Dit heb je nu al 86x gezegd.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:33 schreef Fokker101 het volgende:
niks aan t handje gewoon een normale aflvering vandaag
Heb je de Betweters al gekeken?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:29 schreef Caland het volgende:
Over karaktermoord gesproken. Waarom wordt die Anthony Kamerling eigenlijk nooit meer uitgenodigd. Toch het idee dat Derksen hem aan het doodzwijgen is. Vind dat altijd een leuke gast om erbij te hebben.
Ik weet niet of jij een Doutzen thuis hebt lopen, maar lijkt me niet dat jouw standaard zoveel heel veel hoger ligt.quote:
Juistemquote:
Waardeloze gozerquote:Op maandag 7 juli 2014 19:26 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil me graag aansluiten bij #teamderksen
gast, de botten steken boven haar v-hals uit en van die grote oren, alsof ze is omgebouwdquote:Op maandag 7 juli 2014 19:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij een Doutzen thuis hebt lopen, maar lijkt me niet dat jouw standaard zoveel heel veel hoger ligt.
Deze opmerking bracht een 'quote:
twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:36:36Het grote erger je wel voetbalspel krijgt plots wel een heel andere dimensie. Collectors item? #VIOranje
f reageer retweet
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:36:36Het grote erger je wel voetbalspel krijgt plots wel een heel andere dimensie. Collectors item? #VIOranje [ afbeelding ]f reageer retweet
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:36:36Het grote erger je wel voetbalspel krijgt plots wel een heel andere dimensie. Collectors item? #VIOranje [ afbeelding ]f reageer retweet
Sensatiequote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:36:36Het grote erger je wel voetbalspel krijgt plots wel een heel andere dimensie. Collectors item? #VIOranje [ afbeelding ] reageer retweet
Kieft, moet wel eerst een facelift hebben, he, want die verbrande kop op tv is niks, johquote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Rene van der Gijp is een karikatuur van zichzelf geworden. Hij durft alleen achter de rug van mensen om stevige uitspraken te doen, rechtstreekse confrontaties gaat hij uit de weg. Johan Derksen heeft een aantal stokpaardjes waar ik een beetje moe van begin te worden en hij is slecht op de hoogte wat voetbal betreft, maar het blijft een vermakelijke kerel. Wilfred Genee probeert er in mijn ogen het beste van te maken.
Ik zou zeggen vervang Derksen en Gijp als vaste gasten door Wim Kieft en Hansie Hansie.
quote:
twitter:srslymortaxx twitterde op maandag 07-07-2014 om 19:39:36Ties02 is mijn vriend! #TeamGIJP reageer retweet
Genee is gewoon een professional en maakt het er het beste van.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:39 schreef Ties02 het volgende:
Wilfred smult hiervan dat smerige onderkruipsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |