John van den Heuvel, da's je goed recht.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
John Troost, John Williams, Nastasja Froger, Wendy van Dijk, Bert van Leeuwen, kom maar door
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:57 schreef Intellectueel het volgende:
Einde van VI en waarschijnlijk ook een klap voor het blad VI.
Die zal vast voorstellen dat Hansie de boel moet oplossen, volgens hem is Jezus Christus al eerder via Hansie naar buiten getreden.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:55 schreef Intellectueel het volgende:
Komt Thijs van den Brink vanavond niet langs? Wellicht dat een goddelijke interventie de gemoederen nog kan bedaren.
Van Gaal heeft hier niets mee te maken.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Van Gaal die bijdraagt aan de downfall van VI. Wat een held.
Straks zijn er alleen nog maar SV Hooligans.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het einde van ''mensen met een mening''.
Niemand meer die zegt waar het op staat.
Allemaal laf achter elkaar aanrennen.
Zal ik ze op een tegeltje laten zetten of doe je dat zelf?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat huil jij dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef vluggejapie99 het volgende:
Geenstijl![]()
Kunnen nog veel leren van Goebbels, die wist wel wat herrie schoppen was. Vergeleken met de nazi's is Geenstijl een kleuter die schreeuwt om een lolly.
Hou toch op.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Alles voor de kijkcijfers weer. Man man man. Er zal wel weer weinig aan de hand zijn.
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:53 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:iwanvanduren twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:52:58Morgen in @vi niet alleen column Derksen. Ook uitgebreid kijkje achter de schermen bij #VIOranje te Scheveningen van @VanEgmond1968 reageer retweet
die kreupele gek had wel geen zin om te kampfenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef vluggejapie99 het volgende:
Geenstijl![]()
Kunnen nog veel leren van Goebbels, die wist wel wat herrie schoppen was. Vergeleken met de nazi's is Geenstijl een kleuter die schreeuwt om een lolly.
Allemaal valse roddelnichten op de televisie, bwuhhhhh.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Straks zijn er alleen nog maar SV Hooligans.
Anders had het overmorgen in de vi gestaan, wat is het verschil?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef vluggejapie99 het volgende:
Geenstijl![]()
De echte KAMPFGEIST ontbreekt inderdaad een beetje bij Geenstijl.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef vluggejapie99 het volgende:
Geenstijl![]()
Dat gevoel heb ik vreemd genoeg niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Alles voor de kijkcijfers weer. Man man man. Er zal wel weer weinig aan de hand zijn.
Oh gossie, zie je het allemaal nog wel zitten? Het programma is al wekenlang waardeloos.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan ik me niet voorstellen.. als ik Gijp was zou ik demonstratief mijn reet afvegen met die column en er de brui aan geven. En op zoek gaan naar een nieuw podium.. dat is voor hem wel te vindenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:59 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
hoeren en cokequote:Op maandag 7 juli 2014 17:01 schreef koningdavid het volgende:
Heel benieuwd hoe het er nu aan toegaat op de redactie van VI Oranje. Hoe ga je dit oplossen?
twitter:YoungKuijp twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:42:53Ik heb onlangs - incl. consumpties - zo'n 80 euro betaald om VI Oranje bij te wonen, maar Johan Derksen is te beroerd om een foto te maken. reageer retweet
twitter:YoungKuijp twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:52:24Na afloop was Derksen in no-time vertrokken en tijdens de reclameblokken gebruikt hij portiers om publiek op afstand te houden. #VI reageer retweet
twitter:YoungKuijp twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:53:37Derksen staat daarmee in schril contrast met Genee, Gijp en Kraaij, die ruim de tijd nemen voor een foto en een praatje. #VI reageer retweet
Haha vroeg ik me ook af. Daar hebben ze momenteel wel stress inderdaad.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:01 schreef koningdavid het volgende:
Heel benieuwd hoe het er nu aan toegaat op de redactie van VI Oranje. Hoe ga je dit oplossen?
Jouw mening interesseert me niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Oh gossie, zie je het allemaal nog wel zitten? Het programma is al wekenlang waardeloos.
Jack van Gelder zei volgens een lange tijd geleden al dat alleen Gijp vaak nog iets zinnigs zegt. Verschil is dat Genee en Derksen zonder Gijp vrij weinig voorstellen.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen.. als ik Gijp was zou ik demonstratief mijn reet afvegen met die column en er de brui aan geven. En op zoek gaan naar een nieuw podium.. dat is voor hem wel te vinden
Kijk ! een twitterbericht van een persoontje !quote:Op maandag 7 juli 2014 17:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:YoungKuijp twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:42:53Ik heb onlangs - incl. consumpties - zo'n 80 euro betaald om VI Oranje bij te wonen, maar Johan Derksen is te beroerd om een foto te maken. reageer retweet
twitter:YoungKuijp twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:52:24Na afloop was Derksen in no-time vertrokken en tijdens de reclameblokken gebruikt hij portiers om publiek op afstand te houden. #VI reageer retweet
twitter:YoungKuijp twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:53:37Derksen staat daarmee in schril contrast met Genee, Gijp en Kraaij, die ruim de tijd nemen voor een foto en een praatje. #VI reageer retweet
Bedankt voor deze structurele bijdrage Hans.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kijk ! een twitterbericht van een persoontje !
Dat is het overtuigende bewijs dat JD een vuile hufter is !!!
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Bedankt voor deze structurele bijdrage Hans.
Klopt, juist door dat schreeuwerige krijg je het idee dat het wat te geforceerd is allemaal. Derksen speelt ook iedere dag dezelfde langspeelplaat af, maar bij hem krijg je minder het idee dat het tegen z'n zin is ofzo.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:06 schreef theunderdog het volgende:
Het gekke is dat ik eigenlijk alleen bij Rene het gevoel heb dat die daar totaal niet op zijn gemak zit.
Samen met zijn dochter, die zowel een belangrijke functie in de uitgeverij heeft als in de redactie van VI Oranje.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens begint dat 'kijk mij eens een noeste arbeider zijn'-ritueeltje van Johan ook wel een beetje sneu te worden. Die man doet altijd net alsof hij 60 uur per week moet werken om z'n 5 zielige kindertjes te voederen ofzo. Flikker op, je krijgt 4 ton voor VI, en daarnaast waarschijnlijk nog leuk salaris/commissie bij de boekjeshandel
Ja, maar bij Wilfred helemaal. Die gast is een beroeps-autist van het meest hoge niveau volgens mij..quote:Op maandag 7 juli 2014 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, juist door dat schreeuwerige krijg je het idee dat het wat te geforceerd is allemaal. Derksen speelt ook iedere dag dezelfde langspeelplaat af, maar bij hem krijg je minder het idee dat het tegen z'n zin is ofzo.
Genee is volledig afhankelijk van het succes van Gijp en Derksen. Dat weet hij ook.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar bij Wilfred helemaal. Die gast is een beroeps-autist van het meest hoge niveau volgens mij..
twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 07-07-2014 om 14:09:14Volle bak vanavond @TijsvandenBrink jan Boskamp Ernie brandts jan poortvliet @BoogerdLive en boezemvrienden Derksen en Gijp VIOranje reageer retweet
Jawel, maar daar doel ik niet op.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:08 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Genee is volledig afhankelijk van het succes van Gijp en Derksen. Dat weet hij ook.
Wtf....quote:Op maandag 7 juli 2014 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
Genee![]()
twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 07-07-2014 om 14:09:14Volle bak vanavond @TijsvandenBrink jan Boskamp Ernie brandts jan poortvliet @BoogerdLive en boezemvrienden Derksen en Gijp VIOranje reageer retweet
Ik vind juist dat Derksen al weken uitstraalt er geen zin meer in te hebben. Wat ook overeenkomt met wat Gijp en hijzelf over het programma zeggen.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, juist door dat schreeuwerige krijg je het idee dat het wat te geforceerd is allemaal. Derksen speelt ook iedere dag dezelfde langspeelplaat af, maar bij hem krijg je minder het idee dat het tegen z'n zin is ofzo.
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
Genee![]()
Ik ken een paar gasten die er gisteren waren en die vertellen eigenlijk exact hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kijk ! een twitterbericht van een persoontje !
Dat is het overtuigende bewijs dat JD een vuile hufter is !!!
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
Genee![]()
twitter:MisterTimans twitterde op maandag 07-07-2014 om 14:15:13@wilfredgenee boezemvrienden? Gijp keek Derksen nauwelijks aan gisteren. Ik vrees een einde van VI. reageer retweet
Ja Genee wist het dus al.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die tweet was nog van voor de column uitlekte. Kun je nagaan.
Dat Genee publiciteitsgeil is lijkt me niks nieuws? Ongetwijfeld straks live in RTL Boulevard om te vertellen over deze 'rel'.quote:
Hij heeft het zeker wel door.. hij is alleen professional en probeert er opzichtig nog wat van te makenquote:Op maandag 7 juli 2014 17:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is Wilfred nu een topacteur of heeft die het allemaal echt niet door?
Nee, maar dit gaat toch wel heel erg ver hoor..quote:Op maandag 7 juli 2014 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat Genee publiciteitsgeil is lijkt me niks nieuws? Ongetwijfeld straks live in RTL Boulevard om te vertellen over deze 'rel'.
Het is ook een prima trol.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat Genee publiciteitsgeil is lijkt me niks nieuws? Ongetwijfeld straks live in RTL Boulevard om te vertellen over deze 'rel'.
Altijd blijven lachenquote:Op maandag 7 juli 2014 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
Genee![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij heeft het zeker wel door.. hij is alleen professional en probeert er opzichtig nog wat van te maken
Gast, het is een tweet om VI Oranje aan te kondigen. Rustig.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, maar dit gaat toch wel heel erg ver hoor..
Bijna van het walgelijke af wel.
Uh na jarenlange studie omtrent Johan Derksen kan ik met mijn deskundigheid met 95% zekerheid beweren dat dit niet de column van Derksen is.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat Rens weet hoe het nu verder moet, hij is toch wel de VI HOOLIGAN nr.1.
Ik ben volkomen rustig.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Gast, het is een tweet om VI Oranje aan te kondigen. Rustig.
Uiteraard wel, maar dat toont juist aan dat het wanhoopspogingen zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij snapt commercie niet zo te zien
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uh na jarenlange studie omtrent Johan Derksen kan ik met mijn deskundigheid met 95% zekerheid beweren dat dit niet de column van Derksen is.
neequote:Op maandag 7 juli 2014 17:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard wel, maar dat toont juist aan dat het wanhoopspogingen zijn.
Deze quoten wequote:Op maandag 7 juli 2014 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uh na jarenlange studie omtrent Johan Derksen kan ik met mijn deskundigheid met 95% zekerheid beweren dat dit niet de column van Derksen is.
HET KOMT GEWOON UIT DE KOKER VAN RTL XLquote:Op maandag 7 juli 2014 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |