Nee geen problemen met een gesloten kattenbak, maar in het begin inderdaad even een open kattenbak nemen, kan je gewoon zo'n goedkope doen. Die van Curver zijn inderdaad prachtig!!quote:Op maandag 7 juli 2014 16:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha![]()
Ja die wil ik![]()
Trouwens, hebben ze problemen met een gesloten kattenbak? Ik zag een mooie van Curver![]()
En ja er komen er 2, maar voor de kitten eerst een open en lage denk ik.
Welke vulling moet ik hebben? Wat las iets over 'geen klontvormend en silica' vanwege de kitten.
En hoevaak en hoeveel moet je ze te eten geven?
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:24 schreef Royco1 het volgende:
Gebruik je nu serieus de poezen die je nog niet eens hebt om te hosselen?
Met zn 'misschien'quote:Op maandag 7 juli 2014 16:24 schreef Royco1 het volgende:
Gebruik je nu serieus de poezen die je nog niet eens hebt om te hosselen?
Sowieso weet ik al niet hoe slim het is als hij al zo lang zo twijfelt...quote:
Mja ik las iets over dat kittens dat op kunnen gaan eten en da's slecht voor ze. Gaan ze dood vanquote:Op maandag 7 juli 2014 16:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee geen problemen met een gesloten kattenbak, maar in het begin inderdaad even een open kattenbak nemen, kan je gewoon zo'n goedkope doen. Die van Curver zijn inderdaad prachtig!!
Vulling maakt niet uit, persoonlijk houden wij van Catsan, kan je goedkoop online kopen. Is een soort luier die je om de kattenbak kan doen en zo weer weg kan gooien. Maar elk grind is eigenlijk wel prima, maar klontvormend is juist goed, want dan neemt het grind plas op enzo en ruik je dat niet.
Elke dag moet er altijd hard voer staan en bij ons krijgen ze drie keer per dag zacht voer maar dat komt omdat ze nog mini zijn. Onze eigen oude katten krijgen 1 blikje zacht voer savonds.
Hebben die van mij nooit gedaanquote:Op maandag 7 juli 2014 16:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik las iets over dat kittens dat op kunnen gaan eten en da's slecht voor ze. Gaan ze dood van
Nou, kan me voorstellen dat het moeilijk is.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso weet ik al niet hoe slim het is als hij al zo lang zo twijfelt...
Ik niet. Maar dat komt omdat ik al direct heel zeker was van het feit dat ik katten wilde.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, kan me voorstellen dat het moeilijk is.
Die van mij eten het vlees van de Lidl niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hebben die van mij nooit gedaan![]()
Ik gebruik overigens die van de Lidl. Goedkoop en werkt geniaal
Oh het eten heb ik ook van de whiskas hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van mij eten het vlees van de Lidl niet.
Hebben het liefste whiskas of van de Aldi.
Als je dan doet kroelen zou ik ook blijven liggenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ligt mijn katerbaby dus bij mij op schoot
Ik wil gewoon m'n verantwoordelijkheid nemen en er goed over nadenken. Zolderkamerautistje hequote:Op maandag 7 juli 2014 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso weet ik al niet hoe slim het is als hij al zo lang zo twijfelt...
Nou, net zo hard als dat ik nu twijfel om die donker cyperse te nemen. We willen het echt heel graag, eigenlijk al vanaf het begin om een kitten erbij te nemen, maar ja, dat is weer een kat erbij.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik niet. Maar dat komt omdat ik al direct heel zeker was van het feit dat ik katten wilde.
Je wil ze of je wil ze niet. Niets moeilijks aan toch?
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien moet ik Sheldon daar ook maar eens voor in gaan zetten
Ah okequote:Op maandag 7 juli 2014 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hebben die van mij nooit gedaan![]()
Ik gebruik overigens die van de Lidl. Goedkoop en werkt geniaal
Ik mis dat zo enormquote:Op maandag 7 juli 2014 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriendin heeft steeds tijdelijke verzorgkittens voor een maand of twee.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha![]()
Ja die wil ik![]()
Trouwens, hebben ze problemen met een gesloten kattenbak? Ik zag een mooie van Curver![]()
En ja er komen er 2, maar voor de kitten eerst een open en lage denk ik.
Welke vulling moet ik hebben? Wat las iets over 'geen klontvormend en silica' vanwege de kitten.
En hoevaak en hoeveel moet je ze te eten geven?
Ik wil dat ook wel. Wie niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft steeds tijdelijke verzorgkittens voor een maand of twee.
Zo. Fucking. Cute.
Charlie ook niet. Komt alleen bij me liggen om te slapen, verder niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daan en Gijs zijn wel kroelerds maar geen schootkatten
Zazu komt ook zelden bij me op schoot liggen. Vandaar ook dat ik nu gevangen ben op mijn eigen bankquote:Op maandag 7 juli 2014 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daan en Gijs zijn wel kroelerds maar geen schootkatten
Ik kan het je afraden. Voordat je het weet slokken ze alle aandacht van de vrouwen op omdat ze zo schattig zijn en dan kun je zelf naar jouw 'knuffelmoment' fluiten.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien moet ik Sheldon daar ook maar eens voor in gaan zetten
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwachtte een yats-multiquotesuperpostquote:Op maandag 7 juli 2014 16:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan het je afraden. Voordat je het weet slokken ze alle aandacht van de vrouwen op omdat ze zo schattig zijn en dan kun je zelf naar jouw 'knuffelmoment' fluiten.
[..]Geef hem geen ongelijk natuurlijk
Je moet gewoon weten wanneer het moment daar is om het weer over te nemen.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan het je afraden. Voordat je het weet slokken ze alle aandacht van de vrouwen op omdat ze zo schattig zijn en dan kun je zelf naar jouw 'knuffelmoment' fluiten.
Sorry, het is niet altijd raakquote:Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik verwachtte een yats-multiquotesuperpost
Interessant, leg het me eens uit?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet gewoon weten wanneer het moment daar is om het weer over te nemen.
ik knuffel nog altijd liever met mn vent hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ja dat is bij elke vrouw weer anders hequote:Op maandag 7 juli 2014 16:53 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, het is niet altijd raak
[..]
Interessant, leg het me eens uit?
Hoe is de leef?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:53 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, het is niet altijd raak
[..]
Interessant, leg het me eens uit?
quote:
Nog niet veel gezien haha, zo eerst maar eens rondwandelen hier..quote:
quote:
Het was om half 8 al enorm warmquote:
Ook saai. Kom je daar helemaal voor naar Amerikaquote:Op maandag 7 juli 2014 17:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Nog niet veel gezien haha, zo eerst maar eens rondwandelen hier..
[..]![]()
Die is gewoon thuis en moet zo werken
Mwahquote:
Lekker burgerlijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook saai. Kom je daar helemaal voor naar Amerika
Waar zit je ergens? En waarom is zij niet vrij?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het was om half 8 al enorm warmDat wordt nog wat vandaag
Maar verder gaat 't best
Van de week naar Hollywood toe etc, dit is pas de eerste volle dag joh..quote:Op maandag 7 juli 2014 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook saai. Kom je daar helemaal voor naar Amerika
Noord Ooost LA, nog noordelijker dan Hollywoodquote:Op maandag 7 juli 2014 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar zit je ergens? En waarom is zij niet vrij?
Wat? Daarvoor ging je toch die kant op?quote:
Ah, lekker heurquote:Op maandag 7 juli 2014 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Noord Ooost LA, nog noordelijker dan Hollywood
Nope, nog niks gepland en niks van plan. Misschien een keer een weekend of zo.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]je bent zelluf
Hey heb jij nog vakantie? ??
Alleen om te neuken ? Wat oppervlakkig van jequote:Op maandag 7 juli 2014 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat? Daarvoor ging je toch die kant op?
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen om te neuken ? Wat oppervlakkig van je
Komt goed, ze komt gewoon hierheen na d'r werkquote:Op maandag 7 juli 2014 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, lekker heur
Dat van dat zomerschool is dan weer wat minder
Niet om puur m'n lul achterna te lopen, dan had ik net zo goed in NL kunnen blijven he.. Had me dan geen 1600 euro gekostquote:Op maandag 7 juli 2014 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat? Daarvoor ging je toch die kant op?
Om te neuken hoef je niet naar het meest preutse westerse land in de wereld te gaanquote:Op maandag 7 juli 2014 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja, wat moet je anders, niet gaan terwijl je denkt dat het de droomvrouw is?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
En dan na die week erachter komen dat het niks wordt.
Duuurrrrrrr grapje
Maar, hoe was het moment dat jullie elkaar zagen? Sloeg de vonk over? Heb je het idee, JA!quote:Op maandag 7 juli 2014 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet om puur m'n lul achterna te lopen, dan had ik net zo goed in NL kunnen blijven he.. Had me dan geen 1600 euro gekost
Okequote:Op maandag 7 juli 2014 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet om puur m'n lul achterna te lopen, dan had ik net zo goed in NL kunnen blijven he.. Had me dan geen 1600 euro gekost
Whateverquote:Op maandag 7 juli 2014 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
Duuurrrrrrr grapje
Aaaaaaahw, Teckels zijn zulke bazenhondjesquote:Op maandag 7 juli 2014 17:25 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Zo deed Binky ook altijd als je iets lekkers aan het eten was. Zat 'ie je zo aan te kijken:![]()
![]()
111 Kwijlen, alles. Kijk je 'm aan, draait 'ie z'n kopje bij en kijkt met een poker face vooruit.
![]()
"Niets aan de hand, just chilling.
"
Joh, unieke ervaring! Ik zou hetzelfde hebben gedaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
Duuurrrrrrr grapje
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar, hoe was het moment dat jullie elkaar zagen? Sloeg de vonk over? Heb je het idee, JA!
Echt.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaaaaaahw, Teckels zijn zulke bazenhondjes!
De teckel hier op stal, Margaret Thatcher, is ook zo'n bazig beestjequote:
MOOI!!! En ga je verder nog toeristische dingen doen? Alleen of samen?quote:
Altijd leuk, medestanders. Medegapers, in dit geval.quote:
Een gedeelde gaap is een halve gaap.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd leuk, medestanders. Medegapers, in dit geval.
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is hier nog steeds droogquote:
Nou, down under is het anders kletsnatquote:
En dat is erg?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, down under is het anders kletsnat.
Ik zie een oplossingquote:Op maandag 7 juli 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, down under is het anders kletsnat.
Nou ja, niet per se. Wel als je er niks mee doet.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:25 schreef Samzz het volgende:
Komt mijn pa, na ruim een half jaar, aan: Heb je eigenlijk geen visum nodig om in België te werken?.
Ja dat laatste ligt aan jezelf hequote:Op maandag 7 juli 2014 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, niet per se. Wel als je er niks mee doet.
Niet altijd hoor roy.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey geen traantjes he.
Kan er niet tegen als vrouwen huilen.
*knuffel*quote:
Zo schattig, knuffelig en koetsjie koetsjiequote:
Ooit koop ik ook een koequote:Op maandag 7 juli 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo schattig, knuffelig en koetsjie koetsjie.
Hoe schattigquote:
Kalfje van een maandje oudquote:
Ik vind alle babydiertjes leukquote:Op maandag 7 juli 2014 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah babykoetjes
Toffe dieren zijn het toch.
Net als geitjes.
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sinds wanneer sta jij tussen de andere koeien en wie is die dame links?
Jaquote:
Mijn soort vrouw.quote:
Dat eerste is nog best leuk om te doen, zeker als je ook echt dingen gaat doen van dat lijstje en ze door kunt strepenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga n bucketlist maken![]()
En ik moet n anekdote schrijven over n vriend/kennis en ik weet gewoon helemaal niks
Dat doe ik ook altijd. Als ze me vroeger kwijt waren bij mijn oom was de kans groot dat ik bij de kalfjes of de veulens zat.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
Ja. Ik kan het niet laten kalfjes te laten sabbelen. Het heeft m'n vriendin ruim een half uur gekost me los te weken van het kleine grut
.
M'n vriendin is maar even wat anders gaan doen, toen we echt weg moesten kwam ze me ophalenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste is nog best leuk om te doen, zeker als je ook echt dingen gaat doen van dat lijstje en ze door kunt strepen
[..]
Dat doe ik ook altijd. Als ze me vroeger kwijt waren bij mijn oom was de kans groot dat ik bij de kalfjes of de veulens zat.
Wat vind je van kittens?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kalfje van een maandje oud.
[..]
Ik vind alle babydiertjes leuk. Maar vooral koeien. En inderdaad, babygeitjes zijn ook briljant
.
[..]![]()
.
[..]
Ja. Ik kan het niet laten kalfjes te laten sabbelen. Het heeft m'n vriendin ruim een half uur gekost me los te weken van het kleine grut
.
Niemand die met me mee wil/kanquote:
Van alle babydiertjes toch het minst leukquote:
Ik val onder kan helaasquote:
Owquote:Op maandag 7 juli 2014 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van alle babydiertjes toch het minst leuk. Maar wel schattig, hoor.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n vriendin is maar even wat anders gaan doen, toen we echt weg moesten kwam ze me ophalen. Eigenlijk best triest op mijn leeftijd
.
Logischquote:Op maandag 7 juli 2014 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik val onder kan helaasAlthans, ik kan wel. Maar hier. Niet daar
Dus je kan samzz niet naar je huis lokken met je kittenquote:
Het is nog niemand gelukt mij naar huis te lokken door te zeggen 'ik heb katten/kittens'quote:Op maandag 7 juli 2014 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch
[..]
Dus je kan samzz niet naar je huis lokken met je kitten
Ook Samzz zou als een blok vallen voor Sheldonquote:Op maandag 7 juli 2014 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch
[..]
Shit je hebt me doorquote:Op maandag 7 juli 2014 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch
[..]
Dat was prachtig jaquote:Op maandag 7 juli 2014 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook Samzz zou als een blok vallen voor Sheldon
Zeker als ik samen met hem de oranje versiering ga ophangen.
Ik denk dat je dan toch eens kennis moet maken met die bolle rooie van mequote:Op maandag 7 juli 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is nog niemand gelukt mij naar huis te lokken door te zeggen 'ik heb katten/kittens'.
Ik heb in mijn leven zoveel katten gezien... Er was er maar ééntje die mij echt gegrepen heeft. En hij is doodquote:Op maandag 7 juli 2014 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan toch eens kennis moet maken met die bolle rooie van me
Gek want het zijn juist schone dieren tochquote:Op maandag 7 juli 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven zoveel katten gezien... Er was er maar ééntje die mij echt gegrepen heeft. En hij is dood. De rest vind ik leuk. Maar that's it. Daarnaast vind ik katten vies
.
Neuh ze likken vaak eerst hun ballen alvorens ze aan je hand komen sabbelen.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gek want het zijn juist schone dieren toch
Nee joh, varkens, dat zijn schone dieren. Katten zijn viesquote:Op maandag 7 juli 2014 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gek want het zijn juist schone dieren toch
Dit is echt een enorme knuffel. Alleen is hij niet zo slim (kater he?)quote:Op maandag 7 juli 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven zoveel katten gezien... Er was er maar ééntje die mij echt gegrepen heeft. En hij is dood. De rest vind ik leuk. Maar that's it. Daarnaast vind ik katten vies
.
Leuk, hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 19:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dit is echt een enorme knuffel. Alleen is hij niet zo slim (kater he?)
Ik snap dan ook niet dat je een kat hebtquote:
Viel reuze mee hier.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:10 schreef yats het volgende:
[..]Ik heb dat als mensen katten hebben. Dan kan het zo zijn dat ik ineens weg ben om ergens de kat te knuffelen
Ik ben echt zo verliefd op Hertog!!quote:Op maandag 7 juli 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet dat je een kat hebt. De agamen zijn veel leuker.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh ze likken vaak eerst hun ballen alvorens ze aan je hand komen sabbelen.
Terechtquote:Op maandag 7 juli 2014 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben echt zo verliefd op Hertog!!
Ik denk ook niet dat huppelpuber ze meekrijgt als ie het huis uit gaat ook al zijn ze van hem
De kat krijgt hij dan wel mee hoorquote:
Fking goede wodka.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet nog eten kopen maar ik weet niet wat.
/dagelijkseroutine
Kattenvoerquote:Op maandag 7 juli 2014 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet nog eten kopen maar ik weet niet wat.
/dagelijkseroutine
Jij gaat er ook helemaal in op he.quote:
Gewoon salade maken of soep.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, nee dat laat ik aan de katten over
[..]
Da's duur
mwa, zo ben ik ookquote:Op maandag 7 juli 2014 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n vriendin is maar even wat anders gaan doen, toen we echt weg moesten kwam ze me ophalen. Eigenlijk best triest op mijn leeftijd
.
Ik moest me inhouden. Maar jullie waren dan ook gewoon erg gezellig,quote:
dat kun je ze gewoon afleren hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, varkens, dat zijn schone dieren. Katten zijn vies. Gaan ze met die vieze pootjes waar ze net mee hebben zitten graven in de kattenbak op 't aanrecht zitten. Jakkes.
Dieren horen niet op het aanrecht.
Ja, je kunt ze dat afleren als je er bij bent. Wanneer jij er niet bij bent... Laat ik het erop houden dat ze dan echt wel dansen op tafel.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat kun je ze gewoon afleren hoor
mwa, dan zullen ze wel eens op het aanracht komen (kattenpootjes verraden dat) maar dat valt reuze mee hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, je kunt ze dat afleren als je er bij bent. Wanneer jij er niet bij bent... Laat ik het erop houden dat ze dan echt wel dansen op tafel.
En kattenharen. En ik vind het idee gewoon viesquote:Op maandag 7 juli 2014 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, dan zullen ze wel eens op het aanracht komen (kattenpootjes verraden dat) maar dat valt reuze mee hoor
Ze hebben andere plekjes die ze leuker vinden
Ik begin enthousiast te wordenquote:
Dat wat niet mag is juist het leukst. Daarom heeft hups zo een rotkat want die mag bijna alles.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, dan zullen ze wel eens op het aanracht komen (kattenpootjes verraden dat) maar dat valt reuze mee hoor
Ze hebben andere plekjes die ze leuker vinden
Net alsof je voor het eerst vader wordtquote:Op maandag 7 juli 2014 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik begin enthousiast te worden![]()
Daarnet nog even een paar winkels bezocht om te kijken hoe of wat![]()
Is zo'n drinkfontein wat denk je?
En vinden ze die ene slang met dat balletje leuk?
Er loopt er een voor m'n deur af en toequote:Op maandag 7 juli 2014 19:33 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag konijntjes. Dat zijn echt leuke diertjes.
ik vind honden viezer eigenlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
En kattenharen. En ik vind het idee gewoon vies. Maar goed, ik heb er geen last van want ik heb geen katten
.
Die van mij drinken veeeeel meer sinds ik een drinkfontein heb. Het is niet noodzakelijk maar zeker aan te raden!quote:Op maandag 7 juli 2014 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
ja ja 1 met zoiets zeker:quote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er loopt er een voor m'n deur af en toe![]()
Zullen we 'm samen vangen?
ik zei al, dat valt dus wle mee, ze kunnen vanaf het aanracht niet naar buiten kijken ofzo, dus het is gewoon niet zo interessant, ze zitten wel op de vensterbank in de badkamer of slaapkamer van mn dochter.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat wat niet mag is juist het leukst. Daarom heeft hups zo een rotkat want die mag bijna alles.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Net alsof je voor het eerst vader wordt
Nou, ik heb wel gemerkt dat alle kittens graag uit een glas water drinken. Dus als ik jou was dan zou ik gewoon een bakje water nemen en daarbij een glas ergens laten staan met vers water erin.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, een echtequote:Op maandag 7 juli 2014 19:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
ja ja 1 met zoiets zeker:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er loopt er een voor m'n deur af en toe![]()
Zullen we 'm samen vangen?
Al eens in de quarantaine van een dierenasiel geweestquote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind honden viezer eigenlijk![]()
Die stinken in elk geval meer
Haha ik heb touw zat hierquote:Op maandag 7 juli 2014 19:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel gemerkt dat alle kittens graag uit een glas water drinken. Dus als ik jou was dan zou ik gewoon een bakje water nemen en daarbij een glas ergens laten staan met vers water erin.
JAAAA, dat vinden ze geweldig. Al zijn ze er nu alweer op uitgekeken en hebben ze weer nieuwe speeltjes. Al mijn katten houden het meest van haarelastiekjes en schelpjes en balletjesEigenlijk alles wat je niet als speeltje ziet, zien zij wel zo.
Dus stukjes plastic ( kijk daarmee uit) maar ook touwtjes en dus elastiekjes.
Nou dat vind ik dus ook. Van dat echte hondengeur, bleh.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind honden viezer eigenlijk![]()
Die stinken in elk geval meer
Doen. En geef je geld niet uit aan speeltjes. Zonde. Proppen papier, dozen en plastic zakken zijn veel leuker.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ik twijfel nog om mijn keukendeur terug te zetten of niet. Zonder is veel handiger met in/uit lopen, maar met voorkom ik dat de katten op het aanrecht gaan dansen.
Ik kan hier een konijnen houden.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die van ons drinken meer sinds ze een glazen drinkbakje erbij hebben
En ik heb konijnen, aar vind er niks aan, wil je ze hebben Samzz? Neem ik weer cavia's, wat ik gelijk al had moeten doen
ik had het niet over de poep, ik had het over het dier zelf. En babypoep van echt kleine babies stinkt helemaal niet, je bedoelt als ze wat groter zijn en al meeeten met de potquote:Op maandag 7 juli 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Al eens in de quarantaine van een dierenasiel geweest? Ik wel. Er is echt maar één ding viezer dan kattenstront. En dat is babyschijt
.
Maar goed, honden kunnen inderdaad ook enorm stinken.
Tip 1, gewoon een plantenspuit nemen en de kat daarmee natspuiten op het moment dat ze iets stouts doen.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ik twijfel nog om mijn keukendeur terug te zetten of niet. Zonder is veel handiger met in/uit lopen, maar met voorkom ik dat de katten op het aanrecht gaan dansen.
Cavia'squote:Op maandag 7 juli 2014 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die van ons drinken meer sinds ze een glazen drinkbakje erbij hebben
En ik heb konijnen, aar vind er niks aan, wil je ze hebben Samzz? Neem ik weer cavia's, wat ik gelijk al had moeten doen
Ik vind katten dan ook niet echt charmant ruikenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had het niet over de poep, ik had het over het dier zelf. En babypoep van echt kleine babies stinkt helemaal niet, je bedoelt als ze wat groter zijn en al meeeten met de pot
Die neem ik altijd vers mee uit de superquote:Op maandag 7 juli 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doen. En geef je geld niet uit aan speeltjes. Zonde. Proppen papier, dozen en plastic zakken zijn veel leuker.
Ditquote:Op maandag 7 juli 2014 19:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tip 1, gewoon een plantenspuit nemen en de kat daarmee natspuiten op het moment dat ze iets stouts doen.
Tip 2, in het nekje pakken zoals moederpoes dat doet met haar tanden. Laten ze direct alles los en kan je ze op de grond zetten. DOET geen pijn.
Nou, dat soort dingen vinden ze dus geweldig. Maar weet niet wat voor bank of stoelen je hebt, maar dat vinden ze ook mooi.quote:
Ik heb maar zat dozen, dus dat komt ook mooi uitquote:Op maandag 7 juli 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doen. En geef je geld niet uit aan speeltjes. Zonde. Proppen papier, dozen en plastic zakken zijn veel leuker.
k doe ze ook niet echt weg, maar ik baal wel dat ik toen geluisterd heb naar de kinderen en Ado, want ik wilde helemaal geen konijnen....quote:
Mooi, want ik vrees een klein beetje voor m'n mooie gordijnenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tip 1, gewoon een plantenspuit nemen en de kat daarmee natspuiten op het moment dat ze iets stouts doen.
Tip 2, in het nekje pakken zoals moederpoes dat doet met haar tanden. Laten ze direct alles los en kan je ze op de grond zetten. DOET geen pijn.
Komt heus wel goed. Je moet alleen weten van jezelf; die kat kan 20 worden. Soms 15, soms 20. Denk daaraan dat wanneer jij 20 jaar ouder bent je dat nog steeds wilt.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb maar zat dozen, dus dat komt ook mooi uit
Ja gekkie dan moet je dat natuurlijk niet doen. Ik wil ze ook wel. :$ Maar BobbyB misschien nietquote:Op maandag 7 juli 2014 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
k doe ze ook niet echt weg, maar ik baal wel dat ik toen geluisterd heb naar de kinderen en Ado, want ik wilde helemaal geen konijnen....
Aha, dat is dan wel iets waar je meteen straight op moet letten. Want dat is voor katten geweldig. Hier ook.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mooi, want ik vrees een klein beetje voor m'n mooie gordijnen
alleen als ze net op de kattenbak geweest zijn ruiken ze vies.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind katten dan ook niet echt charmant ruiken. Maar goed, dat is maar net wat je wel of niet erg vindt. Mijn hondje heeft nooit gestonken, bijvoorbeeld. Geur hangt ook vaak samen met het voer.
Vriend Mu, hoe is de leef?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die neem ik altijd vers mee uit de super
Vind ie helemaal te gek en kost niks
Sja, ik snap niet zo goed waarom je geen konijnen wilt, maar ik ben dan ook fan van zequote:Op maandag 7 juli 2014 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
k doe ze ook niet echt weg, maar ik baal wel dat ik toen geluisterd heb naar de kinderen en Ado, want ik wilde helemaal geen konijnen....
Dan ga ik dat van de week maar eens fixen. En dozen/proppen papier moet goed komenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tip 1 he.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dan toch spuiten.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tip 1 he.
Ik pak plantenspuit, Jules kijkt me aan, komt naar mij toe, geeft kopjes, is klaar met neplief doen en gaat gewoon alsnog dat doen waar ik haar voor nat wilde spuiten![]()
Rotbeest.
Een lekkere stoffen bankquote:Op maandag 7 juli 2014 19:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, dat soort dingen vinden ze dus geweldig. Maar weet niet wat voor bank of stoelen je hebt, maar dat vinden ze ook mooi.
Die van mij zijn nog nooit de gordijnen ingedokenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aha, dat is dan wel iets waar je meteen straight op moet letten. Want dat is voor katten geweldig. Hier ook.Let erop en pak ze. Zeg nee. En niet daarna meteen aaien, maar even wachten.
Sjaak stonk zelfs niet als ie nat wasquote:Op maandag 7 juli 2014 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
alleen als ze net op de kattenbak geweest zijn ruiken ze vies.
Natte hond
Thanksquote:Op maandag 7 juli 2014 19:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uhuh. en dan rent ze heel snel naar dr eigen kamer en 3 tellen later doet ze het gewoon weer.quote:
Daar heb ik al aan gedachtquote:Op maandag 7 juli 2014 19:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Komt heus wel goed. Je moet alleen weten van jezelf; die kat kan 20 worden. Soms 15, soms 20. Denk daaraan dat wanneer jij 20 jaar ouder bent je dat nog steeds wilt.
Konijnen doen tenminste nog lief ende schattig rondhuppelenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die zijn stúkken leuker dan konijnen
Cant see no shit.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:44 schreef Faxie het volgende:
[img]http://i.marktplaats.com/00/s/MTAyNFg3Njg=/z/dBEAAOxyHIlTbn53/$_82.JPG/img]
Cavia's knorren zo schattigquote:Op maandag 7 juli 2014 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Konijnen doen tenminste nog lief ende schattig rondhuppelen
nou ja, het was dus drie tegen een.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja gekkie dan moet je dat natuurlijk niet doen. Ik wil ze ook wel. :$ Maar BobbyB misschien niet
Maarja, hoe oud was ze toen en nu?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh. en dan rent ze heel snel naar dr eigen kamer en 3 tellen later doet ze het gewoon weer.
Hardleers rotbeest
Lol, je gaat ook inkopen doen?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ga ik dat van de week maar eens fixen. En dozen/proppen papier moet goed komen
Elke dag 2 keer de bak scheppen, heb je daar ook aan gedacht?quote:
Ditquote:Op maandag 7 juli 2014 19:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maarja, hoe oud was ze toen en nu?Je moet dat doen vanaf kitten zijnde.
Je zou mij es moeten horen snurken.quote:
quote:
Hehe, maar Ado wilde het ook, dus dan moet hij het ook doenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, het was dus drie tegen een.
Ze verzorgen ze ook wel, maar je hebt er gewoon geen reet aan en ik vind konijnen écht niet leuk. Om naar te kijken wel, als ze rondrennen enzo, maar als huisdier gewoon niet.
En over 6 jaar zit ik hier thuis nog met de konijnen en zijn de kinderen uit huis
Ik ookquote:Op maandag 7 juli 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, ik snap niet zo goed waarom je geen konijnen wilt, maar ik ben dan ook fan van ze. Cavia's zijn trouwens ook baas
. Wij hebben vroeger altijd cavia's gefokt
.
Kat van m'n oom en tante is nu 19quote:Op maandag 7 juli 2014 19:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Komt heus wel goed. Je moet alleen weten van jezelf; die kat kan 20 worden. Soms 15, soms 20. Denk daaraan dat wanneer jij 20 jaar ouder bent je dat nog steeds wilt.
Ik had nieuwe gordijnen, had de eerste net opgehangen, draai mij om zodat ik de tweede kon pakken en toen zag ik dit. Ik schrok mij halfdood!quote:Op maandag 7 juli 2014 19:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die van mij zijn nog nooit de gordijnen ingedoken
Nja, bij katten opzich is dat minder erg dan bij mensen.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kat van m'n oom en tante is nu 19Begint alleen dement te worden nu
Ik ben bang dat het dan lijkt alsof ik me in een houtzagerij bevind.quote:
weet je zeker dat Sjaak een hond was?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sjaak stonk zelfs niet als ie nat was. Met dank aan de speciale spray van mijn vriendin de hondentrimster
.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had nieuwe gordijnen, had de eerste net opgehangen, draai mij om zodat ik de tweede kon pakken en toen zag ik dit. Ik schrok mij halfdood!
[ afbeelding ]
Ik had pas heel laat een plantenspuit gekocht.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maarja, hoe oud was ze toen en nu?Je moet dat doen vanaf kitten zijnde.
cavia's maken lieve geluidjes en vinden het fijn om op schoot te zitten.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Konijnen doen tenminste nog lief ende schattig rondhuppelen
De mooiste teckel die ik ooit gezien hebquote:Op maandag 7 juli 2014 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weet je zeker dat Sjaak een hond was?
Ja daar was ik al van op de hoogtequote:Op maandag 7 juli 2014 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elke dag 2 keer de bak scheppen, heb je daar ook aan gedacht?
Tenzij je je kat naar buiten laat, dan scheelt dat wel.
Leuk! Daar zullen ze wel op gaan liggen en krabbenquote:
Ik schrok echt heel erg hoor!!quote:
Awww. Ja, ik doe het ook nooit. Vaak gewoon oppakken. Ze zijn wel lief.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had pas heel laat een plantenspuit gekocht.
Maar ze luistert wel naar huppelpuber, dus komt goed met haar.
Ze wordt 13 augustus 2
Ja, dan ligt de kak in de tuin van een anderquote:Op maandag 7 juli 2014 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elke dag 2 keer de bak scheppen, heb je daar ook aan gedacht?
Tenzij je je kat naar buiten laat, dan scheelt dat wel.
nee, hij wilde liever konijnen dan iets anders, maar nog liever niks geloof ikquote:Op maandag 7 juli 2014 19:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]Awesome.
[..]
Hehe, maar Ado wilde het ook, dus dan moet hij het ook doen
Evilquote:Op maandag 7 juli 2014 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had nieuwe gordijnen, had de eerste net opgehangen, draai mij om zodat ik de tweede kon pakken en toen zag ik dit. Ik schrok mij halfdood!
[ afbeelding ]
Dat ruikt lekker altijd.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ben bang dat het dan lijkt alsof ik me in een houtzagerij bevind.
Jules is echt van Huppelpuber ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Awww. Ja, ik doe het ook nooit. Vaak gewoon oppakken. Ze zijn wel lief.
Is huppelpuber ook het baasje?
Ik schep de bak niet twee keer per dag hoor. :$ Mss lui, maar 1 keer per 4 dagen is voldoende voor 2 katten. Ze komen wel een beetje buiten.quote:
Die grijze van mij verdwijnt ook nog wel eens op mijn tapijt. Ben wel eens bijna op hem gaan staanquote:Op maandag 7 juli 2014 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrok echt heel erg hoor!!
En elke keer weer he. Ben ik dr kwijt, zit ze gewoon voor het gordijn.
Zwart op zwart is niet te zien
Ja precies.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dan ligt de kak in de tuin van een ander.
Krabben?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Leuk! Daar zullen ze wel op gaan liggen en krabbenAnders plaid erover.
Klopt! De houtkrullen die bolle in zijn stal krijgt ruiken ook zo fijnquote:
Oei..... Verschillende belangen.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, hij wilde liever konijnen dan iets anders, maar nog liever niks geloof ik
weet fas al van je teckelquote:Op maandag 7 juli 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
De mooiste teckel die ik ooit gezien heb. Thatcher stinkt overigens ook niet. Hillary en Donna wel, maar die spelen dan ook op de mesthoop
.
Ik zal maar niet zeggen wat ik daarvan vindquote:
Je hoeft de keukendeur dus echt niet terug te zetten hequote:Op maandag 7 juli 2014 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee de keukendeur terug zetten. En ik kan wat spulletjes overnemen van een andere tante.
Ik heb 'm niet meerquote:Op maandag 7 juli 2014 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weet fas al van je teckel[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules is echt van Huppelpuber ja.
Ik ben personeel voor die kat hij niet.
Oh ja dat heb ik meerdere malen per dag. Dan rent het kreng weer eens stiekem mijn slaapkamer in en daar heb ik zwarte vloerbedekking.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die grijze van mij verdwijnt ook nog wel eens op mijn tapijt. Ben wel eens bijna op hem gaan staan![]()
Ik schep eens in de twee dagen. 2 katten en 2 bakken, komen niet buiten. Maar toen ik ze nog elke dag deed dacht ik 'Nog zo schoon, daar kan ook wel een dag langer tussen'. En ze laten het mij ook echt wel weten als het toch niet schoon genoeg is voor hunquote:Op maandag 7 juli 2014 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik schep de bak niet twee keer per dag hoor. :$ Mss lui, maar 1 keer per 4 dagen is voldoende voor 2 katten. Ze komen wel een beetje buiten.
Ik ga op termijn m'n schutting een beetje aanpassen denk ikquote:Op maandag 7 juli 2014 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik schep de bak niet twee keer per dag hoor. :$ Mss lui, maar 1 keer per 4 dagen is voldoende voor 2 katten. Ze komen wel een beetje buiten.
Fijn voor ons als baasjes toch?quote:
Ja dat doen ze wel eens met die nageltjes. :$quote:
Ja, en nog fijner voor de tuinierende buurman/buurvrouwquote:
Ben het met je eens. Ik woon 2 hoog en het dakterras loopt over de gehele lengte van het pand incl scheidingswandjes, zelfs dan laten mensen hun katten naar buitenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik daarvan vind.
Ow dan hoef ik ze niet meer hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 19:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat doen ze wel eens met die nageltjes. :$
Ja, is echt tof om te zien hoor.quote:
Netjes. Ik heb een bak voor twee katten. En boven dus twee bakken voor 5 katten. Dat is wel iets vaker verschoond hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik schep eens in de twee dagen. 2 katten en 2 bakken, komen niet buiten. Maar toen ik ze nog elke dag deed dacht ik 'Nog zo schoon, daar kan ook wel een dag langer tussen'. En ze laten het mij ook echt wel weten als het toch niet schoon genoeg is voor hun
Je kan ze ook aan een lijntje doen he!quote:Op maandag 7 juli 2014 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga op termijn m'n schutting een beetje aanpassen denk ik![]()
Dan mogen ze af en toe buiten
Dat is gewoon egoïstischquote:Op maandag 7 juli 2014 19:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Ik woon 2 hoog en het dakterras loopt over de gehele lengte van het pand incl scheidingswandjes, zelfs dan laten mensen hun katten naar buiten
Ook een optie. Maar er wandelen wel veel mensen met honden hier...quote:Op maandag 7 juli 2014 19:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je kan ze ook aan een lijntje doen he!
Ach, ik heb mijn buren gesproken daarover en die vinden dat helemaal niet erg. Ze zeiden zelfs; is juist goed die extra mest.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en nog fijner voor de tuinierende buurman/buurvrouw.
Ja best wel, niet dat ik overal poep tegenkom maar toch ... 2 van die mormels die je slaapkamer binnen komen als je even niet oplet, dat is echt aso maar ja, weet niet van wie ze zijn en ben een fokkerquote:
Was mijn oude buurvrouw maar zo meegaand.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, ik heb mijn buren gesproken daarover en die vinden dat helemaal niet erg. Ze zeiden zelfs; is juist goed die extra mest.
Niet iedereen denkt er zo over, dat weet ik ook wel. Maar ik kan met geen mogelijkheid mijn kat binnen houden en op het moment dat een buur daarover klaagt kan ik met hem in conversatie en hoop ik dat we een oplossing kunnen bieden. Want ik begrijp ook best dat het niet tof kan zijn en daar wil ik dan ook echt wel graag niet de reden van zijn.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, is echt tof om te zien hoor.
Ze slaapt ook elke avond bij hem. Soms in bed maar meestal gewoon ergens in zijn kamer. Zolang ze maar bij hem kan zijn.
Dat hadden mijn buren in Emmen. En toen hing hun kat aan mijn kant van de schutting bijna dood te gaanquote:Op maandag 7 juli 2014 19:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je kan ze ook aan een lijntje doen he!
Vang ze. De eigenaar komt vanzelf kijken waar de katten zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 19:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja best wel, niet dat ik overal poep tegenkom maar toch ... 2 van die mormels die je slaapkamer binnen komen als je even niet oplet, dat is echt aso maar ja, weet niet van wie ze zijn en ben een fokker.
Ja vaste lijn in de tuin.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook een optie. Maar er wandelen wel veel mensen met honden hier...
Of bedoel je aan een vaste lijn in de tuin?
Dat moet er haast wel grappig uitzienquote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus... Ga je even boodschappen doen.. Echt bijna alles is in grootverpakking..
Voor jou is toch alles grootverpakking?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus... Ga je even boodschappen doen.. Echt bijna alles is in grootverpakking..
Ik vraag me bij heel veel mensen af waarom ze in godsnaam aan dieren zijn begonnen.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hadden mijn buren in Emmen. En toen hing hun kat aan mijn kant van de schutting bijna dood te gaan![]()
Maar die mensen hadden in totaal 6 katten, 5 huistuinenkeuken beesten en 1 luxe.
Die luxe mocht dus alleen aan het touwtje naar buiten. Die andere 5 mochten niet naar binnen als het regende want dan kreeg ze kattenpootjes door het huis.
Neem dan geen dieren
Waar moet ik ze laten?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vang ze. De eigenaar komt vanzelf kijken waar de katten zijn.
he, maar jij hebt nooit katten gehad? Of bedoel je dat zij katten had en daar geen rekening mee hield?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was mijn oude buurvrouw maar zo meegaand.
En dan aansprekenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vang ze. De eigenaar komt vanzelf kijken waar de katten zijn.
Bij mij ook zekerquote:Op maandag 7 juli 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me bij heel veel mensen af waarom ze in godsnaam aan dieren zijn begonnen.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hadden mijn buren in Emmen. En toen hing hun kat aan mijn kant van de schutting bijna dood te gaan![]()
Maar die mensen hadden in totaal 6 katten, 5 huistuinenkeuken beesten en 1 luxe.
Die luxe mocht dus alleen aan het touwtje naar buiten. Die andere 5 mochten niet naar binnen als het regende want dan kreeg ze kattenpootjes door het huis.
Neem dan geen dieren
Amerika he. Waar je coca cola standaard vanaf 1.5 liter koopt.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
In een doos. Vinden ze prachtig.quote:
Mijn oude buurvrouw had vier katten. Raad eens waar die vier katten graag zatenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
he, maar jij hebt nooit katten gehad? Of bedoel je dat zij katten had en daar geen rekening mee hield?
De eigenaren? In stukjes hakken en meegeven met het vuilnis. Of de lichamen in gebluste kalk dumpen. Zoveel mogelijkheden.quote:
Eerlijk? In het geval van Jules wel, jaquote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De eigenaren? In stukjes hakken en meegeven met het vuilnis. Of de lichamen in gebluste kalk dumpen. Zoveel mogelijkheden.
LAquote:
Straks, ff kijken wat goed te doen is qua reizenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat moet er haast wel grappig uitzien![]()
Maar ga eens de toerist uithangen ipv FOK!ken!!
Maar die had ik dan ook echt voor Huppelpuber gehaald he, niet voor mij!!quote:Op maandag 7 juli 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerlijk? In het geval van Jules wel, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |