quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat is niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ik ga voor een zeer extreme vorm van sterilisatie.quote:
Mijn eierstokken worden gewoon helemaal verwijderd, de achterliggende reden hiervoor hou ik voor mijzelf
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Okee. Spannend!quote:Op maandag 7 juli 2014 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou ik ga voor een zeer extreme vorm van sterilisatie.
Mijn eierstokken worden gewoon helemaal verwijderd, de achterliggende reden hiervoor hou ik voor mijzelf
Best wel ja.quote:
Je hebt geen overwicht.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:46 schreef Royco1 het volgende:
Mijn rooie kwam zaterdagavond na 3 dagen weer aangewandeld.
Hem even boos toegesproken dat hij dat niet meer mag doen.
Resultaat: hij heeft zijn bak leeg gemaakt en is weer gegaan.
Succes in ieder geval!quote:
Sterker nog, ik ga de overgang inquote:Op maandag 7 juli 2014 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Succes in ieder geval!Ben je dan ook nooit meer ongesteld?
Ja, daar schrok ik ook wel even van ja.quote:
quote:
Dat ben je pas écht zodra huppelpuber met nieuws komt..quote:
Zolang hij maar een jaar of 20 wacht met dat nieuws!!quote:Op maandag 7 juli 2014 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ben je pas écht zodra huppelpuber met nieuws komt..
Ik zeg nu heel lief niks.quote:
'Ongelukjes' gebeuren somsquote:Op maandag 7 juli 2014 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang hij maar een jaar of 20 wacht met dat nieuws!!
Dan duurt het dus ook nog een jaar of 20 voor je écht oma wordquote:Op maandag 7 juli 2014 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang hij maar een jaar of 20 wacht met dat nieuws!!
Zo braaf jijquote:
quote:
Meen je dat nouquote:
Laten we het hopen hequote:Op maandag 7 juli 2014 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan duurt het dus ook nog een jaar of 20 voor je écht oma word
Uiteraardquote:
Ik zal een spuitbus meenemen de volgende keer.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Althans, jij de advocaat en ik de slagroom
Hij is 'vrij actief' vertelde je ooit. Je weet dus maar nooit.quote:
Hoeft niet hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 13:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal een spuitbus meenemen de volgende keer.
Mijn zoon vrij actief?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:42 schreef yats het volgende:
[..]
Hij is 'vrij actief' vertelde je ooit. Je weet dus maar nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |