That's it?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stokslagen voor niet vastende temidden van o.a. kleine kinderen.
Weet de context niet. Behalve dat mensen in een kring rondom een man stonden en die stokslagen zou krijgen/kreeg? Geen idee nogmaals, ik weet de context niet. Maar dat ze daar ook hun kinderen naar laten kijken vind ik gewoon zorgwekkend. Mensen denken helemaak niet na wat voor invloed dat kan hebben op kinderenquote:
jezus man, dat zeg ik toch niet? Echt, wat.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
That's it?
Daarom is het Westen superieur?
Dan ben jij zelf blind voor het Westen allemaal heeft geflikt en aan het flikken is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jezus man, dat zeg ik toch niet? Echt, wat.
Maar weet je, ok daarom is het westen superieur in mijn ogen idd.
Ja echt intens blindquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan ben jij zelf blind voor het Westen allemaal heeft geflikt en aan het flikken is.
Nee dat weet ik niet. Vertel me meerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:22 schreef Stimorol- het volgende:
Kb, je weet dat de CIA een grote rol heeft gehad in Afghanistan toch?
Of dat Bush bijv dikke matties was met de Bin Ladens familie?
Je weet dat dingen niet zijn zoals ze lijken? Dat de media je dingen toont om een bepaalde vooroordeel/beeld te creëren?
#Illuminatie
#mediacontrol
#Openyoureyes
#realeyesseereallies
Vertel dat even aan de kinderen die hun ouders aan Guantanamo bay en Abu Graib hebben verloren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, ik kom er even niet uit meer. Het is niet dat ik blind ben voor wat er allemaal gebeurt in de wereld. Integendeel. Maar goed, ik vind de westerse wereld superieur.
Vind ik ook!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, ik kom er even niet uit meer. Het is niet dat ik blind ben voor wat er allemaal gebeurt in de wereld. Integendeel. Maar goed, ik vind de westerse wereld superieur.
Op basis van wat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat, alsof ik dat allemaal ontken?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vertel dat even aan de kinderen die hun ouders aan Guantanamo bay en Abu Graib hebben verloren.
Desalniettemin wel superieur toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat, alsof ik dat allemaal ontken?
immerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Desalniettemin wel superieur toch?
1 ding al.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet. Vertel me meer
Wat staat hierquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jullie zeggen het op basis wat ik vind.
Nee. Joden wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iedereen weet dat Israël alles in handen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |