Mijn tante heeft yufka meegenomen uit Turkije, u jelly?
Loulouquote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:08 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Trigger is Macaron, toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:08 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Hij is geadopteerde abe... misschien erbij zetten als adoptieturk en dan leuke provincie uitzoeken voor hemquote:
Whiskytje!quote:
Hoestie Loulou? En zit je nog in Afrika of ben je hier?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:11 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Hij is geadopteerde abe... misschien erbij zetten als adoptieturk en dan leuke provincie uitzoeken voor hem
[..]
Whiskytje!
'31quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:08 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zijn gangetje! Met jou ook?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoestie Loulou? En zit je nog in Afrika of ben je hier?
hehe idd had kunnen weten, Iskandurum ofzo eigenlijk toch?quote:
Gangetje idd, al zijn er nog wat wensen overquote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:13 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zijn gangetje! Met jou ook?
Ja nog steeds verdwaald hier in l'afrique
0031quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon Nederland hoor.
Arabisch uitspraak idd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:14 schreef Aloulou het volgende:
[..]
hehe idd had kunnen weten, Iskandurum ofzo eigenlijk toch?
Ja Tunis, Libie slaan we maar effe over voorlopig hequote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gangetje idd, al zijn er nog wat wensen over![]()
![]()
Nog steeds daar dus.. Waar zat/zit je ook alweer? Tunesië? Libië?
En nee: dat is niet relevant, maar gewoon een weetje
Ik wist het echt niet meerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:16 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ja Tunis, Libie slaan we maar effe over voorlopig he
Stom onderwerp hier wellicht, maar het ligt al weken op mijn maag..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet meer
Tunis dus..
En ik moet het hier wellicht niet aanzwengelen, maar hoe denk je over de shit in de bezette gebieden?
Ik eerst? Ok, ik eerst..
Ik heb joodse familie in Israël (niet slaan graag), maar ik krijg met de seconde meer de perst aan (de regering van!!) Israël..
Nu je toch wakker bent.. Zeg eens ietsquote:
'Iets'?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu je toch wakker bent.. Zeg eens iets
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon Nederland hoor.
neeblyf is net zo gezelligquote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als ik hier om al hardop moet lachen is het tijd om te slapen
De man gehoorzaamt juist erg liefquote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, al die lieve vriendinnen hierquote:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
heeft dat te maken met Iskander ?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:14 schreef Aloulou het volgende:
[..]
hehe idd had kunnen weten, Iskandurum ofzo eigenlijk toch?
ditquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 03:22 schreef Che_ het volgende:
Damn, verkeerde timing om snelweg op te gaanleek op een zwembad met kapotte tl-lamp
gelukkig maar ik verheug me op het ijsjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 03:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou ben ik er heelhuids uitgekomen
Ik heb een dag geen bloemen laten bezorgen (zondag), sindsdien praat ze niet meer.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Sylv. Hoe is t nu met dat meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isparta Akdeniz?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
sollyyyy![]()
ik zou ook eerder zeggen ic anadolu, maar officieel is het dus akdenizZelfs Konya is zuidelijker...
klikquote:
Mijn reis daarheen is de season finale. Je moet een paar maanden wachten om erachter te komen of het wat is geworden.quote:
Ik mis het kijken naar Turk dizileriiii zatenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn reis daarheen is de season finale. Je moet een paar maanden wachten om erachter te komen of het wat is geworden.
Nooit geweest. Alleen als kind en toen klappen gehad van de imam. *srs*quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:10 schreef Blocko het volgende:
[..]
Vandaag is het vrijdag, dadelijk naar moskee.
InShallah, mashallah.
een linker of een rechter hoek?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nooit geweest. Alleen als kind en toen klappen gehad van de imam. *srs*
Gr gr
pussyquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wil Stimo abla niet op een vrijdag plagen.
Tegenwoordig zetten ze het zelf onlinequote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik mis het kijken naar Turk dizileriiii zaten
Tskquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wil Stimo abla niet op een vrijdag plagen.
Yuhquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had ook yenge/hala/teyze kunnen zeggen.
niet begrijpen waarom ik dat deedquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die mongool retweeten.
Gooi jezelf weg.
Abartma lan met je oude kop. Bende sana baba diyom o zaman aq.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had ook yenge/hala/teyze kunnen zeggen.
Waarom zo agressief?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Abartma lan met je oude kop. Bende sana baba diyom o zaman aq.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |