*knuffel*quote:
Zo schattig, knuffelig en koetsjie koetsjiequote:
Ooit koop ik ook een koequote:Op maandag 7 juli 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo schattig, knuffelig en koetsjie koetsjie.
Hoe schattigquote:
Kalfje van een maandje oudquote:
Ik vind alle babydiertjes leukquote:Op maandag 7 juli 2014 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah babykoetjes
Toffe dieren zijn het toch.
Net als geitjes.
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sinds wanneer sta jij tussen de andere koeien en wie is die dame links?
Jaquote:
Mijn soort vrouw.quote:
Dat eerste is nog best leuk om te doen, zeker als je ook echt dingen gaat doen van dat lijstje en ze door kunt strepenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga n bucketlist maken![]()
En ik moet n anekdote schrijven over n vriend/kennis en ik weet gewoon helemaal niks
Dat doe ik ook altijd. Als ze me vroeger kwijt waren bij mijn oom was de kans groot dat ik bij de kalfjes of de veulens zat.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
Ja. Ik kan het niet laten kalfjes te laten sabbelen. Het heeft m'n vriendin ruim een half uur gekost me los te weken van het kleine grut
.
M'n vriendin is maar even wat anders gaan doen, toen we echt weg moesten kwam ze me ophalenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste is nog best leuk om te doen, zeker als je ook echt dingen gaat doen van dat lijstje en ze door kunt strepen
[..]
Dat doe ik ook altijd. Als ze me vroeger kwijt waren bij mijn oom was de kans groot dat ik bij de kalfjes of de veulens zat.
Wat vind je van kittens?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kalfje van een maandje oud.
[..]
Ik vind alle babydiertjes leuk. Maar vooral koeien. En inderdaad, babygeitjes zijn ook briljant
.
[..]![]()
.
[..]
Ja. Ik kan het niet laten kalfjes te laten sabbelen. Het heeft m'n vriendin ruim een half uur gekost me los te weken van het kleine grut
.
Niemand die met me mee wil/kanquote:
Van alle babydiertjes toch het minst leukquote:
Ik val onder kan helaasquote:
Owquote:Op maandag 7 juli 2014 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van alle babydiertjes toch het minst leuk. Maar wel schattig, hoor.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n vriendin is maar even wat anders gaan doen, toen we echt weg moesten kwam ze me ophalen. Eigenlijk best triest op mijn leeftijd
.
Logischquote:Op maandag 7 juli 2014 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik val onder kan helaasAlthans, ik kan wel. Maar hier. Niet daar
Dus je kan samzz niet naar je huis lokken met je kittenquote:
Het is nog niemand gelukt mij naar huis te lokken door te zeggen 'ik heb katten/kittens'quote:Op maandag 7 juli 2014 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch
[..]
Dus je kan samzz niet naar je huis lokken met je kitten
Ook Samzz zou als een blok vallen voor Sheldonquote:Op maandag 7 juli 2014 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch
[..]
Shit je hebt me doorquote:Op maandag 7 juli 2014 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch
[..]
Dat was prachtig jaquote:Op maandag 7 juli 2014 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook Samzz zou als een blok vallen voor Sheldon
Zeker als ik samen met hem de oranje versiering ga ophangen.
Ik denk dat je dan toch eens kennis moet maken met die bolle rooie van mequote:Op maandag 7 juli 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is nog niemand gelukt mij naar huis te lokken door te zeggen 'ik heb katten/kittens'.
Ik heb in mijn leven zoveel katten gezien... Er was er maar ééntje die mij echt gegrepen heeft. En hij is doodquote:Op maandag 7 juli 2014 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan toch eens kennis moet maken met die bolle rooie van me
Gek want het zijn juist schone dieren tochquote:Op maandag 7 juli 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven zoveel katten gezien... Er was er maar ééntje die mij echt gegrepen heeft. En hij is dood. De rest vind ik leuk. Maar that's it. Daarnaast vind ik katten vies
.
Neuh ze likken vaak eerst hun ballen alvorens ze aan je hand komen sabbelen.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gek want het zijn juist schone dieren toch
Nee joh, varkens, dat zijn schone dieren. Katten zijn viesquote:Op maandag 7 juli 2014 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gek want het zijn juist schone dieren toch
Dit is echt een enorme knuffel. Alleen is hij niet zo slim (kater he?)quote:Op maandag 7 juli 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven zoveel katten gezien... Er was er maar ééntje die mij echt gegrepen heeft. En hij is dood. De rest vind ik leuk. Maar that's it. Daarnaast vind ik katten vies
.
Leuk, hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 19:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dit is echt een enorme knuffel. Alleen is hij niet zo slim (kater he?)
Ik snap dan ook niet dat je een kat hebtquote:
Viel reuze mee hier.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:10 schreef yats het volgende:
[..]Ik heb dat als mensen katten hebben. Dan kan het zo zijn dat ik ineens weg ben om ergens de kat te knuffelen
Ik ben echt zo verliefd op Hertog!!quote:Op maandag 7 juli 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet dat je een kat hebt. De agamen zijn veel leuker.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh ze likken vaak eerst hun ballen alvorens ze aan je hand komen sabbelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |