Nee geen problemen met een gesloten kattenbak, maar in het begin inderdaad even een open kattenbak nemen, kan je gewoon zo'n goedkope doen. Die van Curver zijn inderdaad prachtig!!quote:Op maandag 7 juli 2014 16:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha![]()
Ja die wil ik![]()
Trouwens, hebben ze problemen met een gesloten kattenbak? Ik zag een mooie van Curver![]()
En ja er komen er 2, maar voor de kitten eerst een open en lage denk ik.
Welke vulling moet ik hebben? Wat las iets over 'geen klontvormend en silica' vanwege de kitten.
En hoevaak en hoeveel moet je ze te eten geven?
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:24 schreef Royco1 het volgende:
Gebruik je nu serieus de poezen die je nog niet eens hebt om te hosselen?
Met zn 'misschien'quote:Op maandag 7 juli 2014 16:24 schreef Royco1 het volgende:
Gebruik je nu serieus de poezen die je nog niet eens hebt om te hosselen?
Sowieso weet ik al niet hoe slim het is als hij al zo lang zo twijfelt...quote:
Mja ik las iets over dat kittens dat op kunnen gaan eten en da's slecht voor ze. Gaan ze dood vanquote:Op maandag 7 juli 2014 16:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee geen problemen met een gesloten kattenbak, maar in het begin inderdaad even een open kattenbak nemen, kan je gewoon zo'n goedkope doen. Die van Curver zijn inderdaad prachtig!!
Vulling maakt niet uit, persoonlijk houden wij van Catsan, kan je goedkoop online kopen. Is een soort luier die je om de kattenbak kan doen en zo weer weg kan gooien. Maar elk grind is eigenlijk wel prima, maar klontvormend is juist goed, want dan neemt het grind plas op enzo en ruik je dat niet.
Elke dag moet er altijd hard voer staan en bij ons krijgen ze drie keer per dag zacht voer maar dat komt omdat ze nog mini zijn. Onze eigen oude katten krijgen 1 blikje zacht voer savonds.
Hebben die van mij nooit gedaanquote:Op maandag 7 juli 2014 16:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik las iets over dat kittens dat op kunnen gaan eten en da's slecht voor ze. Gaan ze dood van
Nou, kan me voorstellen dat het moeilijk is.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso weet ik al niet hoe slim het is als hij al zo lang zo twijfelt...
Ik niet. Maar dat komt omdat ik al direct heel zeker was van het feit dat ik katten wilde.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, kan me voorstellen dat het moeilijk is.
Die van mij eten het vlees van de Lidl niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hebben die van mij nooit gedaan![]()
Ik gebruik overigens die van de Lidl. Goedkoop en werkt geniaal
Oh het eten heb ik ook van de whiskas hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van mij eten het vlees van de Lidl niet.
Hebben het liefste whiskas of van de Aldi.
Als je dan doet kroelen zou ik ook blijven liggenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ligt mijn katerbaby dus bij mij op schoot
Ik wil gewoon m'n verantwoordelijkheid nemen en er goed over nadenken. Zolderkamerautistje hequote:Op maandag 7 juli 2014 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso weet ik al niet hoe slim het is als hij al zo lang zo twijfelt...
Nou, net zo hard als dat ik nu twijfel om die donker cyperse te nemen. We willen het echt heel graag, eigenlijk al vanaf het begin om een kitten erbij te nemen, maar ja, dat is weer een kat erbij.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik niet. Maar dat komt omdat ik al direct heel zeker was van het feit dat ik katten wilde.
Je wil ze of je wil ze niet. Niets moeilijks aan toch?
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien moet ik Sheldon daar ook maar eens voor in gaan zetten
Ah okequote:Op maandag 7 juli 2014 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hebben die van mij nooit gedaan![]()
Ik gebruik overigens die van de Lidl. Goedkoop en werkt geniaal
Ik mis dat zo enormquote:Op maandag 7 juli 2014 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriendin heeft steeds tijdelijke verzorgkittens voor een maand of twee.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha![]()
Ja die wil ik![]()
Trouwens, hebben ze problemen met een gesloten kattenbak? Ik zag een mooie van Curver![]()
En ja er komen er 2, maar voor de kitten eerst een open en lage denk ik.
Welke vulling moet ik hebben? Wat las iets over 'geen klontvormend en silica' vanwege de kitten.
En hoevaak en hoeveel moet je ze te eten geven?
Ik wil dat ook wel. Wie niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft steeds tijdelijke verzorgkittens voor een maand of twee.
Zo. Fucking. Cute.
Charlie ook niet. Komt alleen bij me liggen om te slapen, verder niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daan en Gijs zijn wel kroelerds maar geen schootkatten
Zazu komt ook zelden bij me op schoot liggen. Vandaar ook dat ik nu gevangen ben op mijn eigen bankquote:Op maandag 7 juli 2014 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daan en Gijs zijn wel kroelerds maar geen schootkatten
Ik kan het je afraden. Voordat je het weet slokken ze alle aandacht van de vrouwen op omdat ze zo schattig zijn en dan kun je zelf naar jouw 'knuffelmoment' fluiten.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien moet ik Sheldon daar ook maar eens voor in gaan zetten
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwachtte een yats-multiquotesuperpostquote:Op maandag 7 juli 2014 16:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan het je afraden. Voordat je het weet slokken ze alle aandacht van de vrouwen op omdat ze zo schattig zijn en dan kun je zelf naar jouw 'knuffelmoment' fluiten.
[..]Geef hem geen ongelijk natuurlijk
Je moet gewoon weten wanneer het moment daar is om het weer over te nemen.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan het je afraden. Voordat je het weet slokken ze alle aandacht van de vrouwen op omdat ze zo schattig zijn en dan kun je zelf naar jouw 'knuffelmoment' fluiten.
Sorry, het is niet altijd raakquote:Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik verwachtte een yats-multiquotesuperpost
Interessant, leg het me eens uit?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet gewoon weten wanneer het moment daar is om het weer over te nemen.
ik knuffel nog altijd liever met mn vent hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ja dat is bij elke vrouw weer anders hequote:Op maandag 7 juli 2014 16:53 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, het is niet altijd raak
[..]
Interessant, leg het me eens uit?
Hoe is de leef?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:53 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, het is niet altijd raak
[..]
Interessant, leg het me eens uit?
quote:
Nog niet veel gezien haha, zo eerst maar eens rondwandelen hier..quote:
quote:
Het was om half 8 al enorm warmquote:
Ook saai. Kom je daar helemaal voor naar Amerikaquote:Op maandag 7 juli 2014 17:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Nog niet veel gezien haha, zo eerst maar eens rondwandelen hier..
[..]![]()
Die is gewoon thuis en moet zo werken
Mwahquote:
Lekker burgerlijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook saai. Kom je daar helemaal voor naar Amerika
Waar zit je ergens? En waarom is zij niet vrij?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het was om half 8 al enorm warmDat wordt nog wat vandaag
Maar verder gaat 't best
Van de week naar Hollywood toe etc, dit is pas de eerste volle dag joh..quote:Op maandag 7 juli 2014 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook saai. Kom je daar helemaal voor naar Amerika
Noord Ooost LA, nog noordelijker dan Hollywoodquote:Op maandag 7 juli 2014 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar zit je ergens? En waarom is zij niet vrij?
Wat? Daarvoor ging je toch die kant op?quote:
Ah, lekker heurquote:Op maandag 7 juli 2014 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Noord Ooost LA, nog noordelijker dan Hollywood
Nope, nog niks gepland en niks van plan. Misschien een keer een weekend of zo.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]je bent zelluf
Hey heb jij nog vakantie? ??
Alleen om te neuken ? Wat oppervlakkig van jequote:Op maandag 7 juli 2014 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat? Daarvoor ging je toch die kant op?
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen om te neuken ? Wat oppervlakkig van je
Komt goed, ze komt gewoon hierheen na d'r werkquote:Op maandag 7 juli 2014 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, lekker heur
Dat van dat zomerschool is dan weer wat minder
Niet om puur m'n lul achterna te lopen, dan had ik net zo goed in NL kunnen blijven he.. Had me dan geen 1600 euro gekostquote:Op maandag 7 juli 2014 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat? Daarvoor ging je toch die kant op?
Om te neuken hoef je niet naar het meest preutse westerse land in de wereld te gaanquote:Op maandag 7 juli 2014 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja, wat moet je anders, niet gaan terwijl je denkt dat het de droomvrouw is?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
En dan na die week erachter komen dat het niks wordt.
Duuurrrrrrr grapje
Maar, hoe was het moment dat jullie elkaar zagen? Sloeg de vonk over? Heb je het idee, JA!quote:Op maandag 7 juli 2014 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet om puur m'n lul achterna te lopen, dan had ik net zo goed in NL kunnen blijven he.. Had me dan geen 1600 euro gekost
Okequote:Op maandag 7 juli 2014 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet om puur m'n lul achterna te lopen, dan had ik net zo goed in NL kunnen blijven he.. Had me dan geen 1600 euro gekost
Whateverquote:Op maandag 7 juli 2014 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
Duuurrrrrrr grapje
Aaaaaaahw, Teckels zijn zulke bazenhondjesquote:Op maandag 7 juli 2014 17:25 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Zo deed Binky ook altijd als je iets lekkers aan het eten was. Zat 'ie je zo aan te kijken:![]()
![]()
111 Kwijlen, alles. Kijk je 'm aan, draait 'ie z'n kopje bij en kijkt met een poker face vooruit.
![]()
"Niets aan de hand, just chilling.
"
Joh, unieke ervaring! Ik zou hetzelfde hebben gedaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
Duuurrrrrrr grapje
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar, hoe was het moment dat jullie elkaar zagen? Sloeg de vonk over? Heb je het idee, JA!
Echt.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaaaaaahw, Teckels zijn zulke bazenhondjes!
De teckel hier op stal, Margaret Thatcher, is ook zo'n bazig beestjequote:
MOOI!!! En ga je verder nog toeristische dingen doen? Alleen of samen?quote:
Altijd leuk, medestanders. Medegapers, in dit geval.quote:
Een gedeelde gaap is een halve gaap.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd leuk, medestanders. Medegapers, in dit geval.
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is hier nog steeds droogquote:
Nou, down under is het anders kletsnatquote:
En dat is erg?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, down under is het anders kletsnat.
Ik zie een oplossingquote:Op maandag 7 juli 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, down under is het anders kletsnat.
Nou ja, niet per se. Wel als je er niks mee doet.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:25 schreef Samzz het volgende:
Komt mijn pa, na ruim een half jaar, aan: Heb je eigenlijk geen visum nodig om in België te werken?.
Ja dat laatste ligt aan jezelf hequote:Op maandag 7 juli 2014 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, niet per se. Wel als je er niks mee doet.
Niet altijd hoor roy.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey geen traantjes he.
Kan er niet tegen als vrouwen huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |