Geef hem eens ongelijk?quote:
Oh, je hebt al in huis?quote:
Je praat onzin hoor, geeft verder niet ofzo maar je info klopt gewoon nietquote:
Ok, ik meende me te herinneren dat je ooit zoiets postte hier. Maar my bad dan.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je praat onzin hoor, geeft verder niet ofzo maar je info klopt gewoon niet
Oh ik dacht dat ook.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je praat onzin hoor, geeft verder niet ofzo maar je info klopt gewoon niet
Dat dan weer wel ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ook.Je zei vorige week toch dat hij alleen thuis kwam om te slapen en te eten?
Zou hij je dat vertellen dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja.
Maar hij is niet bezig met seks, is vooral druk met breakdancen en trainen.
Het klopt dat hij geen maagd meer is, dat is 2 jaar geleden gebeurd.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, ik meende me te herinneren dat je ooit zoiets postte hier. Maar my bad dan.
Ouders weten niet alles. Mijn ouders wisten pas na drie maanden van mijn eerste vriendin.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja.
Maar hij is niet bezig met seks, is vooral druk met breakdancen en trainen.
Ja, hij vertelde het mij binnen 1 week toen hij geen maagd meer was.quote:
Maar jij had met jouw ouders vast niet de band die ik met mijn zoon heb.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ouders weten niet alles. Mijn ouders wisten pas na drie maanden van mijn eerste vriendin.
Wel stoer.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, hij vertelde het mij binnen 1 week toen hij geen maagd meer was.
Gewoon even tussen neus en lippen door "Oh ja mam, ik heb seks gehad. Doei"
Zeker!!quote:
Ik had met mijn moeder een extreem goede band. Ik was niet bang of iets dat ze boos zouden worden (de zomer voor mijn ontmaagding kreeg ik condooms van mijn moeder mee met de mededeling dat ze nog geen oma wilde worden dus of ik graag rubbertjes wilde gebruiken als ik seks besloot te hebben), maar ik had geen zin in het gedoe rond 'ouders leren kennen'. Ik ben er verder wel heel eerlijk en open over geweest toen het eenmaal zover was dat ik bewust vroeg of mijn toenmalige vriendinnetje een keer mocht blijven slapen (al was dat al vaker gebeurd als mijn ouders een keer weg waren en wisten mijn zusjes dus al langer van haar bestaan af).quote:Op maandag 7 juli 2014 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jij had met jouw ouders vast niet de band die ik met mijn zoon heb.
Mijn moeder kwam er pas na een jaar of 2 achter dat ik geen maagd meer was, ik vertelde dat soort dingen echt niet thuis.
Dunne muren?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn ouders hoorden het wel op een gegeven moment
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |