abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141994947

Alweer een fantastische maand uitzendingen van Voetbal International tijdens eindtoernooien. Met als presentator de wandelende gelpot aka Wilfred Genee, Johan Derksen en Rene van der Gijp. Gedurende het eindtoernooi zullen ook weer de nodige gasten aanschuiven met terugkerend o.a Wim Kieft, Hansie Hansie en Johan Boskamp. In de late uitzendingen zal de tafel vol zitten, in de korte uitzending is er maar 1 gast en dat is meestal Kieft/Hans/Bossie/etc. Verder zal Sierd de Vos ter plaatse verslag doen

Dit jaar geen tegenstand van de publieke omroep die met 50 man op het belastinggeld van ons een maand mag teren in het zonnige Brazilië.

Vaste onderdelen in de show
• De Krantjes
• De tip van Tommie
• Een gast 'stuurt' een kaart naar...
• Contact met Sierd ter plaatse

Het voorlopige gastenschema
Maandag 9 juni: Gordon Heuckeroth & Jan Boskamp
Dinsdag 10 juni: Wim Kieft & Erik Dijkstra
Woensdag 11 juni: Hans Kraay junior & Tijl Beckand
Donderdag 12 juni: Jan Smit uit het inteeltdorp Volendam & Demy de Zeeuw
Vrijdag 13 juni: Theo Janssen & Frans Bauer
Zaterdag 14 juni: Jan Boskamp & John van den Heuvel
Zondag 15 juni: Jan Boskamp & Carlo Boszhard
Maandag 16 juni: Gertjan Verbeek & Fatima Moreira de Melo
Dinsdag 17 juni: Wim Kieft, Hans Kraay junior & John Williams
Woensdag 18 juni: Wim Kieft, Hans Kraay junior, John de Mol & Frans Bauer
Donderdag 19 juni: Mario Been, Hans Kraay junior & Art Rooijakkers
Vrijdag 20 juni: Theo Janssen & Cecile Koekkoek
Zaterdag 21 juni: Wim Kieft, Mario Been & Najib Amhali
Zondag 22 juni: Wim Kieft, Hans Kraay junior & Erik van Muiswinkel
Maandag 23 juni: Mario Been & Guus Meeuwis
Dinsdag 24 juni: Hans Kraay junior, Nico Dijkshoorn & Gerard Joling
Woensdag 25 juni: Mario Been & Erik Dijkstra
Donderdag 26 juni: Wim Kieft & Jack Spijkerman
Vrijdag 27 juni: Theo Janssen & Mark Tuitert
Zaterdag 28 juni: Jan Boskamp & Thomas Dekker
Zondag 29 juni: Jan Boskamp, Wim Kieft & Frans Bauer
Maandag 30 juni: Wim Kieft en Nic0 Dijkshoorn
Dinsdag 1 juli: Hans Kraay Jr. en Giel Beelen
Woensdag 2 juli: Wim Kieft en Emile Roemer
Donderdag 3 juli: Jan Boskamp, Eddy Zoey en Gerard Joling
Vrijdag 4 juli: O.a. Jan Boskamp en Fons de Poel
Zaterdag 5 juli: Hans Kraay Jr. en Michael Boogerd (ook over start Tour de France)
Zondag 6 juli: Wim Kieft en Lee Towers
Maandag 7 kuli: Jan Boskamp, Tijs van den Brink en Michael Boogerd

Compleet overzicht van de uitzendtijden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 07-07-2014 13:51:15 ]
AFCA!
pi_141994952
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 04:22 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

briljant is dit.
Inderdaad. Sowieso is De Betweters geniaal. Koert Westerbaas. _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_141994954
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 04:17 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

onzin is het
Minachting van de kijker.
pi_141994963
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 04:24 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Minachting van de kijker.
KOEKOEK!
AFCA!
pi_141994965
Sierd sloeg weer helemaal door met dat telefoontje :')
AFCA!
pi_141994969
Sierd blijft wel episch :)
AFCA!
pi_141994978
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 04:24 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Inderdaad. Sowieso is De Betweters geniaal. Koert Westerbaas. _O_
Die 14-18 en 40-45 grap van Koert :').

Caland is trots op hem.
AFCA!
pi_141995013
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 04:28 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Die 14-18 en 40-45 grap van Koert :').

Caland is trots op hem.
HAd hem al ff in het Feyenoord-topic gepost. :D
pi_141997890
Wanneer komt Dickie nou?
  maandag 7 juli 2014 @ 12:08:36 #10
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_142000377
Heb ik nou iets gemist, of was Lee Towers er niet?
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_142001134
Wanneer komt Hugo dan? Die moet daar eigenlijk helemaal niet gaan zitten. Is veel te goed voor dat programma :)
Zonder wrijving geen glans
pi_142001230
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer komt Hugo dan? Die moet daar eigenlijk helemaal niet gaan zitten. Is veel te goed voor dat programma :)
Hugo in VI Oranje wordt wat lastig aangezien hij dan al live in Hilversum in de uitzending zit
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 13:08:02 #13
9859 crew  Karina
Woman
pi_142002006
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Heb ik nou iets gemist, of was Lee Towers er niet?
Ah dat wilde ik ook al vragen. Heb gisteren een klein stukje gemist en dacht dat ik Leen dus ook net had gemist.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_142004239
Nee hij was er niet. Minachting van de kijker.
pi_142007266
Net even aflevering van gisteren teruggekeken. De chemie tussen Derksen en Gijp is dus ook compleet verstoord. Die kijken elkaar helemaal niet meer aan.
pi_142007313

"Ja weet je.. weet je wat het is Johan. Ey Johan. Weet je wat het is? Kijk, die Clasie is best een geinig kereltje joh, fanatiek spelertje en geeft soms een aardige pass, maar hij is veel te klein voor de top joh. Kijk eens naar Yaya Touré of Sammy Khedira en die Coulibaly of Traore. Oh oh, man. Dat is het topvoetbal van tegenwoordig. Je moet groot en sterk zijn. Clasie zien ze al aankomen in Madrid of bij Chelsea hoor, he? Hey! Dat kan toch niet, zo'n kabouter, hahaha!"
pi_142007551
hugo kamps is lachen die moeten ze uitnodigen mooien vent
zeven acht vlees vannacht
pi_142007619
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:38 schreef Intellectueel het volgende:
Net even aflevering van gisteren teruggekeken. De chemie tussen Derksen en Gijp is dus ook compleet verstoord. Die kijken elkaar helemaal niet meer aan.
Was 4 jaar geleden ook..of was het 2... in de laatste week kregen ze bijna ruzie. De spanning was echt voelbaar.

En Hugo in VI, nee rot op. Lekker bij de kritiekloze NOS blijven. Ik dacht dat hij een beetje een rebel was. Maar als je toch gvd bange bertje naast je heb zitten en je zegt helemaal niks als ie weer complete onzin zit uit te kramen over 'zijn' wk, ben je gewoon een loser.
pi_142008010
quote:
Ben jij GS-redacteur of zo?
pi_142008090
De shit is aan mensen, de shit is aan.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_142008166
wtf :{
  maandag 7 juli 2014 @ 16:10:41 #24
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_142008184
Dit is het einde van VI.

Het was leuk jullie gekend te hebben.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_142008220
quote:
Maandag 7 juli
Jan Boskamp en Tijs van der Brink

Dinsdag 8 juli
Jan Boskamp en Raemon Sluiter

Woensdag 9 juli
Hans Kraay Jr. en Wim Kieft

Donderdag 10 juli
Wim Kieft en Bart Chabot

Vrijdag 11 juli
Jan Boskamp en Gregory Elias

Zaterdag 12 juli
Aad de Mos en Frank Evenblij

Zondag 13 juli (WK finale)
Wim Kieft en Hans Kraay Jr.
AAD DE MOS _O_ _O_
pi_142008223
Ze hadden moeten stoppen op het hoogtepunt, direct na de televizierring.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:12:15 #27
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_142008227
Even als plaatje voordat er mensen overheen lezen, de eerste 2 alinea's kan je overslaan.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_142008230
GeenStijl, wat leuk.
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 16:13:16 #29
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_142008262
Ik zou die 'column' niet al te serieus nemen. Het lijkt me niet dat Derksen uberhaupt over Rene's geestelijke toestand zou beginnen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_142008308
quote:
'Leg ik een born onder VI Oranje? Misschien', luidde de kop boven het interview met Renevan der Gijp in het dagblad Trouw.
Nou ken ik Reneal een jaar of veertig en dan kijk je nergens meer van op. Ik heb altijd een zwak voor hem gehad en ik vermaakte me kostelijk met de anekdotes over zijn levenswandel. Rene is een zondagskind, alles komt hem aanwaaien. Hij was een begenadigd talent als voetballer, haalde slechts de helft van zijn mogelijkheden uit zijn carriere, maar kon er ruim van leven.

Vervolgens trad hij in de voetsporen van zijn oud- trainer Barry Hughes, die erg succesvol was
met de uit Engeland overgewaaide dinner speeches. Ook dat was hem op zijn lijf geschreven en het geld stroomde weer binnen. Wilfred Genee en ik haalden hem bij het RTL7-programma Voetbal lnternational en Rene werd de revelatie in televisieland met zijn aanstekelijke lach.

Michel van Egmond, de eindredacteur van het programma, en ik bedachten dat er
misschien wel een aardig boek in Rene zou zitten. Ook klopte, want het werd een bestseller, de teller staat intussen op 350.000 verkochte exemplaren en het boek Gijp won de NS Publieksprijs 2013. Intussen hadden we met Voetbal International ook al een Televizier Ring gewonnen, een prijs die in de televisiewereld erg serieus wordt genomen.

Er bestond een unieke chemie tussen Wilfred, Rene en mij. Wilfred was snel, scherp, adrem en irritant, kortom een uitstekende presentator. Rene kon heel boeiend en begrijpelijk voor de mensen thuis over voetbal praten. En hij had de lach aan zijn kont hangen, waar iedere cabaretier jaloers op was. Ik was cynisch en zwart-wit. Zo ontstond er per toeval een aantrekkelijk televisieformat. Wij spraken het jargon uit de voetbalkantine, met wat platte humor. We stonden dicht bij onze doelgroep. We zaten gezellig over voetbal te ouwehoeren in het cafe. Ende kijkers herkenden zichzelf in het stamtafeltafereel. Veel vrouwen, die met frisse tegenzin naar al die wedstrijden moeten kijken met manlief, vonden ons wel een gezellig stel, waardoor ze ook aanschoven. Voor een kleine zender als RTL7 waren de kijkcjjfers spectaculair.

Desondanks ontvingen we slechts een geringe vergoeding. Ook was niet eens een probleem, want we hadden alle drie een goede reden om er te gaan zitten. Wilfred had net de ondergang van Talpa meegemaakt en moest zijn carriere nieuw lezen inblazen. Voor Rene waren de uitzendingen advertenties voor zijn eenmansbedrijf in toespraken en ik zat er, omdat mijn logo steeds anderhalf uur in beeld was. Bij De Ster had ik daar een vermogen voor moeten betalen. Soms moet je wel
eens geluk hebben in het leven. John de Mol wilde het programma meenemen naar SBS6 om een echte mannenavond te creeren met Top Gear en Voetbal lnternational. Op dat moment bood RTL ons voor het eerst een goed contract aan. Heel Nederland weet intussen wat we verdienen, want Rene vermeldt het in ieder interview.
Daarvoor waren Wilfred en ik ook al eens bij De Mol geweest om te praten over een talk show. De Mol wilde Rene daar echter niet bij betrekken, omdat hij hem de onzekere factor binnen ons groepje yond. Wij waren van mening, dat we als trio optrokken, waardoor het gesprek
nooit een vervolg kreeg.

In 2011 raakte Rene overspannen. Hij begon te hyperventileren, kreeg angstaanvallen en huilbuien. Gedurende zijn maandenlange afwezigheid, merkten we pas hoe belangrijk zijn inbreng aan tafel was. Behandelende artsen namen het zeer serieus en spraken van een ernstige vorm van geestesziekte, maar psychiater Bram Bakker kreeg hem weer op de been. Maar tot op heden is hij nog steeds niet de oude Rene. Hij vertoont megalomane trekjes, waant zich een Hollywood­
ster en klaagt voortdurend bij de RTL-directie over Wilfred en mij. Als ik een boek bespreek van Andy van der Meyde, Glenn Helder of Fernando Ricksen, terwijl het boek Gijp eindeloos besproken mocht worden. Als Wilfred en ik een album met smakeloze Oranje-liedjes opnemen en een clip Laten zien. Als ik een zanger een nummer met het huisorkest van Danny Vera laat zingen. Zodra Wilfred wat aandacht besteedt aan zijn boek over gezonde voeding en als de topkoks Jamie Oliver of Robert Kranenborg in het programma opduiken.
Rene vindt het allemaal niets, spreekt ons er niet op aan, maar legt zijn klacht meteen bij de directie neer. Dergelijk gedrag komt de sfeer niet ten goede. Een bijkomend probleem is, dat een
discussie met Rene niet tot de mogelijkheden behoort. Met Wilfred kun je ruzie maken, maar hij is een professional, we komen er altijd weer uit. Rene dreigt meteen zijn contract te verscheuren zodra er een probleem is.

Ik ben van mening dat het als spin off van het weekblad Voetbal lnternational gestarte televisieprogramma een goedkope kermisattractie is geworden. De bijzaken en de hunkering naar entertainment zijn hoofdzaak geworden. VI Oranje wordt ontsierd door slappe rubrieken en onze cultheld Sierd de Vas vanuit Brazilie, Ik kan ook glimlachen om Sierd, hij heeft Barry Manilow en Michael Jackson nagedaan en gekke fratsen uitgehaald, want het draait iedere avond vooral om Sierd. Relevante informatie over het WK of Oranje blijft uit. De VI-redacteuren Simon Zwartkruis, Martijn Krabbendam en Tom Knipping zouden dat wel kunnen, maar journalistiek is geen entertainment. Hallo Sierd, waar sta je? En daar gaan we weer.

Ik word droevig van dat weggooi amusement. Rene wordt droevig van mij, las ik in Trouw, omdat hij met Wilfred af en toe zo dronken als een aap kan worden, terwijl ik na de uitzending meteen naar huis rijd. Tja, hij slaapt iedere dag tot twaalf uur uit in zijn suite, want een kamer in een vijf sterren hotel vindt hij een bezemkast, terwijl bij mij de wekker de volgende morgen om half zeven afloopt, omdat ik weer aan het werk moet. Ook daar gaat hij met de RTL-directie over praten, kondigde hij aan. 'Iemand moet het doen. Televisie maak je voor de kijkers. Die willen vermaakt worden. Mensen entertainen, dat is voor mij het mooiste wat er is.'
Ik kan nooit boos worden op Rene, maar hij beseft niet, dat juist hij het probleem binnen het programma is. Sinds zijn terugkeer heb ik sterk de indruk dat hij voor de uitzending antidepressiva slikt. Dan wordt hij hyper en schreeuwt en giert hij er anderhalf uur Lustig op los, om zich vervolgens weer een paar dagen op te sluiten in Dordrecht.
Willem van Hanegem kapte er meteen mee. Hij werd voortdurend overschreeuwd door Rene met de zoveelste anekdote op een paaldansclub. Na al die jaren beheers ik de kunst van het interrumperen wel, maar ik heb er geen trek meer in. Laat hem maar razen. Na de zoveelste gierende monoloog gaan we over naar de rubriek De Krantjes, en dan volgt er al opnieuw een stortvloed aan woorden en lachsalvo's. Jan Boskamp stoot me voor de uitzending vaak aan. 'We hoeven vanavond niets te zeggen', fluistert hij dan. 'Rene heeft zijn pillen ingenomen.' En als je er iets van zegt dreigt hij zijn contract te verscheuren, maar Wim Kieft, Thee Janssen, Hans Kraay junior en Jan Boskamp worden volledig overschreeuwd door een patient die zichzelf niet is, maar zichzelf wijsmaakt dat hij moet entertainen.
Rene profileert zich als een orakel en duldt geen discussie of tegenspraak, van enige chemie Is geen sprake meer. De lach was vroeger zijn wapen, dat beheerste hij als de beste. Met zijn ellenlange tirades en zijn neplach is hij intussen een karikatuur van zichzelf. Maar uitgerekend hij gaat nu een bom onder het programma leggen. En ik kan nog steeds niet boos op hem worden.
OCR'tje er over heen gegooid

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2014 16:23:25 ]
pi_142008327
Alsof Derksen dit zou schrijven :') In een papieren VI :') :')
  maandag 7 juli 2014 @ 16:15:00 #33
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_142008332
Misschien zou het helemaal niet slecht zijn als Gijp ermee kapt. Eigenlijk waren de shows in 2011 zonder hem nog wel de beste.
pi_142008349
Geenstijl :')
pi_142008372
GeenStijlbash vanavond.
pi_142008384
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien zou het helemaal niet slecht zijn als Gijp ermee kapt. Eigenlijk waren de shows in 2011 zonder hem nog wel de beste.
Er moet in ieder geval iets gebeuren.
Wel duidelijk dus dat Rene de boel flink overschreeuwt, zoals hier ook al vele malen is aangekondigd. Verder ietwat hypocriet te gaan miepen over het commerciele en entertainment gehalte, en zelf allerlei dubieuze zangers, behangkoningen en Andy vd Meyde's binnen te fietsen als er een boekje moet worden verkocht :')
  maandag 7 juli 2014 @ 16:17:41 #37
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_142008415
Die laatste alinea vond ik pijnlijk om te lezen :{
pi_142008454
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:13 schreef Mike het volgende:
Ik zou die 'column' niet al te serieus nemen. Het lijkt me niet dat Derksen uberhaupt over Rene's geestelijke toestand zou beginnen.
Dat deed hij vorige week nog na een uitzending tegen FOK!-user -JD-.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:19:12 #39
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142008469
quote:
2s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:16 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Er moet in ieder geval iets gebeuren.
Nog een weekje televisie en dan gaan ze met vakantie toch?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_142008499
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is echt hoor.
pi_142008523
Wie zegt dat dit inderdaad in de VI staat? GeenStijl is er volgens mij gewoon op uit om wat sensatie te schoppen en te slaan. Herrieschoppen is het ding van die popiejopieorganisatie.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:21:15 #42
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_142008540
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:18 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Wat?
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 16:21:32 #43
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_142008551
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:18 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Dat was van een ander niveau en over zaken die allang bekend waren. Dat is nogal wat anders dan iemand erop aanvallen in een groot tijdschrift.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_142008562
Wilfred zit in het Kurhaus met twee multimiljonairs die niet te motiveren zijn, die schijt aan de hele wereld hebben, die maar aan één ding denken; 'ik wil nog een duurdere Rolex dan die gozer naast me'. Want je scoort in die wereld alleen met een massief gouden Rolex, en briljantjes in de cijfertjes. Op het woonwagenkamp vinden ze het lelijk, in de studio van VI vinden ze het mooi.
pi_142008564
RTL 4 VI Oranje, maandag tot en met zaterdag van 20.30 uur tot 22.00 uur
en op zondag 13 juli van 20.00 uur tot 21.00 en van 22.50 tot 24.00 uur
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:20 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Dit is echt hoor.
Hoe weet jij dat?
  maandag 7 juli 2014 @ 16:22:01 #46
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_142008570
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zegt dat dit inderdaad in de VI staat? GeenStijl is er volgens mij gewoon op uit om wat sensatie te schoppen en te slaan. Herrieschoppen is het ding van die popiejopieorganisatie.
Ook niet echt Derksen zijn schrijfstijl dat bovenstaande
RED ONS HENNIEGOD
pi_142008593
quote:
Het is wel exact de schrijftstijl van Derksen, het is niet zo simpel dat de imiteren.
٩๏̯͡๏)۶
pi_142008609
quote:
9s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Vind ik juist wel, al lees ik al jaren geen papieren vi meer
٩๏̯͡๏)۶
pi_142008610
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:22 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Het is wel exact de schrijftstijl van Derksen, het is niet zo simpel dat de imiteren.
Dit dus.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:23:23 #50
311468 Van_Poppel
pi_142008611
quote:

[..]

Ik vind het juist wel z'n schrijfstijl. Bij een parodie hadden ze er wel een schepje bovenop gedaan.
pi_142008614
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:22 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Bedankt, Hansen
  maandag 7 juli 2014 @ 16:24:13 #52
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142008635
Als Gijp iets niet doet, dat heeft hij nog nooit gedaan, is Derksen aanvallen. Dat durft hij simpelweg niet. Nee, ik geloof er niets van. Bovendien schrijft Derksen inderdaad nogal typisch, en dat is makkelijk te imiteren.
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 16:24:13 #53
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_142008637
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:23 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel z'n schrijfstijl. Bij een parodie hadden ze er wel een schepje bovenop gedaan.
Maar als je wil dat mensen het geloven, doe je er juist geen schepje bovenop.
pi_142008652
Waar zou dat bericht moeten staan? In de column van JD in de VI?
pi_142008658
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:24 schreef Morendo het volgende:
Als Gijp iets niet doet, dat heeft hij nog nooit gedaan, is Derksen aanvallen. Dat durft hij simpelweg niet. Nee, ik geloof er niets van. Bovendien schrijft Derksen inderdaad nogal typisch, en dat is makkelijk te imiteren.
pi_142008659
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:20 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Dit is echt hoor.
Het is inderdaad volledig de stijl van Johan Derksen. Kan me niet voorstellen dat het nep is. Mijn conclusie: het zal best dat er aanmerkingen zijn op het gedrag van Gijp, maar als je zo'n stuk schrijft ben je gewoon een paardenlul.
pi_142008719
quote:
Gijp gaf zelf kritiek op Derksen in het interview in Trouw, het een aanval noemen is misschien wat overdreven. Maar het kan best zijn dat het voor Johan de druppel is die de emmer doet over lopen.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 7 juli 2014 @ 16:27:24 #58
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142008744
Gijp was toch 'het laat gaan joh' type? Niet bepaald de persoon die als een neurotische roddelnicht telkens gaat klikken bij de directie.

Sowieso: de rechten liggen toch bij VI/Derksen. Wat zou Gijp willen dan, dat Johan en Wilfred eruit gegooid worden? Flauwekul.
pi_142008760
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:26 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Gijp gaf zelf kritiek op Derksen in het interview in Trouw, het een aanval noemen is misschien wat overdreven. Maar het kan best zijn dat het voor Johan de druppel is die de emmer doet over lopen.
Het is ook wel typerend voor Derksen.. Gijp uit kritiek, en meteen wordt hij door de Snor he-le-maal afgezaagd. Die kerel kan zelf dus nergens tegen en is zo hypocriet als de pest
pi_142008859
quote:
Ik gok dat de column echt is en in de nieuwste VI staat.. weet niet wanneer die uitkomt
  maandag 7 juli 2014 @ 16:31:06 #61
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142008864
Derksen heeft inderdaad iets gemeens en gewetenloos over zich.
pi_142008870
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:27 schreef Morendo het volgende:
Gijp was toch 'het laat gaan joh' type? Niet bepaald de persoon die als een neurotische roddelnicht telkens gaat klikken bij de directie.

Sowieso: de rechten liggen toch bij VI/Derksen. Wat zou Gijp willen dan, dat Johan en Wilfred eruit gegooid worden? Flauwekul.
Hij zei in dat interview in Trouw nog dat hij zich vreselijk kan ergeren aan mensen, maar dat hij dat niet altijd laat merken.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:31:38 #63
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142008880
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:30 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik gok dat de column echt is en in de nieuwste VI staat.. weet niet wanneer die uitkomt
Woensdag ligt die in de winkel, zal morgen wel uitkomen voor de abonnees.
pi_142008884
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:31 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Hij zei in dat interview in Trouw nog dat hij zich vreselijk kan ergeren aan mensen, maar dat hij dat niet altijd laat merken.
Niet menselijks is hem vreemd.
pi_142008892
quote:
zegt dat dit inderdaad in de VI staat? GeenStijl is er volgens mij gewoon op uit om wat sensatie te schoppen en te slaan. Herrieschoppen is het ding van die popiejopieorganisatie.
Jo ga korfballen, kind.

Dit is echt.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:32:50 #66
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142008910
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:31 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

ZIjn medicatie zal hem ook wel wat onvoorspelbaar maken. Zelfs voor Derksen-begrippen zou ik dit een wat lage aanval vinden.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:33:14 #67
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142008927
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:12 schreef pablo1989 het volgende:
Ze hadden moeten stoppen op het hoogtepunt, direct na de televizierring.
Daarmee betaal je de hypotheek niet.
pi_142008928
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:32 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Jo ga korfballen, kind.
Respect voor je _O_
  maandag 7 juli 2014 @ 16:33:32 #69
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_142008939
Natuurlijk is dit echt.

Dit is het begin van het einde van VI, kan niet anders. Ofja, het begin...dat was al een tijdje geleden ingezet.

Kan me niet schelen wiens schuld het is en wie er nu moddergooit, de formule was al een tijdje helemaal over en nu kunnen we ons gaan opmaken voor een hopelijk spetterend slotstuk vanavond. :+ Ik zit al klaar!
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 7 juli 2014 @ 16:33:36 #70
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_142008940
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_142008944
Het is ook wel typerend voor Derksen om eerst Gijp helemaal af te branden en tot slot te zeggen dat hij niet boos kan worden op hem. Denk dat het eerder andersom moet zijn.. als ik Gijp was zou ik de neiging hebben om hem een klap voor zijn arrogante bek te geven.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:34:08 #72
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_142008955
Pijnlijk. Dit is natuurlijk het begin van het einde.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_142008962
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:33 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, alsof de column nog niet hier is geplaatst. :')
pi_142008985
Wat ik me afvraag is hoe GeenStijl dit in handen krijgt.
pi_142008989
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:34 schreef satecl het volgende:
Pijnlijk. Dit is natuurlijk het begin van het einde.
Nee, is wellicht beter. Derksen eruit kegelen zou overigens het beste zijn.
pi_142008990
Zou wel ontzettend hypocriet zijn als juist Derksen begint over het niveau van het programma.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:35:43 #77
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_142009002
Gewoon een reactie op dat interview dat Gijp van de week heeft gegeven, ik ben benieuwd of Gijp er nog zit vanavond.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_142009009
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is ook wel typerend voor Derksen om eerst Gijp helemaal af te branden en tot slot te zeggen dat hij niet boos kan worden op hem. Denk dat het eerder andersom moet zijn.. als ik Gijp was zou ik de neiging hebben om hem een klap voor zijn arrogante bek te geven.
Iemand uitmaken voor labiele medicijnverslaafde is laag, erg laag. Derksen heeft vaker last van dit soort rancuneuze trekjes.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:36:26 #79
311468 Van_Poppel
pi_142009023
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:35 schreef AFCNiels het volgende:
Gewoon een reactie op dat interview dat Gijp van de week heeft gegeven, ik ben benieuwd of Gijp er nog zit vanavond.
Ik hoop vooral dat hij geen domme dingen doet. :{
  maandag 7 juli 2014 @ 16:36:53 #80
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_142009036
Derksen vindt het maar niks dat Gijp van Gaal steeds meer gaat waarderen.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:38:13 #81
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_142009074
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:36 schreef Lemsterr het volgende:
Cruijff vindt het maar niks dat Gijp van Gaal steeds meer gaat waarderen.
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 7 juli 2014 @ 16:38:15 #82
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_142009077
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ik hoop vooral dat hij geen domme dingen doet. :{
Na dat interview had hij wel een reactie kunnen verwachten, alleen vraag ik me af of hij met zoveel kritiek om kan gaan.
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
pi_142009095
Ook erg opvallend hoe Derksen zich tracht te verweren door de indruk te wekken dat de andere vasten gasten zoals Boskamp en Genee zich ook storen aan Gijp's vermeende overacting, waar ik overigens niets van merk. Kan me niet voorstellen dat Boskamp een dergelijke opmerking anders dan met een sarcastische inslag, heeft gemaakt.
pi_142009096
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Derksen heeft nog nooit een blad voor de mond genomen.
pi_142009118
Alweer het einde van VI? :')

VBL / Voetbal International #603 Vrijdag rechtszaakje en Boskamp

Zal wel weer los lopen, maar er moeten wel dingen veranderen dat is duidelijk.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:40:41 #86
311468 Van_Poppel
pi_142009157
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ik me afvraag is hoe GeenStijl dit in handen krijgt.
Waarschijnlijk heeft iemand van de VI-redactie dit gelekt. Maandagmiddag is namelijk de deadline:

pi_142009170
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
Na dat interview had hij wel een reactie kunnen verwachten, alleen vraag ik me af of hij met zoveel kritiek om kan gaan.
Dat denk ik wel, maar de maskerade is afgelopen. Kan me niet voorstellen dat de programma nog een lange levensduur heeft gezien de twee hoofdgasten klaarblijkelijk niet met elkaar op kunnen schieten.

Sterker nog, ik verwacht dat het wellicht vanavond al afgelopen is, mocht De Mol, of de programmabaas, niet dreigen met een contractuele boete of rechtszaak.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:43:33 #88
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142009240
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:41 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Dat denk ik wel, maar de maskerade is afgelopen. Kan me niet voorstellen dat de programma nog een lange levensduur heeft gezien de twee hoofdgasten klaarblijkelijk niet met elkaar op kunnen schieten.

Sterker nog, ik verwacht dat het wellicht vanavond al afgelopen is, mocht De Mol, of de programmabaas, niet dreigen met een contractuele boete of rechtszaak.
De uitzendingen zullen wel doorgaan, maar dan zonder René.
pi_142009244
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:41 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Zo'n vaart zal het ook niet lopen, alleen al omdat ze inderdaad waarschijnlijk anders een flinke boete krijgen / Johnnie ze gaat aanklagen wegens contractbreuk.

Ach, misschien is het wel goed, blijkbaar leeft er bij hun onderling toch ook een hoop irritatie over dezelfde dingen als bij het publiek, alleen is het een beetje verdeelt; Derksen ergert zich aan het geschreeuw, en de onnozele rubriekjes, en Gijp aan de niets toevoegende gasten, en artiesten die alleen Johan interessant vindt.
pi_142009254
Over twee jaar is Johan toch spoorloos verdwenen, dus zo lang heeft het programma sowieso niet.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:44:26 #91
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142009260

Bovendien: de opvolger is al gestrikt.
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 16:44:38 #92
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_142009269
De reden dat ik de column al meteen niet vertrouwde, was dat erin stond dat De Mol van der Gijp er niet bij wilde hebben. En die wilde hij juist wel erbij hebben, dus dat is sowieso al een feitelijke fout.
pi_142009273
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:44 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]

Bovendien: de opvolger is al gestrikt.
Carlo Boszhardmongool :r.
pi_142009277
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:38 schreef Intellectueel het volgende:
Ook erg opvallend hoe Derksen zich tracht te verweren door de indruk te wekken dat de andere vasten gasten zoals Boskamp en Genee zich ook storen aan Gijp's vermeende overacting, waar ik overigens niets van merk. Kan me niet voorstellen dat Boskamp een dergelijke opmerking anders dan met een sarcastische inslag, heeft gemaakt.
Die hele column is waanzin. Inderdaad dat hij anderen erbij haalt.. de kritiek op El Sierd, die gewoon leuke filmpjes maakt, het hypocriete gelul als het om commercie gaat.. en hij zegt dat Gijp zichzelf een orakel vindt.. volgens mij vindt Derksen eerder zichzelf een orakel. Net of zijn mening zaligmakend is.. er zijn velen die El Sierd leuk vinden, maar als Derksen iemand niet moet blijft hij er maar op inhakken.. maar tijdens uitzendingen wel schijnheilig mee lachen. Vond hem tot nu toe altijd wel te pruimen, maar in die column laat Derksen zich kennen als een kwaadaardig gezwel. Kan er met mijn pet niet bij dat je in het openbaar zulke uitlatingen doet over collega's, terwijl je zelf bergen boter op je hoofd hebt
pi_142009292
Feyenoord Rotterdam
pi_142009301
Hoppa, eindelijk het einde van VI.. *O*
  maandag 7 juli 2014 @ 16:46:05 #97
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142009311
Ik kijk wel met veel spanning uit naar vanavond. w/
pi_142009327
Volledig eens met deze alinea uit de - vermeende - column van Johan Derksen:

quote:
Ik ben van mening dat het als spin off van het weekblad Voetbal lnternational gestarte televisieprogramma een goedkope kermisattractie is geworden. De bijzaken en de hunkering naar entertainment zijn hoofdzaak geworden. VI Oranje wordt ontsierd door slappe rubrieken en onze cultheld Sierd de Vas vanuit Brazilie, Ik kan ook glimlachen om Sierd, hij heeft Barry Manilow en Michael Jackson nagedaan en gekke fratsen uitgehaald, want het draait iedere avond vooral om Sierd. Relevante informatie over het WK of Oranje blijft uit. De VI-redacteuren Simon Zwartkruis, Martijn Krabbendam en Tom Knipping zouden dat wel kunnen, maar journalistiek is geen entertainment. Hallo Sierd, waar sta je? En daar gaan we weer.
Overigens is het helemaal geen ramp als een programma op een gegeven moment gewoon z'n beste tijd gehad heeft. Dat overkomt alle programma's, artiesten en bekende Nederlanders op een gegeven moment.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_142009332
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:35 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Iemand uitmaken voor labiele medicijnverslaafde is laag, erg laag. Derksen heeft vaker last van dit soort rancuneuze trekjes.
Waarom is dat laag? als je iemand niet mag, dan probeer je hem/haar te kwetsen.

Logica des zelve .
pi_142009347
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:45 schreef theunderdog het volgende:
Hoppa, eindelijk het einde van VI.. *O*
Voor mensen die niet van mensen met een uitgesproken mening houden is dit wel een feestdag, ja.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:47:08 #101
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142009363
Of zou Jack van Gelder die brief getypt hebben?

Waarschijnlijk met medewerking van Robert Maaskant, Hans van Breukelen, Louis van Gaal, Petrovic en nog 1000 anderen.
pi_142009365
quote:
2s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zo'n vaart zal het ook niet lopen, alleen al omdat ze inderdaad waarschijnlijk anders een flinke boete krijgen / Johnnie ze gaat aanklagen wegens contractbreuk.
Toch is Rene bij uitstek een persoon die lak heeft aan contractuele verplichtingen. Hij kan het natuurlijk ook gewoon gooien op een vertrouwensbreuk tussen hem en de andere hoofdgast.
pi_142009369
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:44 schreef Mike het volgende:
De reden dat ik de column al meteen niet vertrouwde, was dat erin stond dat De Mol van der Gijp er niet bij wilde hebben. En die wilde hij juist wel erbij hebben, dus dat is sowieso al een feitelijke fout.
Waarom zouden er in een column geen feitelijke onjuistheden kunnen staan? Columnisten schrijven zo vaak dingen die niet kloppen.
pi_142009374
De rel die je wist dat zou komen...

Publiciteit *O* *O*
pi_142009390
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Logica des zelve .
Punt is alleen dat Derksen Van der Gijp niet uitmaakt voor 'labiele medicijnverslaafde' dat is een interpretatie van Intellectueel zelf.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_142009391
Het is wel een perfecte imitatie, mocht dit niet echt zijn. _O_
Feyenoord Rotterdam
pi_142009397
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Waarom zouden er in een column geen feitelijke onjuistheden kunnen staan? Columnisten schrijven zo vaak dingen die niet kloppen.
Ik hou niet van onwaarheden.
pi_142009409
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Logica des zelve .
Een collega in het openbaar zo bejegenen is laag, dat lijkt me logisch
  maandag 7 juli 2014 @ 16:48:20 #109
311468 Van_Poppel
pi_142009410
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het is wel een perfecte imitatie, mocht dit niet echt zijn. _O_
Dit dus sowieso.
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 16:48:22 #110
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_142009413
Als dit waar is slaat Derksen wel erg hard om zich heen.
pi_142009414
quote:
JOHAN DERKSEN: Gijp is megalomane pillenslikker

Scheveningen lekt de laatste uren harder dan een incontinente bejaarde zonder TenaLady die in de blaas wordt gestompt. Om precies te zijn: het Kurhaus lekt, met linktips over VIoranje. Eindredacteuren van het ooit zo succesvolle programma zijn er zo klaar mee dat ze momenteel alles verklappen over de ontstane crisis tussen Johan Derksen en Rene van der Gijp. Die vinden elkaar namelijk (ondanks een salaris van 400K) een enorme paardenlul. Wat er aan de hand is? Vaste kijkers van VIoranje merkten weken geleden al op dat de sfeer aan tafel het beste te vergelijken is met die van een kindercrematie. En die observatie werd deze week bevestigd door een interview van Gijp in Trouw: “Geld verdienen is voor Johan belangrijker dan plezier beleven”. De belangrijkste zinsnede was echter: "Leg ik een bom onder het programma? Ja, misschien, maar iemand moet het toch doen?”. Welnu, die opzet is geslaagd. Gisteren werd de ruzie tussen de twee hoofdrolspelers in de uitzending nog op Stalinistische wijze doodgezwegen. Hoewel, Gijp keek chagrijniger dan de directeur van een NGO in een sociaal en economisch gezond Afrikaans land. Inmiddels spert Derksen ook zijn verbale diarreegat open. In een column die morgen pas in de papieren VI verschijnt maar nu al op GeenStijl staat, haalt De Snor vernietigend uit naar Gijp:
Het begeleidende artikel van GS. Bron dus inderdaad een van de redacteuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2014 16:48:41 ]
pi_142009422
En een journalist die onwaarheden verkondigt, ja ja.
pi_142009425
quote:
2s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het begeleidende artikel van GS. Bron dus inderdaad een van de redacteuren.
Dit heeft in alle kranten gestaan.
pi_142009446
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Punt is alleen dat Derksen Van der Gijp niet uitmaakt voor 'labiele medicijnverslaafde' dat is een interpretatie van Intellectueel zelf.
Ah, daar komt het wel op neer he.
pi_142009449
Het is wel typisch Derksen om mensen totaal kapot te schrijven in z'n column, dat heeft hij al wel vaker gedaan.

Je kunt zoiets ook enigszins binnenskamers houden, maar dat is blijkbaar iets dat niet in Johan op komt.
٩๏̯͡๏)۶
pi_142009454
Dit had ik niet verwacht van Johan. Als hij het echt beu was, dan had hij met René en RTL om de tafel moeten zitten, dit is een beetje laag.
pi_142009456
Ik vind Gijp bij VI Oranje juist de enige die voetbalinhoudelijk nog wel eens iets interessants te melden heeft. Scherp en neutraal. Ik ben vaak wel benieuwd wat hij als kenner van een wedstrijd of spelers vindt. En ik vind Gijp dit seizoen juist minder schreeuwerig en minder irritant met paaldansclubanekdotes dan normaal.

Dit VI Oranje-seizoen heb ik me juist geërgerd aan Derksen die zichzelf constant maar bleef herhalen over Van Gaal en zichzelf daarmee volstrekt ongeloofwaardig maakte.
Ook vond ik Genee vaak te irritant aanwezig, hij liet gesprekken te weinig lopen en plaatste zichzelf te vaak op de voorgrond.

Ik herken me dus totaal niet in die column van Derksen. Ik vond Gijp zo ongeveer nog de enige interessante persoon aan tafel bij VI, de rest (met name Derksen en Genee) vielen tegen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_142009457
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Een collega in het openbaar zo bejegenen is laag, dat lijkt me logisch
Ik zou niet weten wat er laag aan is.
pi_142009467
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:44 schreef Mike het volgende:
John de Mol wilde Van der Gijp uitdrukkelijk bij het programma VI hebben. Maar wilde John de Mol Van der Gijp ook bij het praatprogramma hebben dat in de planning stond? Voor zover ik weet was dat tot dusverre niet bekend.
pi_142009473
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is wel typisch Derksen om mensen totaal kapot te schrijven in z'n column, dat heeft hij al wel vaker gedaan.

Je kunt zoiets ook enigszins binnenskamers houden, maar dat is blijkbaar iets dat niet in Johan op komt.
Je kan elke mening wel binnenskamers houden ja, maar dan houd je niet veel meer over.
pi_142009484
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Subjectief, maar logisch. Iemands gemoedstoestand koppelen aan het structureel gebruik van medicijnen vlak voor de uitzending.
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 16:50:19 #122
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_142009492
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:49 schreef Ronaldsen het volgende:

Hij schrijft mensen dan misschien wel eens kapot, dat gaat nooit over mensen met wie hij nauw samenwerkt.

Ik snap ook niet waarom ook maar iemand in dit topic die column serieus neemt.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:50:19 #123
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_142009493
Oei oei...dit lijkt me het einde ja. Sneu voor Genee, het enige weldenkende mens die het programma nog echt leuk vindt :D

(en ja, ik kijk ook nog steeds elke aflevering..al weet ik niet altijd waarom)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_142009502
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Probeer het ook eens zou ik zeggen.. kijken wat de gevolgen zijn
pi_142009523
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Probeer het ook eens zou ik zeggen.. kijken wat de gevolgen zijn
Wat probeer je te zeggen?
pi_142009527
Mooie 'column' met spelfouten en al. En een leuke poging om Derksens schrijfstijl te benaderen, maar als hij het echt was, zou de halve column een biografie van het lijdend voorwerp zijn.

En dan moeten we geloven dat 'Scheveningen' (de redactie van het programma) deze verkregen heeft en naar GS gelekt. En De Mol zou Gijp niet willen als 'onzekere factor', maar wel Derksen die alle gasten en sponsoren afkraakt todat alleen de diehards nog met het programma in zee willen gaan. Erg geloofwaardig allemaal.

Of het is allemaal echt en de eindredacteur is het lek, gezien de spelfouten. Als het er morgen zo in staat, kunnen mensen mooi hun gelijk halen. Als het er niet in staat, is het vast één groot complot ('RTL en Gijp hebben toch plaatsing kunnen voorkomen').
  maandag 7 juli 2014 @ 16:51:01 #127
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142009528
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Van Gijp heeft natuurlijk ook zelf wel geleurd met z'n verleden. Maar het is niet netjes om en plein public iemand een mes in zijn rug te steken. Als je dat niet begrijpt dan schort er iets aan je fatsoen.
pi_142009539
Zou wel mooi zijn als Gijp er vanavond nog zit en midden tijdens de uitzending Derksen op zijn plek zet en opstaat, om vervolgens nooit meer terug te komen.
pi_142009541
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:49 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind Gijp bij VI Oranje juist de enige die voetbalinhoudelijk nog wel eens iets interessants te melden heeft. Scherp en neutraal. Ik ben vaak wel benieuwd wat hij als kenner van een wedstrijd of spelers vindt. En ik vind Gijp dit seizoen juist minder schreeuwerig en minder irritant met paaldansclubanekdotes dan normaal.

Dit VI Oranje-seizoen heb ik me juist geërgerd aan Derksen die zichzelf constant maar bleef herhalen over Van Gaal en zichzelf daarmee volstrekt ongeloofwaardig maakte.
Ook vond ik Genee vaak te irritant aanwezig, hij liet gesprekken te weinig lopen en plaatste zichzelf te vaak op de voorgrond.

Ik herken me dus totaal niet in die column van Derksen. Ik vond Gijp zo ongeveer nog de enige interessante persoon aan tafel bij VI, de rest (met name Derksen en Genee) vielen tegen.
Sowieso is dit VI Oranje seizoen een grote faal, teveel schijtlollige kut-itempjes, Johan die echt niets, maar dan ook niets, nieuws heeft te melden en continu in herhaling valt, en Gijp die (naar mijn idee) toch regelmatig andere 'goede' (Theo, Boskamp, etc.) overschreeuwt. Legio voorbeelden waar Genee een vraag direct aan die gast stelt ('Theo, wat vond jij nou van...'), en op het moment dat de andere gast dan z'n mond open doet om te antwoorden schreeuwt Gijp er al doorheen.
pi_142009560

Wie is de mol?
pi_142009571
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:50 schreef Parafernalia het volgende:
Oei oei...dit lijkt me het einde ja. Sneu voor Genee, het enige weldenkende mens die het programma nog echt leuk vindt :D

(en ja, ik kijk ook nog steeds elke aflevering..al weet ik niet altijd waarom)
Genee gebruikt het programma gewoon als springplank voor zijn verder carrière.
pi_142009573
quote:
9s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:51 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is de mol?
Femke Wijnia, ik voel het.
pi_142009585
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:50 schreef Mike het volgende:

[..]

Hij schrijft mensen dan misschien wel eens kapot, dat gaat nooit over mensen met wie hij nauw samenwerkt.

Ik snap ook niet waarom ook maar iemand in dit topic die column serieus neemt.
Als de column nep is, is het wel een hele goeie immitator. Ik weet dat hier op Fok! ook genoeg mensen zijn die hele Johan epistels kunnen typen, maar zo'n hele column is niet zo eenvoudig hoor.

Maar goed, nog een paar uurtjes geduld en dan weten we de waarheid.
٩๏̯͡๏)۶
pi_142009590
quote:
[ afbeelding ]
Wie is de mol?
Harry Hamer natuurlijk
pi_142009594
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat probeer je te zeggen?
Dat als jij je zo uit zou laten over een collega in het openbaar je op staande voet ontslagen zou worden en in je ontslagbrief zou staan dat 'deze vorm van laag gedrag niet wordt getolereerd bij ons bedrijf'
pi_142009598
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:50 schreef Parafernalia het volgende:
Oei oei...dit lijkt me het einde ja
pi_142009615
iwanvanduren twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:52:58 Morgen in @vi niet alleen column Derksen. Ook uitgebreid kijkje achter de schermen bij #VIOranje te Scheveningen van @VanEgmond1968 reageer retweet
  maandag 7 juli 2014 @ 16:53:19 #138
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142009621
Derksen gisteren ook met z'n 'ik had niet de indruk dat Cillessen teleurgesteld was in z'n wissel'. De beelden waarin hij die waterzak omtrapten waren inderdaad nog niet bekend.

Johan is ook hard aan z'n pensioen toe. Het interesseert hem allemaal te weinig.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:53:42 #139
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142009632
quote:
[ afbeelding ]
Wie is de mol?
Het mokkel.
pi_142009650
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef muzas het volgende:
De rel die je wist dat zou komen...

Publiciteit *O* *O*
Echt zoooooo voorspelbaar dit
pi_142009659
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:53 schreef Gramulanion het volgende:
iwanvanduren twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:52:58 Morgen in @vi niet alleen column Derksen. Ook uitgebreid kijkje achter de schermen bij #VIOranje te Scheveningen van @VanEgmond1968 reageer retweet
Dat impliceert wel dattie authentiek is dus.

Spelfouten kan natuurlijk, het is niet ongebruikelijk dat een redacteur dat soort columns nog even qua spelling en stijl onderhanden neemt.
pi_142009690
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:53 schreef Morendo het volgende:

Johan is ook hard aan z'n pensioen toe. Het interesseert hem allemaal te weinig.
De voornaamste drijfveer van Derksen & co is geld geworden, terwijl vroeger het plezier voorop stond. Dat is voor mijn gevoel de kern waarom het minder is geworden.
pi_142009691
quote:
Website GeenStijl wist al eerder beslag te leggen op de column en publiceerde hem maandag. De redactie van VI bevestigt de authenticiteit van de column aan NU.nl.
http://www.nu.nl/media/38(...)bleem-binnen-vi.html

:W
pi_142009715
Komt Thijs van den Brink vanavond niet langs? Wellicht dat een goddelijke interventie de gemoederen nog kan bedaren.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:56:30 #146
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142009737
Die EO-knul van het familiediner hebben ze meer aan.
pi_142009739
quote:
Het is dus echt het einde !

Geweldig !
  maandag 7 juli 2014 @ 16:56:55 #149
311468 Van_Poppel
pi_142009754
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:56 schreef Morendo het volgende:
Die EO-knul van het familiediner hebben ze meer aan.
_O-
pi_142009768
John Troost, John Williams, Nastasja Froger, Wendy van Dijk, Bert van Leeuwen, kom maar door
pi_142009780
Einde van VI en waarschijnlijk ook een klap voor het blad VI.
pi_142009792
quote:
9s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
John Troost, John Williams, Nastasja Froger, Wendy van Dijk, Bert van Leeuwen, kom maar door
John van den Heuvel, da's je goed recht.

Alberto Stegeman, Rob Geus.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:58:01 #153
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_142009795
RED ONS HENNIEGOD
pi_142009799
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:57 schreef Intellectueel het volgende:
Einde van VI en waarschijnlijk ook een klap voor het blad VI.
_O_
pi_142009818
Ach, zo gek is het allemaal niet.. hoe lang werken ze nu al samen? Ooit komt de sleet natuurlijk in zo'n gezelschap, hoe goed de chemie ooit misschien ook was. En over aan paar jaar zitten ze achter de geraniums en mijmeren over de goede oude tijd, toen ze nog bakken geld verdienden met een beetje lullen over voetbal. Ze beseffen niet wat ze weggooien..
  maandag 7 juli 2014 @ 16:58:36 #156
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_142009820
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:55 schreef Intellectueel het volgende:
Komt Thijs van den Brink vanavond niet langs? Wellicht dat een goddelijke interventie de gemoederen nog kan bedaren.
Die zal vast voorstellen dat Hansie de boel moet oplossen, volgens hem is Jezus Christus al eerder via Hansie naar buiten getreden.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:58:45 #157
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142009828
Je kunt toch gewoon Gijp wegtrappen en een vervanger neerzetten. Van het type 'clownesk'.
pi_142009836
Het einde van ''mensen met een mening''.

Niemand meer die zegt waar het op staat.

Allemaal laf achter elkaar aanrennen.
pi_142009844
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]

_O_
Van Gaal die bijdraagt aan de downfall van VI. Wat een held. :D
pi_142009851
Geenstijl :r :')

Kunnen nog veel leren van Goebbels, die wist wel wat herrie schoppen was. Vergeleken met de nazi's is Geenstijl een kleuter die schreeuwt om een lolly.
pi_142009857
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Van Gaal die bijdraagt aan de downfall van VI. Wat een held. :D
Van Gaal heeft hier niets mee te maken. :P
pi_142009859
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:

Straks zijn er alleen nog maar SV Hooligans.
pi_142009860
quote:

Zal ik ze op een tegeltje laten zetten of doe je dat zelf?
  maandag 7 juli 2014 @ 16:59:43 #164
342505 Anti-vermoeidheid
DigitaleVitamine C
pi_142009864
Alles voor de kijkcijfers weer :'). Man man man. Er zal wel weer weinig aan de hand zijn.
pi_142009869
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef vluggejapie99 het volgende:

Kunnen nog veel leren van Goebbels, die wist wel wat herrie schoppen was. Vergeleken met de nazi's is Geenstijl een kleuter die schreeuwt om een lolly.
Wat huil jij dan?

Geenstijl doet hier niets verkeerd.
pi_142009872
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Alles voor de kijkcijfers weer :'). Man man man. Er zal wel weer weinig aan de hand zijn.
Hou toch op. _O-
pi_142009879
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:53 schreef Gramulanion het volgende:
  maandag 7 juli 2014 @ 17:00:10 #168
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_142009881
quote:

die kreupele gek had wel geen zin om te kampfen
RED ONS HENNIEGOD
pi_142009882
quote:
9s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]

Straks zijn er alleen nog maar SV Hooligans.
Allemaal valse roddelnichten op de televisie, bwuhhhhh.
pi_142009883
Ik vind Gijp nog steeds een vermakelijke gast, ik hoop niet dat hij wegmoet. Dat hij af en toe over de top gaat, neem ik op de koop toe.
pi_142009884
quote:

Anders had het overmorgen in de vi gestaan, wat is het verschil?
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 7 juli 2014 @ 17:00:37 #172
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_142009891
quote:

De echte KAMPFGEIST ontbreekt inderdaad een beetje bij Geenstijl.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:00:38 #173
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142009892
quote:
Dat gevoel heb ik vreemd genoeg niet.
pi_142009909
quote:

Oh gossie, zie je het allemaal nog wel zitten? Het programma is al wekenlang waardeloos.
pi_142009911
quote:
Kan ik me niet voorstellen.. als ik Gijp was zou ik demonstratief mijn reet afvegen met die column en er de brui aan geven. En op zoek gaan naar een nieuw podium.. dat is voor hem wel te vinden
pi_142009939
Heel benieuwd hoe het er nu aan toegaat op de redactie van VI Oranje. Hoe ga je dit oplossen?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 7 juli 2014 @ 17:02:00 #177
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_142009956
Ik hoop dat Rens weet hoe het nu verder moet, hij is toch wel de VI HOOLIGAN nr.1.
pi_142009959
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:01 schreef koningdavid het volgende:
Heel benieuwd hoe het er nu aan toegaat op de redactie van VI Oranje. Hoe ga je dit oplossen?
hoeren en coke
pi_142009967
YoungKuijp twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:42:53 Ik heb onlangs - incl. consumpties - zo'n 80 euro betaald om VI Oranje bij te wonen, maar Johan Derksen is te beroerd om een foto te maken. reageer retweet
YoungKuijp twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:52:24 Na afloop was Derksen in no-time vertrokken en tijdens de reclameblokken gebruikt hij portiers om publiek op afstand te houden. #VI reageer retweet
YoungKuijp twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:53:37 Derksen staat daarmee in schril contrast met Genee, Gijp en Kraaij, die ruim de tijd nemen voor een foto en een praatje. #VI reageer retweet
  maandag 7 juli 2014 @ 17:02:23 #180
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_142009974
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:01 schreef koningdavid het volgende:
Haha vroeg ik me ook af. Daar hebben ze momenteel wel stress inderdaad.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 7 juli 2014 @ 17:02:28 #181
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_142009979
Gijp aanschuiven bij Studio Sjek volgend seizoen
RED ONS HENNIEGOD
pi_142009981
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:01 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Oh gossie, zie je het allemaal nog wel zitten? Het programma is al wekenlang waardeloos.
Jouw mening interesseert me niet.
pi_142009993
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:01 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Kan ik me niet voorstellen.. als ik Gijp was zou ik demonstratief mijn reet afvegen met die column en er de brui aan geven. En op zoek gaan naar een nieuw podium.. dat is voor hem wel te vinden
Jack van Gelder zei volgens een lange tijd geleden al dat alleen Gijp vaak nog iets zinnigs zegt. Verschil is dat Genee en Derksen zonder Gijp vrij weinig voorstellen.
pi_142010007
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
YoungKuijp twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:42:53 Ik heb onlangs - incl. consumpties - zo'n 80 euro betaald om VI Oranje bij te wonen, maar Johan Derksen is te beroerd om een foto te maken. reageer retweet
YoungKuijp twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:52:24 Na afloop was Derksen in no-time vertrokken en tijdens de reclameblokken gebruikt hij portiers om publiek op afstand te houden. #VI reageer retweet
YoungKuijp twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:53:37 Derksen staat daarmee in schril contrast met Genee, Gijp en Kraaij, die ruim de tijd nemen voor een foto en een praatje. #VI reageer retweet
Kijk ! een twitterbericht van een persoontje !

Dat is het overtuigende bewijs dat JD een vuile hufter is !!!
pi_142010033
Overigens begint dat 'kijk mij eens een noeste arbeider zijn'-ritueeltje van Johan ook wel een beetje sneu te worden. Die man doet altijd net alsof hij 60 uur per week moet werken om z'n 5 zielige kindertjes te voederen ofzo. Flikker op, je krijgt 4 ton voor VI, en daarnaast waarschijnlijk nog leuk salaris/commissie bij de boekjeshandel :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2014 17:06:15 ]
pi_142010040
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Bedankt voor deze structurele bijdrage Hans.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:04:47 #187
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_142010076
80 euro betalen om vi bij te wonen _O-
pi_142010078
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]

Bedankt voor deze structurele bijdrage Hans.
:')

Jij hebt wel teveel Vi gekeken man. met je Hans.
pi_142010149
Het gekke is dat ik eigenlijk alleen bij Rene het gevoel heb dat die daar totaal niet op zijn gemak zit.
pi_142010208
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:06 schreef theunderdog het volgende:
Het gekke is dat ik eigenlijk alleen bij Rene het gevoel heb dat die daar totaal niet op zijn gemak zit.
Klopt, juist door dat schreeuwerige krijg je het idee dat het wat te geforceerd is allemaal. Derksen speelt ook iedere dag dezelfde langspeelplaat af, maar bij hem krijg je minder het idee dat het tegen z'n zin is ofzo.
pi_142010233
Ben benieuwd wat Van Egmond gaat schrijven, als redacteur van het blad waar Johan de hoofdredacteur was, maar ook als auteur van Gijp.

Overigens was VI zonder Gijp niet zo best, ondanks alle goede pogingen van mensen als Koert. Dan kunnen ze beter Boskamp, Hansie of Kieft als vaste gast nemen.
pi_142010242
quote:
2s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens begint dat 'kijk mij eens een noeste arbeider zijn'-ritueeltje van Johan ook wel een beetje sneu te worden. Die man doet altijd net alsof hij 60 uur per week moet werken om z'n 5 zielige kindertjes te voederen ofzo. Flikker op, je krijgt 4 ton voor VI, en daarnaast waarschijnlijk nog leuk salaris/commissie bij de boekjeshandel :')
Samen met zijn dochter, die zowel een belangrijke functie in de uitgeverij heeft als in de redactie van VI Oranje.

Met zijn nepotistische gedrag en rancuneuze trekjes.
pi_142010251
quote:
2s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Klopt, juist door dat schreeuwerige krijg je het idee dat het wat te geforceerd is allemaal. Derksen speelt ook iedere dag dezelfde langspeelplaat af, maar bij hem krijg je minder het idee dat het tegen z'n zin is ofzo.
Ja, maar bij Wilfred helemaal. Die gast is een beroeps-autist van het meest hoge niveau volgens mij..
pi_142010311
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, maar bij Wilfred helemaal. Die gast is een beroeps-autist van het meest hoge niveau volgens mij..
Genee is volledig afhankelijk van het succes van Gijp en Derksen. Dat weet hij ook.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:09:01 #195
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142010327
Ben benieuwd of Types als Genee, Boskamp en Kraaij solidair zijn met Johan of met Rene.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:09:46 #196
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_142010356
Genee :D _O-
wilfredgenee twitterde op maandag 07-07-2014 om 14:09:14 Volle bak vanavond @TijsvandenBrink jan Boskamp Ernie brandts jan poortvliet @BoogerdLive en boezemvrienden Derksen en Gijp VIOranje reageer retweet
pi_142010365
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:08 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Genee is volledig afhankelijk van het succes van Gijp en Derksen. Dat weet hij ook.
Jawel, maar daar doel ik niet op.

Het programma is lang niet meer wat het was, en Rene zit daar met volle tegenzin. Toch blijft Wilfred heel blij doen en roept af en toe "worden we wereldkampioen ! "...

Is Wilfred nu een topacteur of heeft die het allemaal echt niet door?
pi_142010373
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
wilfredgenee twitterde op maandag 07-07-2014 om 14:09:14 Volle bak vanavond @TijsvandenBrink jan Boskamp Ernie brandts jan poortvliet @BoogerdLive en boezemvrienden Derksen en Gijp VIOranje reageer retweet
Wtf....

Hij doet het erom??
pi_142010376
quote:
2s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik vind juist dat Derksen al weken uitstraalt er geen zin meer in te hebben. Wat ook overeenkomt met wat Gijp en hijzelf over het programma zeggen.
pi_142010377
quote:
_O-
  maandag 7 juli 2014 @ 17:10:15 #201
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142010379
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik ken een paar gasten die er gisteren waren en die vertellen eigenlijk exact hetzelfde verhaal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142010404
quote:
MisterTimans twitterde op maandag 07-07-2014 om 14:15:13 @wilfredgenee boezemvrienden? Gijp keek Derksen nauwelijks aan gisteren. Ik vrees een einde van VI. reageer retweet
Feyenoord Rotterdam
pi_142010406
Die tweet was nog van voor de column uitlekte. Kun je nagaan.
pi_142010419
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die tweet was nog van voor de column uitlekte. Kun je nagaan.
Ja Genee wist het dus al.
pi_142010429
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:10 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wtf....

Hij doet het erom??
Dat Genee publiciteitsgeil is lijkt me niks nieuws? Ongetwijfeld straks live in RTL Boulevard om te vertellen over deze 'rel'.
pi_142010433
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Is Wilfred nu een topacteur of heeft die het allemaal echt niet door?
Hij heeft het zeker wel door.. hij is alleen professional en probeert er opzichtig nog wat van te maken
  maandag 7 juli 2014 @ 17:11:29 #207
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142010435
De boel opnaaien is wel iets wat je aan Genee kunt toevertrouwen.
pi_142010439
Genee is niet gek, die heeft dat ook wel door.
pi_142010452
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat Genee publiciteitsgeil is lijkt me niks nieuws? Ongetwijfeld straks live in RTL Boulevard om te vertellen over deze 'rel'.
Nee, maar dit gaat toch wel heel erg ver hoor..

Bijna van het walgelijke af wel.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:12:04 #210
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_142010460
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het is ook een prima trol.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:12:04 #211
311468 Van_Poppel
pi_142010461
quote:
Altijd blijven lachen ^O^

That's the spirit!
pi_142010468
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:11 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij heeft het zeker wel door.. hij is alleen professional en probeert er opzichtig nog wat van te maken
_O- _O- :') :')

Worden we wereldkampioen !?
pi_142010472
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, maar dit gaat toch wel heel erg ver hoor..

Bijna van het walgelijke af wel.
Gast, het is een tweet om VI Oranje aan te kondigen. Rustig.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:12:56 #214
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_142010497
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat Rens weet hoe het nu verder moet, hij is toch wel de VI HOOLIGAN nr.1.
Uh na jarenlange studie omtrent Johan Derksen kan ik met mijn deskundigheid met 95% zekerheid beweren dat dit niet de column van Derksen is.
AFCA!
pi_142010503
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]

Gast, het is een tweet om VI Oranje aan te kondigen. Rustig.
Ik ben volkomen rustig.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:13:07 #216
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_142010511
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]

_O- _O- :') :')

Worden we wereldkampioen !?
Jij snapt commercie niet zo te zien
RED ONS HENNIEGOD
pi_142010526
quote:
9s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:13 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Jij snapt commercie niet zo te zien
Uiteraard wel, maar dat toont juist aan dat het wanhoopspogingen zijn.
pi_142010539
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:12 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Uh na jarenlange studie omtrent Johan Derksen kan ik met mijn deskundigheid met 95% zekerheid beweren dat dit niet de column van Derksen is.
_O-
  maandag 7 juli 2014 @ 17:13:58 #219
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_142010545
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Uiteraard wel, maar dat toont juist aan dat het wanhoopspogingen zijn.
nee
RED ONS HENNIEGOD
pi_142010552
Rens _O_
pi_142010563
quote:

[..]

Deze quoten we
  maandag 7 juli 2014 @ 17:14:52 #223
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_142010574
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Deze quoten we
Voor het nageslacht.
AFCA!
pi_142010585
De losse verkoop van VI gaat volgens Johan omhoog als het goed gaat met Oranje, maar het kan altijd beter.
pi_142010590
quote:

[..]

HET KOMT GEWOON UIT DE KOKER VAN RTL XL

100 % ANTI RTL

VI HOOLIGANS
  maandag 7 juli 2014 @ 17:15:48 #226
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_142010604
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik ken een paar gasten die er gisteren waren en die vertellen eigenlijk exact hetzelfde verhaal.
Ik ben ooit naar een lezing geweest van Johan Derksen en Riemer van der Velde en jawel... als presentator Toine van Peperstreet. Toen kon je gewoon na afloop een praatje maken met hem hoor.
AFCA!
  maandag 7 juli 2014 @ 17:16:09 #227
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_142010613
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

HET KOMT GEWOON UIT DE KOKER VAN RTL XL

100 % ANTI RTL

VI HOOLIGANS
Johannes geloof jij deze onzin? Derksen is toch niet zo achterbaks dat hij dit via een column doet?
AFCA!
  maandag 7 juli 2014 @ 17:16:11 #228
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_142010614
Het komt allemaal door die verschrikkelijke Heineken selfie actie.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:16:48 #230
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_142010636
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:

Nog maar een keer.

Nu de mannen het nodig hebben.
Hij is naar Genee doorgestuurd.
pi_142010657
Ik was in 2011 bij een uitzending en na afloop kon je gewoon met Johan op de foto. Sterker nog, hij was er nog als een van de laatsten om nog met me op de foto te gaan.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:17:32 #232
159761 Arn0
Abbey Road
pi_142010660
De tweet van Genee lijkt wel te bevestigen dat de column echt is, al vind ik de schrijfstijl niet helemaal op die van Johan lijken nee. Maar paniekreacties hadden we ook met de Heerenveen rel en dat kwam ook weer goed, dus het einde van VI lijkt me wat dramatisch gesteld.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_142010667
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:16 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Johannes geloof jij deze onzin? Derksen is toch niet zo achterbaks dat hij dit via een column doet?
Heeft hij Genee ook niet eens op die manier aangepakt? Toen met die Veenstra-affaire
  maandag 7 juli 2014 @ 17:17:52 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142010671
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:15 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ik ben ooit naar een lezing geweest van Johan Derksen en Riemer van der Velde en jawel... als presentator Toine van Peperstreet. Toen kon je gewoon na afloop een praatje maken met hem hoor.
Ok erg rullevant.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142010685
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:17 schreef Arn0 het volgende:
De tweet van Genee lijkt wel te bevestigen dat de column echt is, al vind ik de schrijfstijl niet helemaal op die van Johan lijken nee. Maar paniekreacties hadden we ook met de Heerenveen rel en dat kwam ook weer goed, dus het einde van VI lijkt me wat dramatisch gesteld.
De column is echt, de redactie van VI heeft het al bevestigd.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:18:17 #236
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_142010691
rip vi (oranje)
vanavond de crematie
  maandag 7 juli 2014 @ 17:18:29 #237
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_142010696
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik was in 2011 bij een uitzending en na afloop kon je gewoon met Johan op de foto. Sterker nog, hij was er nog als een van de laatsten om nog met me op de foto te gaan.
Dit was dus ook bij die lezing waar ik toen ben geweest. Ik snap die kritiek op Derksen niet.
AFCA!
pi_142010697
quote:
  maandag 7 juli 2014 @ 17:18:46 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142010706
quote:
Zolang er knaken verdiend kunnen worden blijven ze daar gewoon zitten ja. Simple as that.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 juli 2014 @ 17:18:50 #240
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142010710
quote:

[..]

Was hij toen al 'Mister Big Star'?
  maandag 7 juli 2014 @ 17:18:53 #241
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_142010712
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:17 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Heeft hij Genee ook niet eens op die manier aangepakt? Toen met die Veenstra-affaire
Die kan dat wel wat makkelijker hebben.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:18:53 #242
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_142010713
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Ok erg rullevant.
Ja want jij beweert dat hij geen tijd voor gasten neemt, dat neemt hij dus wel.
AFCA!
pi_142010716
quote:

[..]

Hij reageert op het artikel van René, dus zo achterbaks is het ook weer niet. Ze zijn beide een beetje schuldig.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:19:11 #244
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_142010718
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:17 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat zei hij toch gewoon face-to-face?
AFCA!
pi_142010728
Het zal wel allemaal weer goed zijn voor de kijkcijfertjes. Verwacht niet zozeer nu gelijk een explosie, dit weekje maken ze nog met frisse tegenzin af, en daarna zal het programma wel flink op de schop gaan denk/hoop ik.
pi_142010770
Van mij mag Escha wel aanschuiven aan tafel.. als je het over verfrissing hebt dan denk ik aan haar.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:20:42 #247
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142010781
quote:
2s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
Het zal wel allemaal weer goed zijn voor de kijkcijfertjes. Verwacht niet zozeer nu gelijk een explosie, dit weekje maken ze nog met frisse tegenzin af, en daarna zal het programma wel flink op de schop gaan denk/hoop ik.
Waarom kun je niet zien dat het simpelweg flink fout zit? :')
pi_142010785
quote:

[..]

Is toch allang bevestigd, suffe kut.
pi_142010787
In 2010 liepen de irritaties ook hoog op aan het einde van het WK. Misschien was het beter als ze niet elke dag een uitzending hadden dit WK.
pi_142010790
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:18 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Dit was dus ook bij die lezing waar ik toen ben geweest. Ik snap die kritiek op Derksen niet.
Hoe Derksen zich voorheen opstelde zegt toch niets over hoe hij zich tegenwoordig opstelt tegenover irritante 'Derksen groupies'. :P

Kan best zijn dat hij ondertussen er minder plezier aan beleefd en genoeg heeft van dat schijtlollige programma en bijbehorende doelgroep. Kan er me wel iets bij voorstellen eigenlijk.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:20:48 #251
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_142010794
Alle programma's komen ooit tot hun eind... alleen kan ik niet leven zonder VI Oranje.
AFCA!
pi_142010796
quote:

[..]

Op die lezingen vertelt Derksen in ieder geval de waarheid wel. Maatje van me heeft er laatst een bijgewoond en zei dat Derksen toegaf dat hij helemaal niets ziet in het hele Cruijff-verhaal bij Ajax, maar dat hij de publieke lobby voerde om meer blaadjes te verkopen.

En een beetje naief van je trouwens dat je denkt dat Derksen niet achterbaks is. Moet je ook zijn in dat wereldje trouwens, maar dat geheel terzijde.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:21:06 #253
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_142010803
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:20 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Is toch allang bevestigd, suffe kut.
Door wie?
AFCA!
  maandag 7 juli 2014 @ 17:21:39 #254
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_142010821
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hoe Derksen zich voorheen opstelde zegt toch niets over hoe hij zich tegenwoordig opstelt tegenover irritante 'Derksen groupies'. :P

Kan best zijn dat hij ondertussen er minder plezier aan beleefd en genoeg heeft van dat schijtlollige programma en bijbehorende doelgroep. Kan er me wel iets bij voorstellen eigenlijk.
Op VI Oranje komen natuurlijk ook andere soort gasten dan zo'n lezing :') :D
AFCA!
pi_142010828
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:21 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Door wie?
Redactie van de VI aan Nu.nl.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:21:49 #256
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142010829
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:20 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Op die lezingen vertelt Derksen in ieder geval de waarheid wel. Maatje van me heeft er laatst een bijgewoond en zei dat Derksen toegaf dat hij helemaal niets ziet in het hele Cruijff-verhaal bij Ajax, maar dat hij de publieke lobby voerde om meer blaadjes te verkopen.
Dat was Carlo Boszhard, kut.
pi_142010837
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:20 schreef Morendo het volgende:

[..]

Waarom kun je niet zien dat het simpelweg flink fout zit? :')
Hoe bedoel je? Ik zie wel dat het met de heren onderling en de format fout zit. Ik denk alleen dat ze allemaal te commited zijn om het nú direct te laten klappen, met nog een weekje VI Oranje te gaan. Geloof wel dat er van de zomer eens grondig gekeken moet worden naar de format en poppetjes daarbij.
pi_142010844
quote:

[..]

Ik ga niet speculeren.

Om 20:30 zit ik voor de buis en dan gaan de heren voor een kijkcijferrecord.
pi_142010845
quote:

[..]

Door wie?
  maandag 7 juli 2014 @ 17:22:12 #260
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142010848
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:21 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Redactie van de VI aan Nu.nl.
Is er al een bevestiging van die bevestiging?
pi_142010864
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als je ergens 4 ton voor vangt is het niet teveel gevraagd om je een beetje professioneel op te stellen en moeite te doen voor de fans, lijkt mij.. maar ja, wie ben ik
pi_142010867
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:21 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat was Carlo Boszhard, kut.
Je bent zelf een kut.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:22:34 #263
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_142010868
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:20 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

En een beetje naief van je trouwens dat je denkt dat Derksen niet achterbaks is. Moet je ook zijn in dat wereldje trouwens, maar dat geheel terzijde.
Het zou me erg tegenvallen als dit daadwerkelijk zijn column is.
AFCA!
pi_142010874
Boskamp geeft ze vanavond allemaal een koek.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:22:57 #265
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142010885
quote:
2s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ik zie wel dat het met de heren onderling en de format fout zit.
Het zit nog fouter in de persoonlijke verhoudingen. Het programma kan wel door. Maar dan niet met Johan én Gijp.
pi_142010906
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:22 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Het zou me erg tegenvallen als dit daadwerkelijk zijn column is.
Ok.
pi_142010908
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:22 schreef Morendo het volgende:

[..]

Is er al een bevestiging van die bevestiging?
Ja, en van die bevestiging is inmiddels ook al weer bevestiging. Zelfs onze Lieve Heer komt straks met tekst en uitleg.
pi_142010913
TijsvandenBrink twitterde op maandag 07-07-2014 om 17:12:20 Vanavond ben ik te gast bij #VIOranje. Praten over Oranje. En wie weet een toefje Tour. reageer retweet
Gelukkig is TijsGod er om vrede te sluiten.
pi_142010916
quote:

[..]

Op VI Oranje komen natuurlijk ook andere soort gasten dan zo'n lezing :') :D
Dat denk ik wel ja, en zo niet, dan blijft m'n mening overeind staan dat hij er voorheen prima plezier beleefd kan hebben aan zijn populariteit, en er nu genoeg van heeft en wat meer afstand wenst te houden.
pi_142010926
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:23 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Ja, en van die bevestiging is inmiddels ook al weer bevestiging. Zelfs onze Lieve Heer komt straks met tekst en uitleg.
Kun je dat bevestigen?
pi_142010929
Schaag2Marco twitterde op maandag 07-07-2014 om 17:16:51 @YoungKuijp @DuBlanqeBogarde hadden wij geen last! De snor nam alle tijd voor ons na de uitzending http://t.co/WnXeRqkFDB reageer retweet
  maandag 7 juli 2014 @ 17:23:51 #272
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142010932
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
TijsvandenBrink twitterde op maandag 07-07-2014 om 17:12:20 Vanavond ben ik te gast bij #VIOranje. Praten over Oranje. En wie weet een toefje Tour. reageer retweet
Samen bidden kan nooit kwaad.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:24:20 #273
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_142010957
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:23 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ok.
Derksen en Genee zouden nooit om principiële redenen opstappen, puur door het geld. Gijp zie ik nog wel weggaan als het hem niet meer bevalt.
AFCA!
pi_142010960
Ze zullen het vanavond wel doodzwijgen en (hopelijk) achter de schermen oplossen, anders rip VI het waren prachtige jaren
pi_142010972
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:24 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Derksen en Genee zouden nooit om principiële redenen opstappen, puur door het geld. Gijp zie ik nog wel weggaan als het hem niet meer bevalt.
Ok.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:25:01 #276
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_142010978
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat denk ik wel ja, en zo niet, dan blijft m'n mening overeind staan dat hij er voorheen prima plezier beleefd kan hebben aan zijn populariteit, en er nu genoeg van heeft en wat meer afstand wenst te houden.
Ik snap de teleurstelling van die mensen wel, een foto is een kleine moeite.
AFCA!
  maandag 7 juli 2014 @ 17:25:03 #277
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_142010981
quote:
9s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:24 schreef Ties02 het volgende:
Ze zullen het vanavond wel doodzwijgen en (hopelijk) achter de schermen oplossen, anders rip VI het waren prachtige jaren
Sjek is happy
RED ONS HENNIEGOD
pi_142010987
Gewoon 1 tegen 1 op het strand toch.
pi_142010988
Hopelijk slaande ruzie vanavond.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 7 juli 2014 @ 17:25:13 #280
159761 Arn0
Abbey Road
pi_142010994
quote:
Ik denk dat Genee meteen een flauwe grap erover maakt bij de introducties.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_142010997
Dit is gewoon puur voor de kijkcijfers. Ik was vorige week bij een uitzending van vi oranje. Derksen ging met iedereen die wilde op de foto en hij maakte verschillende grapjes met iedereen. Tijdens de reclames staan ze met elkaar buiten de 'tent' te praten. Het programma heeft minder kijkcijfers dan voorgaande jaren dus doen ze een relletje verzinnen.
pi_142010999
quote:
Nee joh, ze gaan het echt wel noemen. Anders minachten ze de kijker.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:25:31 #283
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_142011011
quote:
'Jezus manifesteerde zich in Kraay jr.'

Komt Hansie ook vanvond? _O_
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  maandag 7 juli 2014 @ 17:25:34 #284
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_142011015
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:24 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ok.
Ik heb je zus trouwens ook gedaan.
AFCA!
pi_142011024
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:25 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ik snap de teleurstelling van die mensen wel, een foto is een kleine moeite.
Ik had ook wel met Johan op de foto gewild ;(

Van mij hoeft Johan niet naar Crazy Pianos maar toen wij er waren was hij echt direct weg.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:26:26 #286
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142011049
quote:

[..]

Dan kan het geen kwaad om de GGD-kliniek even te bezoeken.
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 17:26:37 #287
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_142011062
quote:
_O_
pi_142011071
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:25 schreef gniffie het volgende:

[..]

'Jezus manifesteerde zich in Kraay jr.'

Komt Hansie ook vanvond? _O_
Jezus is er helaas niet bij, Hans Kraay Sr (ook wel bekend als God in deze analogie) kan ook niet komen.
pi_142011073
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:25 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ik denk dat Genee meteen een flauwe grap erover maakt bij de introducties.
Gaat allemaal niet werken. Wat Derksen doet is karaktermoord plegen.
pi_142011078
quote:

[..]

1/10

Ok.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:26:58 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142011083
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:18 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ja want jij beweert dat hij geen tijd voor gasten neemt, dat neemt hij dus wel.
Nu blijkbaar niet meer. Er was zelfs geen enkele mogelijkheid om ook maar bij hem in de buurt te komen. Dus nogmaals niet errug rullevant hoe dat op een lezinkje voor 1,5 man en een paardenkop was.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 juli 2014 @ 17:27:06 #292
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_142011088
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

1/10

Ok.
Bedankt.
AFCA!
  maandag 7 juli 2014 @ 17:27:06 #293
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_142011089
Ik vind het een prima collumn van Derksen. Van der Gijp is een uitvergrote versie van zichzelf geworden: iedereen aan tafel overschreeuwen, de nuance die compleet verdwenen is in zijn analyses (discussieren met hem kan haast niet meer), en het overdreven lachen om je eigen grappen.

Rene denkt dat hij de grote ster is aan tafel, terwijl het succes van het programma de gezamenlijke chemie was tussen Derksen, Genee en Van der Gijp. Die chemie is compleet verdwenen, doordat Rene zijn rol groter wil maken en Johan geen zin meer heeft om dat te pareren. Wilfred probeert nog wanhopig om de balans in het programma terug te krijgen, maar slaagt daar niet in.
pi_142011098
Ze moeten hier vanavond wel mee ja, het wordt wel een beetje droevig als ook dit wordt stilgezwegen en men 1,5 uur met een chagrijnige kop one-liners gaat oplepelen.
pi_142011100
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

1/10

Ok.
Jammer dat je een fantastische dis niet objectief weet te beoordelen.
pi_142011108
Typerend voor Johan om gijpie op deze manier af te branden. Met z'n ik kan niet boos worden :r mwah ga er niet eens op in. #JohanOut #HugoIn
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_142011128
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ze moeten hier vanavond wel mee ja, het wordt wel een beetje droevig als ook dit wordt stilgezwegen en men 1,5 uur met een chagrijnige kop one-liners gaat oplepelen.
Wat denk je nou? Dat ze dit live als een therapeutische sessie uit gaan spreken aan tafel? Denk het niet ouwe reus
  maandag 7 juli 2014 @ 17:28:44 #298
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_142011146
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Nu blijkbaar niet meer. Er was zelfs geen enkele mogelijkheid om ook maar bij hem in de buurt te komen. Dus nogmaals niet errug rullevant hoe dat op een lezinkje voor 1,5 man en een paardenkop was.
Ik denk toch wel zo'n 300 man :). Dus het is wel degelijk rullevant dat hij VROEGER wel de tijd nam, misschien is dat nu weer veranderd. En dat is ook niet goed te praten want een foto met een fan is een kleine moeite. Scheelt je misschien totaal 15 minuten. Ik vind het vreemd want Derksen staat altijd bekend om zijn vriendelijkheid naar fans toe.
AFCA!
pi_142011158
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:28 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Wat denk je nou? Dat ze dit live als een therapeutische sessie uit gaan spreken aan tafel? Denk het niet ouwe reus
Jawel joh, Bram Bakker erbij. Geurkaarsen aan. Quotes van Carlos Castaneda.
pi_142011172
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik snap ook wel dat je graag naar huis wilt als je de 65 bent gepasseerd, nog steeds lange dagen maakt en dat je de afgelopen 6 jaar met iedere mongool van Nederland op de foto bent geweest.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:29:39 #301
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_142011190
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:29 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik snap ook wel dat je graag naar huis wilt als je de 65 bent gepasseerd, nog steeds lange dagen maakt en dat je de afgelopen 6 jaar met iedere mongool van Nederland op de foto bent geweest.
Kleine moeite joh
AFCA!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')