SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________________________________
Op deze korte termijn waren er helaas geen kaarten voor de uitwedstrijd.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij kijken nu naar RTL Boulevard als trouwe VI kijkers, nooit gedacht.
Het kan raar lopen hier.
Ze wilden hem aanvankelijk ook niet Marc noemen maar Ton.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Marc van der Linden is er zo eentje waar ze 8 volle dagen voor nodig hadden om hem op deze wereld te krijgen hey..
Hebben ze jou niet gebeld voor een reactiequote:Op maandag 7 juli 2014 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu gaan ze alle columns voorlezen.
Neequote:Op maandag 7 juli 2014 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebben ze jou niet gebeld voor een reactie
Dat zou inderdaad heel verstandig geweest zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebben ze jou niet gebeld voor een reactie
Idd. RTL-voiceover: wat een kutprogramma! Chaos! Anarchie! Oh, en kijk over anderhalf uur!quote:Op maandag 7 juli 2014 19:08 schreef Evertjan het volgende:
dit klinkt als een slechte complotdocu van Discovery Channel
Ik hoop dat Boskamp hierop terugkomtquote:Op maandag 7 juli 2014 19:09 schreef pablo1989 het volgende:
Wel echt vies van Johan om Boskamp erbij te halen.
Inderdaadquote:Op maandag 7 juli 2014 19:10 schreef Heufd het volgende:
Waarom verwachtte ik ook eigenlijk een stukje duiding van RTL Boulevard?
Dit weet toch iedereenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ik roep ook al maanden dat het kut is en een formatje is geworden wat aan elkaar hangt van herhalende factoren.
Kijk A422, ik had wel gelijk
idd...quote:Op maandag 7 juli 2014 19:09 schreef pablo1989 het volgende:
Eens.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:09 schreef pablo1989 het volgende:
Heel Nederland is een karikatuur van zichzelf gewordenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:10 schreef Parafernalia het volgende:
Derksen is ook een karikatuur van zichzelf geworden
opeens gefocust op iets totaal anders dan VI.quote:
Heb je onderhand een bank nodig om je pandapunten op te slaan ofwat?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:11 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
opeens gefocust op iets totaal anders dan VI.
Ajacied422quote:Op maandag 7 juli 2014 19:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wie was diegene die zei allemaal naar RTL boulevard
Mijn pandapunten staan in principe gewoon op nul, maar ik drijf de laatste tijd al binnen no-time van mijn stoel.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je onderhand een bank nodig om je pandapunten op te slaan ofwat?
Marc van der Linden lacht om dat soort hoeveelheden.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:12 schreef Zaktabak het volgende:
Kilo zak popcorn gehaald voor de wedstrijd woensdag.
Gaat vanavond nog op wat mij betreft.
Alsof Aad300 rustdagen kentquote:
twitter:aad300 twitterde op maandag 07-07-2014 om 17:28:02Nu op weg naar #sportschool 3x20'#rustdag #wk2014 reageer retweet
Robben de bal geven ,meer nietquote:Op maandag 7 juli 2014 19:14 schreef KingRoland het volgende:
Heeft Aad al een tactiek hoe we die Argentijnen kunnen verslaan?
Kuyt op Messi zetten natuurlijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:14 schreef KingRoland het volgende:
Heeft Aad al een tactiek hoe we die Argentijnen kunnen verslaan?
Mortaxx moet zich niet zo dik maken.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb het gevoel dat Mortaxx Johan niet mag
Wilde zeker niet op de fotoquote:Op maandag 7 juli 2014 19:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb het gevoel dat Mortaxx Johan niet mag
xDquote:Op maandag 7 juli 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mortaxx moet zich niet zo dik maken.
twitter:youpvanthek twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:10:29VIOranje moet Louis van Gaal inhuren. Die is goed in teambuilding.... reageer retweet
Die kerel heeft Han Peekel onlangs nog verorberd, dus verbaast me niks.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Marc van der Linden lacht om dat soort hoeveelheden.
Daar is Genee verantwoordelijk voor #GeneeOutquote:Op maandag 7 juli 2014 19:16 schreef Evertjan het volgende:
Eigenlijk vinden Gijp en Derksen toch allebei hetzelfde dat het in VI te weinig over echt voetbal gaat en steeds meer om randzaken?
Als we wereldkampioen worden lopen azilezoekers, PVV'ers, Frans Bauer, moralisten en Zwarte Pieten de polonaise.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]Azilezoekers
Wat een relweek. Zwarte Piet / Gijp-Derksen. Wat volgt?
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:16 schreef Evertjan het volgende:
twitter:youpvanthek twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:10:29VIOranje moet Louis van Gaal inhuren. Die is goed in teambuilding.... reageer retweet
twitter:wrijk twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:12:02@youpvanthek whahahaha, je bent geniaal Youp!! reageer retweet
Oke Youp.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:16 schreef Evertjan het volgende:
Bedankt dat je die foto ook even groot hebt gepostquote:Op maandag 7 juli 2014 19:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:wrijk twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:12:02@youpvanthek whahahaha, je bent geniaal Youp!! reageer retweet
Ik sta met gijp op de foto. Johannes, Mexicano en LR ook dus hun gebrek aan steun voor onze held valt me vies tegen.quote:
Ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:18 schreef theunderdog het volgende:
Zal het straks om 20.30 nu echt volledig los gaan, of zullen ze als twee zielige persoontjes daar maar zitten te zitten?
Gijp neemt een pilletje extra en Johan reageert gewoon niet op zijn tiradesquote:Op maandag 7 juli 2014 19:18 schreef theunderdog het volgende:
Zal het straks om 20.30 nu echt volledig los gaan, of zullen ze als twee zielige persoontjes daar maar zitten te zitten?
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:18 schreef Breekfast het volgende:
Gaat deze man VI redden?
[ afbeelding ]
Het is onze enige hoop.
That's the questionquote:Op maandag 7 juli 2014 19:18 schreef Breekfast het volgende:
Gaat deze man VI redden?
[ afbeelding ]
Het is onze enige hoop.
Echt? Van hun had ik het niet verwacht.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik sta met gijp op de foto. Johannes, Mexicano en LR ook dus hun gebrek aan steun voor onze held valt me vies tegen.
Jammer weer.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gijp neemt een pilletje extra en Johan reageert gewoon niet op zijn tirades
twitter:JoopKlootwijk twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 23:19:21Ik heb begrepen dat er een heel varken bij @MarcvdLinden op het menu stond! reageer retweet
flopshowquote:Op maandag 7 juli 2014 19:18 schreef theunderdog het volgende:
Oepsquote:
Zou leuk zijn als Gijpie weer iets zegt over Kieft zijn verslaving en dat iemand dan hem countertquote:Op maandag 7 juli 2014 19:18 schreef theunderdog het volgende:
Omdat het een rancuneuze, trieste, geniepige man is. Dat zag ik al tijdens de Genee-Dersken ruzie. Altijd #TeamGenee geweest en dit laat weer zien dat ik gelijk had. #TeamGijpquote:Op maandag 7 juli 2014 19:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb het niet gezien, maar waarom haalde Derksen Boskamp erbij?
Ik denk dat iedereen hier nog een uur lang een topic of 3 over volpost.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:18 schreef theunderdog het volgende:
Bedankt Dentzie! Dit heeft nog niemand gepost!quote:Op maandag 7 juli 2014 19:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oeps
Voor mensen die de column nog willen lezen voor de uitzending:
http://www.dumpert.nl/med(...)gijp_en_derksen.html
En vervolgens de flopshow?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hier nog een uur lang een topic of 3 over volpost.
Gijp is een passant met zijn rondreizende circus. Ja, dat mag ik zeggen als trouwe kijker vanaf het eerste uur van Sport aan Tafel.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt je potje vaseline al klaar staan voor Johan![]()
Ruud ter Weijden voor jequote:Op maandag 7 juli 2014 19:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gijp is een passant met zijn rondreizende circus. Ja, dat mag ik zeggen als trouwe kijker vanaf het eerste uur van Sport aan Tafel.
Waardeloze gozer ben je!quote:Op maandag 7 juli 2014 19:26 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil me graag aansluiten bij #teamderksen
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:26 schreef Paxcon het volgende:
Lachwekkend hoe jij nu praat.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:26 schreef Paxcon het volgende:
twitter:VITV twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:28:34De #VIOranje dames zorgen uitstekend voor Jan. #bamihapje? Hij maakt zich op voor een heftige uitzending op #RTL4. http://t.co/HBZC8BQSPw reageer retweet
Ouwe snoepertquote:Op maandag 7 juli 2014 19:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]twitter:VITV twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:28:34De #VIOranje dames zorgen uitstekend voor Jan. #bamihapje? Hij maakt zich op voor een heftige uitzending op #RTL4. http://t.co/HBZC8BQSPw reageer retweet
wat een lelijk wijf, is ze een ex druggie ofzo?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]twitter:VITV twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:28:34De #VIOranje dames zorgen uitstekend voor Jan. #bamihapje? Hij maakt zich op voor een heftige uitzending op #RTL4. http://t.co/HBZC8BQSPw reageer retweet
Ditquote:Op maandag 7 juli 2014 19:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een lelijk wijf, is ze een ex druggie ofzo?
Ja leukquote:Op maandag 7 juli 2014 19:29 schreef Caland het volgende:
Over karaktermoord gesproken. Waarom wordt die Anthony Kamerling eigenlijk nooit meer uitgenodigd. Toch het idee dat Derksen hem aan het doodzwijgen is. Vind dat altijd een leuke gast om erbij te hebben.
Die is dood?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:29 schreef Caland het volgende:
Over karaktermoord gesproken. Waarom wordt die Anthony Kamerling eigenlijk nooit meer uitgenodigd. Toch het idee dat Derksen hem aan het doodzwijgen is. Vind dat altijd een leuke gast om erbij te hebben.
Maar dat zijn van die aandachtsgeile lui die het niet erg vinden om elkaar lekker af te zeiken en zwart te maken. Bij Derksen en Gijp verwacht je dat niet, zeker omdat persoonlijke dingen bij Gijp erg gevoelig liggen.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Geer en Goor hebben ook wel eens een flinke mediarel en daarna is alles weer koek en ei, dus misschien gaat dat bij Gijp en Derksen ook wel zo
Gouden tijden met Formule 1. Zelfs dat heeft RTL verkracht.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pot Gel zat in 1998 al aan de teringzooi
Nou nou nou.quote:
Mika Hakkinen de goeistequote:Op maandag 7 juli 2014 19:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gouden tijden met Formule 1. Zelfs dat heeft RTL verkracht.
Ik heb al vroeg partij gekozen. Gijp past niet in mijn levensfilosofie. Het grote publiek komt er nu ook achter dat er tussen hen een wereld van verschil is.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom wilde je niet op de foto! Hier komt de Piet uit de mouw
Gijp kan totaal niet tegen ruzie. Die rent als een jengelende kleuter naar huis, trekt zn gordijnen dicht, en gaat een maand lang op zn duim zuigen.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Geer en Goor hebben ook wel eens een flinke mediarel en daarna is alles weer koek en ei, dus misschien gaat dat bij Gijp en Derksen ook wel zo
daarom is het ook een partyanimalquote:Op maandag 7 juli 2014 19:32 schreef habitue het volgende:
[..]
Gijp kan totaal niet tegen ruzie. Die rent als een jengelende kleuter naar huis, trekt zn gordijnen dicht, en gaat een maand lang op zn duim zuigen.
Heb je vannacht weer niet geslapen?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:29 schreef Caland het volgende:
Dit heb je nu al 86x gezegd.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:33 schreef Fokker101 het volgende:
niks aan t handje gewoon een normale aflvering vandaag
Heb je de Betweters al gekeken?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:29 schreef Caland het volgende:
Ik weet niet of jij een Doutzen thuis hebt lopen, maar lijkt me niet dat jouw standaard zoveel heel veel hoger ligt.quote:
Juistemquote:
Waardeloze gozerquote:Op maandag 7 juli 2014 19:26 schreef Paxcon het volgende:
gast, de botten steken boven haar v-hals uit en van die grote oren, alsof ze is omgebouwdquote:Op maandag 7 juli 2014 19:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij een Doutzen thuis hebt lopen, maar lijkt me niet dat jouw standaard zoveel heel veel hoger ligt.
Deze opmerking bracht een 'quote:
twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:36:36Het grote erger je wel voetbalspel krijgt plots wel een heel andere dimensie. Collectors item? #VIOranje
f reageer retweet
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:36:36Het grote erger je wel voetbalspel krijgt plots wel een heel andere dimensie. Collectors item? #VIOranje [ afbeelding ]f reageer retweet
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:36:36Het grote erger je wel voetbalspel krijgt plots wel een heel andere dimensie. Collectors item? #VIOranje [ afbeelding ]f reageer retweet
Sensatiequote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:36:36Het grote erger je wel voetbalspel krijgt plots wel een heel andere dimensie. Collectors item? #VIOranje [ afbeelding ] reageer retweet
Kieft, moet wel eerst een facelift hebben, he, want die verbrande kop op tv is niks, johquote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Rene van der Gijp is een karikatuur van zichzelf geworden. Hij durft alleen achter de rug van mensen om stevige uitspraken te doen, rechtstreekse confrontaties gaat hij uit de weg. Johan Derksen heeft een aantal stokpaardjes waar ik een beetje moe van begin te worden en hij is slecht op de hoogte wat voetbal betreft, maar het blijft een vermakelijke kerel. Wilfred Genee probeert er in mijn ogen het beste van te maken.
Ik zou zeggen vervang Derksen en Gijp als vaste gasten door Wim Kieft en Hansie Hansie.
quote:
twitter:srslymortaxx twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:39:36Ties02 is mijn vriend! #TeamGIJP reageer retweet
Genee is gewoon een professional en maakt het er het beste van.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:39 schreef Ties02 het volgende:
Wilfred smult hiervan dat smerige onderkruipsel
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gijp heeft zichzelf een houdinkje aangemeten dat niks hem wat kan schelen, maar ondertussen stoort hij zich aan alles en iedereen en heeft hij medicijnen nodig om de dag door te kunnen komen.
trollquote:Op maandag 7 juli 2014 19:42 schreef stefan2009 het volgende:
gijp zou wegggereden zijn uit t koerhouse, is er vanavond niet bij.
Bron?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:42 schreef stefan2009 het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:42 schreef stefan2009 het volgende:
Bron of anders opgetieftquote:Op maandag 7 juli 2014 19:42 schreef stefan2009 het volgende:
Goh.. baseer je dat nou op de column van JD of maak je hem zelf irl vaak mee?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gijp heeft zichzelf een houdinkje aangemeten dat niks hem wat kan schelen, maar ondertussen stoort hij zich aan alles en iedereen en heeft hij medicijnen nodig om de dag door te kunnen komen.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef Trebo het volgende:
[..]
Deze opmerking bracht een '' op mijn gezicht, maar omdat jij GGMM bent, gun ik je die waardering niet.
Ja ga jij lekker naar een programma kijken met Genee en Boogerd aahh als je nou niet oprot..quote:Op maandag 7 juli 2014 19:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het programma kan prima zonder Gijp en Derksen. Die twee denken dat ze heilig verklaart zijn bij RTL, maar dat is een misvatting.
Meerdere mensen op Twitter. Maar goed, dat zijn nobody's.quote:
twitter:Feyenoorder0186 twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:35:54#VIOranje van der gijp vanavond niet aan tafel bij #vioranje...mensen zagen hem wegrijden uit het Kurhaus...bizar reageer retweet
twitter:FrankMuijs twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:42:46Gijp houdt het voor gezien. Schijnt Den Haag te hebben verlaten. #VIOranje reageer retweet
Ik heb net Aad de Mos door mijn straat zien wandelen.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:45 schreef stefan2009 het volgende:
[..]
bron is iemand die hem weg heeft zien rijden. en drink nu je bronwater maar lutser
zeker je dronken moederquote:Op maandag 7 juli 2014 19:45 schreef stefan2009 het volgende:
[..]
bron is iemand die hem weg heeft zien rijden. en drink nu je bronwater maar lutser
ah joh man waarom kom jij nou met die waardeloze Boogerd.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja ga jij lekker naar een programma kijken met Genee en Boogerd aahh als je nou niet oprot..
Allemaal eitjes. Niet serieus te nemen.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Meerdere mensen op Twitter. Maar goed, dat zijn nobody's.twitter:Feyenoorder0186 twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:35:54#VIOranje van der gijp vanavond niet aan tafel bij #vioranje...mensen zagen hem wegrijden uit het Kurhaus...bizar reageer retweet
twitter:FrankMuijs twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:42:46Gijp houdt het voor gezien. Schijnt Den Haag te hebben verlaten. #VIOranje reageer retweet
#truthquote:Op maandag 7 juli 2014 19:39 schreef Zipportal het volgende:
Gijp wil graag dronken worden met Sjenee in de Crazygitaren.![]()
Lekker makkelijk als Genee en Gijp in dat Nazihotel blijven slapen. Man man man.
VI is nooit gescript hoor. Was gewoon Johan die in een emotionele bui ging overdrijven.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Weet je nog toen Johan wegliep.. iedereen dacht einde VI.. bleek gewoon een ingestudeerde stunt (bron: Bas van Toor). Daarna kwam het spel en gingen ze weer cashen.
nee, in de stripclub, aan een paal, hehequote:Op maandag 7 juli 2014 19:39 schreef KoninginMaxima het volgende:
Gijp is zo labiel als de tering, die verhangt zichzelf vanavond in het Kurhaus
Caland hangt Jank Spijkermat aan.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
Caland zal wel eenzaam zijn in #teamjantjesmit
#fixedquote:Op maandag 7 juli 2014 19:42 schreef stefan2009 het volgende:
gijp zou weggereden zijn uit t hoerhouse, is er vanavond niet bij.
Feyenoorder0186 geen autoriteit toedichtenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Meerdere mensen op Twitter. Maar goed, dat zijn nobody's.twitter:Feyenoorder0186 twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:35:54#VIOranje van der gijp vanavond niet aan tafel bij #vioranje...mensen zagen hem wegrijden uit het Kurhaus...bizar reageer retweet
Lekker elkaars tweet napraten.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je kent Sjenee, die vindt op elk moment wel een kans om schijtlollig uit de hoek te komenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:48 schreef Paxcon het volgende:
Als genee alweer van die schijtlollige tweets stuurt zal er wel niet zoveel aan de hand zijn
Ik vorige week nog hier in het centrum van Eindhoven. Kerel is echt bizar groot.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb net Aad de Mos door mijn straat zien wandelen.
Bron: Ik.
Genee neemt het leven niet zo serieus als die andere 2.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:48 schreef Paxcon het volgende:
Als genee alweer van die schijtlollige tweets stuurt zal er wel niet zoveel aan de hand zijn
Daarom is hij ook niet geslaagd als caberatier.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je kent Sjenee, die vindt op elk moment wel een kans om schijtlollig uit de hoek te komen
Ik heb een Google + account.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik mag niet eens iets uploaden zonder een Google + account aan te maken.
Ze kunnen de vliegende tering krijgen.
quote:Geestelijk afgeschreven
Van der Gijp laat gelaten weten dat Derksen hem gisteren telefonisch op de hoogte bracht van de aanstaande column. 'Johan zei daarbij dat dit de kijkcijfers wel eens ten goede zou kunnen komen. Iemand die dat zegt is toch geestelijk afgeschreven?'
Naargeestig
De VI-coryfee zegt niet te zijn geschrokken van de column. 'Johan als mens respecteer ik totaal niet. Als ik een vriendenlijst zou moeten maken, staat hij ergens op plaats 384.000. Het is een naargeestig type. Als ik arriveer bij de studio geef ik hem een hand en na afloop ook. We hebben ook nooit een gesprek. Maar weet je, dat is al vijf jaar zo. En ik kom niet voor Johan naar VI, maar voor het voetbal. En voor de man die helemaal uit Roermond komt voor mijn handtekening. Dit alles verandert helemaal niets aan het programma. Ik zit vanavond gewoon aan tafel.'
belachelijk, google is fucking big brother aan het wordenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou nou nou. We zitten hier niet in VBLquote:Op maandag 7 juli 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wacht nog steeds op je filmpjequote:Op maandag 7 juli 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan jij namens #TeamEmile even je gifje van Thijs en Emile posten? Ik ben hem kwijt.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat zal ze lerenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga een andere manier zoeken mijn filmpje online te zetten.
Elkaar de moord trappnquote:Op maandag 7 juli 2014 19:50 schreef TC03 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)VI-opschroeven.dhtml
[..]
Onzin, op twitter staat dat hij naar huis is.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:50 schreef TC03 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)VI-opschroeven.dhtml
[..]
Dit bevestigt maar weer eens dat het AD een vervelende kutkrant is.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onzin, op twitter staat dat hij naar huis is.
Nou dit gaat lekkerquote:Op maandag 7 juli 2014 19:50 schreef TC03 het volgende:
Gijp: Derksen wil met 'ruzie' kijkcijfers VI opschroeven
[..]
Hahaha jezusquote:Op maandag 7 juli 2014 19:50 schreef TC03 het volgende:
Gijp: Derksen wil met 'ruzie' kijkcijfers VI opschroeven
[..]
Dit boeit echt niemandquote:Op maandag 7 juli 2014 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Hey jongens.. de halve finale! Nederland - Argentinië... Argentinië - Nederland..
Dit zou wel een idee zijnquote:Makkelijker
René van der Gijp zelf liet afgelopen weekend in Trouw weten te twijfelen over de huidige formule van het programma door de houding van Derksen aan tafel. 'Ik wil er niet mee stoppen, maar misschien is het goed voortaan alleen op maandag te komen bijvoorbeeld', zegt Van der Gijp nu. 'Dat maakt het voor iedereen wat makkelijker.'
Thijs.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat wordt vanavond gezellig aan tafel. Vraag me af wie de sfeer moet redden.
Frans Bauer?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat wordt vanavond gezellig aan tafel. Vraag me af wie de sfeer moet redden.
Wat snap jij niet aan -geroyeerd- ?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Hey jongens.. de halve finale! Nederland - Argentinië... Argentinië - Nederland..
Oke bedankt.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb trouwens gestemd op "beangstigend" op ad.nl
Ik ook.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk dat VI gewoon een hond met de naam Ronaldo moet nemen in de studio.
Wij allemaal, Ties. Wij allemaalquote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef Ties02 het volgende:
Of een zeehond genaamd Robben.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk dat VI gewoon een hond met de naam Ronaldo moet nemen in de studio.
Dat deed ik al toen het nieuws kwam dat Nicollete Kluijver zwanger was.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef Ties02 het volgende:
Ik op fascinerendquote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef Ties02 het volgende:
Dit is ordinair effectbejag, wat jij nu doet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |