flopshowquote:Op maandag 7 juli 2014 19:18 schreef theunderdog het volgende:
Zal het straks om 20.30 nu echt volledig los gaan, of zullen ze als twee zielige persoontjes daar maar zitten te zitten?
Oepsquote:
Zou leuk zijn als Gijpie weer iets zegt over Kieft zijn verslaving en dat iemand dan hem countertquote:Op maandag 7 juli 2014 19:18 schreef theunderdog het volgende:
Zal het straks om 20.30 nu echt volledig los gaan, of zullen ze als twee zielige persoontjes daar maar zitten te zitten?
Omdat het een rancuneuze, trieste, geniepige man is. Dat zag ik al tijdens de Genee-Dersken ruzie. Altijd #TeamGenee geweest en dit laat weer zien dat ik gelijk had. #TeamGijpquote:Op maandag 7 juli 2014 19:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb het niet gezien, maar waarom haalde Derksen Boskamp erbij?
Ik denk dat iedereen hier nog een uur lang een topic of 3 over volpost.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:18 schreef theunderdog het volgende:
Bedankt Dentzie! Dit heeft nog niemand gepost!quote:Op maandag 7 juli 2014 19:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oeps
Voor mensen die de column nog willen lezen voor de uitzending:
http://www.dumpert.nl/med(...)gijp_en_derksen.html
En vervolgens de flopshow?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hier nog een uur lang een topic of 3 over volpost.
Gijp is een passant met zijn rondreizende circus. Ja, dat mag ik zeggen als trouwe kijker vanaf het eerste uur van Sport aan Tafel.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt je potje vaseline al klaar staan voor Johan![]()
Ruud ter Weijden voor jequote:Op maandag 7 juli 2014 19:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gijp is een passant met zijn rondreizende circus. Ja, dat mag ik zeggen als trouwe kijker vanaf het eerste uur van Sport aan Tafel.
Waardeloze gozer ben je!quote:Op maandag 7 juli 2014 19:26 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil me graag aansluiten bij #teamderksen
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:26 schreef Paxcon het volgende:
Lachwekkend hoe jij nu praat.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:26 schreef Paxcon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |