Je verwacht veel te veel.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, ontwijk een inhoudelijk antwoord maar weer.
Doe ik niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het pleziertje wat je nu beleeft.
Niet mee eens, de rol van Gijp wordt overschat. Derksen en Genee zijn minimaal net zo belangrijk. Kijk alleen al de 'gouden koppel' compilaties terug. Of denk maar eens aan de hilarische Van Breukelen bash of bijvoorbeeld het verblijf van Johan in hotel Abrona. Dat soort dingen staan me meer bij dan de grappen van Gijp.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
VI = Gijp. In ieder geval het succes.
Spoedberaad?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee. Die spoedberaad tussen Genee en VI is veelzeggend. Dit komt niet meer goed. Tenzij John de Mol 'makes them an offer they can't refuse'.
dat zijn teksten!quote:Op maandag 7 juli 2014 18:41 schreef Mortaxx het volgende:
Al die nobuddies die nu plotseling in dit topic verschijnen om hun meninkje te verspreidenDoe jezelf weg. Net als die vrouwen opeens in de kroeg voetbal 'kijken'
Heb zelf eens een gastcollege met hem meegemaakt waar hij gewoon zelf een goed en origineel verhaal hield. Plus nog even een sneer naar de docenten op de School voor Journalistiek, type bodywarmers die sportjournalistiek niet de moeite waard vinden. Het was georganiseerd door klasgenoten die me later vertelden dat ze hem vroegen of er nog voorbesproken moest worden, maar dat was niet nodig.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:17 schreef truthortruth het volgende:
Ooit voor een bedrijfsbijeenkomst zou humberto komen spreken, maar was ziek geworden oid.
En toen kwam Derksen....Dat was werkelijk de slechtste lezing van alle sporters,artiesten en aanverwanten die ik gezien heb. Hij had geen eigen verhaal, dus had hij iemand extra mee genomen om hem vragen te stellen, als een soort interview. Hoe ontzettend debiel moet je zijn als je niet eens gewoon in je eentje een verhaal kan houden op die leeftijd, ffs op de lagere school leer je al een spreekbeurt te houden.
Hotel Abronaquote:Op maandag 7 juli 2014 18:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Niet mee eens, de rol van Gijp wordt overschat. Derksen en Genee zijn minimaal net zo belangrijk. Kijk alleen al de 'gouden koppel' compilaties terug. Of denk maar eens aan de hilarische Van Breukelen bash of bijvoorbeeld het verblijf van Johan in hotel Abrona. Dat soort dingen staan me meer bij dan de grappen van Gijp.
Maar goed uiteindelijk was het succes, gewoon de chemie tussen die 3. En die is nu duidelijk weg, Genee probeerde nog vergeefs en geforceerd een goeie sfeer te creëren maar dat mislukte behoorlijk. Al vond ik de shows van afgelopen week best leuk.
Genee en Derksen maakten niets klaar, totdat Gijp zich prominent begon op te stellen. Die omslag in het succes van programma is toch volledig aan Gijp te wijten hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Niet mee eens, de rol van Gijp wordt overschat. Derksen en Genee zijn minimaal net zo belangrijk. Kijk alleen al de 'gouden koppel' compilaties terug. Of denk maar eens aan de hilarische Van Breukelen bash of bijvoorbeeld het verblijf van Johan in hotel Abrona. Dat soort dingen staan me meer bij dan de grappen van Gijp.
Mwah, de shows zonder Gijp waren ook goed (als er leuke gasten zaten) en de kijkcijfers daalden niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Genee en Derksen maakten niets klaar, totdat Gijp zich prominent begon op te stellen. Die omslag in het succes van programma is toch volledig aan Gijp te wijten hoor.
Mensen met een mening zijn er niet zo veelquote:Op maandag 7 juli 2014 18:41 schreef Mortaxx het volgende:
Al die nobuddies die nu plotseling in dit topic verschijnen om hun meninkje te verspreidenDoe jezelf weg. Net als die vrouwen opeens in de kroeg voetbal 'kijken'
Misschien helemaal in het begin, maar eigenlijk is de rol van Gijp sinds zijn boekje en depressieve periode al veel minder belangrijk geworden.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Genee en Derksen maakten niets klaar, totdat Gijp zich prominent begon op te stellen. Die omslag in het succes van programma is toch volledig aan Gijp te wijten hoor.
Iets waar je al 2 maanden mee te koop liep. Want iedereen om je heen was zó dom dat ze Nederland wel 2e zagen worden.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geweldig man. Ik voorspel iets en het komt niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |