SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________________________________
Alleen omdat de meeste mensen wisten dat Gijp zou terugkeren. Een permanente afwezigheid van Gijp is de doodsteek van het programma.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk ik niet. Iwan deed het goed hoor toen Gijp ziek was.
Wanneer was dit ook alweer precies?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:07 schreef superworm het volgende:
[..]
Die keer vorige week (?) dat er flinke ruzie uitbrak en Gijp echt zichzelf niet meer was, vond ik al erg tekenend.
Jammer dit.
Niemand is groter dan VI.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:24 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Alleen omdat de meeste mensen wisten dat Gijp zou terugkeren. Een permanente afwezigheid van Gijp is de doodsteek van het programma.
RTL Oranje. Klaar.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:25 schreef RensAjacied het volgende:
Als Johan weggaat is het toch geen Voetbal International meer.... dan krijgt het sowieso een nieuwe naam.
Dan gaat Marcel Maijer af en toe invallen voor Sjeneequote:Op maandag 7 juli 2014 18:25 schreef RensAjacied het volgende:
Als Johan weggaat is het toch geen Voetbal International meer.... dan krijgt het sowieso een nieuwe naam.
Voetbal Insitequote:Op maandag 7 juli 2014 18:25 schreef RensAjacied het volgende:
+1quote:Op maandag 7 juli 2014 18:25 schreef RensAjacied het volgende:
Doordekkenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:25 schreef RensAjacied het volgende:
quote:In een spoedberaad gisteren hebben Wilfred Genee en de directie van RTL geprobeerd om de boosaardige column tegen te houden. Tevergeefs....
VI won de televizierring toen Gijp overspannen thuis zat.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
VI = Gijp. In ieder geval het succes.
Veel geld hoor. Zeker gezien je elk ander tv programma volgens mij gewoon gratis bij kan wonen.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kost 40 euro per persoon, geloof ik. Maar met eten/drinken erbij kom je vast wel aan 80 euro, zeker met die prijzen daar.
Overigens heb ik wel vaker gehoord dat Gijp en Genee niet moeilijk doen over foto's en je ook vrij makkelijk een praatje met ze kan maken, ook met Danny Vera. Derksen is daar heel anders in..
Dat zegt niets.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VI won de televizierring toen Gijp overspannen thuis zat.
Ik denk dat je ook met andere mensen een succesvolle show kunt maken. Hans, Boskamp, Schelvis, Aad, Kieft. Gewoon lekker rouleren.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik heel eerlijk ben vind ik Gijp al heel lang niet meer zo onmisbaar voor VI...quote:Op maandag 7 juli 2014 18:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Normaal kost het je niks. Maar je kunt alleen komen als je ook mee eet.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:27 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Veel geld hoor. Zeker gezien je elk ander tv programma volgens mij gewoon gratis bij kan wonen.
Ik heb nu wel een zekere minachting voor de bezoekers van VI Oranje
Dat zegt niet zoveel he..die ring gaat niet over een paar wekenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
idd, gijp is geen must, is meer een gert jacobsquote:Op maandag 7 juli 2014 18:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook met andere mensen een succesvolle show kunt maken. Hans, Boskamp, Schelvis, Aad, Kieft. Gewoon lekker rouleren.
En weer gasten uit de voetballerij.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook met andere mensen een succesvolle show kunt maken. Hans, Boskamp, Schelvis, Aad, Kieft. Gewoon lekker rouleren.
Hoelaat komt dat ongeveer? Want ik heb geen zin om te horen over de nieuwe kleren van Victoria Beckhamquote:Op maandag 7 juli 2014 18:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Tegen al mijn principes in maar naar RTL Boulevard kijken straks.
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gijp zou af en toe best eens kunnen overslaan, maar hoort zeker in dat rijtje thuis. Johan is gewoon vervangbaar. #HugoInquote:Op maandag 7 juli 2014 18:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet waar, 55 euro.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:18 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
VI bijwonen kost 80 euro?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iemand dit bevestigen? Dat kan toch bijna niet?
Ook niet waar, je kon via de RTL tickets site ook VI bijwonen zonder eet arrangement.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
VI Oranje kun je alleen bij zijn als je er eten en drinken bij neemt. Dat kost dus geld.
Volgens mij willen de meesten daarvan juist niet komen omdat Derksen aan tafel zitquote:Op maandag 7 juli 2014 18:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En weer gasten uit de voetballerij.
Fons de Poel vast aan tafel.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat sws. Nu zie je telkens hetzelfde.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
koppelverkoopquote:Op maandag 7 juli 2014 18:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Normaal kost het je niks. Maar je kunt alleen komen als je ook mee eet.
Dat is onzin, die ring werd gewonnen doordat het programma (inclusief Gijp) al een hele lange periode topshows aan het maken wasquote:Op maandag 7 juli 2014 18:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vanaf 1/8 finales 65. +15 euro aan muntjes dus klopt welquote:Op maandag 7 juli 2014 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet waar, 55 euro.
hij heeft waarschijnlijk nog voor 25 euro muntjes extra gekocht.
[..]
Ook niet waar, je kon via de RTL tickets site ook VI bijwonen zonder eet arrangement.
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat moeten we afwachten.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:31 schreef Fokker101 het volgende:
Gijp en Derksen zijn er vanavond toch wel?
En dan zo'n zaadloze show voorgeschoteld krijgenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vanaf 1/8 finales 65. +15 euro aan muntjes dus klopt wel
Toen wij boekten niet hoor
Daarom nam Derksen maar een of ander irritant VARA wijf mee, wat een muts was dat zeg, kutwijfquote:Op maandag 7 juli 2014 18:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij willen de meesten daarvan juist niet komen omdat Derksen aan tafel zit
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:31 schreef Fokker101 het volgende:
Gijp en Derksen zijn er vanavond toch wel?
Goed punt, dit vind ik eigenlijk belangrijker dan de hele 'wel/niet Gijp' discussie.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
Gijp, Derksen ---> OUT
IN <---- Kieft, Kraaij JR
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
Sinds het bezoek van de fokkers zijn ze opeens bijzonder onaardig tegen elkaar.
gewoon klapvee spelenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:32 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
En dan zo'n zaadloze show voorgeschoteld krijgen
Er zijn er genoeg die wel willen komen. Een van Breukelen of Petrovic ofzo.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij willen de meesten daarvan juist niet komen omdat Derksen aan tafel zit
Vind kieft vermakelijker dan derksen/gijpquote:Op maandag 7 juli 2014 18:32 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Kraaij is een lichtgewicht en Kieft kan Gijp en Derksen nooit vervangen.
Ha, van Breukelen wil nog steeds komen na alles wat Derksen over hem heeft geroepen?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die wel willen komen. Een van Breukelen of Petrovic ofzo.
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:33 schreef Zipportal het volgende:
Gijp die hier met een fluwelen handschoen wordt aangeraakt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tijd voor een genadeloze column over Ajacied422!quote:Op maandag 7 juli 2014 18:33 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat Ajacied422 zei dat we niet door de poule zouden komen.
Dat is toch iets anders gelopen.
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tijd voor een genadeloze column over Ajacied422!
[..]
[..]
Ach, jij dacht dat we de poulefase niet zouden overleven.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
RTL ''WIJ KIJKEN NOOIT NAAR VOETBAL MAAR ALLEEN MET HET WK EN DAN DOEN ALSOF WE ER VERSTAND VAN HEBBEN'' Boulevard
Je hebt je potje vaseline al klaar staan voor Johanquote:Op maandag 7 juli 2014 18:33 schreef Zipportal het volgende:
Gijp die hier met een fluwelen handschoen wordt aangeraakt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is echt het meest vervelende dit WK. Al die mensen die een mening moeten hebben, terwijl ze normaal nog niet weten dat een bal toch echt rond is. Oppleuren met die mensen, man man, wat komt daar een onzin uit zeg.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
RTL ''WIJ KIJKEN NOOIT NAAR VOETBAL MAAR ALLEEN MET HET WK EN DAN DOEN ALSOF WE ER VERSTAND VAN HEBBEN'' Boulevard
Leuk voor je dat ik iets fout voorspeld heb.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, jij dacht dat we de poulefase niet zouden overleven.
Ja, enwel over andere oordelen dat ze geen mening mogen hebben.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk voor je dat ik iets fout voorspeld heb.
Ja. Gijp heeft klaarblijkelijk een aantal fanatieke linedancers ingehuurd om een moordaanslag op Derksen te plegen.quote:
Heeft ie een punt hoor. Vind het nog steeds verbazingwekkend dat jij af en toe een mening hebt.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, enwel over andere oordelen dat ze geen mening mogen hebben.
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:38 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja. Gijp heeft klaarblijkelijk een aantal fanatieke linedancers ingehuurd om een moordaanslag op Derksen te plegen.
Als voetbal entertainment wordt haak ik af.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Binnenkort alleen maar dit soort shows over voetbal.
Het interesseert me niet wat jij er van vindt.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, enwel over andere oordelen dat ze geen mening mogen hebben.
Daphne Dekkers.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:38 schreef superworm het volgende:
Hoe heet die blonde Cruella de Vil ook weer?
Volgens mij zit hij daar puur uit ijdelheidquote:Op maandag 7 juli 2014 18:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
Heeft R. De Boer geld te weinig ofzo? Tegenwoordig bij alle shows op tv
Daphne Krajicek.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:38 schreef superworm het volgende:
Moest kiezen tussen Ajax en tv en heeft voor tv gekozen.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
De Boer moest van Ajax kiezen tussen jeugdtrainer bij Ajax of zijn tv-werk. Hij heeft gekozen voor het tv-werk en blijkbaar wil hij overal op tv te zien zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 18:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
Mevrouw Krajicek.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:38 schreef superworm het volgende:
Tuurlijk, ontwijk een inhoudelijk antwoord maar weer.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het interesseert me niet wat jij er van vindt.
Echtheid is bevestigd door VIquote:Op maandag 7 juli 2014 18:39 schreef Deckard het volgende:
Volgens mij is er weinig aan de hand. Behalve dan dat geenstijl het weer eens gelukt is om onzin te verspreiden zoals dat geval met Mark Rutte.
Ondertussen lachen de heren zich een ongeluk om al die gieren hier.
Nog twee jaartjes en dan houdt het programma met Derksen in ieder geval op.
En niemand die aan hoor en wederhoor doet.
Precies dit.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:39 schreef Deckard het volgende:
Volgens mij is er weinig aan de hand. Behalve dan dat geenstijl het weer eens gelukt is om onzin te verspreiden zoals dat geval met Mark Rutte.
Ondertussen lachen de heren zich een ongeluk om al die gieren hier.
Nog twee jaartjes en dan houdt het programma met Derksen in ieder geval op.
En niemand die aan hoor en wederhoor doet.
Gefeliciteerd met het pleziertje wat je nu beleeft.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, ontwijk een inhoudelijk antwoord maar weer.
Nee. Die spoedberaad tussen Genee en VI is veelzeggend. Dit komt niet meer goed. Tenzij John de Mol 'makes them an offer they can't refuse'.quote:
Het is een soort invasie van mensen die het keigaaf vinden dat het uitelkaar valt.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:41 schreef Mortaxx het volgende:
Al die nobuddies die nu plotseling in dit topic verschijnen om hun meninkje te verspreidenDoe jezelf weg. Net als die vrouwen opeens in de kroeg voetbal 'kijken'
Je verwacht veel te veel.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, ontwijk een inhoudelijk antwoord maar weer.
Doe ik niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het pleziertje wat je nu beleeft.
Niet mee eens, de rol van Gijp wordt overschat. Derksen en Genee zijn minimaal net zo belangrijk. Kijk alleen al de 'gouden koppel' compilaties terug. Of denk maar eens aan de hilarische Van Breukelen bash of bijvoorbeeld het verblijf van Johan in hotel Abrona. Dat soort dingen staan me meer bij dan de grappen van Gijp.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Spoedberaad?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee. Die spoedberaad tussen Genee en VI is veelzeggend. Dit komt niet meer goed. Tenzij John de Mol 'makes them an offer they can't refuse'.
dat zijn teksten!quote:Op maandag 7 juli 2014 18:41 schreef Mortaxx het volgende:
Al die nobuddies die nu plotseling in dit topic verschijnen om hun meninkje te verspreidenDoe jezelf weg. Net als die vrouwen opeens in de kroeg voetbal 'kijken'
Heb zelf eens een gastcollege met hem meegemaakt waar hij gewoon zelf een goed en origineel verhaal hield. Plus nog even een sneer naar de docenten op de School voor Journalistiek, type bodywarmers die sportjournalistiek niet de moeite waard vinden. Het was georganiseerd door klasgenoten die me later vertelden dat ze hem vroegen of er nog voorbesproken moest worden, maar dat was niet nodig.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:17 schreef truthortruth het volgende:
Ooit voor een bedrijfsbijeenkomst zou humberto komen spreken, maar was ziek geworden oid.
En toen kwam Derksen....Dat was werkelijk de slechtste lezing van alle sporters,artiesten en aanverwanten die ik gezien heb. Hij had geen eigen verhaal, dus had hij iemand extra mee genomen om hem vragen te stellen, als een soort interview. Hoe ontzettend debiel moet je zijn als je niet eens gewoon in je eentje een verhaal kan houden op die leeftijd, ffs op de lagere school leer je al een spreekbeurt te houden.
Hotel Abronaquote:Op maandag 7 juli 2014 18:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Niet mee eens, de rol van Gijp wordt overschat. Derksen en Genee zijn minimaal net zo belangrijk. Kijk alleen al de 'gouden koppel' compilaties terug. Of denk maar eens aan de hilarische Van Breukelen bash of bijvoorbeeld het verblijf van Johan in hotel Abrona. Dat soort dingen staan me meer bij dan de grappen van Gijp.
Maar goed uiteindelijk was het succes, gewoon de chemie tussen die 3. En die is nu duidelijk weg, Genee probeerde nog vergeefs en geforceerd een goeie sfeer te creëren maar dat mislukte behoorlijk. Al vond ik de shows van afgelopen week best leuk.
Genee en Derksen maakten niets klaar, totdat Gijp zich prominent begon op te stellen. Die omslag in het succes van programma is toch volledig aan Gijp te wijten hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Niet mee eens, de rol van Gijp wordt overschat. Derksen en Genee zijn minimaal net zo belangrijk. Kijk alleen al de 'gouden koppel' compilaties terug. Of denk maar eens aan de hilarische Van Breukelen bash of bijvoorbeeld het verblijf van Johan in hotel Abrona. Dat soort dingen staan me meer bij dan de grappen van Gijp.
Mwah, de shows zonder Gijp waren ook goed (als er leuke gasten zaten) en de kijkcijfers daalden niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Genee en Derksen maakten niets klaar, totdat Gijp zich prominent begon op te stellen. Die omslag in het succes van programma is toch volledig aan Gijp te wijten hoor.
Mensen met een mening zijn er niet zo veelquote:Op maandag 7 juli 2014 18:41 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien helemaal in het begin, maar eigenlijk is de rol van Gijp sinds zijn boekje en depressieve periode al veel minder belangrijk geworden.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Genee en Derksen maakten niets klaar, totdat Gijp zich prominent begon op te stellen. Die omslag in het succes van programma is toch volledig aan Gijp te wijten hoor.
Iets waar je al 2 maanden mee te koop liep. Want iedereen om je heen was zó dom dat ze Nederland wel 2e zagen worden.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geweldig man. Ik voorspel iets en het komt niet uit.
Kap eens met dit soort kutgesprekjes uit te lokken waar niemand op zit te wachten.quote:
En Sjek heeft anorexia vergeleken met dit nijlpaardquote:Op maandag 7 juli 2014 18:44 schreef tralalala het volgende:
Boskamp is een eng dun ventje naast die gozer die nu bij RTL Boulevard zit.
Linda wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Zou zo'n mevrouw wel eens een wind laten?
Gefeliciteerd ermee. Het was helemaal geen gekke gedachte.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iets waar je al 2 maanden mee te koop liep. Want iedereen om je heen was zó dom dat ze Nederland wel 2e zagen worden.
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:46 schreef Deckard het volgende:
Er is niets bevestigd, jullie maken je druk om niks.
Gramulanion vindt dit leuk.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:46 schreef Deckard het volgende:
Ik verwacht het niet voor 19.20. Dit is het meest spraakmakende item van de dag, dus dat stellen ze zo lang mogelijk uit.quote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kap eens met dit soort kutgesprekjes uit te lokken waar niemand op zit te wachten.
nu andersom, door zijn trouw interviewquote:Op maandag 7 juli 2014 18:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
spreek voor jezelf, ik zit te genietenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kap eens met dit soort kutgesprekjes uit te lokken waar niemand op zit te wachten.
Lijkt verdomme wel op VI Oranje.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik dacht dat SV een vreselijk programma was, maar RTL Boulevard is niet te verdragen.. zap
Voorspelbaar.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:48 schreef RemcoW23 het volgende:
BREAK! ALLES IS WEER GOED!
http://nieuws.thepostonli(...)sen-derksen-en-gijp/
Dichtgetimmerd persberichtje, zou zo uit de tweede kamer kunnen komen. Zegt niks.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:48 schreef RemcoW23 het volgende:
http://nieuws.thepostonli(...)sen-derksen-en-gijp/quote:Reactie RTL
“René, Johan en Wilfred zijn karakters die elkaar niet sparen, maar dat tegelijkertijd prima van elkaar kunnen hebben. Veel mensen schrikken daarvan, maar ik me begin juist zorgen wanneer ze wat dat betreft op hun lauweren zouden rusten”, laat directeur Marco Louwerens in een sms aan ThePostOnline weten.
Louwerens, die bekend staat om zijn zeer relaxte managementaanpak, wijt de zoveelste openbaar uitgevochten vete tussen de tafelheren Derksen en Gijp aan “irritatie, na wekenlang iedere dag bij elkaar aan tafel”, zegt hij. ‘We zijn nu al in gesprek over komend seizoen en die brainstormsessies verlopen goed.’
Der Untergang is al ingezet hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 18:48 schreef RemcoW23 het volgende:
natuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 18:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik geniet van je domheid.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:50 schreef Deckard het volgende:
Niemand die het begrip hoor en wederhoor begrijpt. Wat een roddelz ieke mongolen hier ook.
Niks bijzonders dit. Gewoon ff sussen in de media.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:48 schreef RemcoW23 het volgende:
daarom kom je hier ook, voor die wijvenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:46 schreef Deckard het volgende:
Verder, wat een ongelofelijke wijven in dit topic.
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
natuurlijk
maar goed, laat die drama queens hier maar even hun gang gaan
Je loopt met je eigen domheid te koopquote:Op maandag 7 juli 2014 18:50 schreef Deckard het volgende:
Niemand die het begrip hoor en wederhoor begrijpt. Wat een roddelz ieke mongolen hier ook.
Dit is misschien een goed liedje voor je nieuwe clip.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet waar, 55 euro.
hij heeft waarschijnlijk nog voor 25 euro muntjes extra gekocht.
[..]
Ook niet waar, je kon via de RTL tickets site ook VI bijwonen zonder eet arrangement.
Dat zou wat raar zijn als broer en zusquote:Op maandag 7 juli 2014 18:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
Is jordi alba getrouwd met jessica alba?
jaquote:Op maandag 7 juli 2014 18:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
Is jordi alba getrouwd met jessica alba?
twitter:FemkeHalsema twitterde op maandag 07-07-2014 om 17:32:35Sterkte! RT "@wilfredgenee: Volle bak vanavond (..) en boezemvrienden Derksen en Gijp VIOranje” reageer retweet
Femke is van het type veel praten weinig neuken, aldus Koertquote:Op maandag 7 juli 2014 18:53 schreef Intellectueel het volgende:
twitter:FemkeHalsema twitterde op maandag 07-07-2014 om 17:32:35Sterkte! RT "@wilfredgenee: Volle bak vanavond (..) en boezemvrienden Derksen en Gijp VIOranje” reageer retweet
Alles voor publiciteit.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:53 schreef Zaktabak het volgende:
En nu een commercial uitzenden. Lekker RTL
Wat aardigquote:Op maandag 7 juli 2014 18:53 schreef Intellectueel het volgende:
Die heeft Koert gedaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:53 schreef Intellectueel het volgende:
Femke is ook gewoon een kloontje van Koert, maar dan IRL in plaats van op FOK!quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:55 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop dat die koffie heter is dan zijn dochter.
Kaakklem om de pener.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Femke is van het type veel praten weinig neuken, aldus Koert
Ik kan wel inloggen en het is precies de column als op Geenstijl.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:55 schreef RemcoW23 het volgende:
http://www.vi.nl/premium/(...)-onder-vi-oranje.htm
Is die column wel gelekt? Of gewoon een Premium-gebruiker die m naar Geenstijl heeft gemaild? Ik heb geen Premium-account dus ik kan dat stuk niet lezen.
Dit heeft in alle kranten gestaanquote:Op maandag 7 juli 2014 18:56 schreef MagicIsland1 het volgende:
Derksen gat HAM in die column
http://www.geenstijl.nl/a(...)derksenoverGIJP.html
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:56 schreef MagicIsland1 het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:56 schreef MagicIsland1 het volgende:
Na-aperquote:Op maandag 7 juli 2014 18:53 schreef Intellectueel het volgende:
twitter:VosdeMos twitterde op maandag 07-07-2014 om 17:16:13@wilfredgenee @TijsvandenBrink @BoogerdLive Sterkte, hier een steuntje in de rug! https://t.co/t6DOTq5E8h reageer retweet
RTL maar lachenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Zit ik verdomme al een halfuur RTL Boulevard te kijken.
Inderdaad jaquote:Op maandag 7 juli 2014 18:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Zit ik verdomme al een halfuur RTL Boulevard te kijken.
Wie the fuck is vosdemos?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na-aper
twitter:VosdeMos twitterde op maandag 07-07-2014 om 17:16:13@wilfredgenee @TijsvandenBrink @BoogerdLive Sterkte, hier een steuntje in de rug! https://t.co/t6DOTq5E8h reageer retweet
aah, die trutquote:Op maandag 7 juli 2014 18:53 schreef Intellectueel het volgende:
Ik lees het hier wel, dat kijken gaat me toch echt te ver. Met de aftiteling van GTST heb ik het al moeilijk genoeg.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Waarom kijken jullie boulevard? Denken jullie dat daar iets nieuws gemeld gaat worden?
Ach, zoveel verschilt RTL Boulevard niet van VI Oranje.quote:
Die dikke zou eigenlijk ook aanschuiven bij VI Oranje, maar dat kon de fundering van het Kurhaus niet aan.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, zoveel verschilt RTL Boulevard niet van VI Oranje.
Je hebt toch internet. Gebruik het, lamlul.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:00 schreef michiel_merk het volgende:
kan de ts evt de situatie in de op vermelden ? ben een halve dag offline en meteen mis ik ietsof heeft iemand een korte samenvatting ?
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die dikke zou eigenlijk ook aanschuiven bij VI Oranje, maar dat kon de fundering van het Kurhaus niet aan.
in de tijd dat jij de bovenstaande reactie typte, kon je ook wel ff de samenvatting gevenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt toch internet. Gebruik het, lamlul.
Ze moesten Johan een ton geven voor een quotje zo.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
Er zijn vele foto's.. maar wij hebben er geen
quote:
Misschien was die ene zin erover wel het enige.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
Ik begin langzaam een beetje het gevoel te krijgen dat ze ons aan het lijntje houden.
Gordon zit in het complotquote:Op maandag 7 juli 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
Ik begin langzaam een beetje het gevoel te krijgen dat ze ons aan het lijntje houden.
Wij kijken nu naar RTL Boulevard als trouwe VI kijkers, nooit gedacht.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
gelukkig kijk ik niet, maar zo te horen voelen jullie je genaaidquote:Op maandag 7 juli 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
Een lintworm ja. Valt ie misschien een keer af dat vies dikke gezwel.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Marc van der Linden vindt lintjes heel interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |