Terechtquote:Op maandag 7 juli 2014 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben echt zo verliefd op Hertog!!
Ik denk ook niet dat huppelpuber ze meekrijgt als ie het huis uit gaat ook al zijn ze van hem
De kat krijgt hij dan wel mee hoorquote:
Fking goede wodka.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet nog eten kopen maar ik weet niet wat.
/dagelijkseroutine
Kattenvoerquote:Op maandag 7 juli 2014 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet nog eten kopen maar ik weet niet wat.
/dagelijkseroutine
Jij gaat er ook helemaal in op he.quote:
Gewoon salade maken of soep.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, nee dat laat ik aan de katten over
[..]
Da's duur
mwa, zo ben ik ookquote:Op maandag 7 juli 2014 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n vriendin is maar even wat anders gaan doen, toen we echt weg moesten kwam ze me ophalen. Eigenlijk best triest op mijn leeftijd
.
Ik moest me inhouden. Maar jullie waren dan ook gewoon erg gezellig,quote:
dat kun je ze gewoon afleren hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, varkens, dat zijn schone dieren. Katten zijn vies. Gaan ze met die vieze pootjes waar ze net mee hebben zitten graven in de kattenbak op 't aanrecht zitten. Jakkes.
Dieren horen niet op het aanrecht.
Ja, je kunt ze dat afleren als je er bij bent. Wanneer jij er niet bij bent... Laat ik het erop houden dat ze dan echt wel dansen op tafel.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat kun je ze gewoon afleren hoor
mwa, dan zullen ze wel eens op het aanracht komen (kattenpootjes verraden dat) maar dat valt reuze mee hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, je kunt ze dat afleren als je er bij bent. Wanneer jij er niet bij bent... Laat ik het erop houden dat ze dan echt wel dansen op tafel.
En kattenharen. En ik vind het idee gewoon viesquote:Op maandag 7 juli 2014 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, dan zullen ze wel eens op het aanracht komen (kattenpootjes verraden dat) maar dat valt reuze mee hoor
Ze hebben andere plekjes die ze leuker vinden
Ik begin enthousiast te wordenquote:
Dat wat niet mag is juist het leukst. Daarom heeft hups zo een rotkat want die mag bijna alles.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, dan zullen ze wel eens op het aanracht komen (kattenpootjes verraden dat) maar dat valt reuze mee hoor
Ze hebben andere plekjes die ze leuker vinden
Net alsof je voor het eerst vader wordtquote:Op maandag 7 juli 2014 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik begin enthousiast te worden![]()
Daarnet nog even een paar winkels bezocht om te kijken hoe of wat![]()
Is zo'n drinkfontein wat denk je?
En vinden ze die ene slang met dat balletje leuk?
Er loopt er een voor m'n deur af en toequote:Op maandag 7 juli 2014 19:33 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag konijntjes. Dat zijn echt leuke diertjes.
ik vind honden viezer eigenlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
En kattenharen. En ik vind het idee gewoon vies. Maar goed, ik heb er geen last van want ik heb geen katten
.
Die van mij drinken veeeeel meer sinds ik een drinkfontein heb. Het is niet noodzakelijk maar zeker aan te raden!quote:Op maandag 7 juli 2014 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
ja ja 1 met zoiets zeker:quote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er loopt er een voor m'n deur af en toe![]()
Zullen we 'm samen vangen?
ik zei al, dat valt dus wle mee, ze kunnen vanaf het aanracht niet naar buiten kijken ofzo, dus het is gewoon niet zo interessant, ze zitten wel op de vensterbank in de badkamer of slaapkamer van mn dochter.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat wat niet mag is juist het leukst. Daarom heeft hups zo een rotkat want die mag bijna alles.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Net alsof je voor het eerst vader wordt
Nou, ik heb wel gemerkt dat alle kittens graag uit een glas water drinken. Dus als ik jou was dan zou ik gewoon een bakje water nemen en daarbij een glas ergens laten staan met vers water erin.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, een echtequote:Op maandag 7 juli 2014 19:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
ja ja 1 met zoiets zeker:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er loopt er een voor m'n deur af en toe![]()
Zullen we 'm samen vangen?
Al eens in de quarantaine van een dierenasiel geweestquote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind honden viezer eigenlijk![]()
Die stinken in elk geval meer
Haha ik heb touw zat hierquote:Op maandag 7 juli 2014 19:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel gemerkt dat alle kittens graag uit een glas water drinken. Dus als ik jou was dan zou ik gewoon een bakje water nemen en daarbij een glas ergens laten staan met vers water erin.
JAAAA, dat vinden ze geweldig. Al zijn ze er nu alweer op uitgekeken en hebben ze weer nieuwe speeltjes. Al mijn katten houden het meest van haarelastiekjes en schelpjes en balletjesEigenlijk alles wat je niet als speeltje ziet, zien zij wel zo.
Dus stukjes plastic ( kijk daarmee uit) maar ook touwtjes en dus elastiekjes.
Nou dat vind ik dus ook. Van dat echte hondengeur, bleh.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind honden viezer eigenlijk![]()
Die stinken in elk geval meer
Doen. En geef je geld niet uit aan speeltjes. Zonde. Proppen papier, dozen en plastic zakken zijn veel leuker.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ik twijfel nog om mijn keukendeur terug te zetten of niet. Zonder is veel handiger met in/uit lopen, maar met voorkom ik dat de katten op het aanrecht gaan dansen.
Ik kan hier een konijnen houden.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die van ons drinken meer sinds ze een glazen drinkbakje erbij hebben
En ik heb konijnen, aar vind er niks aan, wil je ze hebben Samzz? Neem ik weer cavia's, wat ik gelijk al had moeten doen
ik had het niet over de poep, ik had het over het dier zelf. En babypoep van echt kleine babies stinkt helemaal niet, je bedoelt als ze wat groter zijn en al meeeten met de potquote:Op maandag 7 juli 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Al eens in de quarantaine van een dierenasiel geweest? Ik wel. Er is echt maar één ding viezer dan kattenstront. En dat is babyschijt
.
Maar goed, honden kunnen inderdaad ook enorm stinken.
Tip 1, gewoon een plantenspuit nemen en de kat daarmee natspuiten op het moment dat ze iets stouts doen.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ik twijfel nog om mijn keukendeur terug te zetten of niet. Zonder is veel handiger met in/uit lopen, maar met voorkom ik dat de katten op het aanrecht gaan dansen.
Cavia'squote:Op maandag 7 juli 2014 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die van ons drinken meer sinds ze een glazen drinkbakje erbij hebben
En ik heb konijnen, aar vind er niks aan, wil je ze hebben Samzz? Neem ik weer cavia's, wat ik gelijk al had moeten doen
Ik vind katten dan ook niet echt charmant ruikenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had het niet over de poep, ik had het over het dier zelf. En babypoep van echt kleine babies stinkt helemaal niet, je bedoelt als ze wat groter zijn en al meeeten met de pot
Die neem ik altijd vers mee uit de superquote:Op maandag 7 juli 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doen. En geef je geld niet uit aan speeltjes. Zonde. Proppen papier, dozen en plastic zakken zijn veel leuker.
Ditquote:Op maandag 7 juli 2014 19:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tip 1, gewoon een plantenspuit nemen en de kat daarmee natspuiten op het moment dat ze iets stouts doen.
Tip 2, in het nekje pakken zoals moederpoes dat doet met haar tanden. Laten ze direct alles los en kan je ze op de grond zetten. DOET geen pijn.
Nou, dat soort dingen vinden ze dus geweldig. Maar weet niet wat voor bank of stoelen je hebt, maar dat vinden ze ook mooi.quote:
Ik heb maar zat dozen, dus dat komt ook mooi uitquote:Op maandag 7 juli 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doen. En geef je geld niet uit aan speeltjes. Zonde. Proppen papier, dozen en plastic zakken zijn veel leuker.
k doe ze ook niet echt weg, maar ik baal wel dat ik toen geluisterd heb naar de kinderen en Ado, want ik wilde helemaal geen konijnen....quote:
Mooi, want ik vrees een klein beetje voor m'n mooie gordijnenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tip 1, gewoon een plantenspuit nemen en de kat daarmee natspuiten op het moment dat ze iets stouts doen.
Tip 2, in het nekje pakken zoals moederpoes dat doet met haar tanden. Laten ze direct alles los en kan je ze op de grond zetten. DOET geen pijn.
Komt heus wel goed. Je moet alleen weten van jezelf; die kat kan 20 worden. Soms 15, soms 20. Denk daaraan dat wanneer jij 20 jaar ouder bent je dat nog steeds wilt.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb maar zat dozen, dus dat komt ook mooi uit
Ja gekkie dan moet je dat natuurlijk niet doen. Ik wil ze ook wel. :$ Maar BobbyB misschien nietquote:Op maandag 7 juli 2014 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
k doe ze ook niet echt weg, maar ik baal wel dat ik toen geluisterd heb naar de kinderen en Ado, want ik wilde helemaal geen konijnen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |