Van Gijp heeft natuurlijk ook zelf wel geleurd met z'n verleden. Maar het is niet netjes om en plein public iemand een mes in zijn rug te steken. Als je dat niet begrijpt dan schort er iets aan je fatsoen.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er laag aan is.
Sowieso is dit VI Oranje seizoen een grote faal, teveel schijtlollige kut-itempjes, Johan die echt niets, maar dan ook niets, nieuws heeft te melden en continu in herhaling valt, en Gijp die (naar mijn idee) toch regelmatig andere 'goede' (Theo, Boskamp, etc.) overschreeuwt. Legio voorbeelden waar Genee een vraag direct aan die gast stelt ('Theo, wat vond jij nou van...'), en op het moment dat de andere gast dan z'n mond open doet om te antwoorden schreeuwt Gijp er al doorheen.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:49 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind Gijp bij VI Oranje juist de enige die voetbalinhoudelijk nog wel eens iets interessants te melden heeft. Scherp en neutraal. Ik ben vaak wel benieuwd wat hij als kenner van een wedstrijd of spelers vindt. En ik vind Gijp dit seizoen juist minder schreeuwerig en minder irritant met paaldansclubanekdotes dan normaal.
Dit VI Oranje-seizoen heb ik me juist geërgerd aan Derksen die zichzelf constant maar bleef herhalen over Van Gaal en zichzelf daarmee volstrekt ongeloofwaardig maakte.
Ook vond ik Genee vaak te irritant aanwezig, hij liet gesprekken te weinig lopen en plaatste zichzelf te vaak op de voorgrond.
Ik herken me dus totaal niet in die column van Derksen. Ik vond Gijp zo ongeveer nog de enige interessante persoon aan tafel bij VI, de rest (met name Derksen en Genee) vielen tegen.
Genee gebruikt het programma gewoon als springplank voor zijn verder carrière.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:50 schreef Parafernalia het volgende:
Oei oei...dit lijkt me het einde ja. Sneu voor Genee, het enige weldenkende mens die het programma nog echt leuk vindt![]()
(en ja, ik kijk ook nog steeds elke aflevering..al weet ik niet altijd waarom)
Als de column nep is, is het wel een hele goeie immitator. Ik weet dat hier op Fok! ook genoeg mensen zijn die hele Johan epistels kunnen typen, maar zo'n hele column is niet zo eenvoudig hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:50 schreef Mike het volgende:
[..]
Hij schrijft mensen dan misschien wel eens kapot, dat gaat nooit over mensen met wie hij nauw samenwerkt.
Ik snap ook niet waarom ook maar iemand in dit topic die column serieus neemt.
Dat als jij je zo uit zou laten over een collega in het openbaar je op staande voet ontslagen zou worden en in je ontslagbrief zou staan dat 'deze vorm van laag gedrag niet wordt getolereerd bij ons bedrijf'quote:
twitter:iwanvanduren twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:52:58Morgen in @vi niet alleen column Derksen. Ook uitgebreid kijkje achter de schermen bij #VIOranje te Scheveningen van @VanEgmond1968 reageer retweet
Echt zoooooo voorspelbaar ditquote:Op maandag 7 juli 2014 16:47 schreef muzas het volgende:
De rel die je wist dat zou komen...
Publiciteit![]()
Dat impliceert wel dattie authentiek is dus.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:53 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:iwanvanduren twitterde op maandag 07-07-2014 om 16:52:58Morgen in @vi niet alleen column Derksen. Ook uitgebreid kijkje achter de schermen bij #VIOranje te Scheveningen van @VanEgmond1968 reageer retweet
De voornaamste drijfveer van Derksen & co is geld geworden, terwijl vroeger het plezier voorop stond. Dat is voor mijn gevoel de kern waarom het minder is geworden.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:53 schreef Morendo het volgende:
Johan is ook hard aan z'n pensioen toe. Het interesseert hem allemaal te weinig.
http://www.nu.nl/media/38(...)bleem-binnen-vi.htmlquote:Website GeenStijl wist al eerder beslag te leggen op de column en publiceerde hem maandag. De redactie van VI bevestigt de authenticiteit van de column aan NU.nl.
Het is dus echt het einde !quote:Op maandag 7 juli 2014 16:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/media/38(...)bleem-binnen-vi.html
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:56 schreef Morendo het volgende:
Die EO-knul van het familiediner hebben ze meer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |