EINDELIJKquote:
Ik hou niet van roddelsquote:Op zondag 6 juli 2014 23:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik tel niet meer in weken of zelfs maanden
[..]
Geen idee, ik hoorde dat er een roddel rond gaat dat ik met 7 foksters het bed gedeeld heb, dus misschien kun je het beter aan hen vragen?
Lekker hoorquote:
Ik ben nog maagd hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 23:49 schreef rival het volgende:
Oh en Yats, Iedereen hier heeft geneukt. Misschien niet met elkaar maar toch.
Ontken je nou onze liefdesrelatie?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:49 schreef rival het volgende:
Ik ook niet, al ben ik best benieuwd wie ze rondstrooit eigenlijk.quote:
I know. Ik ook, al is het even geleden.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:49 schreef rival het volgende:
Die roddel heb ik ook gehoord, vroeg mij al af of het waar wasquote:
Genieten vooralquote:Op zondag 6 juli 2014 23:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
12 dagen genieten en feesten
Met wie ga je?quote:
Arme jijquote:
Das fijn! Bijnaquote:
Helemaal...quote:Op zondag 6 juli 2014 23:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Die roddel heb ik ook gehoord, vroeg mij al af of het waar was
Nee van de buurmanquote:
Gezelligquote:
Wanneer komt er een fok-kindje?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe maar 1 Fokker en dat ben jij nou eenmaal niet.
Art zeker weerquote:Op zondag 6 juli 2014 23:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe maar 1 Fokker en dat ben jij nou eenmaal niet.
I'm on fire vanavond. Dat zou al de tweede man zijn die met me wil daten....Ow wacht...quote:
Wat een slechte kutfilm is datquote:Op zondag 6 juli 2014 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat kon.
Zoals die film met arnold zeker?
Oehquote:Op zondag 6 juli 2014 23:58 schreef yats het volgende:
[..]
I'm on fire vanavond. Dat zou al de tweede man zijn die met me wil daten....Ow wacht...![]()
Geen idee, als ik op de naam kon komen wist ik het misschien, maar helaasquote:
Wat een irritante gifquote:
junior.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee, als ik op de naam kon komen wist ik het misschien, maar helaas
Je bent zelf irritantquote:Op zondag 6 juli 2014 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee, als ik op de naam kon komen wist ik het misschien, maar helaas
[..]
Wat een irritante gif
dat.
Als ze een beetje op mij lijken welquote:Op maandag 7 juli 2014 00:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jammer
Zouden mooie kindjes worden....
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent zelf irritant
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Yes
Ik ga eens richting bed...
[..]
ik bijt niet
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker Lolaquote:
Trustequote:Op maandag 7 juli 2014 00:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Yes
Ik ga eens richting bed...
[..]
ik bijt niet
[ afbeelding ]
Nopequote:
Slapen kan altijd nogquote:
Whut?quote:
Nee das een grapje. Geloof dat het 12 uur was vandaag. Jij?quote:
Ik lag er om 3 uur in en was er om 9 uur weer uit.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee das een grapje. Geloof dat het 12 uur was vandaag. Jij?
Dat is eh vroeg....quote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ik lag er om 3 uur in en was er om 9 uur weer uit.
Zat weinig op, ik had een gast op de bank liggen die nogal van vroeg opstaan houd.quote:
Niet gedronkenquote:
Dat haat ik zo. Als iemand bij mij slaapt dan pas ik me heus aan maar niet echt in mijn slaaptijden.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:31 schreef yats het volgende:
[..]
Zat weinig op, ik had een gast op de bank liggen die nogal van vroeg opstaan houd.
Jouw poes is leukquote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat haat ik zo. Als iemand bij mij slaapt dan pas ik me heus aan maar niet echt in mijn slaaptijden.
Oh, zondequote:Op maandag 7 juli 2014 00:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet gedronkenwas opeens weg om spelletjes te spelen. Ook al verloren. Dus morgen. Morgen doe ik het. En dan zal ik je stalken om te zeggen hoe lekker.
Twister weer?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet gedronkenwas opeens weg om spelletjes te spelen. Ook al verloren. Dus morgen. Morgen doe ik het. En dan zal ik je stalken om te zeggen hoe lekker.
Ik ben er ook geen fan van, maar omdat het een goede vriend van me was maak ik een uitzondering.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat haat ik zo. Als iemand bij mij slaapt dan pas ik me heus aan maar niet echt in mijn slaaptijden.
Volledig mee eensquote:
Zon fles is binnen een week op. Zeker nu met vakantie, das pas zondequote:
Neeee ik hou van holland en rummikubquote:Op maandag 7 juli 2014 00:36 schreef yats het volgende:
[..]
Twister weer?
[..]
Ik ben er ook geen fan van, maar omdat het een goede vriend van me was maak ik een uitzondering.
[..]
Volledig mee eens
Oh heerlijk!!!!!! Naar?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:38 schreef rival het volgende:
[..]
over 5 kwartier komen ze me halen en ga ik naar Schiphol
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zon fles is binnen een week op. Zeker nu met vakantie, das pas zonde
Nooit gespeeld, is dat wat?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeee ik hou van holland en rummikub
Hehe tis wel erg sociaal van je.
En tx
Same herequote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ik lag er om 3 uur in en was er om 9 uur weer uit.
Hey! Vast wel met een andere reden dan mij? Hoe is t verder?quote:
hmm hoe kom jij aan mijn fb? Fax?quote:Op maandag 7 juli 2014 01:16 schreef yats het volgende:
[..]
Hey! Vast wel met een andere reden dan mij? Hoe is t verder?
Ik heb je een facebookverzoek getuurd overigens
Wut zit hij mijn vriendjes af te pakken?quote:Op maandag 7 juli 2014 01:17 schreef AMangold het volgende:
[..]
hmm hoe kom jij aan mijn fb? Fax?
Ik was eerst stappen, rond 3 uur al thuis.. en oke nog iets vroeger uit bed, want mijn logé vertrok al om half 9
geen idee, maar alleen jij hebt mij volgens mijquote:Op maandag 7 juli 2014 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wut zit hij mijn vriendjes af te pakken?
Lol nee toen was ik ook nog geen vriendjes met hemquote:Op maandag 7 juli 2014 01:20 schreef AMangold het volgende:
[..]
geen idee, maar alleen jij hebt mij volgens mijmaar heb geen verzoek ontvangen
of is het dat verzoek van een maand terug? een of andere limburger waar ik nog nooit van had gehoord en dus heb afgewezen
Jepquote:Op maandag 7 juli 2014 01:17 schreef AMangold het volgende:
[..]
hmm hoe kom jij aan mijn fb? Fax?
Ik was eerst stappen, rond 3 uur al thuis.. en oke nog iets vroeger uit bed, want mijn logé vertrok al om half 9
Ik pak ze niet af hoor fax, ik deel graagquote:Op maandag 7 juli 2014 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wut zit hij mijn vriendjes af te pakken?
Eh, zou kunnen. Als er een hollywood-foto bij staat en het een lange naam was ben ik dat waarschijnlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 01:20 schreef AMangold het volgende:
[..]
geen idee, maar alleen jij hebt mij volgens mijmaar heb geen verzoek ontvangen
of is het dat verzoek van een maand terug? een of andere limburger waar ik nog nooit van had gehoord en dus heb afgewezen
het was gewoon een vriendin..quote:Op maandag 7 juli 2014 01:26 schreef yats het volgende:
[..]
Jep![]()
Vast een leukere loge dan mijn loge?
Eh, zou kunnen. Als er een hollywood-foto bij staat en het een lange naam was ben ik dat waarschijnlijk
Dat zeg ik, leuker dan mijn mannelijke loge.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:28 schreef AMangold het volgende:
[..]
het was gewoon een vriendin..
en uh geen idee eigenlijk, onbekenden vergeet ik snel
jep die van een maand terug ofso.. maar sorry ik ga je niet accepteren.. Geen zin in een fb half vol met fokkers, heb nu 2 fok!kers op fb en dat is meer dan genoegtquote:Op maandag 7 juli 2014 01:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zeg ik, leuker dan mijn mannelijke loge.![]()
Ik heb je een nieuw verzoek verstuurd
Een maand terug? Dan niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:33 schreef AMangold het volgende:
[..]
jep die van een maand terug ofso.. maar sorry ik ga je niet accepteren.. Geen zin in een fb half vol met fokkers, heb nu 2 fok!kers op fb en dat is meer dan genoegtVerder even goede vrienden en dm/pm staan altijd open
ja miss korter geleden.. ik houd het niet zo strikt bij.quote:
Slaap lekker !!quote:
Eh, jouw loge bedoel je neem ik aan? Ik weet verder van niets. De enige loge's die ik gehad heb waren vrienden van me.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:39 schreef AMangold het volgende:
[..]
ja miss korter geleden.. ik houd het niet zo strikt bij.
ps vat het niet persoonlijk op.. als je kijkt op mijn fobo merk je ook al snel dat ik qua fok even wat terug in de anonimiteit aan het stappen ben
quote:Op maandag 7 juli 2014 01:42 schreef AMangold het volgende:
[..]
Slaap lekker !!
(ps. ga eens een paar keer onder de zonnebank met sokken en handschoenen aanxD )
Door wat?quote:
quote:
Hai JJHquote:
quote:
quote:
Goed plan.quote:
Hai Meneertjequote:
Hallo mevrouw met dat lekkers.quote:
Nee niet echtquote:
Ik ben er ook wel ff klaar mee. Alleen nog ff zuigen/dweilen en de douche doen vanmiddag.quote:
Ik heb er vandaag helemaal geen zin in dus denk dat ik een lekker lui maandagje hou hierquote:Op maandag 7 juli 2014 10:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel ff klaar mee. Alleen nog ff zuigen/dweilen en de douche doen vanmiddag.
(En was vouwen, van voor mijn gevoel 3,5 week.
Hmm ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag helemaal geen zin in dus denk dat ik een lekker lui maandagje hou hierMoet alleen wel even boodschapjes doen, wel handig dat we iets te eten hebben vanavond
En gelijk heeft zequote:Op maandag 7 juli 2014 10:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm ja.
Knetter word boos als ik niet wat in huis doe.
Ik had gister al twee draaien gehangen, anders had ik dat er vandaag ook nog bijgehad.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En gelijk heeft zeHup die zweep eroverheen
![]()
gelukkig heb ik geen boze knetter als ik niks doe hier
+1quote:Op maandag 7 juli 2014 10:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag helemaal geen zin in dus denk dat ik een lekker lui maandagje hou hierMoet alleen wel even boodschapjes doen, wel handig dat we iets te eten hebben vanavond
Ja ik snap echt niet hoe die was hier altijd zoveel kan zijn.. we zijn maar met zijn 2en maar het lijkt wel of ik de was heb van een heel elftalquote:Op maandag 7 juli 2014 10:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had gister al twee draaien gehangen, anders had ik dat er vandaag ook nog bijgehad.
M gat straks even slapen en dan heb ik wel ff tijd.
Gewoon weinig kleren hebbenquote:Op maandag 7 juli 2014 10:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik snap echt niet hoe die was hier altijd zoveel kan zijn.. we zijn maar met zijn 2en maar het lijkt wel of ik de was heb van een heel elftal
Ik heb vorige week dinsdag ook al zo'n was weggevouwen, en knetter vrijdag ook geloof ik.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik snap echt niet hoe die was hier altijd zoveel kan zijn.. we zijn maar met zijn 2en maar het lijkt wel of ik de was heb van een heel elftal
Ja ik vond zelf dat ik niet zoveel kleding had, maar zal wel meevallen danquote:Op maandag 7 juli 2014 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon weinig kleren hebben
al mag ik hier ook wel weer eens strijken .... maar het is al zo warm in huis
ik ook, ik spaar het opquote:Op maandag 7 juli 2014 10:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik vond zelf dat ik niet zoveel kleding had, maar zal wel meevallen dan![]()
Gelukkig alle strijk al weg, daar heb ik echt een hekel aan
Nou ik probeer zoveel mogelijk warm en vochtig op te hangen zodat ik niet zoveel hoef te strijkenquote:
In je onderbroekske?quote:Op maandag 7 juli 2014 10:41 schreef JJH het volgende:
Ik vouw het altijd mee, en als ik een overhemd aandoe strijk ik hem terplekke.
Ja dat vind ik irritant als ik iets aan wil doen dan moet ik het niet nog eerst strijken enzoquote:Op maandag 7 juli 2014 10:41 schreef JJH het volgende:
Ik vouw het altijd mee, en als ik een overhemd aandoe strijk ik hem terplekke.
Minder erg dan alles in één keer moeten strijken.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik irritant als ik iets aan wil doen dan moet ik het niet nog eerst strijken enzo
Dat helpt hier geen reetquote:Op maandag 7 juli 2014 10:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ik probeer zoveel mogelijk warm en vochtig op te hangen zodat ik niet zoveel hoef te strijken
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat helpt hier geen reet
Want ik hang het op, dan vergeet ik het een paar dagen, prop het in de wasmand en dan zet ik het weg en dan zitten de kreukels er al in natuurlijk
Ik ben gewoon een waardeloze huisvrouw
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ik probeer zoveel mogelijk warm en vochtig op te hangen zodat ik niet zoveel hoef te strijken
Hier blijft het nog wel eens 'iets' te lang in de wasmachine zitten.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat helpt hier geen reet
Want ik hang het op, dan vergeet ik het een paar dagen, prop het in de wasmand en dan zet ik het weg en dan zitten de kreukels er al in natuurlijk
ik stond een tijd geleden wazig naar een paar sokken die ik in mijn hand had te kijken en te denken waar ik mijn kop koffie toch had gelaten...quote:Op maandag 7 juli 2014 10:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier blijft het nog wel eens 'iets' te lang in de wasmachine zitten.
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat helpt hier geen reet
Hoiquote:
quote:
ohja kak die had ik ook moeten bellen...quote:Op maandag 7 juli 2014 11:18 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen!
Zo druk. Maar voor morgen naar de huisarts.
Kan het nu al niet meer?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja kak die had ik ook moeten bellen...
nahja morgen maar weer
moderne huisartsen vinden dat iedereen tussen acht en negen moet bellen, en dan kom je er dus niet door.quote:
De mijne heeft gelukkig tussen half 9 en half 12 geloof ik. Maar eerste keer sinds ik hier woon dat ik bel.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:22 schreef JJH het volgende:
[..]
moderne huisartsen vinden dat iedereen tussen acht en negen moet bellen, en dan kom je er dus niet door.
Dat hoop ik toch nietquote:
Gewoon 9 levens hebben, veel beterquote:
In dat geval kan Huppel jou dus best gebruiken voor haar experiment. Dan kan ze je de uitslag nog vertellen ook!quote:
Helaas niet, als ik die rooie bolle hier soms zie word ik gewoon jaloersquote:
Mwah, ik sla het over als je het niet erg vind.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In dat geval kan Huppel jou dus best gebruiken voor haar experiment. Dan kan ze je de uitslag nog vertellen ook!
Mietjequote:Op maandag 7 juli 2014 11:30 schreef yats het volgende:
[..]
Helaas niet, als ik die rooie bolle hier soms zie word ik gewoon jaloers
[..]
Mwah, ik sla het over als je het niet erg vind.
Dat ga ik niet ontkennenquote:
Jaquote:Op maandag 7 juli 2014 11:41 schreef yats het volgende:
Vinnie, weet je heel zeker dat je een rooie wil? Sodeju wat is die rooie hier opdringerig vandaag
Wanneer krijg je 'm?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
Dames en heer![]()
[..]
Jarode katten zijn mooi en lief
Dat ook. En dat ze een beetje gek zijn, ach, dat maakt het alleen maar leuker toch?quote:
Preciesquote:Op maandag 7 juli 2014 11:54 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ook. En dat ze een beetje gek zijn, ach, dat maakt het alleen maar leuker toch?
Leeeuuk! Alles al catproof gemaakt?quote:
Leuk vooruitzicht, alles is al ingericht naar de katten?quote:
Ligt het voor de hand om sedan daarnaar te vragen?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:04 schreef Tamashii het volgende:
Iemand nog tips voor de omgeving Laforet, Florenville, Sedan, Givet in Belgie/Frankrijk?
Even kijken waar het ligt hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 12:04 schreef Tamashii het volgende:
Iemand nog tips voor de omgeving Laforet, Florenville, Sedan, Givet in Belgie/Frankrijk?
Oh tof! wij zijn in Hastière geweest. Mooie omgeving.quote:
Neequote:Op maandag 7 juli 2014 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leeeuuk! Alles al catproof gemaakt?
Ohnoh!quote:Op maandag 7 juli 2014 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee
Ik moet eerst nog allemaal spullen van m'n pa opruimen
Nee dusquote:Op maandag 7 juli 2014 12:00 schreef yats het volgende:
[..]
Leuk vooruitzicht, alles is al ingericht naar de katten?
Kattenbak, kattenspeeltjes, eetbakje en drinkbakje (al werkt een drinkfonteintje beter!) en je bent al klaarquote:Op maandag 7 juli 2014 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dus
Moet ook nog ff kijken hoe en wat precies en wat handig is om te doen. Tips zijn welkom
Zorg iig dat kabeltjes niet bereikbaar zijn... krabpaal, huisje of mandje waar ze in kunnen om te slapen/ zich veilig kunnen voelen... en muisjes om te spelen/ stokjes met veertjes/belletjesquote:Op maandag 7 juli 2014 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dus
Moet ook nog ff kijken hoe en wat precies en wat handig is om te doen. Tips zijn welkom
Daar moest ik ook aan denken ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ligt het voor de hand om sedan daarnaar te vragen?
Eind belgie, begin frankrijkquote:
1.40 minuten rijdenquote:Op maandag 7 juli 2014 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh tof! wij zijn in Hastière geweest. Mooie omgeving.![]()
Aanrader: ga een dagje Luxemburg
Verder weet ik niet meer zo goed waar we geweest zijn die vakantiemaar je kan het Cryo even vragen, die heeft een beter geheugen
Bij mij staat de bak 20 cm van het eten af, dat was nooit een probleem.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zorg iig dat kabeltjes niet bereikbaar zijn... krabpaal, huisje of mandje waar ze in kunnen om te slapen/ zich veilig kunnen voelen... en muisjes om te spelen/ stokjes met veertjes/belletjes
Kattenbak niet te dichtbij het eten
en verder heb ik niet zoveel tips, heb mijn huis eigenlijk nooit echt catproof gemaakt
Neem een hond.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dus
Het hoeft ook geen probleem te zijn. Maar het kan wel een probleem vormen.... Het was enkel een advies.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:25 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij staat de bak 20 cm van het eten af, dat was nooit een probleem.
Overigens is een extra bakje voor zacht voer/lekkers en een borstel waarmee je ze in het voor-/najaar kunt borstelen ook een aanrader.
*geeft een knuffel en vraagt wat er aan de hand is*quote:
Krijgen maar geen collega gevonden, ik werk al twee weken voor twee... En dat is met het werk dat ik doe... Nou ja, behoorlijk zwaar.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat's up (of eigenlijk down) meisje?
Men dat is behoorlijk pittig jaquote:Op maandag 7 juli 2014 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijgen maar geen collega gevonden, ik werk al twee weken voor twee... En dat is met het werk dat ik doe... Nou ja, behoorlijk zwaar.
Ja, en ze helpen me ook, hoor. Anders is het helemaal niet te doen. Echt alles doet me ook pijn aan het eind van de dagquote:Op maandag 7 juli 2014 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Men dat is behoorlijk pittig ja
Heb je het aangekaart? Al is het moeilijk om er iets aan te doen maar je schoenen voorbij lopen is ook zo wat....
Terecht wel.. Rooie zijn eigenwijsquote:Op maandag 7 juli 2014 12:46 schreef Royco1 het volgende:
Mijn rooie kwam zaterdagavond na 3 dagen weer aangewandeld.
Hem even boos toegesproken dat hij dat niet meer mag doen.
Resultaat: hij heeft zijn bak leeg gemaakt en is weer gegaan.
quote:Op maandag 7 juli 2014 12:46 schreef Royco1 het volgende:
Ja dat was die van mij ookquote:Op maandag 7 juli 2014 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nogal.
Maar verder is ie wel heel lief en aanhankelijk.
quote:Op maandag 7 juli 2014 12:46 schreef Royco1 het volgende:
Ja dat had ik me ook al bedacht, maar meer voor catproof maken of zoquote:Op maandag 7 juli 2014 12:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kattenbak, kattenspeeltjes, eetbakje en drinkbakje (al werkt een drinkfonteintje beter!) en je bent al klaar
Hij komt altijd bij me liggen, en als ik dan wegdraai dan steekt ie net nog een pootje uit zodat hij je nog aanraakt.quote:
Soms ben ik blij dat mijne echt een enorme schijtert is verstopt in het lichaam van een grote stoere kater. Hij loopt echt rond of hij 'het alpha-mannetje' van de buurt is maar zodra hij iets engs ziet/hoort sprint hij meteen terug naar huis. Ideaal!quote:Op maandag 7 juli 2014 12:46 schreef Royco1 het volgende:
Dat van die kabels is wel een goeie tip thanksquote:Op maandag 7 juli 2014 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zorg iig dat kabeltjes niet bereikbaar zijn... krabpaal, huisje of mandje waar ze in kunnen om te slapen/ zich veilig kunnen voelen... en muisjes om te spelen/ stokjes met veertjes/belletjes
Kattenbak niet te dichtbij het eten
en verder heb ik niet zoveel tips, heb mijn huis eigenlijk nooit echt catproof gemaakt
Het is een gavequote:Op maandag 7 juli 2014 12:53 schreef Fascination het volgende:
[..]Jij vertelt die dingen altijd zo mooi.
Wat Lola zegt, kabeltjes zo wegwerken dat ze daar niet makkelijk bij kunnen komen. En verder heb ik zelf ook niet veel gedaan wat catproof maken betreft. Je komt er eigenlijk wel achter gedurende de eerste maandenquote:Op maandag 7 juli 2014 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat had ik me ook al bedacht, maar meer voor catproof maken of zo
Zo liefquote:Op maandag 7 juli 2014 12:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij komt altijd bij me liggen, en als ik dan wegdraai dan steekt ie net nog een pootje uit zodat hij je nog aanraakt.
Super lief.
Behalve als ie honger heeft, dan tikt ie op mijn gezicht.
Hehe, ik zal het wel merken danquote:Op maandag 7 juli 2014 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat Lola zegt, kabeltjes zo wegwerken dat ze daar niet makkelijk bij kunnen komen. En verder heb ik zelf ook niet veel gedaan wat catproof maken betreft. Je komt er eigenlijk wel achter gedurende de eerste maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Binnenkort operatie dus
Wat voor operatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Binnenkort operatie dus
Dat ene van vorige week?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Binnenkort operatie dus
Oh dat is niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je ook zo'n dikkie?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:00 schreef yats het volgende:
Ik bedenk me net dat die bolle rooie van me stiekem best wel op zijn baasje lijkt.
Binnenkort operatie dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Er mag nog wel wat af ja, maar misschien kun je dat beter aan de fokkers vragen die me zaterdag gezien hebben?quote:
Dat valt best meequote:Op maandag 7 juli 2014 13:14 schreef yats het volgende:
[..]
Er mag nog wel wat af ja, maar misschien kun je dat beter aan de fokkers vragen die me zaterdag gezien hebben?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat is niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ik ga voor een zeer extreme vorm van sterilisatie.quote:
Mijn eierstokken worden gewoon helemaal verwijderd, de achterliggende reden hiervoor hou ik voor mijzelf
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Okee. Spannend!quote:Op maandag 7 juli 2014 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou ik ga voor een zeer extreme vorm van sterilisatie.
Mijn eierstokken worden gewoon helemaal verwijderd, de achterliggende reden hiervoor hou ik voor mijzelf
Best wel ja.quote:
Je hebt geen overwicht.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:46 schreef Royco1 het volgende:
Succes in ieder geval!quote:
Sterker nog, ik ga de overgang inquote:Op maandag 7 juli 2014 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Succes in ieder geval!Ben je dan ook nooit meer ongesteld?
Ja, daar schrok ik ook wel even van ja.quote:
quote:
Dat ben je pas écht zodra huppelpuber met nieuws komt..quote:
Zolang hij maar een jaar of 20 wacht met dat nieuws!!quote:Op maandag 7 juli 2014 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ben je pas écht zodra huppelpuber met nieuws komt..
Ik zeg nu heel lief niks.quote:
'Ongelukjes' gebeuren somsquote:Op maandag 7 juli 2014 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang hij maar een jaar of 20 wacht met dat nieuws!!
Dan duurt het dus ook nog een jaar of 20 voor je écht oma wordquote:Op maandag 7 juli 2014 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang hij maar een jaar of 20 wacht met dat nieuws!!
Zo braaf jijquote:
quote:
Meen je dat nouquote:
Laten we het hopen hequote:Op maandag 7 juli 2014 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan duurt het dus ook nog een jaar of 20 voor je écht oma word
Uiteraardquote:
Ik zal een spuitbus meenemen de volgende keer.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Althans, jij de advocaat en ik de slagroom
Hij is 'vrij actief' vertelde je ooit. Je weet dus maar nooit.quote:
Hoeft niet hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 13:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal een spuitbus meenemen de volgende keer.
Mijn zoon vrij actief?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:42 schreef yats het volgende:
[..]
Hij is 'vrij actief' vertelde je ooit. Je weet dus maar nooit.
Geef hem eens ongelijk?quote:
Oh, je hebt al in huis?quote:
Je praat onzin hoor, geeft verder niet ofzo maar je info klopt gewoon nietquote:
Ok, ik meende me te herinneren dat je ooit zoiets postte hier. Maar my bad dan.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je praat onzin hoor, geeft verder niet ofzo maar je info klopt gewoon niet
Oh ik dacht dat ook.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je praat onzin hoor, geeft verder niet ofzo maar je info klopt gewoon niet
Dat dan weer wel ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ook.Je zei vorige week toch dat hij alleen thuis kwam om te slapen en te eten?
Zou hij je dat vertellen dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja.
Maar hij is niet bezig met seks, is vooral druk met breakdancen en trainen.
Het klopt dat hij geen maagd meer is, dat is 2 jaar geleden gebeurd.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, ik meende me te herinneren dat je ooit zoiets postte hier. Maar my bad dan.
Ouders weten niet alles. Mijn ouders wisten pas na drie maanden van mijn eerste vriendin.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja.
Maar hij is niet bezig met seks, is vooral druk met breakdancen en trainen.
Ja, hij vertelde het mij binnen 1 week toen hij geen maagd meer was.quote:
Maar jij had met jouw ouders vast niet de band die ik met mijn zoon heb.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ouders weten niet alles. Mijn ouders wisten pas na drie maanden van mijn eerste vriendin.
Wel stoer.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, hij vertelde het mij binnen 1 week toen hij geen maagd meer was.
Gewoon even tussen neus en lippen door "Oh ja mam, ik heb seks gehad. Doei"
Zeker!!quote:
Ik had met mijn moeder een extreem goede band. Ik was niet bang of iets dat ze boos zouden worden (de zomer voor mijn ontmaagding kreeg ik condooms van mijn moeder mee met de mededeling dat ze nog geen oma wilde worden dus of ik graag rubbertjes wilde gebruiken als ik seks besloot te hebben), maar ik had geen zin in het gedoe rond 'ouders leren kennen'. Ik ben er verder wel heel eerlijk en open over geweest toen het eenmaal zover was dat ik bewust vroeg of mijn toenmalige vriendinnetje een keer mocht blijven slapen (al was dat al vaker gebeurd als mijn ouders een keer weg waren en wisten mijn zusjes dus al langer van haar bestaan af).quote:Op maandag 7 juli 2014 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jij had met jouw ouders vast niet de band die ik met mijn zoon heb.
Mijn moeder kwam er pas na een jaar of 2 achter dat ik geen maagd meer was, ik vertelde dat soort dingen echt niet thuis.
Dunne muren?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn ouders hoorden het wel op een gegeven moment
quote:
quote:
I knowquote:Op maandag 7 juli 2014 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bijna
Er zijn meer gifjes van Tom & Jerry die zo fout zijn.
Net zo relaxt als mijn ouders dus. Het enige dat ik ooit hoorde was de vraag of het een leuke nacht was nadat ik een keer beneden mijn shirt uit deed om het in de was te gooien en ik vergeten was dat mijn rug open gekrapt was.quote:
Ik heb er binnenkort misschien ook 2quote:Op maandag 7 juli 2014 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hele dag al katten op schoot. Baby's zijn het ook
Veel leuker dan baby'squote:Op maandag 7 juli 2014 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hele dag al katten op schoot. Baby's zijn het ook
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel leuker dan baby's
Minder risico op stank, kots of gejank.
Nouja het is toch een grote stap, je eerste eigen huisdierenquote:
Nog een keer; waarom misschien?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het is toch een grote stap, je eerste eigen huisdieren![]()
Ik ga zo even naar de dierenwinkel
Fax wilt mijn donkere cyperse, maar ik kan er geen afstand van doen.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog een keer; waarom misschien?
Hahaha! Is dat één van je kittens of je eigen kat?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Fax wilt mijn donkere cyperse, maar ik kan er geen afstand van doen.
Mja ik weet niet. Beetje eng om de stap te zetten, maar ik roep al 4,5 jaar dat ik ooit poezen ga nemen dusjaquote:Op maandag 7 juli 2014 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog een keer; waarom misschien?
Het is een van de kittens, maar deze hebben we samen met de rode echt gevoerd en extra op gelet omdat het niet kittens van deze moederpoes zijn maar wilde kittens. De rode is nu een echte rakker geworden en kan prima voor zichzelf opkomen, maar de cyperse trekt erg naar ons, zonder dat te willen want afstand is voor ons ook beter, maar dat beest komt bij ons op schoot liggen en naast je handen liggen enzoquote:Op maandag 7 juli 2014 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha! Is dat één van je kittens of je eigen kat?
Cut the crap and decide. Watje.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik weet niet. Beetje eng om de stap te zetten, maar ik roep al 4,5 jaar dat ik ooit poezen ga nemen dusja
Ahwquote:Op maandag 7 juli 2014 16:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is een van de kittens, maar deze hebben we samen met de rode echt gevoerd en extra op gelet omdat het niet kittens van deze moederpoes zijn maar wilde kittens. De rode is nu een echte rakker geworden en kan prima voor zichzelf opkomen, maar de cyperse trekt erg naar ons, zonder dat te willen want afstand is voor ons ook beter, maar dat beest komt bij ons op schoot liggen en naast je handen liggen enzo
Hahaquote:Op maandag 7 juli 2014 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Fax wilt mijn donkere cyperse, maar ik kan er geen afstand van doen.
Ik trap er niet in hoor jequote:Op maandag 7 juli 2014 16:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is een van de kittens, maar deze hebben we samen met de rode echt gevoerd en extra op gelet omdat het niet kittens van deze moederpoes zijn maar wilde kittens. De rode is nu een echte rakker geworden en kan prima voor zichzelf opkomen, maar de cyperse trekt erg naar ons, zonder dat te willen want afstand is voor ons ook beter, maar dat beest komt bij ons op schoot liggen en naast je handen liggen enzo
Kom je dan een keer langs om m'n poezen te aaien?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Cut the crap and decide. Watje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |