quote:
Hai JJHquote:
quote:
quote:
Goed plan.quote:
Hai Meneertjequote:
Hallo mevrouw met dat lekkers.quote:
Nee niet echtquote:
Ik ben er ook wel ff klaar mee. Alleen nog ff zuigen/dweilen en de douche doen vanmiddag.quote:
Ik heb er vandaag helemaal geen zin in dus denk dat ik een lekker lui maandagje hou hierquote:Op maandag 7 juli 2014 10:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel ff klaar mee. Alleen nog ff zuigen/dweilen en de douche doen vanmiddag.
(En was vouwen, van voor mijn gevoel 3,5 week.
Hmm ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag helemaal geen zin in dus denk dat ik een lekker lui maandagje hou hierMoet alleen wel even boodschapjes doen, wel handig dat we iets te eten hebben vanavond
En gelijk heeft zequote:Op maandag 7 juli 2014 10:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm ja.
Knetter word boos als ik niet wat in huis doe.
Ik had gister al twee draaien gehangen, anders had ik dat er vandaag ook nog bijgehad.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En gelijk heeft zeHup die zweep eroverheen
![]()
gelukkig heb ik geen boze knetter als ik niks doe hier
+1quote:Op maandag 7 juli 2014 10:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag helemaal geen zin in dus denk dat ik een lekker lui maandagje hou hierMoet alleen wel even boodschapjes doen, wel handig dat we iets te eten hebben vanavond
Ja ik snap echt niet hoe die was hier altijd zoveel kan zijn.. we zijn maar met zijn 2en maar het lijkt wel of ik de was heb van een heel elftalquote:Op maandag 7 juli 2014 10:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had gister al twee draaien gehangen, anders had ik dat er vandaag ook nog bijgehad.
M gat straks even slapen en dan heb ik wel ff tijd.
Gewoon weinig kleren hebbenquote:Op maandag 7 juli 2014 10:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik snap echt niet hoe die was hier altijd zoveel kan zijn.. we zijn maar met zijn 2en maar het lijkt wel of ik de was heb van een heel elftal
Ik heb vorige week dinsdag ook al zo'n was weggevouwen, en knetter vrijdag ook geloof ik.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik snap echt niet hoe die was hier altijd zoveel kan zijn.. we zijn maar met zijn 2en maar het lijkt wel of ik de was heb van een heel elftal
Ja ik vond zelf dat ik niet zoveel kleding had, maar zal wel meevallen danquote:Op maandag 7 juli 2014 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon weinig kleren hebben
al mag ik hier ook wel weer eens strijken .... maar het is al zo warm in huis
ik ook, ik spaar het opquote:Op maandag 7 juli 2014 10:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik vond zelf dat ik niet zoveel kleding had, maar zal wel meevallen dan![]()
Gelukkig alle strijk al weg, daar heb ik echt een hekel aan
Nou ik probeer zoveel mogelijk warm en vochtig op te hangen zodat ik niet zoveel hoef te strijkenquote:
In je onderbroekske?quote:Op maandag 7 juli 2014 10:41 schreef JJH het volgende:
Ik vouw het altijd mee, en als ik een overhemd aandoe strijk ik hem terplekke.
Ja dat vind ik irritant als ik iets aan wil doen dan moet ik het niet nog eerst strijken enzoquote:Op maandag 7 juli 2014 10:41 schreef JJH het volgende:
Ik vouw het altijd mee, en als ik een overhemd aandoe strijk ik hem terplekke.
Minder erg dan alles in één keer moeten strijken.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik irritant als ik iets aan wil doen dan moet ik het niet nog eerst strijken enzo
Dat helpt hier geen reetquote:Op maandag 7 juli 2014 10:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ik probeer zoveel mogelijk warm en vochtig op te hangen zodat ik niet zoveel hoef te strijken
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat helpt hier geen reet
Want ik hang het op, dan vergeet ik het een paar dagen, prop het in de wasmand en dan zet ik het weg en dan zitten de kreukels er al in natuurlijk
Ik ben gewoon een waardeloze huisvrouw
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ik probeer zoveel mogelijk warm en vochtig op te hangen zodat ik niet zoveel hoef te strijken
Hier blijft het nog wel eens 'iets' te lang in de wasmachine zitten.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat helpt hier geen reet
Want ik hang het op, dan vergeet ik het een paar dagen, prop het in de wasmand en dan zet ik het weg en dan zitten de kreukels er al in natuurlijk
ik stond een tijd geleden wazig naar een paar sokken die ik in mijn hand had te kijken en te denken waar ik mijn kop koffie toch had gelaten...quote:Op maandag 7 juli 2014 10:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier blijft het nog wel eens 'iets' te lang in de wasmachine zitten.
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat helpt hier geen reet
Hoiquote:
quote:
ohja kak die had ik ook moeten bellen...quote:Op maandag 7 juli 2014 11:18 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen!
Zo druk. Maar voor morgen naar de huisarts.
Kan het nu al niet meer?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja kak die had ik ook moeten bellen...
nahja morgen maar weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |