De mijne heeft gelukkig tussen half 9 en half 12 geloof ik. Maar eerste keer sinds ik hier woon dat ik bel.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:22 schreef JJH het volgende:
[..]
moderne huisartsen vinden dat iedereen tussen acht en negen moet bellen, en dan kom je er dus niet door.
Dat hoop ik toch nietquote:
Gewoon 9 levens hebben, veel beterquote:
In dat geval kan Huppel jou dus best gebruiken voor haar experiment. Dan kan ze je de uitslag nog vertellen ook!quote:
Helaas niet, als ik die rooie bolle hier soms zie word ik gewoon jaloersquote:
Mwah, ik sla het over als je het niet erg vind.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In dat geval kan Huppel jou dus best gebruiken voor haar experiment. Dan kan ze je de uitslag nog vertellen ook!
Mietjequote:Op maandag 7 juli 2014 11:30 schreef yats het volgende:
[..]
Helaas niet, als ik die rooie bolle hier soms zie word ik gewoon jaloers
[..]
Mwah, ik sla het over als je het niet erg vind.
Dat ga ik niet ontkennenquote:
Jaquote:Op maandag 7 juli 2014 11:41 schreef yats het volgende:
Vinnie, weet je heel zeker dat je een rooie wil? Sodeju wat is die rooie hier opdringerig vandaag
Wanneer krijg je 'm?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
Dames en heer![]()
[..]
Jarode katten zijn mooi en lief
Dat ook. En dat ze een beetje gek zijn, ach, dat maakt het alleen maar leuker toch?quote:
Preciesquote:Op maandag 7 juli 2014 11:54 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ook. En dat ze een beetje gek zijn, ach, dat maakt het alleen maar leuker toch?
Leeeuuk! Alles al catproof gemaakt?quote:
Leuk vooruitzicht, alles is al ingericht naar de katten?quote:
Ligt het voor de hand om sedan daarnaar te vragen?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:04 schreef Tamashii het volgende:
Iemand nog tips voor de omgeving Laforet, Florenville, Sedan, Givet in Belgie/Frankrijk?
Even kijken waar het ligt hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 12:04 schreef Tamashii het volgende:
Iemand nog tips voor de omgeving Laforet, Florenville, Sedan, Givet in Belgie/Frankrijk?
Oh tof! wij zijn in Hastière geweest. Mooie omgeving.quote:
Neequote:Op maandag 7 juli 2014 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leeeuuk! Alles al catproof gemaakt?
Ohnoh!quote:Op maandag 7 juli 2014 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee
Ik moet eerst nog allemaal spullen van m'n pa opruimen
Nee dusquote:Op maandag 7 juli 2014 12:00 schreef yats het volgende:
[..]
Leuk vooruitzicht, alles is al ingericht naar de katten?
Kattenbak, kattenspeeltjes, eetbakje en drinkbakje (al werkt een drinkfonteintje beter!) en je bent al klaarquote:Op maandag 7 juli 2014 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dus
Moet ook nog ff kijken hoe en wat precies en wat handig is om te doen. Tips zijn welkom
Zorg iig dat kabeltjes niet bereikbaar zijn... krabpaal, huisje of mandje waar ze in kunnen om te slapen/ zich veilig kunnen voelen... en muisjes om te spelen/ stokjes met veertjes/belletjesquote:Op maandag 7 juli 2014 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dus
Moet ook nog ff kijken hoe en wat precies en wat handig is om te doen. Tips zijn welkom
Daar moest ik ook aan denken ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ligt het voor de hand om sedan daarnaar te vragen?
Eind belgie, begin frankrijkquote:
1.40 minuten rijdenquote:Op maandag 7 juli 2014 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh tof! wij zijn in Hastière geweest. Mooie omgeving.![]()
Aanrader: ga een dagje Luxemburg
Verder weet ik niet meer zo goed waar we geweest zijn die vakantiemaar je kan het Cryo even vragen, die heeft een beter geheugen
Bij mij staat de bak 20 cm van het eten af, dat was nooit een probleem.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zorg iig dat kabeltjes niet bereikbaar zijn... krabpaal, huisje of mandje waar ze in kunnen om te slapen/ zich veilig kunnen voelen... en muisjes om te spelen/ stokjes met veertjes/belletjes
Kattenbak niet te dichtbij het eten
en verder heb ik niet zoveel tips, heb mijn huis eigenlijk nooit echt catproof gemaakt
Neem een hond.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dus
Het hoeft ook geen probleem te zijn. Maar het kan wel een probleem vormen.... Het was enkel een advies.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:25 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij staat de bak 20 cm van het eten af, dat was nooit een probleem.
Overigens is een extra bakje voor zacht voer/lekkers en een borstel waarmee je ze in het voor-/najaar kunt borstelen ook een aanrader.
*geeft een knuffel en vraagt wat er aan de hand is*quote:
Krijgen maar geen collega gevonden, ik werk al twee weken voor twee... En dat is met het werk dat ik doe... Nou ja, behoorlijk zwaar.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat's up (of eigenlijk down) meisje?
Men dat is behoorlijk pittig jaquote:Op maandag 7 juli 2014 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijgen maar geen collega gevonden, ik werk al twee weken voor twee... En dat is met het werk dat ik doe... Nou ja, behoorlijk zwaar.
Ja, en ze helpen me ook, hoor. Anders is het helemaal niet te doen. Echt alles doet me ook pijn aan het eind van de dagquote:Op maandag 7 juli 2014 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Men dat is behoorlijk pittig ja
Heb je het aangekaart? Al is het moeilijk om er iets aan te doen maar je schoenen voorbij lopen is ook zo wat....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |