quote:Op maandag 7 juli 2014 18:38 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja. Gijp heeft klaarblijkelijk een aantal fanatieke linedancers ingehuurd om een moordaanslag op Derksen te plegen.
Als voetbal entertainment wordt haak ik af.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Binnenkort alleen maar dit soort shows over voetbal.
Het interesseert me niet wat jij er van vindt.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, enwel over andere oordelen dat ze geen mening mogen hebben.
Daphne Dekkers.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:38 schreef superworm het volgende:
Hoe heet die blonde Cruella de Vil ook weer?
Volgens mij zit hij daar puur uit ijdelheidquote:Op maandag 7 juli 2014 18:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
Heeft R. De Boer geld te weinig ofzo? Tegenwoordig bij alle shows op tv
Daphne Krajicek.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:38 schreef superworm het volgende:
Moest kiezen tussen Ajax en tv en heeft voor tv gekozen.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
De Boer moest van Ajax kiezen tussen jeugdtrainer bij Ajax of zijn tv-werk. Hij heeft gekozen voor het tv-werk en blijkbaar wil hij overal op tv te zien zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 18:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
Mevrouw Krajicek.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:38 schreef superworm het volgende:
Tuurlijk, ontwijk een inhoudelijk antwoord maar weer.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het interesseert me niet wat jij er van vindt.
Echtheid is bevestigd door VIquote:Op maandag 7 juli 2014 18:39 schreef Deckard het volgende:
Volgens mij is er weinig aan de hand. Behalve dan dat geenstijl het weer eens gelukt is om onzin te verspreiden zoals dat geval met Mark Rutte.
Ondertussen lachen de heren zich een ongeluk om al die gieren hier.
Nog twee jaartjes en dan houdt het programma met Derksen in ieder geval op.
En niemand die aan hoor en wederhoor doet.
Precies dit.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:39 schreef Deckard het volgende:
Volgens mij is er weinig aan de hand. Behalve dan dat geenstijl het weer eens gelukt is om onzin te verspreiden zoals dat geval met Mark Rutte.
Ondertussen lachen de heren zich een ongeluk om al die gieren hier.
Nog twee jaartjes en dan houdt het programma met Derksen in ieder geval op.
En niemand die aan hoor en wederhoor doet.
Gefeliciteerd met het pleziertje wat je nu beleeft.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, ontwijk een inhoudelijk antwoord maar weer.
Nee. Die spoedberaad tussen Genee en VI is veelzeggend. Dit komt niet meer goed. Tenzij John de Mol 'makes them an offer they can't refuse'.quote:
Het is een soort invasie van mensen die het keigaaf vinden dat het uitelkaar valt.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:41 schreef Mortaxx het volgende:
Al die nobuddies die nu plotseling in dit topic verschijnen om hun meninkje te verspreidenDoe jezelf weg. Net als die vrouwen opeens in de kroeg voetbal 'kijken'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |