quote:Op maandag 7 juli 2014 00:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zon fles is binnen een week op. Zeker nu met vakantie, das pas zonde
Nooit gespeeld, is dat wat?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeee ik hou van holland en rummikub
Hehe tis wel erg sociaal van je.
En tx
Same herequote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ik lag er om 3 uur in en was er om 9 uur weer uit.
Hey! Vast wel met een andere reden dan mij? Hoe is t verder?quote:
hmm hoe kom jij aan mijn fb? Fax?quote:Op maandag 7 juli 2014 01:16 schreef yats het volgende:
[..]
Hey! Vast wel met een andere reden dan mij? Hoe is t verder?
Ik heb je een facebookverzoek getuurd overigens
Wut zit hij mijn vriendjes af te pakken?quote:Op maandag 7 juli 2014 01:17 schreef AMangold het volgende:
[..]
hmm hoe kom jij aan mijn fb? Fax?
Ik was eerst stappen, rond 3 uur al thuis.. en oke nog iets vroeger uit bed, want mijn logé vertrok al om half 9
geen idee, maar alleen jij hebt mij volgens mijquote:Op maandag 7 juli 2014 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wut zit hij mijn vriendjes af te pakken?
Lol nee toen was ik ook nog geen vriendjes met hemquote:Op maandag 7 juli 2014 01:20 schreef AMangold het volgende:
[..]
geen idee, maar alleen jij hebt mij volgens mijmaar heb geen verzoek ontvangen
of is het dat verzoek van een maand terug? een of andere limburger waar ik nog nooit van had gehoord en dus heb afgewezen
Jepquote:Op maandag 7 juli 2014 01:17 schreef AMangold het volgende:
[..]
hmm hoe kom jij aan mijn fb? Fax?
Ik was eerst stappen, rond 3 uur al thuis.. en oke nog iets vroeger uit bed, want mijn logé vertrok al om half 9
Ik pak ze niet af hoor fax, ik deel graagquote:Op maandag 7 juli 2014 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wut zit hij mijn vriendjes af te pakken?
Eh, zou kunnen. Als er een hollywood-foto bij staat en het een lange naam was ben ik dat waarschijnlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 01:20 schreef AMangold het volgende:
[..]
geen idee, maar alleen jij hebt mij volgens mijmaar heb geen verzoek ontvangen
of is het dat verzoek van een maand terug? een of andere limburger waar ik nog nooit van had gehoord en dus heb afgewezen
het was gewoon een vriendin..quote:Op maandag 7 juli 2014 01:26 schreef yats het volgende:
[..]
Jep![]()
Vast een leukere loge dan mijn loge?
Eh, zou kunnen. Als er een hollywood-foto bij staat en het een lange naam was ben ik dat waarschijnlijk
Dat zeg ik, leuker dan mijn mannelijke loge.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:28 schreef AMangold het volgende:
[..]
het was gewoon een vriendin..
en uh geen idee eigenlijk, onbekenden vergeet ik snel
jep die van een maand terug ofso.. maar sorry ik ga je niet accepteren.. Geen zin in een fb half vol met fokkers, heb nu 2 fok!kers op fb en dat is meer dan genoegtquote:Op maandag 7 juli 2014 01:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zeg ik, leuker dan mijn mannelijke loge.![]()
Ik heb je een nieuw verzoek verstuurd
Een maand terug? Dan niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:33 schreef AMangold het volgende:
[..]
jep die van een maand terug ofso.. maar sorry ik ga je niet accepteren.. Geen zin in een fb half vol met fokkers, heb nu 2 fok!kers op fb en dat is meer dan genoegtVerder even goede vrienden en dm/pm staan altijd open
ja miss korter geleden.. ik houd het niet zo strikt bij.quote:
Slaap lekker !!quote:
Eh, jouw loge bedoel je neem ik aan? Ik weet verder van niets. De enige loge's die ik gehad heb waren vrienden van me.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:39 schreef AMangold het volgende:
[..]
ja miss korter geleden.. ik houd het niet zo strikt bij.
ps vat het niet persoonlijk op.. als je kijkt op mijn fobo merk je ook al snel dat ik qua fok even wat terug in de anonimiteit aan het stappen ben
quote:Op maandag 7 juli 2014 01:42 schreef AMangold het volgende:
[..]
Slaap lekker !!
(ps. ga eens een paar keer onder de zonnebank met sokken en handschoenen aanxD )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |