EINDELIJKquote:
Ik hou niet van roddelsquote:Op zondag 6 juli 2014 23:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik tel niet meer in weken of zelfs maanden
[..]
Geen idee, ik hoorde dat er een roddel rond gaat dat ik met 7 foksters het bed gedeeld heb, dus misschien kun je het beter aan hen vragen?
Lekker hoorquote:
Ik ben nog maagd hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 23:49 schreef rival het volgende:
Oh en Yats, Iedereen hier heeft geneukt. Misschien niet met elkaar maar toch.
Ontken je nou onze liefdesrelatie?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:49 schreef rival het volgende:
Ik ook niet, al ben ik best benieuwd wie ze rondstrooit eigenlijk.quote:
I know. Ik ook, al is het even geleden.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:49 schreef rival het volgende:
Die roddel heb ik ook gehoord, vroeg mij al af of het waar wasquote:
Genieten vooralquote:Op zondag 6 juli 2014 23:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
12 dagen genieten en feesten
Met wie ga je?quote:
Arme jijquote:
Das fijn! Bijnaquote:
Helemaal...quote:Op zondag 6 juli 2014 23:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Die roddel heb ik ook gehoord, vroeg mij al af of het waar was
Nee van de buurmanquote:
Gezelligquote:
Wanneer komt er een fok-kindje?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe maar 1 Fokker en dat ben jij nou eenmaal niet.
Art zeker weerquote:Op zondag 6 juli 2014 23:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe maar 1 Fokker en dat ben jij nou eenmaal niet.
I'm on fire vanavond. Dat zou al de tweede man zijn die met me wil daten....Ow wacht...quote:
Wat een slechte kutfilm is datquote:Op zondag 6 juli 2014 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat kon.
Zoals die film met arnold zeker?
Oehquote:Op zondag 6 juli 2014 23:58 schreef yats het volgende:
[..]
I'm on fire vanavond. Dat zou al de tweede man zijn die met me wil daten....Ow wacht...![]()
Geen idee, als ik op de naam kon komen wist ik het misschien, maar helaasquote:
Wat een irritante gifquote:
junior.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee, als ik op de naam kon komen wist ik het misschien, maar helaas
Je bent zelf irritantquote:Op zondag 6 juli 2014 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee, als ik op de naam kon komen wist ik het misschien, maar helaas
[..]
Wat een irritante gif
dat.
Als ze een beetje op mij lijken welquote:Op maandag 7 juli 2014 00:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jammer
Zouden mooie kindjes worden....
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent zelf irritant
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Yes
Ik ga eens richting bed...
[..]
ik bijt niet
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker Lolaquote:
Trustequote:Op maandag 7 juli 2014 00:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Yes
Ik ga eens richting bed...
[..]
ik bijt niet
[ afbeelding ]
Nopequote:
Slapen kan altijd nogquote:
Whut?quote:
Nee das een grapje. Geloof dat het 12 uur was vandaag. Jij?quote:
Ik lag er om 3 uur in en was er om 9 uur weer uit.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee das een grapje. Geloof dat het 12 uur was vandaag. Jij?
Dat is eh vroeg....quote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ik lag er om 3 uur in en was er om 9 uur weer uit.
Zat weinig op, ik had een gast op de bank liggen die nogal van vroeg opstaan houd.quote:
Niet gedronkenquote:
Dat haat ik zo. Als iemand bij mij slaapt dan pas ik me heus aan maar niet echt in mijn slaaptijden.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:31 schreef yats het volgende:
[..]
Zat weinig op, ik had een gast op de bank liggen die nogal van vroeg opstaan houd.
Jouw poes is leukquote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat haat ik zo. Als iemand bij mij slaapt dan pas ik me heus aan maar niet echt in mijn slaaptijden.
Oh, zondequote:Op maandag 7 juli 2014 00:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet gedronkenwas opeens weg om spelletjes te spelen. Ook al verloren. Dus morgen. Morgen doe ik het. En dan zal ik je stalken om te zeggen hoe lekker.
Twister weer?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet gedronkenwas opeens weg om spelletjes te spelen. Ook al verloren. Dus morgen. Morgen doe ik het. En dan zal ik je stalken om te zeggen hoe lekker.
Ik ben er ook geen fan van, maar omdat het een goede vriend van me was maak ik een uitzondering.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat haat ik zo. Als iemand bij mij slaapt dan pas ik me heus aan maar niet echt in mijn slaaptijden.
Volledig mee eensquote:
Zon fles is binnen een week op. Zeker nu met vakantie, das pas zondequote:
Neeee ik hou van holland en rummikubquote:Op maandag 7 juli 2014 00:36 schreef yats het volgende:
[..]
Twister weer?
[..]
Ik ben er ook geen fan van, maar omdat het een goede vriend van me was maak ik een uitzondering.
[..]
Volledig mee eens
Oh heerlijk!!!!!! Naar?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:38 schreef rival het volgende:
[..]
over 5 kwartier komen ze me halen en ga ik naar Schiphol
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zon fles is binnen een week op. Zeker nu met vakantie, das pas zonde
Nooit gespeeld, is dat wat?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeee ik hou van holland en rummikub
Hehe tis wel erg sociaal van je.
En tx
Same herequote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ik lag er om 3 uur in en was er om 9 uur weer uit.
Hey! Vast wel met een andere reden dan mij? Hoe is t verder?quote:
hmm hoe kom jij aan mijn fb? Fax?quote:Op maandag 7 juli 2014 01:16 schreef yats het volgende:
[..]
Hey! Vast wel met een andere reden dan mij? Hoe is t verder?
Ik heb je een facebookverzoek getuurd overigens
Wut zit hij mijn vriendjes af te pakken?quote:Op maandag 7 juli 2014 01:17 schreef AMangold het volgende:
[..]
hmm hoe kom jij aan mijn fb? Fax?
Ik was eerst stappen, rond 3 uur al thuis.. en oke nog iets vroeger uit bed, want mijn logé vertrok al om half 9
geen idee, maar alleen jij hebt mij volgens mijquote:Op maandag 7 juli 2014 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wut zit hij mijn vriendjes af te pakken?
Lol nee toen was ik ook nog geen vriendjes met hemquote:Op maandag 7 juli 2014 01:20 schreef AMangold het volgende:
[..]
geen idee, maar alleen jij hebt mij volgens mijmaar heb geen verzoek ontvangen
of is het dat verzoek van een maand terug? een of andere limburger waar ik nog nooit van had gehoord en dus heb afgewezen
Jepquote:Op maandag 7 juli 2014 01:17 schreef AMangold het volgende:
[..]
hmm hoe kom jij aan mijn fb? Fax?
Ik was eerst stappen, rond 3 uur al thuis.. en oke nog iets vroeger uit bed, want mijn logé vertrok al om half 9
Ik pak ze niet af hoor fax, ik deel graagquote:Op maandag 7 juli 2014 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wut zit hij mijn vriendjes af te pakken?
Eh, zou kunnen. Als er een hollywood-foto bij staat en het een lange naam was ben ik dat waarschijnlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 01:20 schreef AMangold het volgende:
[..]
geen idee, maar alleen jij hebt mij volgens mijmaar heb geen verzoek ontvangen
of is het dat verzoek van een maand terug? een of andere limburger waar ik nog nooit van had gehoord en dus heb afgewezen
het was gewoon een vriendin..quote:Op maandag 7 juli 2014 01:26 schreef yats het volgende:
[..]
Jep![]()
Vast een leukere loge dan mijn loge?
Eh, zou kunnen. Als er een hollywood-foto bij staat en het een lange naam was ben ik dat waarschijnlijk
Dat zeg ik, leuker dan mijn mannelijke loge.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:28 schreef AMangold het volgende:
[..]
het was gewoon een vriendin..
en uh geen idee eigenlijk, onbekenden vergeet ik snel
jep die van een maand terug ofso.. maar sorry ik ga je niet accepteren.. Geen zin in een fb half vol met fokkers, heb nu 2 fok!kers op fb en dat is meer dan genoegtquote:Op maandag 7 juli 2014 01:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zeg ik, leuker dan mijn mannelijke loge.![]()
Ik heb je een nieuw verzoek verstuurd
Een maand terug? Dan niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:33 schreef AMangold het volgende:
[..]
jep die van een maand terug ofso.. maar sorry ik ga je niet accepteren.. Geen zin in een fb half vol met fokkers, heb nu 2 fok!kers op fb en dat is meer dan genoegtVerder even goede vrienden en dm/pm staan altijd open
ja miss korter geleden.. ik houd het niet zo strikt bij.quote:
Slaap lekker !!quote:
Eh, jouw loge bedoel je neem ik aan? Ik weet verder van niets. De enige loge's die ik gehad heb waren vrienden van me.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:39 schreef AMangold het volgende:
[..]
ja miss korter geleden.. ik houd het niet zo strikt bij.
ps vat het niet persoonlijk op.. als je kijkt op mijn fobo merk je ook al snel dat ik qua fok even wat terug in de anonimiteit aan het stappen ben
quote:Op maandag 7 juli 2014 01:42 schreef AMangold het volgende:
[..]
Slaap lekker !!
(ps. ga eens een paar keer onder de zonnebank met sokken en handschoenen aanxD )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |