*knuffel*quote:
Zo schattig, knuffelig en koetsjie koetsjiequote:
Ooit koop ik ook een koequote:Op maandag 7 juli 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo schattig, knuffelig en koetsjie koetsjie.
Hoe schattigquote:
Kalfje van een maandje oudquote:
Ik vind alle babydiertjes leukquote:Op maandag 7 juli 2014 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah babykoetjes
Toffe dieren zijn het toch.
Net als geitjes.
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sinds wanneer sta jij tussen de andere koeien en wie is die dame links?
Jaquote:
Mijn soort vrouw.quote:
Dat eerste is nog best leuk om te doen, zeker als je ook echt dingen gaat doen van dat lijstje en ze door kunt strepenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga n bucketlist maken![]()
En ik moet n anekdote schrijven over n vriend/kennis en ik weet gewoon helemaal niks
Dat doe ik ook altijd. Als ze me vroeger kwijt waren bij mijn oom was de kans groot dat ik bij de kalfjes of de veulens zat.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
Ja. Ik kan het niet laten kalfjes te laten sabbelen. Het heeft m'n vriendin ruim een half uur gekost me los te weken van het kleine grut
.
M'n vriendin is maar even wat anders gaan doen, toen we echt weg moesten kwam ze me ophalenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste is nog best leuk om te doen, zeker als je ook echt dingen gaat doen van dat lijstje en ze door kunt strepen
[..]
Dat doe ik ook altijd. Als ze me vroeger kwijt waren bij mijn oom was de kans groot dat ik bij de kalfjes of de veulens zat.
Wat vind je van kittens?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kalfje van een maandje oud.
[..]
Ik vind alle babydiertjes leuk. Maar vooral koeien. En inderdaad, babygeitjes zijn ook briljant
.
[..]![]()
.
[..]
Ja. Ik kan het niet laten kalfjes te laten sabbelen. Het heeft m'n vriendin ruim een half uur gekost me los te weken van het kleine grut
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |