John van den Heuvel, da's je goed recht.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
John Troost, John Williams, Nastasja Froger, Wendy van Dijk, Bert van Leeuwen, kom maar door
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:57 schreef Intellectueel het volgende:
Einde van VI en waarschijnlijk ook een klap voor het blad VI.
Die zal vast voorstellen dat Hansie de boel moet oplossen, volgens hem is Jezus Christus al eerder via Hansie naar buiten getreden.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:55 schreef Intellectueel het volgende:
Komt Thijs van den Brink vanavond niet langs? Wellicht dat een goddelijke interventie de gemoederen nog kan bedaren.
Van Gaal heeft hier niets mee te maken.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Van Gaal die bijdraagt aan de downfall van VI. Wat een held.
Straks zijn er alleen nog maar SV Hooligans.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het einde van ''mensen met een mening''.
Niemand meer die zegt waar het op staat.
Allemaal laf achter elkaar aanrennen.
Zal ik ze op een tegeltje laten zetten of doe je dat zelf?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat huil jij dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef vluggejapie99 het volgende:
Geenstijl![]()
Kunnen nog veel leren van Goebbels, die wist wel wat herrie schoppen was. Vergeleken met de nazi's is Geenstijl een kleuter die schreeuwt om een lolly.
Hou toch op.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Alles voor de kijkcijfers weer. Man man man. Er zal wel weer weinig aan de hand zijn.
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:53 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:iwanvanduren twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:52:58Morgen in @vi niet alleen column Derksen. Ook uitgebreid kijkje achter de schermen bij #VIOranje te Scheveningen van @VanEgmond1968 reageer retweet
die kreupele gek had wel geen zin om te kampfenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef vluggejapie99 het volgende:
Geenstijl![]()
Kunnen nog veel leren van Goebbels, die wist wel wat herrie schoppen was. Vergeleken met de nazi's is Geenstijl een kleuter die schreeuwt om een lolly.
Allemaal valse roddelnichten op de televisie, bwuhhhhh.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Straks zijn er alleen nog maar SV Hooligans.
Anders had het overmorgen in de vi gestaan, wat is het verschil?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef vluggejapie99 het volgende:
Geenstijl![]()
De echte KAMPFGEIST ontbreekt inderdaad een beetje bij Geenstijl.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef vluggejapie99 het volgende:
Geenstijl![]()
Dat gevoel heb ik vreemd genoeg niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Alles voor de kijkcijfers weer. Man man man. Er zal wel weer weinig aan de hand zijn.
Oh gossie, zie je het allemaal nog wel zitten? Het programma is al wekenlang waardeloos.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan ik me niet voorstellen.. als ik Gijp was zou ik demonstratief mijn reet afvegen met die column en er de brui aan geven. En op zoek gaan naar een nieuw podium.. dat is voor hem wel te vindenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |