Ja, dat bevalt me prima. Voor slap geouwehoer ga ik wel naar de kroeg.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker naar Studio Sjek en vriendjes kieken voortaan
Allemaal lui die hun clubvoorkeur niet onder de tafel kunnen houdenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat bevalt me prima. Voor slap geouwehoer ga ik wel naar de kroeg.
Die keer vorige week (?) dat er flinke ruzie uitbrak en Gijp echt zichzelf niet meer was, vond ik al erg tekenend.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:02 schreef Zapata het volgende:
ach ja, ik vind Gijp al wekenlang gestrest aan tafel zitten. De laatste paar dagen vind ik hem juist weer wat losser en kan er een lachje af.
Ik ben ook geen Ajax- of PSV-fan, maar het stoort me niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal lui die hun clubvoorkeur niet onder de tafel kunnen houden
dat heb ik dan gemist. weet je nog welke datum die uitzending was?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:07 schreef superworm het volgende:
[..]
Die keer vorige week (?) dat er flinke ruzie uitbrak en Gijp echt zichzelf niet meer was, vond ik al erg tekenend.
Jammer dit.
Mij wel . Daar zitten soms aan 1 tafel een AZ , Feyenoord, Ajax en PSV-fan .quote:Op maandag 7 juli 2014 18:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Ajax- of PSV-fan, maar het stoort me niet.
Volgens mij donderdag of zo? Gijp ging weer door over hoe lelijk we nu spelen, maar hij raakte echt buiten zinnen.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:08 schreef Zapata het volgende:
[..]
dat heb ik dan gemist. weet je nog welke datum die uitzending was?![]()
quote:Gaat lekker daar. Ik weet alleen niet of het handig is of je iemand die pillen nodig heeft om vrolijk te kunnen zijn, zo'n stevige publiekelijke uitbrander moet geven.
Dit dus. Ze komen niet verder dan iedere avond dezelfde slappe kroegpraat. Jammer. Next.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:12 schreef Vasion het volgende:
Het probleem is dat het elke dag is.
Steeds hetzelfde gepraat over Oranje en Van Gaal dat weten we inmiddels wel.
En wat te denken van Arno Vermeulenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:26 schreef FireFox1 het volgende:
Durf te wedden dat ze bij de NOS flink zitten te gniffelen
Kan iemand niet een .gifje maken van het moment van Arno Vermeulen met het gezicht van Derksen eropquote:
En Louis?quote:
Lijkt me niet. De chemie lijkt over.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:35 schreef cemeteryslut het volgende:
is dit niet gewoon weer een aandachtsrel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |