abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2014 @ 16:47:08 #101
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142009363
Of zou Jack van Gelder die brief getypt hebben?

Waarschijnlijk met medewerking van Robert Maaskant, Hans van Breukelen, Louis van Gaal, Petrovic en nog 1000 anderen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_142009365
quote:
2s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zo'n vaart zal het ook niet lopen, alleen al omdat ze inderdaad waarschijnlijk anders een flinke boete krijgen / Johnnie ze gaat aanklagen wegens contractbreuk.
Toch is Rene bij uitstek een persoon die lak heeft aan contractuele verplichtingen. Hij kan het natuurlijk ook gewoon gooien op een vertrouwensbreuk tussen hem en de andere hoofdgast.
pi_142009369
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:44 schreef Mike het volgende:
De reden dat ik de column al meteen niet vertrouwde, was dat erin stond dat De Mol van der Gijp er niet bij wilde hebben. En die wilde hij juist wel erbij hebben, dus dat is sowieso al een feitelijke fout.
Waarom zouden er in een column geen feitelijke onjuistheden kunnen staan? Columnisten schrijven zo vaak dingen die niet kloppen.
pi_142009374
De rel die je wist dat zou komen...

Publiciteit *O* *O*
pi_142009390
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom is dat laag? als je iemand niet mag, dan probeer je hem/haar te kwetsen.

Logica des zelve .
Punt is alleen dat Derksen Van der Gijp niet uitmaakt voor 'labiele medicijnverslaafde' dat is een interpretatie van Intellectueel zelf.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_142009391
Het is wel een perfecte imitatie, mocht dit niet echt zijn. _O_
Feyenoord Rotterdam
pi_142009397
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Waarom zouden er in een column geen feitelijke onjuistheden kunnen staan? Columnisten schrijven zo vaak dingen die niet kloppen.
Ik hou niet van onwaarheden.
pi_142009409
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom is dat laag? als je iemand niet mag, dan probeer je hem/haar te kwetsen.

Logica des zelve .
Een collega in het openbaar zo bejegenen is laag, dat lijkt me logisch
  maandag 7 juli 2014 @ 16:48:20 #109
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_142009410
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het is wel een perfecte imitatie, mocht dit niet echt zijn. _O_
Dit dus sowieso.
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 16:48:22 #110
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_142009413
Als dit waar is slaat Derksen wel erg hard om zich heen.
pi_142009414
quote:
JOHAN DERKSEN: Gijp is megalomane pillenslikker

Scheveningen lekt de laatste uren harder dan een incontinente bejaarde zonder TenaLady die in de blaas wordt gestompt. Om precies te zijn: het Kurhaus lekt, met linktips over VIoranje. Eindredacteuren van het ooit zo succesvolle programma zijn er zo klaar mee dat ze momenteel alles verklappen over de ontstane crisis tussen Johan Derksen en Rene van der Gijp. Die vinden elkaar namelijk (ondanks een salaris van 400K) een enorme paardenlul. Wat er aan de hand is? Vaste kijkers van VIoranje merkten weken geleden al op dat de sfeer aan tafel het beste te vergelijken is met die van een kindercrematie. En die observatie werd deze week bevestigd door een interview van Gijp in Trouw: “Geld verdienen is voor Johan belangrijker dan plezier beleven”. De belangrijkste zinsnede was echter: "Leg ik een bom onder het programma? Ja, misschien, maar iemand moet het toch doen?”. Welnu, die opzet is geslaagd. Gisteren werd de ruzie tussen de twee hoofdrolspelers in de uitzending nog op Stalinistische wijze doodgezwegen. Hoewel, Gijp keek chagrijniger dan de directeur van een NGO in een sociaal en economisch gezond Afrikaans land. Inmiddels spert Derksen ook zijn verbale diarreegat open. In een column die morgen pas in de papieren VI verschijnt maar nu al op GeenStijl staat, haalt De Snor vernietigend uit naar Gijp:
Het begeleidende artikel van GS. Bron dus inderdaad een van de redacteuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2014 16:48:41 ]
pi_142009422
En een journalist die onwaarheden verkondigt, ja ja.
pi_142009425
quote:
2s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het begeleidende artikel van GS. Bron dus inderdaad een van de redacteuren.
Dit heeft in alle kranten gestaan.
pi_142009446
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Punt is alleen dat Derksen Van der Gijp niet uitmaakt voor 'labiele medicijnverslaafde' dat is een interpretatie van Intellectueel zelf.
Ah, daar komt het wel op neer he.
pi_142009449
Het is wel typisch Derksen om mensen totaal kapot te schrijven in z'n column, dat heeft hij al wel vaker gedaan.

Je kunt zoiets ook enigszins binnenskamers houden, maar dat is blijkbaar iets dat niet in Johan op komt.
٩๏̯͡๏)۶
pi_142009454
Dit had ik niet verwacht van Johan. Als hij het echt beu was, dan had hij met René en RTL om de tafel moeten zitten, dit is een beetje laag.
pi_142009456
Ik vind Gijp bij VI Oranje juist de enige die voetbalinhoudelijk nog wel eens iets interessants te melden heeft. Scherp en neutraal. Ik ben vaak wel benieuwd wat hij als kenner van een wedstrijd of spelers vindt. En ik vind Gijp dit seizoen juist minder schreeuwerig en minder irritant met paaldansclubanekdotes dan normaal.

Dit VI Oranje-seizoen heb ik me juist geërgerd aan Derksen die zichzelf constant maar bleef herhalen over Van Gaal en zichzelf daarmee volstrekt ongeloofwaardig maakte.
Ook vond ik Genee vaak te irritant aanwezig, hij liet gesprekken te weinig lopen en plaatste zichzelf te vaak op de voorgrond.

Ik herken me dus totaal niet in die column van Derksen. Ik vond Gijp zo ongeveer nog de enige interessante persoon aan tafel bij VI, de rest (met name Derksen en Genee) vielen tegen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_142009457
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Een collega in het openbaar zo bejegenen is laag, dat lijkt me logisch
Ik zou niet weten wat er laag aan is.
pi_142009467
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:44 schreef Mike het volgende:
De reden dat ik de column al meteen niet vertrouwde, was dat erin stond dat De Mol van der Gijp er niet bij wilde hebben. En die wilde hij juist wel erbij hebben, dus dat is sowieso al een feitelijke fout.
John de Mol wilde Van der Gijp uitdrukkelijk bij het programma VI hebben. Maar wilde John de Mol Van der Gijp ook bij het praatprogramma hebben dat in de planning stond? Voor zover ik weet was dat tot dusverre niet bekend.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_142009473
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is wel typisch Derksen om mensen totaal kapot te schrijven in z'n column, dat heeft hij al wel vaker gedaan.

Je kunt zoiets ook enigszins binnenskamers houden, maar dat is blijkbaar iets dat niet in Johan op komt.
Je kan elke mening wel binnenskamers houden ja, maar dan houd je niet veel meer over.
pi_142009484
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Subjectief, maar logisch. Iemands gemoedstoestand koppelen aan het structureel gebruik van medicijnen vlak voor de uitzending.
  Moderator maandag 7 juli 2014 @ 16:50:19 #122
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_142009492
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:49 schreef Ronaldsen het volgende:

Hij schrijft mensen dan misschien wel eens kapot, dat gaat nooit over mensen met wie hij nauw samenwerkt.

Ik snap ook niet waarom ook maar iemand in dit topic die column serieus neemt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 7 juli 2014 @ 16:50:19 #123
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_142009493
Oei oei...dit lijkt me het einde ja. Sneu voor Genee, het enige weldenkende mens die het programma nog echt leuk vindt :D

(en ja, ik kijk ook nog steeds elke aflevering..al weet ik niet altijd waarom)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_142009502
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat er laag aan is.
Probeer het ook eens zou ik zeggen.. kijken wat de gevolgen zijn
pi_142009523
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Probeer het ook eens zou ik zeggen.. kijken wat de gevolgen zijn