quote:
Hehe, maar Ado wilde het ook, dus dan moet hij het ook doenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, het was dus drie tegen een.
Ze verzorgen ze ook wel, maar je hebt er gewoon geen reet aan en ik vind konijnen écht niet leuk. Om naar te kijken wel, als ze rondrennen enzo, maar als huisdier gewoon niet.
En over 6 jaar zit ik hier thuis nog met de konijnen en zijn de kinderen uit huis
Ik ookquote:Op maandag 7 juli 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, ik snap niet zo goed waarom je geen konijnen wilt, maar ik ben dan ook fan van ze. Cavia's zijn trouwens ook baas
. Wij hebben vroeger altijd cavia's gefokt
.
Kat van m'n oom en tante is nu 19quote:Op maandag 7 juli 2014 19:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Komt heus wel goed. Je moet alleen weten van jezelf; die kat kan 20 worden. Soms 15, soms 20. Denk daaraan dat wanneer jij 20 jaar ouder bent je dat nog steeds wilt.
Ik had nieuwe gordijnen, had de eerste net opgehangen, draai mij om zodat ik de tweede kon pakken en toen zag ik dit. Ik schrok mij halfdood!quote:Op maandag 7 juli 2014 19:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die van mij zijn nog nooit de gordijnen ingedoken
Nja, bij katten opzich is dat minder erg dan bij mensen.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kat van m'n oom en tante is nu 19Begint alleen dement te worden nu
Ik ben bang dat het dan lijkt alsof ik me in een houtzagerij bevind.quote:
weet je zeker dat Sjaak een hond was?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sjaak stonk zelfs niet als ie nat was. Met dank aan de speciale spray van mijn vriendin de hondentrimster
.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had nieuwe gordijnen, had de eerste net opgehangen, draai mij om zodat ik de tweede kon pakken en toen zag ik dit. Ik schrok mij halfdood!
[ afbeelding ]
Ik had pas heel laat een plantenspuit gekocht.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maarja, hoe oud was ze toen en nu?Je moet dat doen vanaf kitten zijnde.
cavia's maken lieve geluidjes en vinden het fijn om op schoot te zitten.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Konijnen doen tenminste nog lief ende schattig rondhuppelen
De mooiste teckel die ik ooit gezien hebquote:Op maandag 7 juli 2014 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weet je zeker dat Sjaak een hond was?
Ja daar was ik al van op de hoogtequote:Op maandag 7 juli 2014 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elke dag 2 keer de bak scheppen, heb je daar ook aan gedacht?
Tenzij je je kat naar buiten laat, dan scheelt dat wel.
Leuk! Daar zullen ze wel op gaan liggen en krabbenquote:
Ik schrok echt heel erg hoor!!quote:
Awww. Ja, ik doe het ook nooit. Vaak gewoon oppakken. Ze zijn wel lief.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had pas heel laat een plantenspuit gekocht.
Maar ze luistert wel naar huppelpuber, dus komt goed met haar.
Ze wordt 13 augustus 2
Ja, dan ligt de kak in de tuin van een anderquote:Op maandag 7 juli 2014 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elke dag 2 keer de bak scheppen, heb je daar ook aan gedacht?
Tenzij je je kat naar buiten laat, dan scheelt dat wel.
nee, hij wilde liever konijnen dan iets anders, maar nog liever niks geloof ikquote:Op maandag 7 juli 2014 19:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]Awesome.
[..]
Hehe, maar Ado wilde het ook, dus dan moet hij het ook doen
Evilquote:Op maandag 7 juli 2014 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had nieuwe gordijnen, had de eerste net opgehangen, draai mij om zodat ik de tweede kon pakken en toen zag ik dit. Ik schrok mij halfdood!
[ afbeelding ]
Dat ruikt lekker altijd.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ben bang dat het dan lijkt alsof ik me in een houtzagerij bevind.
Jules is echt van Huppelpuber ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Awww. Ja, ik doe het ook nooit. Vaak gewoon oppakken. Ze zijn wel lief.
Is huppelpuber ook het baasje?
Ik schep de bak niet twee keer per dag hoor. :$ Mss lui, maar 1 keer per 4 dagen is voldoende voor 2 katten. Ze komen wel een beetje buiten.quote:
Die grijze van mij verdwijnt ook nog wel eens op mijn tapijt. Ben wel eens bijna op hem gaan staanquote:Op maandag 7 juli 2014 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrok echt heel erg hoor!!
En elke keer weer he. Ben ik dr kwijt, zit ze gewoon voor het gordijn.
Zwart op zwart is niet te zien
Ja precies.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dan ligt de kak in de tuin van een ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |