Toch is Rene bij uitstek een persoon die lak heeft aan contractuele verplichtingen. Hij kan het natuurlijk ook gewoon gooien op een vertrouwensbreuk tussen hem en de andere hoofdgast.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het ook niet lopen, alleen al omdat ze inderdaad waarschijnlijk anders een flinke boete krijgen / Johnnie ze gaat aanklagen wegens contractbreuk.
Waarom zouden er in een column geen feitelijke onjuistheden kunnen staan? Columnisten schrijven zo vaak dingen die niet kloppen.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:44 schreef Mike het volgende:
De reden dat ik de column al meteen niet vertrouwde, was dat erin stond dat De Mol van der Gijp er niet bij wilde hebben. En die wilde hij juist wel erbij hebben, dus dat is sowieso al een feitelijke fout.
Punt is alleen dat Derksen Van der Gijp niet uitmaakt voor 'labiele medicijnverslaafde' dat is een interpretatie van Intellectueel zelf.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom is dat laag? als je iemand niet mag, dan probeer je hem/haar te kwetsen.
Logica des zelve .
Ik hou niet van onwaarheden.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zouden er in een column geen feitelijke onjuistheden kunnen staan? Columnisten schrijven zo vaak dingen die niet kloppen.
Een collega in het openbaar zo bejegenen is laag, dat lijkt me logischquote:Op maandag 7 juli 2014 16:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom is dat laag? als je iemand niet mag, dan probeer je hem/haar te kwetsen.
Logica des zelve .
Dit dus sowieso.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het is wel een perfecte imitatie, mocht dit niet echt zijn.
Het begeleidende artikel van GS. Bron dus inderdaad een van de redacteuren.quote:JOHAN DERKSEN: Gijp is megalomane pillenslikker
Scheveningen lekt de laatste uren harder dan een incontinente bejaarde zonder TenaLady die in de blaas wordt gestompt. Om precies te zijn: het Kurhaus lekt, met linktips over VIoranje. Eindredacteuren van het ooit zo succesvolle programma zijn er zo klaar mee dat ze momenteel alles verklappen over de ontstane crisis tussen Johan Derksen en Rene van der Gijp. Die vinden elkaar namelijk (ondanks een salaris van 400K) een enorme paardenlul. Wat er aan de hand is? Vaste kijkers van VIoranje merkten weken geleden al op dat de sfeer aan tafel het beste te vergelijken is met die van een kindercrematie. En die observatie werd deze week bevestigd door een interview van Gijp in Trouw: “Geld verdienen is voor Johan belangrijker dan plezier beleven”. De belangrijkste zinsnede was echter: "Leg ik een bom onder het programma? Ja, misschien, maar iemand moet het toch doen?”. Welnu, die opzet is geslaagd. Gisteren werd de ruzie tussen de twee hoofdrolspelers in de uitzending nog op Stalinistische wijze doodgezwegen. Hoewel, Gijp keek chagrijniger dan de directeur van een NGO in een sociaal en economisch gezond Afrikaans land. Inmiddels spert Derksen ook zijn verbale diarreegat open. In een column die morgen pas in de papieren VI verschijnt maar nu al op GeenStijl staat, haalt De Snor vernietigend uit naar Gijp:
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het begeleidende artikel van GS. Bron dus inderdaad een van de redacteuren.
Ah, daar komt het wel op neer he.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Punt is alleen dat Derksen Van der Gijp niet uitmaakt voor 'labiele medicijnverslaafde' dat is een interpretatie van Intellectueel zelf.
Ik zou niet weten wat er laag aan is.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een collega in het openbaar zo bejegenen is laag, dat lijkt me logisch
John de Mol wilde Van der Gijp uitdrukkelijk bij het programma VI hebben. Maar wilde John de Mol Van der Gijp ook bij het praatprogramma hebben dat in de planning stond? Voor zover ik weet was dat tot dusverre niet bekend.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:44 schreef Mike het volgende:
De reden dat ik de column al meteen niet vertrouwde, was dat erin stond dat De Mol van der Gijp er niet bij wilde hebben. En die wilde hij juist wel erbij hebben, dus dat is sowieso al een feitelijke fout.
Je kan elke mening wel binnenskamers houden ja, maar dan houd je niet veel meer over.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is wel typisch Derksen om mensen totaal kapot te schrijven in z'n column, dat heeft hij al wel vaker gedaan.
Je kunt zoiets ook enigszins binnenskamers houden, maar dat is blijkbaar iets dat niet in Johan op komt.
Subjectief, maar logisch. Iemands gemoedstoestand koppelen aan het structureel gebruik van medicijnen vlak voor de uitzending.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Punt is alleen dat Derksen Van der Gijp niet uitmaakt voor 'labiele medicijnverslaafde' dat is een interpretatie van Intellectueel zelf.
Hij schrijft mensen dan misschien wel eens kapot, dat gaat nooit over mensen met wie hij nauw samenwerkt.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is wel typisch Derksen om mensen totaal kapot te schrijven in z'n column, dat heeft hij al wel vaker gedaan.
Je kunt zoiets ook enigszins binnenskamers houden, maar dat is blijkbaar iets dat niet in Johan op komt.
Probeer het ook eens zou ik zeggen.. kijken wat de gevolgen zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 16:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er laag aan is.
Wat probeer je te zeggen?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Probeer het ook eens zou ik zeggen.. kijken wat de gevolgen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |