SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________________________________
[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 07-07-2014 13:51:15 ]AFCA!
Inderdaad. Sowieso is De Betweters geniaal. Koert Westerbaas.quote:
Minachting van de kijker.quote:
Die 14-18 en 40-45 grap van Koertquote:Op maandag 7 juli 2014 04:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso is De Betweters geniaal. Koert Westerbaas.
HAd hem al ff in het Feyenoord-topic gepost.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die 14-18 en 40-45 grap van Koert.
Caland is trots op hem.
Hugo in VI Oranje wordt wat lastig aangezien hij dan al live in Hilversum in de uitzending zitquote:Op maandag 7 juli 2014 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer komt Hugo dan? Die moet daar eigenlijk helemaal niet gaan zitten. Is veel te goed voor dat programma
Ah dat wilde ik ook al vragen. Heb gisteren een klein stukje gemist en dacht dat ik Leen dus ook net had gemist.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Heb ik nou iets gemist, of was Lee Towers er niet?
Was 4 jaar geleden ook..of was het 2... in de laatste week kregen ze bijna ruzie. De spanning was echt voelbaar.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:38 schreef Intellectueel het volgende:
Net even aflevering van gisteren teruggekeken. De chemie tussen Derksen en Gijp is dus ook compleet verstoord. Die kijken elkaar helemaal niet meer aan.
Ben jij GS-redacteur of zo?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ijp_is_megaloma.html
AAD DE MOSquote:Maandag 7 juli
Jan Boskamp en Tijs van der Brink
Dinsdag 8 juli
Jan Boskamp en Raemon Sluiter
Woensdag 9 juli
Hans Kraay Jr. en Wim Kieft
Donderdag 10 juli
Wim Kieft en Bart Chabot
Vrijdag 11 juli
Jan Boskamp en Gregory Elias
Zaterdag 12 juli
Aad de Mos en Frank Evenblij
Zondag 13 juli (WK finale)
Wim Kieft en Hans Kraay Jr.
OCR'tje er over heen gegooidquote:'Leg ik een born onder VI Oranje? Misschien', luidde de kop boven het interview met Renevan der Gijp in het dagblad Trouw.
Nou ken ik Reneal een jaar of veertig en dan kijk je nergens meer van op. Ik heb altijd een zwak voor hem gehad en ik vermaakte me kostelijk met de anekdotes over zijn levenswandel. Rene is een zondagskind, alles komt hem aanwaaien. Hij was een begenadigd talent als voetballer, haalde slechts de helft van zijn mogelijkheden uit zijn carriere, maar kon er ruim van leven.
Vervolgens trad hij in de voetsporen van zijn oud- trainer Barry Hughes, die erg succesvol was
met de uit Engeland overgewaaide dinner speeches. Ook dat was hem op zijn lijf geschreven en het geld stroomde weer binnen. Wilfred Genee en ik haalden hem bij het RTL7-programma Voetbal lnternational en Rene werd de revelatie in televisieland met zijn aanstekelijke lach.
Michel van Egmond, de eindredacteur van het programma, en ik bedachten dat er
misschien wel een aardig boek in Rene zou zitten. Ook klopte, want het werd een bestseller, de teller staat intussen op 350.000 verkochte exemplaren en het boek Gijp won de NS Publieksprijs 2013. Intussen hadden we met Voetbal International ook al een Televizier Ring gewonnen, een prijs die in de televisiewereld erg serieus wordt genomen.
Er bestond een unieke chemie tussen Wilfred, Rene en mij. Wilfred was snel, scherp, adrem en irritant, kortom een uitstekende presentator. Rene kon heel boeiend en begrijpelijk voor de mensen thuis over voetbal praten. En hij had de lach aan zijn kont hangen, waar iedere cabaretier jaloers op was. Ik was cynisch en zwart-wit. Zo ontstond er per toeval een aantrekkelijk televisieformat. Wij spraken het jargon uit de voetbalkantine, met wat platte humor. We stonden dicht bij onze doelgroep. We zaten gezellig over voetbal te ouwehoeren in het cafe. Ende kijkers herkenden zichzelf in het stamtafeltafereel. Veel vrouwen, die met frisse tegenzin naar al die wedstrijden moeten kijken met manlief, vonden ons wel een gezellig stel, waardoor ze ook aanschoven. Voor een kleine zender als RTL7 waren de kijkcjjfers spectaculair.
Desondanks ontvingen we slechts een geringe vergoeding. Ook was niet eens een probleem, want we hadden alle drie een goede reden om er te gaan zitten. Wilfred had net de ondergang van Talpa meegemaakt en moest zijn carriere nieuw lezen inblazen. Voor Rene waren de uitzendingen advertenties voor zijn eenmansbedrijf in toespraken en ik zat er, omdat mijn logo steeds anderhalf uur in beeld was. Bij De Ster had ik daar een vermogen voor moeten betalen. Soms moet je wel
eens geluk hebben in het leven. John de Mol wilde het programma meenemen naar SBS6 om een echte mannenavond te creeren met Top Gear en Voetbal lnternational. Op dat moment bood RTL ons voor het eerst een goed contract aan. Heel Nederland weet intussen wat we verdienen, want Rene vermeldt het in ieder interview.
Daarvoor waren Wilfred en ik ook al eens bij De Mol geweest om te praten over een talk show. De Mol wilde Rene daar echter niet bij betrekken, omdat hij hem de onzekere factor binnen ons groepje yond. Wij waren van mening, dat we als trio optrokken, waardoor het gesprek
nooit een vervolg kreeg.
In 2011 raakte Rene overspannen. Hij begon te hyperventileren, kreeg angstaanvallen en huilbuien. Gedurende zijn maandenlange afwezigheid, merkten we pas hoe belangrijk zijn inbreng aan tafel was. Behandelende artsen namen het zeer serieus en spraken van een ernstige vorm van geestesziekte, maar psychiater Bram Bakker kreeg hem weer op de been. Maar tot op heden is hij nog steeds niet de oude Rene. Hij vertoont megalomane trekjes, waant zich een Hollywood
ster en klaagt voortdurend bij de RTL-directie over Wilfred en mij. Als ik een boek bespreek van Andy van der Meyde, Glenn Helder of Fernando Ricksen, terwijl het boek Gijp eindeloos besproken mocht worden. Als Wilfred en ik een album met smakeloze Oranje-liedjes opnemen en een clip Laten zien. Als ik een zanger een nummer met het huisorkest van Danny Vera laat zingen. Zodra Wilfred wat aandacht besteedt aan zijn boek over gezonde voeding en als de topkoks Jamie Oliver of Robert Kranenborg in het programma opduiken.
Rene vindt het allemaal niets, spreekt ons er niet op aan, maar legt zijn klacht meteen bij de directie neer. Dergelijk gedrag komt de sfeer niet ten goede. Een bijkomend probleem is, dat een
discussie met Rene niet tot de mogelijkheden behoort. Met Wilfred kun je ruzie maken, maar hij is een professional, we komen er altijd weer uit. Rene dreigt meteen zijn contract te verscheuren zodra er een probleem is.
Ik ben van mening dat het als spin off van het weekblad Voetbal lnternational gestarte televisieprogramma een goedkope kermisattractie is geworden. De bijzaken en de hunkering naar entertainment zijn hoofdzaak geworden. VI Oranje wordt ontsierd door slappe rubrieken en onze cultheld Sierd de Vas vanuit Brazilie, Ik kan ook glimlachen om Sierd, hij heeft Barry Manilow en Michael Jackson nagedaan en gekke fratsen uitgehaald, want het draait iedere avond vooral om Sierd. Relevante informatie over het WK of Oranje blijft uit. De VI-redacteuren Simon Zwartkruis, Martijn Krabbendam en Tom Knipping zouden dat wel kunnen, maar journalistiek is geen entertainment. Hallo Sierd, waar sta je? En daar gaan we weer.
Ik word droevig van dat weggooi amusement. Rene wordt droevig van mij, las ik in Trouw, omdat hij met Wilfred af en toe zo dronken als een aap kan worden, terwijl ik na de uitzending meteen naar huis rijd. Tja, hij slaapt iedere dag tot twaalf uur uit in zijn suite, want een kamer in een vijf sterren hotel vindt hij een bezemkast, terwijl bij mij de wekker de volgende morgen om half zeven afloopt, omdat ik weer aan het werk moet. Ook daar gaat hij met de RTL-directie over praten, kondigde hij aan. 'Iemand moet het doen. Televisie maak je voor de kijkers. Die willen vermaakt worden. Mensen entertainen, dat is voor mij het mooiste wat er is.'
Ik kan nooit boos worden op Rene, maar hij beseft niet, dat juist hij het probleem binnen het programma is. Sinds zijn terugkeer heb ik sterk de indruk dat hij voor de uitzending antidepressiva slikt. Dan wordt hij hyper en schreeuwt en giert hij er anderhalf uur Lustig op los, om zich vervolgens weer een paar dagen op te sluiten in Dordrecht.
Willem van Hanegem kapte er meteen mee. Hij werd voortdurend overschreeuwd door Rene met de zoveelste anekdote op een paaldansclub. Na al die jaren beheers ik de kunst van het interrumperen wel, maar ik heb er geen trek meer in. Laat hem maar razen. Na de zoveelste gierende monoloog gaan we over naar de rubriek De Krantjes, en dan volgt er al opnieuw een stortvloed aan woorden en lachsalvo's. Jan Boskamp stoot me voor de uitzending vaak aan. 'We hoeven vanavond niets te zeggen', fluistert hij dan. 'Rene heeft zijn pillen ingenomen.' En als je er iets van zegt dreigt hij zijn contract te verscheuren, maar Wim Kieft, Thee Janssen, Hans Kraay junior en Jan Boskamp worden volledig overschreeuwd door een patient die zichzelf niet is, maar zichzelf wijsmaakt dat hij moet entertainen.
Rene profileert zich als een orakel en duldt geen discussie of tegenspraak, van enige chemie Is geen sprake meer. De lach was vroeger zijn wapen, dat beheerste hij als de beste. Met zijn ellenlange tirades en zijn neplach is hij intussen een karikatuur van zichzelf. Maar uitgerekend hij gaat nu een bom onder het programma leggen. En ik kan nog steeds niet boos op hem worden.
Er moet in ieder geval iets gebeuren.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien zou het helemaal niet slecht zijn als Gijp ermee kapt. Eigenlijk waren de shows in 2011 zonder hem nog wel de beste.
Dat deed hij vorige week nog na een uitzending tegen FOK!-user -JD-.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:13 schreef Mike het volgende:
Ik zou die 'column' niet al te serieus nemen. Het lijkt me niet dat Derksen uberhaupt over Rene's geestelijke toestand zou beginnen.
Nog een weekje televisie en dan gaan ze met vakantie toch?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er moet in ieder geval iets gebeuren.
Dit is echt hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Derksen dit zou schrijvenIn een papieren VI
![]()
Wat?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat deed hij vorige week nog na een uitzending tegen FOK!-user -JD-.
Dat was van een ander niveau en over zaken die allang bekend waren. Dat is nogal wat anders dan iemand erop aanvallen in een groot tijdschrift.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat deed hij vorige week nog na een uitzending tegen FOK!-user -JD-.
Hoe weet jij dat?quote:
Ook niet echt Derksen zijn schrijfstijl dat bovenstaandequote:Op maandag 7 juli 2014 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zegt dat dit inderdaad in de VI staat? GeenStijl is er volgens mij gewoon op uit om wat sensatie te schoppen en te slaan. Herrieschoppen is het ding van die popiejopieorganisatie.
Het is wel exact de schrijftstijl van Derksen, het is niet zo simpel dat de imiteren.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zegt dat dit inderdaad in de VI staat? GeenStijl is er volgens mij gewoon op uit om wat sensatie te schoppen en te slaan. Herrieschoppen is het ding van die popiejopieorganisatie.
Vind ik juist wel, al lees ik al jaren geen papieren vi meerquote:Op maandag 7 juli 2014 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook niet echt Derksen zijn schrijfstijl dat bovenstaande
Dit dus.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het is wel exact de schrijftstijl van Derksen, het is niet zo simpel dat de imiteren.
Ik vind het juist wel z'n schrijfstijl. Bij een parodie hadden ze er wel een schepje bovenop gedaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bedankt, Hansenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het is wel exact de schrijftstijl van Derksen, het is niet zo simpel dat de imiteren.
Maar als je wil dat mensen het geloven, doe je er juist geen schepje bovenop.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel z'n schrijfstijl. Bij een parodie hadden ze er wel een schepje bovenop gedaan.
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:24 schreef Morendo het volgende:
Als Gijp iets niet doet, dat heeft hij nog nooit gedaan, is Derksen aanvallen. Dat durft hij simpelweg niet. Nee, ik geloof er niets van. Bovendien schrijft Derksen inderdaad nogal typisch, en dat is makkelijk te imiteren.
Het is inderdaad volledig de stijl van Johan Derksen. Kan me niet voorstellen dat het nep is. Mijn conclusie: het zal best dat er aanmerkingen zijn op het gedrag van Gijp, maar als je zo'n stuk schrijft ben je gewoon een paardenlul.quote:
Gijp gaf zelf kritiek op Derksen in het interview in Trouw, het een aanval noemen is misschien wat overdreven. Maar het kan best zijn dat het voor Johan de druppel is die de emmer doet over lopen.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:24 schreef Morendo het volgende:
Als Gijp iets niet doet, dat heeft hij nog nooit gedaan, is Derksen aanvallen. Dat durft hij simpelweg niet. Nee, ik geloof er niets van. Bovendien schrijft Derksen inderdaad nogal typisch, en dat is makkelijk te imiteren.
Het is ook wel typerend voor Derksen.. Gijp uit kritiek, en meteen wordt hij door de Snor he-le-maal afgezaagd. Die kerel kan zelf dus nergens tegen en is zo hypocriet als de pestquote:Op maandag 7 juli 2014 16:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gijp gaf zelf kritiek op Derksen in het interview in Trouw, het een aanval noemen is misschien wat overdreven. Maar het kan best zijn dat het voor Johan de druppel is die de emmer doet over lopen.
Ik gok dat de column echt is en in de nieuwste VI staat.. weet niet wanneer die uitkomtquote:Op maandag 7 juli 2014 16:24 schreef Morendo het volgende:
Hij zei in dat interview in Trouw nog dat hij zich vreselijk kan ergeren aan mensen, maar dat hij dat niet altijd laat merken.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:27 schreef Morendo het volgende:
Gijp was toch 'het laat gaan joh' type? Niet bepaald de persoon die als een neurotische roddelnicht telkens gaat klikken bij de directie.
Sowieso: de rechten liggen toch bij VI/Derksen. Wat zou Gijp willen dan, dat Johan en Wilfred eruit gegooid worden? Flauwekul.
Woensdag ligt die in de winkel, zal morgen wel uitkomen voor de abonnees.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik gok dat de column echt is en in de nieuwste VI staat.. weet niet wanneer die uitkomt
Niet menselijks is hem vreemd.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij zei in dat interview in Trouw nog dat hij zich vreselijk kan ergeren aan mensen, maar dat hij dat niet altijd laat merken.
Jo ga korfballen, kind.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
zegt dat dit inderdaad in de VI staat? GeenStijl is er volgens mij gewoon op uit om wat sensatie te schoppen en te slaan. Herrieschoppen is het ding van die popiejopieorganisatie.
ZIjn medicatie zal hem ook wel wat onvoorspelbaar maken. Zelfs voor Derksen-begrippen zou ik dit een wat lage aanval vinden.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij zei in dat interview in Trouw nog dat hij zich vreselijk kan ergeren aan mensen, maar dat hij dat niet altijd laat merken.
Daarmee betaal je de hypotheek niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:12 schreef pablo1989 het volgende:
Ze hadden moeten stoppen op het hoogtepunt, direct na de televizierring.
Nee, is wellicht beter. Derksen eruit kegelen zou overigens het beste zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:34 schreef satecl het volgende:
Pijnlijk. Dit is natuurlijk het begin van het einde.
Iemand uitmaken voor labiele medicijnverslaafde is laag, erg laag. Derksen heeft vaker last van dit soort rancuneuze trekjes.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is ook wel typerend voor Derksen om eerst Gijp helemaal af te branden en tot slot te zeggen dat hij niet boos kan worden op hem. Denk dat het eerder andersom moet zijn.. als ik Gijp was zou ik de neiging hebben om hem een klap voor zijn arrogante bek te geven.
Ik hoop vooral dat hij geen domme dingen doet.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:35 schreef AFCNiels het volgende:
Gewoon een reactie op dat interview dat Gijp van de week heeft gegeven, ik ben benieuwd of Gijp er nog zit vanavond.
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:36 schreef Lemsterr het volgende:
Cruijff vindt het maar niks dat Gijp van Gaal steeds meer gaat waarderen.
Na dat interview had hij wel een reactie kunnen verwachten, alleen vraag ik me af of hij met zoveel kritiek om kan gaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat hij geen domme dingen doet.
Derksen heeft nog nooit een blad voor de mond genomen.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Derksen dit zou schrijvenIn een papieren VI
![]()
Waarschijnlijk heeft iemand van de VI-redactie dit gelekt. Maandagmiddag is namelijk de deadline:quote:Op maandag 7 juli 2014 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ik me afvraag is hoe GeenStijl dit in handen krijgt.
Dat denk ik wel, maar de maskerade is afgelopen. Kan me niet voorstellen dat de programma nog een lange levensduur heeft gezien de twee hoofdgasten klaarblijkelijk niet met elkaar op kunnen schieten.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
Na dat interview had hij wel een reactie kunnen verwachten, alleen vraag ik me af of hij met zoveel kritiek om kan gaan.
De uitzendingen zullen wel doorgaan, maar dan zonder René.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar de maskerade is afgelopen. Kan me niet voorstellen dat de programma nog een lange levensduur heeft gezien de twee hoofdgasten klaarblijkelijk niet met elkaar op kunnen schieten.
Sterker nog, ik verwacht dat het wellicht vanavond al afgelopen is, mocht De Mol, of de programmabaas, niet dreigen met een contractuele boete of rechtszaak.
Zo'n vaart zal het ook niet lopen, alleen al omdat ze inderdaad waarschijnlijk anders een flinke boete krijgen / Johnnie ze gaat aanklagen wegens contractbreuk.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar de maskerade is afgelopen. Kan me niet voorstellen dat de programma nog een lange levensduur heeft gezien de twee hoofdgasten klaarblijkelijk niet met elkaar op kunnen schieten.
Sterker nog, ik verwacht dat het wellicht vanavond al afgelopen is, mocht De Mol, of de programmabaas, niet dreigen met een contractuele boete of rechtszaak.
Carlo Boszhardmongoolquote:Op maandag 7 juli 2014 16:44 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Bovendien: de opvolger is al gestrikt.
Die hele column is waanzin. Inderdaad dat hij anderen erbij haalt.. de kritiek op El Sierd, die gewoon leuke filmpjes maakt, het hypocriete gelul als het om commercie gaat.. en hij zegt dat Gijp zichzelf een orakel vindt.. volgens mij vindt Derksen eerder zichzelf een orakel. Net of zijn mening zaligmakend is.. er zijn velen die El Sierd leuk vinden, maar als Derksen iemand niet moet blijft hij er maar op inhakken.. maar tijdens uitzendingen wel schijnheilig mee lachen. Vond hem tot nu toe altijd wel te pruimen, maar in die column laat Derksen zich kennen als een kwaadaardig gezwel. Kan er met mijn pet niet bij dat je in het openbaar zulke uitlatingen doet over collega's, terwijl je zelf bergen boter op je hoofd hebtquote:Op maandag 7 juli 2014 16:38 schreef Intellectueel het volgende:
Ook erg opvallend hoe Derksen zich tracht te verweren door de indruk te wekken dat de andere vasten gasten zoals Boskamp en Genee zich ook storen aan Gijp's vermeende overacting, waar ik overigens niets van merk. Kan me niet voorstellen dat Boskamp een dergelijke opmerking anders dan met een sarcastische inslag, heeft gemaakt.
Overigens is het helemaal geen ramp als een programma op een gegeven moment gewoon z'n beste tijd gehad heeft. Dat overkomt alle programma's, artiesten en bekende Nederlanders op een gegeven moment.quote:Ik ben van mening dat het als spin off van het weekblad Voetbal lnternational gestarte televisieprogramma een goedkope kermisattractie is geworden. De bijzaken en de hunkering naar entertainment zijn hoofdzaak geworden. VI Oranje wordt ontsierd door slappe rubrieken en onze cultheld Sierd de Vas vanuit Brazilie, Ik kan ook glimlachen om Sierd, hij heeft Barry Manilow en Michael Jackson nagedaan en gekke fratsen uitgehaald, want het draait iedere avond vooral om Sierd. Relevante informatie over het WK of Oranje blijft uit. De VI-redacteuren Simon Zwartkruis, Martijn Krabbendam en Tom Knipping zouden dat wel kunnen, maar journalistiek is geen entertainment. Hallo Sierd, waar sta je? En daar gaan we weer.
Waarom is dat laag? als je iemand niet mag, dan probeer je hem/haar te kwetsen.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Iemand uitmaken voor labiele medicijnverslaafde is laag, erg laag. Derksen heeft vaker last van dit soort rancuneuze trekjes.
Voor mensen die niet van mensen met een uitgesproken mening houden is dit wel een feestdag, ja.quote:
Toch is Rene bij uitstek een persoon die lak heeft aan contractuele verplichtingen. Hij kan het natuurlijk ook gewoon gooien op een vertrouwensbreuk tussen hem en de andere hoofdgast.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het ook niet lopen, alleen al omdat ze inderdaad waarschijnlijk anders een flinke boete krijgen / Johnnie ze gaat aanklagen wegens contractbreuk.
Waarom zouden er in een column geen feitelijke onjuistheden kunnen staan? Columnisten schrijven zo vaak dingen die niet kloppen.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:44 schreef Mike het volgende:
De reden dat ik de column al meteen niet vertrouwde, was dat erin stond dat De Mol van der Gijp er niet bij wilde hebben. En die wilde hij juist wel erbij hebben, dus dat is sowieso al een feitelijke fout.
Punt is alleen dat Derksen Van der Gijp niet uitmaakt voor 'labiele medicijnverslaafde' dat is een interpretatie van Intellectueel zelf.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom is dat laag? als je iemand niet mag, dan probeer je hem/haar te kwetsen.
Logica des zelve .
Ik hou niet van onwaarheden.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zouden er in een column geen feitelijke onjuistheden kunnen staan? Columnisten schrijven zo vaak dingen die niet kloppen.
Een collega in het openbaar zo bejegenen is laag, dat lijkt me logischquote:Op maandag 7 juli 2014 16:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom is dat laag? als je iemand niet mag, dan probeer je hem/haar te kwetsen.
Logica des zelve .
Dit dus sowieso.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het is wel een perfecte imitatie, mocht dit niet echt zijn.
Het begeleidende artikel van GS. Bron dus inderdaad een van de redacteuren.quote:JOHAN DERKSEN: Gijp is megalomane pillenslikker
Scheveningen lekt de laatste uren harder dan een incontinente bejaarde zonder TenaLady die in de blaas wordt gestompt. Om precies te zijn: het Kurhaus lekt, met linktips over VIoranje. Eindredacteuren van het ooit zo succesvolle programma zijn er zo klaar mee dat ze momenteel alles verklappen over de ontstane crisis tussen Johan Derksen en Rene van der Gijp. Die vinden elkaar namelijk (ondanks een salaris van 400K) een enorme paardenlul. Wat er aan de hand is? Vaste kijkers van VIoranje merkten weken geleden al op dat de sfeer aan tafel het beste te vergelijken is met die van een kindercrematie. En die observatie werd deze week bevestigd door een interview van Gijp in Trouw: “Geld verdienen is voor Johan belangrijker dan plezier beleven”. De belangrijkste zinsnede was echter: "Leg ik een bom onder het programma? Ja, misschien, maar iemand moet het toch doen?”. Welnu, die opzet is geslaagd. Gisteren werd de ruzie tussen de twee hoofdrolspelers in de uitzending nog op Stalinistische wijze doodgezwegen. Hoewel, Gijp keek chagrijniger dan de directeur van een NGO in een sociaal en economisch gezond Afrikaans land. Inmiddels spert Derksen ook zijn verbale diarreegat open. In een column die morgen pas in de papieren VI verschijnt maar nu al op GeenStijl staat, haalt De Snor vernietigend uit naar Gijp:
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het begeleidende artikel van GS. Bron dus inderdaad een van de redacteuren.
Ah, daar komt het wel op neer he.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Punt is alleen dat Derksen Van der Gijp niet uitmaakt voor 'labiele medicijnverslaafde' dat is een interpretatie van Intellectueel zelf.
Ik zou niet weten wat er laag aan is.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een collega in het openbaar zo bejegenen is laag, dat lijkt me logisch
John de Mol wilde Van der Gijp uitdrukkelijk bij het programma VI hebben. Maar wilde John de Mol Van der Gijp ook bij het praatprogramma hebben dat in de planning stond? Voor zover ik weet was dat tot dusverre niet bekend.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:44 schreef Mike het volgende:
De reden dat ik de column al meteen niet vertrouwde, was dat erin stond dat De Mol van der Gijp er niet bij wilde hebben. En die wilde hij juist wel erbij hebben, dus dat is sowieso al een feitelijke fout.
Je kan elke mening wel binnenskamers houden ja, maar dan houd je niet veel meer over.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is wel typisch Derksen om mensen totaal kapot te schrijven in z'n column, dat heeft hij al wel vaker gedaan.
Je kunt zoiets ook enigszins binnenskamers houden, maar dat is blijkbaar iets dat niet in Johan op komt.
Subjectief, maar logisch. Iemands gemoedstoestand koppelen aan het structureel gebruik van medicijnen vlak voor de uitzending.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Punt is alleen dat Derksen Van der Gijp niet uitmaakt voor 'labiele medicijnverslaafde' dat is een interpretatie van Intellectueel zelf.
Hij schrijft mensen dan misschien wel eens kapot, dat gaat nooit over mensen met wie hij nauw samenwerkt.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is wel typisch Derksen om mensen totaal kapot te schrijven in z'n column, dat heeft hij al wel vaker gedaan.
Je kunt zoiets ook enigszins binnenskamers houden, maar dat is blijkbaar iets dat niet in Johan op komt.
Probeer het ook eens zou ik zeggen.. kijken wat de gevolgen zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 16:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er laag aan is.
Wat probeer je te zeggen?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Probeer het ook eens zou ik zeggen.. kijken wat de gevolgen zijn
Van Gijp heeft natuurlijk ook zelf wel geleurd met z'n verleden. Maar het is niet netjes om en plein public iemand een mes in zijn rug te steken. Als je dat niet begrijpt dan schort er iets aan je fatsoen.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er laag aan is.
Sowieso is dit VI Oranje seizoen een grote faal, teveel schijtlollige kut-itempjes, Johan die echt niets, maar dan ook niets, nieuws heeft te melden en continu in herhaling valt, en Gijp die (naar mijn idee) toch regelmatig andere 'goede' (Theo, Boskamp, etc.) overschreeuwt. Legio voorbeelden waar Genee een vraag direct aan die gast stelt ('Theo, wat vond jij nou van...'), en op het moment dat de andere gast dan z'n mond open doet om te antwoorden schreeuwt Gijp er al doorheen.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:49 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind Gijp bij VI Oranje juist de enige die voetbalinhoudelijk nog wel eens iets interessants te melden heeft. Scherp en neutraal. Ik ben vaak wel benieuwd wat hij als kenner van een wedstrijd of spelers vindt. En ik vind Gijp dit seizoen juist minder schreeuwerig en minder irritant met paaldansclubanekdotes dan normaal.
Dit VI Oranje-seizoen heb ik me juist geërgerd aan Derksen die zichzelf constant maar bleef herhalen over Van Gaal en zichzelf daarmee volstrekt ongeloofwaardig maakte.
Ook vond ik Genee vaak te irritant aanwezig, hij liet gesprekken te weinig lopen en plaatste zichzelf te vaak op de voorgrond.
Ik herken me dus totaal niet in die column van Derksen. Ik vond Gijp zo ongeveer nog de enige interessante persoon aan tafel bij VI, de rest (met name Derksen en Genee) vielen tegen.
Genee gebruikt het programma gewoon als springplank voor zijn verder carrière.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:50 schreef Parafernalia het volgende:
Oei oei...dit lijkt me het einde ja. Sneu voor Genee, het enige weldenkende mens die het programma nog echt leuk vindt![]()
(en ja, ik kijk ook nog steeds elke aflevering..al weet ik niet altijd waarom)
Als de column nep is, is het wel een hele goeie immitator. Ik weet dat hier op Fok! ook genoeg mensen zijn die hele Johan epistels kunnen typen, maar zo'n hele column is niet zo eenvoudig hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:50 schreef Mike het volgende:
[..]
Hij schrijft mensen dan misschien wel eens kapot, dat gaat nooit over mensen met wie hij nauw samenwerkt.
Ik snap ook niet waarom ook maar iemand in dit topic die column serieus neemt.
Dat als jij je zo uit zou laten over een collega in het openbaar je op staande voet ontslagen zou worden en in je ontslagbrief zou staan dat 'deze vorm van laag gedrag niet wordt getolereerd bij ons bedrijf'quote:
twitter:iwanvanduren twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:52:58Morgen in @vi niet alleen column Derksen. Ook uitgebreid kijkje achter de schermen bij #VIOranje te Scheveningen van @VanEgmond1968 reageer retweet
Echt zoooooo voorspelbaar ditquote:Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef muzas het volgende:
De rel die je wist dat zou komen...
Publiciteit![]()
Dat impliceert wel dattie authentiek is dus.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:53 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:iwanvanduren twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:52:58Morgen in @vi niet alleen column Derksen. Ook uitgebreid kijkje achter de schermen bij #VIOranje te Scheveningen van @VanEgmond1968 reageer retweet
De voornaamste drijfveer van Derksen & co is geld geworden, terwijl vroeger het plezier voorop stond. Dat is voor mijn gevoel de kern waarom het minder is geworden.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:53 schreef Morendo het volgende:
Johan is ook hard aan z'n pensioen toe. Het interesseert hem allemaal te weinig.
http://www.nu.nl/media/38(...)bleem-binnen-vi.htmlquote:Website GeenStijl wist al eerder beslag te leggen op de column en publiceerde hem maandag. De redactie van VI bevestigt de authenticiteit van de column aan NU.nl.
Het is dus echt het einde !quote:Op maandag 7 juli 2014 16:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/media/38(...)bleem-binnen-vi.html
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:56 schreef Morendo het volgende:
Die EO-knul van het familiediner hebben ze meer aan.
John van den Heuvel, da's je goed recht.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
John Troost, John Williams, Nastasja Froger, Wendy van Dijk, Bert van Leeuwen, kom maar door
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:57 schreef Intellectueel het volgende:
Einde van VI en waarschijnlijk ook een klap voor het blad VI.
Die zal vast voorstellen dat Hansie de boel moet oplossen, volgens hem is Jezus Christus al eerder via Hansie naar buiten getreden.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:55 schreef Intellectueel het volgende:
Komt Thijs van den Brink vanavond niet langs? Wellicht dat een goddelijke interventie de gemoederen nog kan bedaren.
Van Gaal heeft hier niets mee te maken.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Van Gaal die bijdraagt aan de downfall van VI. Wat een held.
Straks zijn er alleen nog maar SV Hooligans.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het einde van ''mensen met een mening''.
Niemand meer die zegt waar het op staat.
Allemaal laf achter elkaar aanrennen.
Zal ik ze op een tegeltje laten zetten of doe je dat zelf?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat huil jij dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef vluggejapie99 het volgende:
Geenstijl![]()
Kunnen nog veel leren van Goebbels, die wist wel wat herrie schoppen was. Vergeleken met de nazi's is Geenstijl een kleuter die schreeuwt om een lolly.
Hou toch op.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Alles voor de kijkcijfers weer. Man man man. Er zal wel weer weinig aan de hand zijn.
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:53 schreef Gramulanion het volgende:
die kreupele gek had wel geen zin om te kampfenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef vluggejapie99 het volgende:
Geenstijl![]()
Kunnen nog veel leren van Goebbels, die wist wel wat herrie schoppen was. Vergeleken met de nazi's is Geenstijl een kleuter die schreeuwt om een lolly.
Allemaal valse roddelnichten op de televisie, bwuhhhhh.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Straks zijn er alleen nog maar SV Hooligans.
Anders had het overmorgen in de vi gestaan, wat is het verschil?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef vluggejapie99 het volgende:
Geenstijl![]()
De echte KAMPFGEIST ontbreekt inderdaad een beetje bij Geenstijl.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef vluggejapie99 het volgende:
Geenstijl![]()
Dat gevoel heb ik vreemd genoeg niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Alles voor de kijkcijfers weer. Man man man. Er zal wel weer weinig aan de hand zijn.
Oh gossie, zie je het allemaal nog wel zitten? Het programma is al wekenlang waardeloos.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan ik me niet voorstellen.. als ik Gijp was zou ik demonstratief mijn reet afvegen met die column en er de brui aan geven. En op zoek gaan naar een nieuw podium.. dat is voor hem wel te vindenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
hoeren en cokequote:Op maandag 7 juli 2014 17:01 schreef koningdavid het volgende:
Heel benieuwd hoe het er nu aan toegaat op de redactie van VI Oranje. Hoe ga je dit oplossen?
twitter:YoungKuijp twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:42:53Ik heb onlangs - incl. consumpties - zo'n 80 euro betaald om VI Oranje bij te wonen, maar Johan Derksen is te beroerd om een foto te maken. reageer retweet
twitter:YoungKuijp twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:52:24Na afloop was Derksen in no-time vertrokken en tijdens de reclameblokken gebruikt hij portiers om publiek op afstand te houden. #VI reageer retweet
twitter:YoungKuijp twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:53:37Derksen staat daarmee in schril contrast met Genee, Gijp en Kraaij, die ruim de tijd nemen voor een foto en een praatje. #VI reageer retweet
Haha vroeg ik me ook af. Daar hebben ze momenteel wel stress inderdaad.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:01 schreef koningdavid het volgende:
Heel benieuwd hoe het er nu aan toegaat op de redactie van VI Oranje. Hoe ga je dit oplossen?
Jouw mening interesseert me niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Oh gossie, zie je het allemaal nog wel zitten? Het programma is al wekenlang waardeloos.
Jack van Gelder zei volgens een lange tijd geleden al dat alleen Gijp vaak nog iets zinnigs zegt. Verschil is dat Genee en Derksen zonder Gijp vrij weinig voorstellen.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen.. als ik Gijp was zou ik demonstratief mijn reet afvegen met die column en er de brui aan geven. En op zoek gaan naar een nieuw podium.. dat is voor hem wel te vinden
Kijk ! een twitterbericht van een persoontje !quote:Op maandag 7 juli 2014 17:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:YoungKuijp twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:42:53Ik heb onlangs - incl. consumpties - zo'n 80 euro betaald om VI Oranje bij te wonen, maar Johan Derksen is te beroerd om een foto te maken. reageer retweet
twitter:YoungKuijp twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:52:24Na afloop was Derksen in no-time vertrokken en tijdens de reclameblokken gebruikt hij portiers om publiek op afstand te houden. #VI reageer retweet
twitter:YoungKuijp twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:53:37Derksen staat daarmee in schril contrast met Genee, Gijp en Kraaij, die ruim de tijd nemen voor een foto en een praatje. #VI reageer retweet
Bedankt voor deze structurele bijdrage Hans.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kijk ! een twitterbericht van een persoontje !
Dat is het overtuigende bewijs dat JD een vuile hufter is !!!
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Bedankt voor deze structurele bijdrage Hans.
Klopt, juist door dat schreeuwerige krijg je het idee dat het wat te geforceerd is allemaal. Derksen speelt ook iedere dag dezelfde langspeelplaat af, maar bij hem krijg je minder het idee dat het tegen z'n zin is ofzo.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:06 schreef theunderdog het volgende:
Het gekke is dat ik eigenlijk alleen bij Rene het gevoel heb dat die daar totaal niet op zijn gemak zit.
Samen met zijn dochter, die zowel een belangrijke functie in de uitgeverij heeft als in de redactie van VI Oranje.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens begint dat 'kijk mij eens een noeste arbeider zijn'-ritueeltje van Johan ook wel een beetje sneu te worden. Die man doet altijd net alsof hij 60 uur per week moet werken om z'n 5 zielige kindertjes te voederen ofzo. Flikker op, je krijgt 4 ton voor VI, en daarnaast waarschijnlijk nog leuk salaris/commissie bij de boekjeshandel
Ja, maar bij Wilfred helemaal. Die gast is een beroeps-autist van het meest hoge niveau volgens mij..quote:Op maandag 7 juli 2014 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, juist door dat schreeuwerige krijg je het idee dat het wat te geforceerd is allemaal. Derksen speelt ook iedere dag dezelfde langspeelplaat af, maar bij hem krijg je minder het idee dat het tegen z'n zin is ofzo.
Genee is volledig afhankelijk van het succes van Gijp en Derksen. Dat weet hij ook.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar bij Wilfred helemaal. Die gast is een beroeps-autist van het meest hoge niveau volgens mij..
twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 07-07-2014 om 14:09:14Volle bak vanavond @TijsvandenBrink jan Boskamp Ernie brandts jan poortvliet @BoogerdLive en boezemvrienden Derksen en Gijp VIOranje reageer retweet
Jawel, maar daar doel ik niet op.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:08 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Genee is volledig afhankelijk van het succes van Gijp en Derksen. Dat weet hij ook.
Wtf....quote:Op maandag 7 juli 2014 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
Genee![]()
twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 07-07-2014 om 14:09:14Volle bak vanavond @TijsvandenBrink jan Boskamp Ernie brandts jan poortvliet @BoogerdLive en boezemvrienden Derksen en Gijp VIOranje reageer retweet
Ik vind juist dat Derksen al weken uitstraalt er geen zin meer in te hebben. Wat ook overeenkomt met wat Gijp en hijzelf over het programma zeggen.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, juist door dat schreeuwerige krijg je het idee dat het wat te geforceerd is allemaal. Derksen speelt ook iedere dag dezelfde langspeelplaat af, maar bij hem krijg je minder het idee dat het tegen z'n zin is ofzo.
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
Genee![]()
Ik ken een paar gasten die er gisteren waren en die vertellen eigenlijk exact hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kijk ! een twitterbericht van een persoontje !
Dat is het overtuigende bewijs dat JD een vuile hufter is !!!
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
Genee![]()
twitter:MisterTimans twitterde op maandag 07-07-2014 om 14:15:13@wilfredgenee boezemvrienden? Gijp keek Derksen nauwelijks aan gisteren. Ik vrees een einde van VI. reageer retweet
Ja Genee wist het dus al.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die tweet was nog van voor de column uitlekte. Kun je nagaan.
Dat Genee publiciteitsgeil is lijkt me niks nieuws? Ongetwijfeld straks live in RTL Boulevard om te vertellen over deze 'rel'.quote:
Hij heeft het zeker wel door.. hij is alleen professional en probeert er opzichtig nog wat van te makenquote:Op maandag 7 juli 2014 17:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is Wilfred nu een topacteur of heeft die het allemaal echt niet door?
Nee, maar dit gaat toch wel heel erg ver hoor..quote:Op maandag 7 juli 2014 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat Genee publiciteitsgeil is lijkt me niks nieuws? Ongetwijfeld straks live in RTL Boulevard om te vertellen over deze 'rel'.
Het is ook een prima trol.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat Genee publiciteitsgeil is lijkt me niks nieuws? Ongetwijfeld straks live in RTL Boulevard om te vertellen over deze 'rel'.
Altijd blijven lachenquote:Op maandag 7 juli 2014 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
Genee![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij heeft het zeker wel door.. hij is alleen professional en probeert er opzichtig nog wat van te maken
Gast, het is een tweet om VI Oranje aan te kondigen. Rustig.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, maar dit gaat toch wel heel erg ver hoor..
Bijna van het walgelijke af wel.
Uh na jarenlange studie omtrent Johan Derksen kan ik met mijn deskundigheid met 95% zekerheid beweren dat dit niet de column van Derksen is.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat Rens weet hoe het nu verder moet, hij is toch wel de VI HOOLIGAN nr.1.
Ik ben volkomen rustig.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Gast, het is een tweet om VI Oranje aan te kondigen. Rustig.
Uiteraard wel, maar dat toont juist aan dat het wanhoopspogingen zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij snapt commercie niet zo te zien
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uh na jarenlange studie omtrent Johan Derksen kan ik met mijn deskundigheid met 95% zekerheid beweren dat dit niet de column van Derksen is.
neequote:Op maandag 7 juli 2014 17:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard wel, maar dat toont juist aan dat het wanhoopspogingen zijn.
Deze quoten wequote:Op maandag 7 juli 2014 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uh na jarenlange studie omtrent Johan Derksen kan ik met mijn deskundigheid met 95% zekerheid beweren dat dit niet de column van Derksen is.
HET KOMT GEWOON UIT DE KOKER VAN RTL XLquote:Op maandag 7 juli 2014 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben ooit naar een lezing geweest van Johan Derksen en Riemer van der Velde en jawel... als presentator Toine van Peperstreet. Toen kon je gewoon na afloop een praatje maken met hem hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken een paar gasten die er gisteren waren en die vertellen eigenlijk exact hetzelfde verhaal.
Johannes geloof jij deze onzin? Derksen is toch niet zo achterbaks dat hij dit via een column doet?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HET KOMT GEWOON UIT DE KOKER VAN RTL XL
100 % ANTI RTL
VI HOOLIGANS
Hij is naar Genee doorgestuurd.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog maar een keer.
Nu de mannen het nodig hebben.
Heeft hij Genee ook niet eens op die manier aangepakt? Toen met die Veenstra-affairequote:Op maandag 7 juli 2014 17:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes geloof jij deze onzin? Derksen is toch niet zo achterbaks dat hij dit via een column doet?
Ok erg rullevant.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben ooit naar een lezing geweest van Johan Derksen en Riemer van der Velde en jawel... als presentator Toine van Peperstreet. Toen kon je gewoon na afloop een praatje maken met hem hoor.
De column is echt, de redactie van VI heeft het al bevestigd.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:17 schreef Arn0 het volgende:
De tweet van Genee lijkt wel te bevestigen dat de column echt is, al vind ik de schrijfstijl niet helemaal op die van Johan lijken nee. Maar paniekreacties hadden we ook met de Heerenveen rel en dat kwam ook weer goed, dus het einde van VI lijkt me wat dramatisch gesteld.
Dit was dus ook bij die lezing waar ik toen ben geweest. Ik snap die kritiek op Derksen niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik was in 2011 bij een uitzending en na afloop kon je gewoon met Johan op de foto. Sterker nog, hij was er nog als een van de laatsten om nog met me op de foto te gaan.
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:17 schreef Arn0 het volgende:
De tweet van Genee lijkt wel te bevestigen dat de column echt is, al vind ik de schrijfstijl niet helemaal op die van Johan lijken nee. Maar paniekreacties hadden we ook met de Heerenveen rel en dat kwam ook weer goed, dus het einde van VI lijkt me wat dramatisch gesteld.
Zolang er knaken verdiend kunnen worden blijven ze daar gewoon zitten ja. Simple as that.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:17 schreef Arn0 het volgende:
Was hij toen al 'Mister Big Star'?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben ooit naar een lezing geweest van Johan Derksen en Riemer van der Velde en jawel... als presentator Toine van Peperstreet. Toen kon je gewoon na afloop een praatje maken met hem hoor.
Die kan dat wel wat makkelijker hebben.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heeft hij Genee ook niet eens op die manier aangepakt? Toen met die Veenstra-affaire
Hij reageert op het artikel van René, dus zo achterbaks is het ook weer niet. Ze zijn beide een beetje schuldig.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes geloof jij deze onzin? Derksen is toch niet zo achterbaks dat hij dit via een column doet?
Dat zei hij toch gewoon face-to-face?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heeft hij Genee ook niet eens op die manier aangepakt? Toen met die Veenstra-affaire
Waarom kun je niet zien dat het simpelweg flink fout zit?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
Het zal wel allemaal weer goed zijn voor de kijkcijfertjes. Verwacht niet zozeer nu gelijk een explosie, dit weekje maken ze nog met frisse tegenzin af, en daarna zal het programma wel flink op de schop gaan denk/hoop ik.
Is toch allang bevestigd, suffe kut.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe Derksen zich voorheen opstelde zegt toch niets over hoe hij zich tegenwoordig opstelt tegenover irritante 'Derksen groupies'.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit was dus ook bij die lezing waar ik toen ben geweest. Ik snap die kritiek op Derksen niet.
Op die lezingen vertelt Derksen in ieder geval de waarheid wel. Maatje van me heeft er laatst een bijgewoond en zei dat Derksen toegaf dat hij helemaal niets ziet in het hele Cruijff-verhaal bij Ajax, maar dat hij de publieke lobby voerde om meer blaadjes te verkopen.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Door wie?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:20 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Is toch allang bevestigd, suffe kut.
Op VI Oranje komen natuurlijk ook andere soort gasten dan zo'n lezingquote:Op maandag 7 juli 2014 17:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoe Derksen zich voorheen opstelde zegt toch niets over hoe hij zich tegenwoordig opstelt tegenover irritante 'Derksen groupies'.
Kan best zijn dat hij ondertussen er minder plezier aan beleefd en genoeg heeft van dat schijtlollige programma en bijbehorende doelgroep. Kan er me wel iets bij voorstellen eigenlijk.
Dat was Carlo Boszhard, kut.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op die lezingen vertelt Derksen in ieder geval de waarheid wel. Maatje van me heeft er laatst een bijgewoond en zei dat Derksen toegaf dat hij helemaal niets ziet in het hele Cruijff-verhaal bij Ajax, maar dat hij de publieke lobby voerde om meer blaadjes te verkopen.
Hoe bedoel je? Ik zie wel dat het met de heren onderling en de format fout zit. Ik denk alleen dat ze allemaal te commited zijn om het nú direct te laten klappen, met nog een weekje VI Oranje te gaan. Geloof wel dat er van de zomer eens grondig gekeken moet worden naar de format en poppetjes daarbij.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom kun je niet zien dat het simpelweg flink fout zit?
Ik ga niet speculeren.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je ergens 4 ton voor vangt is het niet teveel gevraagd om je een beetje professioneel op te stellen en moeite te doen voor de fans, lijkt mij.. maar ja, wie ben ikquote:Op maandag 7 juli 2014 17:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoe Derksen zich voorheen opstelde zegt toch niets over hoe hij zich tegenwoordig opstelt tegenover irritante 'Derksen groupies'.
Kan best zijn dat hij ondertussen er minder plezier aan beleefd en genoeg heeft van dat schijtlollige programma en bijbehorende doelgroep. Kan er me wel iets bij voorstellen eigenlijk.
Het zou me erg tegenvallen als dit daadwerkelijk zijn column is.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op die lezingen vertelt Derksen in ieder geval de waarheid wel. Maatje van me heeft er laatst een bijgewoond en zei dat Derksen toegaf dat hij helemaal niets ziet in het hele Cruijff-verhaal bij Ajax, maar dat hij de publieke lobby voerde om meer blaadjes te verkopen.
En een beetje naief van je trouwens dat je denkt dat Derksen niet achterbaks is. Moet je ook zijn in dat wereldje trouwens, maar dat geheel terzijde.
Het zit nog fouter in de persoonlijke verhoudingen. Het programma kan wel door. Maar dan niet met Johan én Gijp.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik zie wel dat het met de heren onderling en de format fout zit.
Ok.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het zou me erg tegenvallen als dit daadwerkelijk zijn column is.
Ja, en van die bevestiging is inmiddels ook al weer bevestiging. Zelfs onze Lieve Heer komt straks met tekst en uitleg.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is er al een bevestiging van die bevestiging?
Gelukkig is TijsGod er om vrede te sluiten.twitter:TijsvandenBrink twitterde op maandag 07-07-2014 om 17:12:20Vanavond ben ik te gast bij #VIOranje. Praten over Oranje. En wie weet een toefje Tour. reageer retweet
Dat denk ik wel ja, en zo niet, dan blijft m'n mening overeind staan dat hij er voorheen prima plezier beleefd kan hebben aan zijn populariteit, en er nu genoeg van heeft en wat meer afstand wenst te houden.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op VI Oranje komen natuurlijk ook andere soort gasten dan zo'n lezing![]()
Kun je dat bevestigen?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:23 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, en van die bevestiging is inmiddels ook al weer bevestiging. Zelfs onze Lieve Heer komt straks met tekst en uitleg.
twitter:Schaag2Marco twitterde op maandag 07-07-2014 om 17:16:51@YoungKuijp @DuBlanqeBogarde hadden wij geen last! De snor nam alle tijd voor ons na de uitzending http://t.co/WnXeRqkFDB reageer retweet
Samen bidden kan nooit kwaad.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig is TijsGod er om vrede te sluiten.twitter:TijsvandenBrink twitterde op maandag 07-07-2014 om 17:12:20Vanavond ben ik te gast bij #VIOranje. Praten over Oranje. En wie weet een toefje Tour. reageer retweet
Derksen en Genee zouden nooit om principiële redenen opstappen, puur door het geld. Gijp zie ik nog wel weggaan als het hem niet meer bevalt.quote:
Ok.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Derksen en Genee zouden nooit om principiële redenen opstappen, puur door het geld. Gijp zie ik nog wel weggaan als het hem niet meer bevalt.
Ik snap de teleurstelling van die mensen wel, een foto is een kleine moeite.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja, en zo niet, dan blijft m'n mening overeind staan dat hij er voorheen prima plezier beleefd kan hebben aan zijn populariteit, en er nu genoeg van heeft en wat meer afstand wenst te houden.
Sjek is happyquote:Op maandag 7 juli 2014 17:24 schreef Ties02 het volgende:
Ze zullen het vanavond wel doodzwijgen en (hopelijk) achter de schermen oplossen, anders rip VI het waren prachtige jaren
Ik denk dat Genee meteen een flauwe grap erover maakt bij de introducties.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:24 schreef Ties02 het volgende:
Ze zullen het vanavond wel doodzwijgen en (hopelijk) achter de schermen oplossen, anders rip VI het waren prachtige jaren
Nee joh, ze gaan het echt wel noemen. Anders minachten ze de kijker.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:24 schreef Ties02 het volgende:
'Jezus manifesteerde zich in Kraay jr.'quote:Op maandag 7 juli 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had ook wel met Johan op de foto gewildquote:Op maandag 7 juli 2014 17:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik snap de teleurstelling van die mensen wel, een foto is een kleine moeite.
Dan kan het geen kwaad om de GGD-kliniek even te bezoeken.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb je zus trouwens ook gedaan.
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jezus is er helaas niet bij, Hans Kraay Sr (ook wel bekend als God in deze analogie) kan ook niet komen.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:25 schreef gniffie het volgende:
[..]
'Jezus manifesteerde zich in Kraay jr.'
Komt Hansie ook vanvond?
Gaat allemaal niet werken. Wat Derksen doet is karaktermoord plegen.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:25 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik denk dat Genee meteen een flauwe grap erover maakt bij de introducties.
1/10quote:Op maandag 7 juli 2014 17:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb je zus trouwens ook gedaan.
Nu blijkbaar niet meer. Er was zelfs geen enkele mogelijkheid om ook maar bij hem in de buurt te komen. Dus nogmaals niet errug rullevant hoe dat op een lezinkje voor 1,5 man en een paardenkop was.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja want jij beweert dat hij geen tijd voor gasten neemt, dat neemt hij dus wel.
Wat denk je nou? Dat ze dit live als een therapeutische sessie uit gaan spreken aan tafel? Denk het niet ouwe reusquote:Op maandag 7 juli 2014 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ze moeten hier vanavond wel mee ja, het wordt wel een beetje droevig als ook dit wordt stilgezwegen en men 1,5 uur met een chagrijnige kop one-liners gaat oplepelen.
Ik denk toch wel zo'n 300 manquote:Op maandag 7 juli 2014 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu blijkbaar niet meer. Er was zelfs geen enkele mogelijkheid om ook maar bij hem in de buurt te komen. Dus nogmaals niet errug rullevant hoe dat op een lezinkje voor 1,5 man en een paardenkop was.
Jawel joh, Bram Bakker erbij. Geurkaarsen aan. Quotes van Carlos Castaneda.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat denk je nou? Dat ze dit live als een therapeutische sessie uit gaan spreken aan tafel? Denk het niet ouwe reus
Ik snap ook wel dat je graag naar huis wilt als je de 65 bent gepasseerd, nog steeds lange dagen maakt en dat je de afgelopen 6 jaar met iedere mongool van Nederland op de foto bent geweest.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu blijkbaar niet meer. Er was zelfs geen enkele mogelijkheid om ook maar bij hem in de buurt te komen. Dus nogmaals niet errug rullevant hoe dat op een lezinkje voor 1,5 man en een paardenkop was.
Kleine moeite johquote:Op maandag 7 juli 2014 17:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je graag naar huis wilt als je de 65 bent gepasseerd, nog steeds lange dagen maakt en dat je de afgelopen 6 jaar met iedere mongool van Nederland op de foto bent geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |