ditquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 03:22 schreef Che_ het volgende:
Damn, verkeerde timing om snelweg op te gaanleek op een zwembad met kapotte tl-lamp
gelukkig maar ik verheug me op het ijsjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 03:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou ben ik er heelhuids uitgekomen
Ik heb een dag geen bloemen laten bezorgen (zondag), sindsdien praat ze niet meer.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Sylv. Hoe is t nu met dat meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isparta Akdeniz?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
sollyyyy![]()
ik zou ook eerder zeggen ic anadolu, maar officieel is het dus akdenizZelfs Konya is zuidelijker...
klikquote:
Mijn reis daarheen is de season finale. Je moet een paar maanden wachten om erachter te komen of het wat is geworden.quote:
Ik mis het kijken naar Turk dizileriiii zatenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn reis daarheen is de season finale. Je moet een paar maanden wachten om erachter te komen of het wat is geworden.
Nooit geweest. Alleen als kind en toen klappen gehad van de imam. *srs*quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:10 schreef Blocko het volgende:
[..]
Vandaag is het vrijdag, dadelijk naar moskee.
InShallah, mashallah.
een linker of een rechter hoek?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nooit geweest. Alleen als kind en toen klappen gehad van de imam. *srs*
Gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |