Je hebt toch internet. Gebruik het, lamlul.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:00 schreef michiel_merk het volgende:
kan de ts evt de situatie in de op vermelden ? ben een halve dag offline en meteen mis ik ietsof heeft iemand een korte samenvatting ?
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die dikke zou eigenlijk ook aanschuiven bij VI Oranje, maar dat kon de fundering van het Kurhaus niet aan.
in de tijd dat jij de bovenstaande reactie typte, kon je ook wel ff de samenvatting gevenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt toch internet. Gebruik het, lamlul.
Ze moesten Johan een ton geven voor een quotje zo.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
Er zijn vele foto's.. maar wij hebben er geen
quote:
Misschien was die ene zin erover wel het enige.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
Ik begin langzaam een beetje het gevoel te krijgen dat ze ons aan het lijntje houden.
Gordon zit in het complotquote:Op maandag 7 juli 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
Ik begin langzaam een beetje het gevoel te krijgen dat ze ons aan het lijntje houden.
Wij kijken nu naar RTL Boulevard als trouwe VI kijkers, nooit gedacht.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
gelukkig kijk ik niet, maar zo te horen voelen jullie je genaaidquote:Op maandag 7 juli 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |