SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________________________________
Alleen omdat de meeste mensen wisten dat Gijp zou terugkeren. Een permanente afwezigheid van Gijp is de doodsteek van het programma.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk ik niet. Iwan deed het goed hoor toen Gijp ziek was.
Wanneer was dit ook alweer precies?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:07 schreef superworm het volgende:
[..]
Die keer vorige week (?) dat er flinke ruzie uitbrak en Gijp echt zichzelf niet meer was, vond ik al erg tekenend.
Jammer dit.
Niemand is groter dan VI.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:24 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Alleen omdat de meeste mensen wisten dat Gijp zou terugkeren. Een permanente afwezigheid van Gijp is de doodsteek van het programma.
RTL Oranje. Klaar.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:25 schreef RensAjacied het volgende:
Als Johan weggaat is het toch geen Voetbal International meer.... dan krijgt het sowieso een nieuwe naam.
Dan gaat Marcel Maijer af en toe invallen voor Sjeneequote:Op maandag 7 juli 2014 18:25 schreef RensAjacied het volgende:
Als Johan weggaat is het toch geen Voetbal International meer.... dan krijgt het sowieso een nieuwe naam.
Voetbal Insitequote:Op maandag 7 juli 2014 18:25 schreef RensAjacied het volgende:
+1quote:Op maandag 7 juli 2014 18:25 schreef RensAjacied het volgende:
Doordekkenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:25 schreef RensAjacied het volgende:
quote:In een spoedberaad gisteren hebben Wilfred Genee en de directie van RTL geprobeerd om de boosaardige column tegen te houden. Tevergeefs....
VI won de televizierring toen Gijp overspannen thuis zat.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
VI = Gijp. In ieder geval het succes.
Veel geld hoor. Zeker gezien je elk ander tv programma volgens mij gewoon gratis bij kan wonen.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kost 40 euro per persoon, geloof ik. Maar met eten/drinken erbij kom je vast wel aan 80 euro, zeker met die prijzen daar.
Overigens heb ik wel vaker gehoord dat Gijp en Genee niet moeilijk doen over foto's en je ook vrij makkelijk een praatje met ze kan maken, ook met Danny Vera. Derksen is daar heel anders in..
Dat zegt niets.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VI won de televizierring toen Gijp overspannen thuis zat.
Ik denk dat je ook met andere mensen een succesvolle show kunt maken. Hans, Boskamp, Schelvis, Aad, Kieft. Gewoon lekker rouleren.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
VI = Gijp. In ieder geval het succes.
Inderdaad, als ik heel eerlijk ben vind ik Gijp al heel lang niet meer zo onmisbaar voor VI...quote:Op maandag 7 juli 2014 18:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Normaal kost het je niks. Maar je kunt alleen komen als je ook mee eet.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:27 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Veel geld hoor. Zeker gezien je elk ander tv programma volgens mij gewoon gratis bij kan wonen.
Ik heb nu wel een zekere minachting voor de bezoekers van VI Oranje
Dat zegt niet zoveel he..die ring gaat niet over een paar wekenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
idd, gijp is geen must, is meer een gert jacobsquote:Op maandag 7 juli 2014 18:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook met andere mensen een succesvolle show kunt maken. Hans, Boskamp, Schelvis, Aad, Kieft. Gewoon lekker rouleren.
En weer gasten uit de voetballerij.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook met andere mensen een succesvolle show kunt maken. Hans, Boskamp, Schelvis, Aad, Kieft. Gewoon lekker rouleren.
Hoelaat komt dat ongeveer? Want ik heb geen zin om te horen over de nieuwe kleren van Victoria Beckhamquote:Op maandag 7 juli 2014 18:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Tegen al mijn principes in maar naar RTL Boulevard kijken straks.
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gijp zou af en toe best eens kunnen overslaan, maar hoort zeker in dat rijtje thuis. Johan is gewoon vervangbaar. #HugoInquote:Op maandag 7 juli 2014 18:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet waar, 55 euro.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:18 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
VI bijwonen kost 80 euro?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iemand dit bevestigen? Dat kan toch bijna niet?
Ook niet waar, je kon via de RTL tickets site ook VI bijwonen zonder eet arrangement.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
VI Oranje kun je alleen bij zijn als je er eten en drinken bij neemt. Dat kost dus geld.
Volgens mij willen de meesten daarvan juist niet komen omdat Derksen aan tafel zitquote:Op maandag 7 juli 2014 18:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En weer gasten uit de voetballerij.
Fons de Poel vast aan tafel.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat sws. Nu zie je telkens hetzelfde.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
koppelverkoopquote:Op maandag 7 juli 2014 18:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Normaal kost het je niks. Maar je kunt alleen komen als je ook mee eet.
Dat is onzin, die ring werd gewonnen doordat het programma (inclusief Gijp) al een hele lange periode topshows aan het maken wasquote:Op maandag 7 juli 2014 18:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vanaf 1/8 finales 65. +15 euro aan muntjes dus klopt welquote:Op maandag 7 juli 2014 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet waar, 55 euro.
hij heeft waarschijnlijk nog voor 25 euro muntjes extra gekocht.
[..]
Ook niet waar, je kon via de RTL tickets site ook VI bijwonen zonder eet arrangement.
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat moeten we afwachten.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:31 schreef Fokker101 het volgende:
Gijp en Derksen zijn er vanavond toch wel?
En dan zo'n zaadloze show voorgeschoteld krijgenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vanaf 1/8 finales 65. +15 euro aan muntjes dus klopt wel
Toen wij boekten niet hoor
Daarom nam Derksen maar een of ander irritant VARA wijf mee, wat een muts was dat zeg, kutwijfquote:Op maandag 7 juli 2014 18:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij willen de meesten daarvan juist niet komen omdat Derksen aan tafel zit
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:31 schreef Fokker101 het volgende:
Gijp en Derksen zijn er vanavond toch wel?
Goed punt, dit vind ik eigenlijk belangrijker dan de hele 'wel/niet Gijp' discussie.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
Gijp, Derksen ---> OUT
IN <---- Kieft, Kraaij JR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |