Krabben?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Leuk! Daar zullen ze wel op gaan liggen en krabbenAnders plaid erover.
Klopt! De houtkrullen die bolle in zijn stal krijgt ruiken ook zo fijnquote:
Oei..... Verschillende belangen.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, hij wilde liever konijnen dan iets anders, maar nog liever niks geloof ik
weet fas al van je teckelquote:Op maandag 7 juli 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
De mooiste teckel die ik ooit gezien heb. Thatcher stinkt overigens ook niet. Hillary en Donna wel, maar die spelen dan ook op de mesthoop
.
Ik zal maar niet zeggen wat ik daarvan vindquote:
Je hoeft de keukendeur dus echt niet terug te zetten hequote:Op maandag 7 juli 2014 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee de keukendeur terug zetten. En ik kan wat spulletjes overnemen van een andere tante.
Ik heb 'm niet meerquote:Op maandag 7 juli 2014 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weet fas al van je teckel[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules is echt van Huppelpuber ja.
Ik ben personeel voor die kat hij niet.
Oh ja dat heb ik meerdere malen per dag. Dan rent het kreng weer eens stiekem mijn slaapkamer in en daar heb ik zwarte vloerbedekking.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die grijze van mij verdwijnt ook nog wel eens op mijn tapijt. Ben wel eens bijna op hem gaan staan![]()
Ik schep eens in de twee dagen. 2 katten en 2 bakken, komen niet buiten. Maar toen ik ze nog elke dag deed dacht ik 'Nog zo schoon, daar kan ook wel een dag langer tussen'. En ze laten het mij ook echt wel weten als het toch niet schoon genoeg is voor hunquote:Op maandag 7 juli 2014 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik schep de bak niet twee keer per dag hoor. :$ Mss lui, maar 1 keer per 4 dagen is voldoende voor 2 katten. Ze komen wel een beetje buiten.
Ik ga op termijn m'n schutting een beetje aanpassen denk ikquote:Op maandag 7 juli 2014 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik schep de bak niet twee keer per dag hoor. :$ Mss lui, maar 1 keer per 4 dagen is voldoende voor 2 katten. Ze komen wel een beetje buiten.
Fijn voor ons als baasjes toch?quote:
Ja dat doen ze wel eens met die nageltjes. :$quote:
Ja, en nog fijner voor de tuinierende buurman/buurvrouwquote:
Ben het met je eens. Ik woon 2 hoog en het dakterras loopt over de gehele lengte van het pand incl scheidingswandjes, zelfs dan laten mensen hun katten naar buitenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik daarvan vind.
Ow dan hoef ik ze niet meer hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 19:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat doen ze wel eens met die nageltjes. :$
Ja, is echt tof om te zien hoor.quote:
Netjes. Ik heb een bak voor twee katten. En boven dus twee bakken voor 5 katten. Dat is wel iets vaker verschoond hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik schep eens in de twee dagen. 2 katten en 2 bakken, komen niet buiten. Maar toen ik ze nog elke dag deed dacht ik 'Nog zo schoon, daar kan ook wel een dag langer tussen'. En ze laten het mij ook echt wel weten als het toch niet schoon genoeg is voor hun
Je kan ze ook aan een lijntje doen he!quote:Op maandag 7 juli 2014 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga op termijn m'n schutting een beetje aanpassen denk ik![]()
Dan mogen ze af en toe buiten
Dat is gewoon egoïstischquote:Op maandag 7 juli 2014 19:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Ik woon 2 hoog en het dakterras loopt over de gehele lengte van het pand incl scheidingswandjes, zelfs dan laten mensen hun katten naar buiten
Ook een optie. Maar er wandelen wel veel mensen met honden hier...quote:Op maandag 7 juli 2014 19:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je kan ze ook aan een lijntje doen he!
Ach, ik heb mijn buren gesproken daarover en die vinden dat helemaal niet erg. Ze zeiden zelfs; is juist goed die extra mest.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en nog fijner voor de tuinierende buurman/buurvrouw.
Ja best wel, niet dat ik overal poep tegenkom maar toch ... 2 van die mormels die je slaapkamer binnen komen als je even niet oplet, dat is echt aso maar ja, weet niet van wie ze zijn en ben een fokkerquote:
Was mijn oude buurvrouw maar zo meegaand.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, ik heb mijn buren gesproken daarover en die vinden dat helemaal niet erg. Ze zeiden zelfs; is juist goed die extra mest.
Niet iedereen denkt er zo over, dat weet ik ook wel. Maar ik kan met geen mogelijkheid mijn kat binnen houden en op het moment dat een buur daarover klaagt kan ik met hem in conversatie en hoop ik dat we een oplossing kunnen bieden. Want ik begrijp ook best dat het niet tof kan zijn en daar wil ik dan ook echt wel graag niet de reden van zijn.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, is echt tof om te zien hoor.
Ze slaapt ook elke avond bij hem. Soms in bed maar meestal gewoon ergens in zijn kamer. Zolang ze maar bij hem kan zijn.
Dat hadden mijn buren in Emmen. En toen hing hun kat aan mijn kant van de schutting bijna dood te gaanquote:Op maandag 7 juli 2014 19:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je kan ze ook aan een lijntje doen he!
Vang ze. De eigenaar komt vanzelf kijken waar de katten zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 19:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja best wel, niet dat ik overal poep tegenkom maar toch ... 2 van die mormels die je slaapkamer binnen komen als je even niet oplet, dat is echt aso maar ja, weet niet van wie ze zijn en ben een fokker.
Ja vaste lijn in de tuin.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook een optie. Maar er wandelen wel veel mensen met honden hier...
Of bedoel je aan een vaste lijn in de tuin?
Dat moet er haast wel grappig uitzienquote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus... Ga je even boodschappen doen.. Echt bijna alles is in grootverpakking..
Voor jou is toch alles grootverpakking?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus... Ga je even boodschappen doen.. Echt bijna alles is in grootverpakking..
Ik vraag me bij heel veel mensen af waarom ze in godsnaam aan dieren zijn begonnen.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hadden mijn buren in Emmen. En toen hing hun kat aan mijn kant van de schutting bijna dood te gaan![]()
Maar die mensen hadden in totaal 6 katten, 5 huistuinenkeuken beesten en 1 luxe.
Die luxe mocht dus alleen aan het touwtje naar buiten. Die andere 5 mochten niet naar binnen als het regende want dan kreeg ze kattenpootjes door het huis.
Neem dan geen dieren
Waar moet ik ze laten?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vang ze. De eigenaar komt vanzelf kijken waar de katten zijn.
he, maar jij hebt nooit katten gehad? Of bedoel je dat zij katten had en daar geen rekening mee hield?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was mijn oude buurvrouw maar zo meegaand.
En dan aansprekenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vang ze. De eigenaar komt vanzelf kijken waar de katten zijn.
Bij mij ook zekerquote:Op maandag 7 juli 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me bij heel veel mensen af waarom ze in godsnaam aan dieren zijn begonnen.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hadden mijn buren in Emmen. En toen hing hun kat aan mijn kant van de schutting bijna dood te gaan![]()
Maar die mensen hadden in totaal 6 katten, 5 huistuinenkeuken beesten en 1 luxe.
Die luxe mocht dus alleen aan het touwtje naar buiten. Die andere 5 mochten niet naar binnen als het regende want dan kreeg ze kattenpootjes door het huis.
Neem dan geen dieren
Amerika he. Waar je coca cola standaard vanaf 1.5 liter koopt.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
In een doos. Vinden ze prachtig.quote:
Mijn oude buurvrouw had vier katten. Raad eens waar die vier katten graag zatenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
he, maar jij hebt nooit katten gehad? Of bedoel je dat zij katten had en daar geen rekening mee hield?
De eigenaren? In stukjes hakken en meegeven met het vuilnis. Of de lichamen in gebluste kalk dumpen. Zoveel mogelijkheden.quote:
Eerlijk? In het geval van Jules wel, jaquote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De eigenaren? In stukjes hakken en meegeven met het vuilnis. Of de lichamen in gebluste kalk dumpen. Zoveel mogelijkheden.
LAquote:
Straks, ff kijken wat goed te doen is qua reizenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat moet er haast wel grappig uitzien![]()
Maar ga eens de toerist uithangen ipv FOK!ken!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |