Aha, dat is dan wel iets waar je meteen straight op moet letten. Want dat is voor katten geweldig. Hier ook.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mooi, want ik vrees een klein beetje voor m'n mooie gordijnen
alleen als ze net op de kattenbak geweest zijn ruiken ze vies.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind katten dan ook niet echt charmant ruiken. Maar goed, dat is maar net wat je wel of niet erg vindt. Mijn hondje heeft nooit gestonken, bijvoorbeeld. Geur hangt ook vaak samen met het voer.
Vriend Mu, hoe is de leef?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die neem ik altijd vers mee uit de super
Vind ie helemaal te gek en kost niks
Sja, ik snap niet zo goed waarom je geen konijnen wilt, maar ik ben dan ook fan van zequote:Op maandag 7 juli 2014 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
k doe ze ook niet echt weg, maar ik baal wel dat ik toen geluisterd heb naar de kinderen en Ado, want ik wilde helemaal geen konijnen....
Dan ga ik dat van de week maar eens fixen. En dozen/proppen papier moet goed komenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doen. En geef je geld niet uit aan speeltjes. Zonde. Proppen papier, dozen en plastic zakken zijn veel leuker.
Tip 1 he.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tip 1, gewoon een plantenspuit nemen en de kat daarmee natspuiten op het moment dat ze iets stouts doen.
Tip 2, in het nekje pakken zoals moederpoes dat doet met haar tanden. Laten ze direct alles los en kan je ze op de grond zetten. DOET geen pijn.
Ja, dan toch spuiten.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tip 1 he.
Ik pak plantenspuit, Jules kijkt me aan, komt naar mij toe, geeft kopjes, is klaar met neplief doen en gaat gewoon alsnog dat doen waar ik haar voor nat wilde spuiten![]()
Rotbeest.
Een lekkere stoffen bankquote:Op maandag 7 juli 2014 19:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, dat soort dingen vinden ze dus geweldig. Maar weet niet wat voor bank of stoelen je hebt, maar dat vinden ze ook mooi.
Die van mij zijn nog nooit de gordijnen ingedokenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aha, dat is dan wel iets waar je meteen straight op moet letten. Want dat is voor katten geweldig. Hier ook.Let erop en pak ze. Zeg nee. En niet daarna meteen aaien, maar even wachten.
Sjaak stonk zelfs niet als ie nat wasquote:Op maandag 7 juli 2014 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
alleen als ze net op de kattenbak geweest zijn ruiken ze vies.
Natte hond
Thanksquote:Op maandag 7 juli 2014 19:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tip 1, gewoon een plantenspuit nemen en de kat daarmee natspuiten op het moment dat ze iets stouts doen.
Tip 2, in het nekje pakken zoals moederpoes dat doet met haar tanden. Laten ze direct alles los en kan je ze op de grond zetten. DOET geen pijn.
Uhuh. en dan rent ze heel snel naar dr eigen kamer en 3 tellen later doet ze het gewoon weer.quote:
Daar heb ik al aan gedachtquote:Op maandag 7 juli 2014 19:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Komt heus wel goed. Je moet alleen weten van jezelf; die kat kan 20 worden. Soms 15, soms 20. Denk daaraan dat wanneer jij 20 jaar ouder bent je dat nog steeds wilt.
Konijnen doen tenminste nog lief ende schattig rondhuppelenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die zijn stúkken leuker dan konijnen
Cant see no shit.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:44 schreef Faxie het volgende:
[img]http://i.marktplaats.com/00/s/MTAyNFg3Njg=/z/dBEAAOxyHIlTbn53/$_82.JPG/img]
Cavia's knorren zo schattigquote:Op maandag 7 juli 2014 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Konijnen doen tenminste nog lief ende schattig rondhuppelen
nou ja, het was dus drie tegen een.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja gekkie dan moet je dat natuurlijk niet doen. Ik wil ze ook wel. :$ Maar BobbyB misschien niet
Maarja, hoe oud was ze toen en nu?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh. en dan rent ze heel snel naar dr eigen kamer en 3 tellen later doet ze het gewoon weer.
Hardleers rotbeest
Lol, je gaat ook inkopen doen?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ga ik dat van de week maar eens fixen. En dozen/proppen papier moet goed komen
Elke dag 2 keer de bak scheppen, heb je daar ook aan gedacht?quote:
Ditquote:Op maandag 7 juli 2014 19:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maarja, hoe oud was ze toen en nu?Je moet dat doen vanaf kitten zijnde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |