Terechtquote:Op maandag 7 juli 2014 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben echt zo verliefd op Hertog!!
Ik denk ook niet dat huppelpuber ze meekrijgt als ie het huis uit gaat ook al zijn ze van hem
De kat krijgt hij dan wel mee hoorquote:
Fking goede wodka.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet nog eten kopen maar ik weet niet wat.
/dagelijkseroutine
Kattenvoerquote:Op maandag 7 juli 2014 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet nog eten kopen maar ik weet niet wat.
/dagelijkseroutine
Jij gaat er ook helemaal in op he.quote:
Gewoon salade maken of soep.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, nee dat laat ik aan de katten over
[..]
Da's duur
mwa, zo ben ik ookquote:Op maandag 7 juli 2014 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n vriendin is maar even wat anders gaan doen, toen we echt weg moesten kwam ze me ophalen. Eigenlijk best triest op mijn leeftijd
.
Ik moest me inhouden. Maar jullie waren dan ook gewoon erg gezellig,quote:
dat kun je ze gewoon afleren hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, varkens, dat zijn schone dieren. Katten zijn vies. Gaan ze met die vieze pootjes waar ze net mee hebben zitten graven in de kattenbak op 't aanrecht zitten. Jakkes.
Dieren horen niet op het aanrecht.
Ja, je kunt ze dat afleren als je er bij bent. Wanneer jij er niet bij bent... Laat ik het erop houden dat ze dan echt wel dansen op tafel.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat kun je ze gewoon afleren hoor
mwa, dan zullen ze wel eens op het aanracht komen (kattenpootjes verraden dat) maar dat valt reuze mee hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, je kunt ze dat afleren als je er bij bent. Wanneer jij er niet bij bent... Laat ik het erop houden dat ze dan echt wel dansen op tafel.
En kattenharen. En ik vind het idee gewoon viesquote:Op maandag 7 juli 2014 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, dan zullen ze wel eens op het aanracht komen (kattenpootjes verraden dat) maar dat valt reuze mee hoor
Ze hebben andere plekjes die ze leuker vinden
Ik begin enthousiast te wordenquote:
Dat wat niet mag is juist het leukst. Daarom heeft hups zo een rotkat want die mag bijna alles.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, dan zullen ze wel eens op het aanracht komen (kattenpootjes verraden dat) maar dat valt reuze mee hoor
Ze hebben andere plekjes die ze leuker vinden
Net alsof je voor het eerst vader wordtquote:Op maandag 7 juli 2014 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik begin enthousiast te worden![]()
Daarnet nog even een paar winkels bezocht om te kijken hoe of wat![]()
Is zo'n drinkfontein wat denk je?
En vinden ze die ene slang met dat balletje leuk?
Er loopt er een voor m'n deur af en toequote:Op maandag 7 juli 2014 19:33 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag konijntjes. Dat zijn echt leuke diertjes.
ik vind honden viezer eigenlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
En kattenharen. En ik vind het idee gewoon vies. Maar goed, ik heb er geen last van want ik heb geen katten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |