Ik ken een paar gasten die er gisteren waren en die vertellen eigenlijk exact hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kijk ! een twitterbericht van een persoontje !
Dat is het overtuigende bewijs dat JD een vuile hufter is !!!
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
Genee![]()
twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 07-07-2014 om 14:09:14Volle bak vanavond @TijsvandenBrink jan Boskamp Ernie brandts jan poortvliet @BoogerdLive en boezemvrienden Derksen en Gijp VIOranje reageer retweet
twitter:MisterTimans twitterde op maandag 07-07-2014 om 14:15:13@wilfredgenee boezemvrienden? Gijp keek Derksen nauwelijks aan gisteren. Ik vrees een einde van VI. reageer retweet
Ja Genee wist het dus al.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die tweet was nog van voor de column uitlekte. Kun je nagaan.
Dat Genee publiciteitsgeil is lijkt me niks nieuws? Ongetwijfeld straks live in RTL Boulevard om te vertellen over deze 'rel'.quote:
Hij heeft het zeker wel door.. hij is alleen professional en probeert er opzichtig nog wat van te makenquote:Op maandag 7 juli 2014 17:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is Wilfred nu een topacteur of heeft die het allemaal echt niet door?
Nee, maar dit gaat toch wel heel erg ver hoor..quote:Op maandag 7 juli 2014 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat Genee publiciteitsgeil is lijkt me niks nieuws? Ongetwijfeld straks live in RTL Boulevard om te vertellen over deze 'rel'.
Het is ook een prima trol.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat Genee publiciteitsgeil is lijkt me niks nieuws? Ongetwijfeld straks live in RTL Boulevard om te vertellen over deze 'rel'.
Altijd blijven lachenquote:Op maandag 7 juli 2014 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
Genee![]()
twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 07-07-2014 om 14:09:14Volle bak vanavond @TijsvandenBrink jan Boskamp Ernie brandts jan poortvliet @BoogerdLive en boezemvrienden Derksen en Gijp VIOranje reageer retweet
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij heeft het zeker wel door.. hij is alleen professional en probeert er opzichtig nog wat van te maken
Gast, het is een tweet om VI Oranje aan te kondigen. Rustig.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, maar dit gaat toch wel heel erg ver hoor..
Bijna van het walgelijke af wel.
Uh na jarenlange studie omtrent Johan Derksen kan ik met mijn deskundigheid met 95% zekerheid beweren dat dit niet de column van Derksen is.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat Rens weet hoe het nu verder moet, hij is toch wel de VI HOOLIGAN nr.1.
Ik ben volkomen rustig.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Gast, het is een tweet om VI Oranje aan te kondigen. Rustig.
Uiteraard wel, maar dat toont juist aan dat het wanhoopspogingen zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij snapt commercie niet zo te zien
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uh na jarenlange studie omtrent Johan Derksen kan ik met mijn deskundigheid met 95% zekerheid beweren dat dit niet de column van Derksen is.
neequote:Op maandag 7 juli 2014 17:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard wel, maar dat toont juist aan dat het wanhoopspogingen zijn.
Deze quoten wequote:Op maandag 7 juli 2014 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uh na jarenlange studie omtrent Johan Derksen kan ik met mijn deskundigheid met 95% zekerheid beweren dat dit niet de column van Derksen is.
HET KOMT GEWOON UIT DE KOKER VAN RTL XLquote:Op maandag 7 juli 2014 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |