#truthquote:Op maandag 7 juli 2014 19:39 schreef Zipportal het volgende:
Gijp wil graag dronken worden met Sjenee in de Crazygitaren.![]()
Lekker makkelijk als Genee en Gijp in dat Nazihotel blijven slapen. Man man man.
VI is nooit gescript hoor. Was gewoon Johan die in een emotionele bui ging overdrijven.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Weet je nog toen Johan wegliep.. iedereen dacht einde VI.. bleek gewoon een ingestudeerde stunt (bron: Bas van Toor). Daarna kwam het spel en gingen ze weer cashen.
nee, in de stripclub, aan een paal, hehequote:Op maandag 7 juli 2014 19:39 schreef KoninginMaxima het volgende:
Gijp is zo labiel als de tering, die verhangt zichzelf vanavond in het Kurhaus
Caland hangt Jank Spijkermat aan.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
Caland zal wel eenzaam zijn in #teamjantjesmit
#fixedquote:Op maandag 7 juli 2014 19:42 schreef stefan2009 het volgende:
gijp zou weggereden zijn uit t hoerhouse, is er vanavond niet bij.
Feyenoorder0186 geen autoriteit toedichtenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Meerdere mensen op Twitter. Maar goed, dat zijn nobody's.twitter:Feyenoorder0186 twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:35:54#VIOranje van der gijp vanavond niet aan tafel bij #vioranje...mensen zagen hem wegrijden uit het Kurhaus...bizar reageer retweet
twitter:FrankMuijs twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:42:46Gijp houdt het voor gezien. Schijnt Den Haag te hebben verlaten. #VIOranje reageer retweet
Lekker elkaars tweet napraten.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Meerdere mensen op Twitter. Maar goed, dat zijn nobody's.twitter:Feyenoorder0186 twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:35:54#VIOranje van der gijp vanavond niet aan tafel bij #vioranje...mensen zagen hem wegrijden uit het Kurhaus...bizar reageer retweet
twitter:FrankMuijs twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:42:46Gijp houdt het voor gezien. Schijnt Den Haag te hebben verlaten. #VIOranje reageer retweet
Je kent Sjenee, die vindt op elk moment wel een kans om schijtlollig uit de hoek te komenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:48 schreef Paxcon het volgende:
Als genee alweer van die schijtlollige tweets stuurt zal er wel niet zoveel aan de hand zijn
Ik vorige week nog hier in het centrum van Eindhoven. Kerel is echt bizar groot.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb net Aad de Mos door mijn straat zien wandelen.
Bron: Ik.
Genee neemt het leven niet zo serieus als die andere 2.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:48 schreef Paxcon het volgende:
Als genee alweer van die schijtlollige tweets stuurt zal er wel niet zoveel aan de hand zijn
Daarom is hij ook niet geslaagd als caberatier.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je kent Sjenee, die vindt op elk moment wel een kans om schijtlollig uit de hoek te komen
Ik heb een Google + account.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik mag niet eens iets uploaden zonder een Google + account aan te maken.
Ze kunnen de vliegende tering krijgen.
quote:Geestelijk afgeschreven
Van der Gijp laat gelaten weten dat Derksen hem gisteren telefonisch op de hoogte bracht van de aanstaande column. 'Johan zei daarbij dat dit de kijkcijfers wel eens ten goede zou kunnen komen. Iemand die dat zegt is toch geestelijk afgeschreven?'
Naargeestig
De VI-coryfee zegt niet te zijn geschrokken van de column. 'Johan als mens respecteer ik totaal niet. Als ik een vriendenlijst zou moeten maken, staat hij ergens op plaats 384.000. Het is een naargeestig type. Als ik arriveer bij de studio geef ik hem een hand en na afloop ook. We hebben ook nooit een gesprek. Maar weet je, dat is al vijf jaar zo. En ik kom niet voor Johan naar VI, maar voor het voetbal. En voor de man die helemaal uit Roermond komt voor mijn handtekening. Dit alles verandert helemaal niets aan het programma. Ik zit vanavond gewoon aan tafel.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |